زمان احتمالی بازگشایی تپسی مشخص شد

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به «تپسی» به عنوان نخستین استارت آپ، سه شنبه ۲۴ خردادماه وارد بازار دوم فرابورس شد و پس از عرضه متوقف گردید. زمزمه بازگشایی این نماد شنیده می شود. این نماد چه زمانی بازگشایی می شود؟
کد خبر: ۱۱۴۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 03 October 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به «تپسی» به عنوان نخستین استارت آپ، سه شنبه ۲۴ خردادماه وارد بازار دوم فرابورس شد و در مرحله اول به روش گشایش، تنها صندوق‌های سرمایه‌گذاری امکان خرید را  داشتند و صرفا از طریق ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) صورت پذیرفت. این نکته نیز حائز اهمیت است که پس از عرضه اولیه و در مرحله دوم، نماد معاملاتی تپسی برای طی مراحل افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم و صرف سهام متوقف شد و مشخص نبود چه زمانی بازگشایی خواهد شد.

تعداد کل سهام شرکت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۸۰۰ بود. حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی، نیز یک میلیون و ۴۰۰ هزار سهم بود.

طبق اطلاعیه عرضه اولیه تپسی اعلام شده بود که پس از مرحله اول عرضه اولیه به روش گشایش در مرحله دوم نماد «تپسی» به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم و صرف سهام متوقف خواهد شد.  

"تپسی" و افزایش سرمایه 

میثم فدایی، مدیرعامل شرکت فرابورس ایران پیش تر گفته بود که نماد معاملاتی پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس تا مشخص نشدن فرایند افزایش سرمایه این شرکت باز نمی‌شود.

 "تپسی" در نظر داشت سرمایه فعلی را از ۱۱۷ به ۲۳۹.۲ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی خواهد بود تا صرف تامین منابع مورد نیاز جهت رشد و توسعه زیرساخت و شبکه مشتریان نرم افزار تپسی، توسعه جغرافیایی و رشد عملیاتی طبق استراتژی‌های کلان مدیریتی، عملیات و بازاریابی شود.

صدور مجوز افزایش سرمایه تپسی

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۱,۱۷۰,۵۲۸,۸۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱,۲۹۲,۰۳۸,۱۸۹ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱,۲۹۲,۰۳۸,۱۸۹,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱,۲۹۲,۰۳۸,۱۸۹,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی.
موضوع افزایش سرمایه: تامین مخارج توسعه جغرافیایی، رشد و توسعه زیر ساخت و شبکه مشتریان نرم افزار تپسی و افزایش ظرفیت سفر‌ها

مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی

همچنین مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه این شرکت در روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۰.۰۶.۰۶ در ساعت ۱۵ در استان تهران، محله سعادت آباد، خیابان گلستان، خیابان باغستان، پلاک ۲، طبقه دوم برگزار گردید.

بازگشایی تپسی 

به اطلاع می‌رساند؛ نماد معاملاتی شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس (تپسی ۱) روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ در بازار دوم فرابورس ایران بازگشایی خواهد شد.

کارگزاران محترم می‌بایست دسترسی‌های لازم جهت انجام معامله توسط سرمایه‌گذاران حرفه‌ای را از طریق دسترسی‌های برخط و برخط گروهی در گروه معاملاتی ZS فراهم نمایند. همچنین اطلاعات مربوط به سرمایه‌گذاران حرفه‌ای را، از طریق وب سرویس مربوط به شرکت مدیریت فناوری بورس تهران برای انجام معامله ایستگاه‌های معاملاتی نامک بارگذاری نمایند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی