بازدید 11136

دستگیری جاعلان اسکناس در مرکز تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ جاعل حرفه‌ای اسکناس در مرکز تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 03 October 2022


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان در مرکز تهران با شیوه و شگرد خرید اجناس با اسکناس‌های جعلی موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، ۲ کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مال باختگان در سایت دیوار به خانه آن‌ها مراجعه کردند و با پول جعلی اجناس مذکور را خریداری و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد؛ با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه ۲ کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند.

این مقام انتظامی گفت: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با هماهنگی‌های لازم قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی منتقل کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان آلات و ادوات جعل اسکناس کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم کلاهبرداری با شیوه و شگرد شناسایی شکات در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی و پرداخت پول جعلی به مال باختگان اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر