بازدید 136521
سه هزار و صد و چهل و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

حمله به ساختمان روزنامه کیهان/ جزئیات آزادی حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان/ ممنوعیت فروش آیفون ۱۴ در مشهد! / میانگین قیمت خانه در تهران به کانال ۴۳ میلیون رسید/ دلار‌های ایران در کره جنوبی آزاد می‌شود / دانشگاه علامه: ۹ نفر از دانشجویان بازداشتی آزاد شدند/ نماینده ولی فقیه در خوزستان: قطعا انقلاب اسلامی از حجاب عقب‌نشینی نمی‌کند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تحلیل روزنامه رسالت از دهه هشتادی‌ها / برنا: شروین حاجی پور بازداشت نشده، تذکر گرفته است/ مهراب قاسم‌خانی: چرا کسی شریعتمداری را بازداشت و احضار نمی‌کند؟ / تسنیم: ارسال رایگان مرغ ۴۵ هزار تومانی تا درب منزل و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶ 02 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

توئیت سخنگوی بانک مرکزی درباره آزادسازی منابع ارزی مسدود شده ایران
سخنگوی بانک مرکزی نوشت: پیگیری‌های مستمر برای آزادسازی منابع ارزی مسدود شده کشورمان در حال انجام است. مصطفی قمری وفا، سخنگوی بانک مرکزی در توئیتر نوشت: پیگیری‌های مستمر برای آزادسازی منابع ارزی مسدود شده کشورمان با همکاری نزدیک دستگاه دیپلماسی در حال انجام است. طی هفته‌های اخیر، پیشرفت های قابل ملاحظه‌ای در این خصوص حاصل شده، برخی ملاحظات بانکی همچنان باقی‌ اما در تعامل با طرف‌های مقابل برای رسیدن به نتیجه، در حال پیگیری است.

حمله به ساختمان روزنامه کیهان
روزنامه کیهان نوشت: عصر دیروز (شنبه) تعدادی از تروریست‌ها و اراذل اجاره‌ای با در دست داشتن انواع سلاح سرد به دفتر روزنامه کیهان حمله کرده و ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی، به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. گفتنی است یکی از شیشه‌ها نشانه‌ای از شلیک گلوله دارد.

استقبال کیهان از فیلترینگ و محدود کردن فضای مجازی
روزنامه کیهان نوشت: چند روزی است به علت وقوع اغتشاشات و آشوبگری در برخی مناطق کشور، محدودیت‌هایی در دسترسی به پیام‌رسان‌های خارجی همچون واتس‌آپ و اینستاگرام و... وضع شده است، کاری که با توجه به سبقه مسئولیت‌ناپذیری این پیام‌رسان‌ها و نمونه‌های مشابه آنها شاید اجتناب‌ناپذیر باشد.عقل حکم می‌کند که هر چه بیشتر و سریع‌تر به سمت ارتقای توان داخلی در حوزه پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی و استقلال در فضای مجازی حرکت کنیم. طی روزهای اخیر با محدودیت‌های ایجاد شده برای پیام‌رسان‌های خارجی باز هم موج استقبال مردم از پیام‌رسان‌های داخلی ایجاد شده و بسیاری از افراد یک یا چند نمونه از پیام‌رسان‌های ایرانی را مورد استفاده قرار می‌دهند.

شوک به حسن یزدانی پس از جنجال پدرش
مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند. البته این روزها شایعاتی هم مطرح است که مصاحبه تند پدر حسن یزدانی علیه رئیس فدراسیون کشتی در این ماجرا بی‌تأثیر نیست.هنوز مشخص نیست این ماجرا واقعیت دارد یا نه؛ اما ظاهراً رابطه فدراسیون کشتی با حسن یزدانی به‌دلیل انجام مصاحبه تند پدر حسن یزدانی در فرودگاه شکرآب شده و مثل گذشته دیگر گرم نیست.در سال‌های اخیر، حسن یزدانی با حمایت‌های فدراسیون قراردادهای خوبی را بسته بود./ایران ورزشی

انتقاد از صداوسیما در رسانه اصولگرا؛ مرجعیت خبری ندارید
روزنامه خراسان در نقد عملکرد یکساله پیمان جبلی در صداوسیما نوشت:می‌توان گفت مرجعیت خبری صداوسیما به شدت تهدید شده و در وضعیت مناسبی نیست.در عین حال در مجموع درباره مقابله با تحریف و تفتین می‌توان نمره قابل قبول به صداوسیما داد.

جزئیات آزادی حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان
پدر خلیل دردمند: شب گذشته پسرم پس از آزادی با ما تماس گرفت و حال او خوب است و در صحت و سلامت به سر می‌برد.او اکنون در هتلی در عربستان است و با هماهنگی‌های انجام شده به زودی به کشور بازمی‌گردد./ایسنا

شروین حاجی‌پور در بازداشتگاه اطلاعات ساری است
در پی تکذیب خبر بازداشت شروین حاجی‌پور از سوی برخی خبرگزاری‌ها، امیر رئیسیان وکیل مطلع از پرونده این خواننده اعلام کرد: شروین حاجی‌پور در بازداشتگاه اطلاعات ساری است و روز شنبه با خانواده‌اش تماس گرفته است.امیر رئیسیان، وکیل مطلع از پرونده شروین حاجی‌پور، در توییتی با اشاره به استوری خواهر او در مورد آخرین وضعیت این خواننده نوشت: ‌‎شروین حاجی‌پور با قرار بازداشتی که دادسرای ساری صادر کرده در بازداشتگاه اداره اطلاعات ساری است و دیروز (شنبه) از همانجا با خانواده تماس کوتاهی گرفته است.پیش از این خبرگزاری برنا بازداشت شروین حاجی‌پور را تکذیب کرده و نوشته بود: «شروین حاجی پور خواننده بازداشت نشده است و صرفا طی احضاری به او بابت تشویق به اعتراض تذکر داده شده است.»شروین حاجی‌پور خواننده‌ای است که در روزهای اخیر قطعه «برای...» او پربازدید شد./ اعتمادآنلاین

سلامی: در زمان دفاع از فریب‌خوردگان هم دفاع می‌کنیم
فرمانده کل سپاه: به جوانان عزیزمان که تحت تاثیر عملیات روانی دشمن به خیابان‌ها می‌آیند می‌گوییم که شما فرزندان این مرز و بوم هستید.ما در زمان دفاع از همه دفاع می‌کنیم حتی از کسانی که ما را دوست ندارند، ولی ما آن‌ها را دوست داریم.

ممنوعیت فروش آیفون ۱۴ در مشهد!
طبق تصویر اطلاعیه‌ای که توسط اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد به فروشگاه‌های فروش تلفن همراه اعلام شده، فروش آیفون ۱۴ در این شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است. یکی از فروشندگان اپل استور مشهد ضمن تایید ممنوعیت فروش آیفون ۱۴ توسط اتحادیه گفت: طبق اطلاعیه‌ای که اتحادیه اعلام کرده، فروش آیفون ۱۴ در مشهد تا اطلاع ثانوی ممنوع است و این گوشی ریجستر نمی‌شود./شهرآرانیوز

دلخوش: چرا در این شرایط برخی دستگاه‌ها قیمت‌ها را افزایش می‌دهند؟
سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم ما از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند و باید امروز توجه ویژه به مشکلات آحاد مردم داشته باشیم. متاسفانه در چنین شرایطی، بعضی از دستگاه ها با افزایش قیمت ها و فشار اقتصادی به مردم مشکلات کشور و جامعه را اضافه می کنند. اگر کسی در چنین شرایط و مشکلات اقتصادی فشار بر مردم را افزایش دهد، او هم در صف خیانتکاران نظام است. دلخوش یادآور شد: مثلا آقای وزیر مخابرات چرا در چنین شرایطی آبونمان مخابرات را از ۱۳۰۰ تومان ۱۷ هزار و ۷۰۰ تومان کرده اید؟ آقای وزیر جهاد کشاورزی دقت کن برای چه نمی توانی قیمت کالاهای ضروری مردم را کنترل کنید؟ آیا این خدمت به مردم است؟ ارزاق عمومی مردم روز به روز گران‌تر می شود و مردم در فشار اقتصادی هستند. آقای وزیر نیرو، آبی که کشاورز برای هر هکتار استفاده می کرد، یک میلیون تومان دریافت می کردید؛ امسال چرا بابت هر هکتار آب کشاورزی سه میلیون تومان از کشاورز گرفته اید؟ وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر می خواهید ارزاق عمومی ارزان به دست مردم برسد حق ندارید هزینه کشاورز را بالا ببرید. خواهش می کنم وزارتخانه های مختلف دقت کنند.

قرعه کشی خودرو حذف می شود؟
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با اعلام این‌که در نیمه دوم امسال قرعه کشی بر مبنای ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو نخواهد بود، گفت: از این پس، این سامانه به منظور نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر تعداد فروش مجاز خودرو، تحویل به‌موقع خودرو توسط خودروسازان و همچنین اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی بهره برداری خواهد شد. منطقی اصلاح و شفاف‌سازی فرآیند قبلی عرضه خودرو و افزایش تولید و عرضه خودرو را از جمله دستاوردهای مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم در راستای ابلاغیه رئیس جمهور عنوان و ابراز امیدواری کرد: با تداوم روند تکمیل خودروهای ناقص، کسب آمادگی لازم در زنجیره تأمین برای افزایش تولید و بهره گیری از سازوکار واردات برای تنظیم بازار و انتقال فناوری به کشور، صنعت خودرو با هم‌افزایی و یکپارچگی بیشتر، مسیر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین را طی کند.

میانگین قیمت خانه در تهران به کانال ۴۳ میلیون رسید
در شهریورماه، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۴۳ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان بود که حاکی از افزایش ۱.۱ درصدی نسبت به ماه قبل است.

دلارهای ایران در کره جنوبی آزاد می شود
به نقل از فاینانشیال تایمز، یک دیپلمات مطلع گفت که آزادی زندانیان آمریکایی در ایران به آزاد شدن پول‌های بلوکه ایران در بانک‌های کره جنوبی منجر خواهد شد. بیش از ۷ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران از سال ۲۰۱۸ به خاطر تحریم‌های آمریکا در ۲ بانک کره‌ای بلوکه شده‌اند و مذاکرات برای آزادی این پول‌ها بین یاران و کره تا کنون بی نتیجه بوده است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس خطاب به وزیر راه: چرا رانندگان را درنمی یابید؟
سیدمحمد پاک مهر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: چرا رانندگان را درنمی یابید؟ قرار شد به جای خودروی اسقاطی حداقل مبلغی دریافت شود، چرا در این خصوص تعلل اتفاق می افتد؟ علیرغم اینکه در شورای هماهنگی سران قوا این موضوع مصوب شده، همه رانندگان معترض هستند و قیمت خودرو اسقاطی بیداد می کند.

وصولی چک‌ها چند درصد شد؟
بررسی آخرین آمارها حاکی از این است که در مردادماه امسال حدود ۷.۱ میلیون فقره چک مبادله‌ شد که ۹۰.۹ درصد این چک‌ها وصول شده است.

لایحه بودجه ۱۴۰۲ چه زمانی به مجلس می رسد؟
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: پس از تصویب خط مشی‌ها و سیاست‌های بخشنامه بودجه در شورای اقتصاد، بخشنامه بودجه توسط رئیس‌جمهور ابلاغ می‌شود و در ادامه با اعلام بودجه پیشنهادی دستگاه‌ها به سازمان برنامه و بودجه کشور تا پایان مهرماه و جمع‌بندی این پیشنهادها تا ۲۵ آبان‌ماه، لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تا ۱۰ آذر ماه در دولت نهایی شده و لایحه تا ۱۵ آذرماه به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.

دانشگاه علامه: ۹ نفر از دانشجویان بازداشتی آزاد شدند


مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی از آزاد شدن ۹ تن از دانشجویان بازداشت شده این دانشگاه خبر داد. محسن حبیبی گفت: با تلاش های مستمر و همه جانبه هیات رییسه دانشگاه به ویژه عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبائی، ۹ تن از دانشجویان بازداشت شده دانشگاه آزاد شدند. به نوشته خبرگزاری دولت، ایرنا، وی با بیان این که پیگیر آزاد کردن دیگر دانشجویان هستیم، افزود: رییس دانشگاه علامه طباطبایی روز گذشته در جمع دانشجویان از پیگیری های شبانه روزی هیات رییسه دانشگاه برای آزادی دانشجویان بازداشت شده خبر داد و به دانشجویان اطمینان خاطر داد که هر چند همه دانشجویان در فضای بیرون از دانشگاه دستگیر شده اند، هیات رییسه دانشگاه همه تلاش خود را برای آزاد شدن آنها به کار می گیرد. مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: از روزهای نخست دستگیری دانشجویان، هیات رییسه دانشگاه در بخش‌ها و قسمت های مختلف در تلاش و پیگیر امور بودند. در روزها و شب های گذشته با دوستانی که می توانستند کمک کنند در تماس بودند تا همه دانشجویان بازداشت شده آزاد شوند. حبیبی یادآور شد: ما تا جایی که امکان دارد، پیگیری می کنیم، حتی اگر نیاز به وثیقه بود، تلاش می کنیم وثیقه تامین تا زمینه آزادی همه دانشجویان بازداشتی فراهم شود. وی گفت: با خانواده همه دانشجویان دستگیر شده دانشگاه در تماس هستیم و خبر آزادی دانشجویان آزادشده را به خانواده آنها داده ایم. همه ما از نگرانی دانشجویان و شرایط موجود ناراحت هستیم.

دانشگاه شریف: ۴ دانشجو تا ساعاتی دیگر آزاد می شوند
رییس دانشگاه شریف اعلام کرد: چهار دانشجوی دانشگاه شریف که دوشنبه هفته قبل بازداشت شده بودند با پیگیری مستمر رئیس این دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تا ساعاتی دیگر به جمع خانواده خویش باز می‌گردند. رسول جلیلی رییس دانشگاه شریف در ویدئویی که شامگاه جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ در کانال خبری این دانشگاه منتشر شد، درباره آخرین پیگیری‌ها برای آزادی دانشجویان بازداشتی این دانشگاه گفت: تلاش‌های زیادی را در دو روز گذشته داشتیم تا بتوانیم دانشجویان را از بازداشتگاه آزاد کنیم. رئیس دانشگاه شریف افزود: چند ساعتی را در وزارت علوم بودم و تماس‌های زیادی با وزیر علوم داشتم و آقای وزیر هم انصافاً تلاش‌های زیادی داشتند و قرار شد نتایج پیگیری‌ها را به من اطلاع دهند؛ امیدوارم هرچه زودتر خبر خوبی برای شما داشته باشم. جلیلی در این ویدئو تاکید کرد: تماس‌هایی با نفراتی از هر سه قوه شب گذشته داشتم و امیدوارم همه همکاری کنیم به نحوی که هیچ اشکالی در فرآیندی که دنبال می‌کنم، به وجود نیاید.

علی‌عسگری، دومین بازیکن پرسپولیسی هم بازداشت شد
پیشکسوت پرسپولیس ساعتی قبل بازداشت شد. حمیدرضا علی عسگری، پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق پرسپولیس بازداشت شد. پیش از این حسین ماهینی هم بازداشت شده بود و حالا علی عسگری به عنوان دومین پیشکسوت پرسپولیس و یک چهره فوتبالی بازداشت شد.

ضرغامی: اینترنت آمده که انقلاب اسلامی را نجات دهد
وزیر میراث فرهنگی گفت:‌ به دلیل اغتشاشات و ناآرامی ها و برخی تخریب هایی که در نقاط مختلف کشور قرار گرفته بنابر اقتضائات امنیتی ظرفیت های اینترنت محدوده شده و این یک تصمیم امنیتی است برای امنیت مردم. چون این پلتفرم ها مورد سوءاستفاده برخی گروههای اغتشاشگر قرار گرفته است. به عقیده وی کشور به سرعت از این مرحله عبور خواهد کرد و وضعیت عادی برمی‌گردیم، مردم بنا به حقی که دارند، می توانند از اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی استفاده کنند. وی افزود: اینترنت آمده که انقلاب اسلامی را نجات دهد و من بر خلاف کسانی که فضای مجازی را تهدید می‌دانند معتقدم بزرگترین فرصت فضای ‌مجازی است و اگر این فضا نبود بسیاری از شعارهای انقلاب اسلامی مثل آزادی، آ‌زدی بیان، آزادی اندیشه و آرمان هایی که انقلاب معرفی و رهبر انقلاب هم بارها بر روی آن تاکید کرده است، رسانه های رسمی توان تحقق این آرمان ها را نداشتند، تا تضارب آرا کنند. ما باید قدرشناس باشیم و این‌ را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان: قطعا انقلاب اسلامی از حجاب عقب‌نشینی نمی‌کند
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در بحث حجاب، بحث من سر آن نیست که شال و روسری دارد؛ اما آنکه هنجارشکنی می‌کند و حجاب را برمی‌دارد در واقع در نقطه مقابل قانون ایستاده است. وظیفه و رسالت ما در بحث حجاب، تذکر زبانی است. شهدای ما هر کدام توصیه به حجاب کرده‌اند و البته بحث فقط حجاب خاص نیست؛ این‌که دشمنان فکر کردند انقلاب اسلامی از این موضوع عقب‌نشینی می‌کند، قطعا این اتفاق نخواهد افتاد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۱۹۲
شهدا فقط به حجاب حساس هستند
به دزدی های ۹۲۰۰۰ میلیاردی مسئولین هیچ کاری ندارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
شهدا به همه چیز حساسن منجمله افراط گرایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
چقدر تعداد منفی ها در مقابل مثبتها فاصله داره قبلا این فاصله کمتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
شهدا فوت کرده اند و عملا به چیزی حساسیت ندارند.فقط نام و یادشان در نزد ملت گرامی داشته می شود .این مسولان هستند که روی اسم شهدا بیش از حد به نفع خود مانور می دهد
حیف از پول بیت المال که خرج اراجیف کیهان شود. اما با حمله موافق نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
کیهانی که حتی ارزش ندارد برای شیشه پاک کردن هم برایش هزینه کرد فقط توسط آتش به اختیار ها میتواند مورد حمله قرار گیرد.
مردم اگه به پیام رسان های داخلی اعتماد داشتن ماهواره نمی خریدن شک نکنین اینکه روزی پیام رسان های داخلی بشن مرجع مردم عادی آرزویی بیش نیست که هیچ وقت محقق نمیشه به دنبال اونم هیچ کسب و کاری چون مخاطبی نداره در این فضاها شکل نمی گیره خودتونو فقط فریب می دین با این حرفا بیشتر شبیه حرف های عباسی داره میشه اظهارنظرهاتون مخصوصا فارس و کیهان
حسین شریعتمداری دیگر بعد از این خواب راحت نخواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
با اينكه قدرت در دست شما نيست اينگونه تهديد مي كنيد و، واي به حال اينكه قدرت رو به دست بگيريد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
10:07 :

نه که شما از قدرتتون به نفع مردم استفاده کردید؟؟؟؟!!!!
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
خب همین مثه تو هستند که یه تریاکی یا عرقخور مست از انور دنیا میگه جمهوری اسلامی سرگون شد تو هم باورت میشه ! بچه از پای پلی استیشن پاشدی چار تا سطل آشغال رو آتش زدی جو گیر شدی ! حسین شریعتمداری و شریعتمداریهای این آبو خاک به اندازه سن بابات که هیچ بیشتر سن بابا بزرگت مبارزه کردن و زندان رفتن و تهدید شدن و جبهه جنگ دیدن که اگه تو و بابای توی فیلمشو ببینید لباس لازم میشید !! برو بچه جون پستونکتو بمک از این غلطا هم دیگه نکنی !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
فرهاد حرف مفت نزن
دوستار شریعتمداری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
ای کاش شریعتمداری یه ذره شریعت مدار بود.هر چی هم قبلا رشته کرده بود، توی این دهه‌ی اخیر پنبه کرد.آقای شریعتمداری والا که خدایی هست که به جزای من و شما رسیدگی خواهد کرد.مردم عادی هیچ خیری نه از خودتن دیدن از نشریه‌ات
ناشناس
| - |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
فرهاد شریعتمداری:خخخخخخ طوری نوشتی که همه کامنت گذارها حتی کسانی چون من که چند سال سابقه جبهه بسیجی دارم ترسیدیم د
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
مگر روزنامه کیهان هنوزچاپ میشه ؟
خوش به حال عاغازاده ها که پول آزاد شده کره قراره بره جیبشون
پاسخ ها
ایرانی
| Japan |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
آقا زاده ، نه عاغا زاده!!!عزیز من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
ایرانی عزیز اتفاقا همان عاغازاده برای توصیف ایشان برازنده تر و درست تر هستش...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
تو چه ساده‌تی ژاپنی ایرانی، داره تیکه میندازه.البته شاید سنت نمیرسه به این حرفا
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
به ۱۲:۴۴
برای توهین بهشون اینطوری نوشته
خواسته مردم رفراندوم همگانی درباره همه چیز اصل و فرع مملکت و همه جزئیات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
مسئولین اگر دغدغه ایران را داشته باشند واقعا باید رفراندوم برگزار کنند تا کار به جاهای باریک کشیده نشه b
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
بايد براي برگزاري رفراندوم ، رفراندوم بگيريم.
ناشناس
| - |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
کاملا درسته
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
پاسخ : مگر شما تشییع جنازه را ندیدین، این همان رفراندوم است!!!
هرکس رفراندوم می خواد جمع کنه بره اونجاهایی که رفراندومه!!
طبق نظر سنجی های معتبر صدا و سیما ۹۹ درصد ملت مخاطب ثابت برنامه زلال احکام هستن که البته این نیز خود یک رفراندوم است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
من بعنوان یکی از مردم چنین خواسته ای ندارم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
صدا و سیمای میلی حرف مفت زیاد می زنه من و خانواده و فامیل مان همگی خواستار رفراندوم و در نظر گرفتن رای ملت هستیم
جناب امام جمعه و قطعا شما اشتباه میکنید
شما که نباید عقب نشینی کنید ما خودمان‌ ححاب را وادار به عقب نشینی می گنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
مردم با حجاب مشکلی ندارند بلکه به حجاب اجباری مشکل دارند. اگر اختیاری باشد شاید بیش از نیمی از زنان جامعه محجبه باشند و این دودستگی پیش نیاید
امثال رسایی و عباسی که این چند روز در حال توهین به ناموس مردم و همه ملت ایران هستند نشون میده هیچ تغییر رفتاری از طرف سران قرار نیست اتفاق بیفته
نماینده ولی فقیه در خوزستان: قطعا انقلاب اسلامی از حجاب عقب‌نشینی نمی‌کند
تهدید میکنی ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
پس چاره ای جز تغییر آنچیز که در برابر اراده مردم عقب نشینی نمی کند نیست
خوب کیهان با نوشته های خودش بنرین توآتس میرزه خوب باید انتظار این مسایل رو هم‌داشته باشه
بیش از 800 ملیارد تومان به وزارت بهداشت که پس از وزارت آموزش و پرورش از فقیر ترین وزارتخانه ها است به خاطر آتش زدن آمبولانس ها صدمه رسیده است.
عامل و مشوق و مدافع این عمل غیر قانونی در دنیا از همین فضای مجازی پدیدار شده است.
و چقدر کسب و کارها که با این اغتشاشات بهم خورده است.
باید این فضای مجازی ضد امنیتی بسته شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
عامل اصلی نیروی سرکوبگر که برای انتقال دستگیرشدگان از آمبولانس استفاده کرده
اصل 27 قانون اساسی پایمال شده
قواعد و قانون حقوق بشر و حقوق شهروندی نادیده گرفته شده
اصل آزادی بیان و اندیشه
تو نگران چند صد میلیارد اختلاس و حدر دادن منافع ملت باش .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
میخواستین با امبولانس نیرو جابجا نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
اون منفی را من امتحانی زدم ببینم چند نفر منفی زدن که تا الان فقط یک نفر بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
تقصیر اونکسیه که از آمبولانس برای انتقال نیرو استفاده میکنه و آب رو گل آلود میکنه
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
1- چرا دو وزارتخانه مهم اموزش و پرورش و بهداشت از فقیرترین وزارتخانه ها باید باشن؟ بعد سازمان اوقاف پولدار؟
2- 800 میلیارد یعنی 400 دستگاه امبولانس. 400 تا امبولانس تو خیابون چکار داشتن؟؟
3- سرمایه فقط سطل اشغال و امبولانسه؟ دانشجو سرمایه نیست؟
mehrsa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
عوامل اغتشاش مدیران و مسئولان هستند و عدم مدیریت ها. تورم و مشکلات سر به فلک کشیده اقتصادی. البته اغتشاش بخش ناچیزی است از این موج اعتراضات... کسی که دستور استفاده ماشین جنگی می دهد از آمبولانس باید اینگونه تنبیه شود. مردم آگاه و بیدار هستند و همین مشکلات و مسائل داخلی برای مطالبه حق و حقوق کافیه.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
بر اورد ها غلطه آقای عزیز. قیمت خرید آمبولانس رو حساب کرده. قیمت واقعیش این نیست. ولی مسعولین خرید معمولا یه آمبولانس 90 ملیون تومنی رو برای وزارت خونه 10 ملیارد فاکتور میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
از کارانه های سنگین کادر درمان معلومه که وزارت بهداشت چقدر فقیر و بی پوله. فکر کنم باید براشون یه گلریزون بگیریم
خدا از احمدی نژاد نگذرد که امکان ندارد در جایی مشکل جدی و بزرگی باشد و جای پای او در ۸ سال ریاست جمهوری اش نباشد
۱ ) تاسیس گشت ارشاد
۲) نابودی دریاچه ارومیه با دادن مجوز ۳۵ چاه در اطراف آن
۳) روشن نشدن ۸۰۰ میلیارد دلار پول نفت به اندازه صد سال
۴) واگذار کردن مخابرات به نهاد نظامی و الان ۲۰ هزار تومان
به فیش و بدون مجوز قانونی اضافه کرده اند
۵ ) انکار هالو کاست و شعار محو اسراییل که باعث مظلوم
گرایی اسراییل و خارج شدن از انزوای جهانی شد
۶)تهدیدات پر حجم کشور های عربی و ترساندن آنها و در
نتیجه آشتی اعراب و اسرائیل و اتحاد بر علیه ایران
۷) جمع کردن وزرا و مدیران و استانداران از تندروهای جبهه پایداری که هیچ تجربه و علم لازم کشور داری نداشتند و بزرگترین ضربه ها را از انها خوردیم
و الان هم تماما در دولت رییسی و مجلس حداقلی حضور کامل دارند
۸ ) سرکوب و توهین به مردم و خس و خاشاک خواندن آنها و
ملتهب و بحرانی کردن ۸ ماهه کشور در سال ۸۸
۹ ) همراهی با دکتر جلیلی و تندروی در مذاکرات برجام و گرفتن ۷ قطعنامه تحریمی و بردن کشور ذیل بند ۷ منشور ملل که هر لحظه امکان حمله به کشور وجود داشت
و کل تولیدات و کارخانه های کسور بخاطر قطع شدن ارتباط تجاری شان برای واردات مواد اولیه و قطعات یدکی و صادرات تولیدشان تقریبا ورشکسته و نابود شدند
ووووووووووو صدها و هزاران اشتباه و خطا و حتی خیانت هایی که در قبال کشور و مردم روا داشتند
و حتما باید در زمانی که امکان بررسی و تحقیق عادلانه و همه جانبه وجود پیدا خواهد کرد ، مورد کنکاش کارشناسی قرار گرفته و برای ثبت در تاریخ معاصر اقدام گردد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
کاملا موافقم...هم او و هم آنهایی که در آن زمان از اوحمایت کردند و به او میدان دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
دولت فعلی نیز کپی برابر اصل دولت احمدی نژاد است
ناشناس
| - |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
دادن وام های بدون بازگشت بنام خود اشتغالی خانگی و....و الی ماشاءالله خرابکاری های دیگر که روحانی نیز ادامه دهنده راهش شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
ساختن کویر لوت و دشت کویر در مناطق مرکزی ایران
گرم کردن هوا در مناطق جنوبی کشور
ساختن دره های خطرناک
ووووووووووو میلیونها اشتباه خطرناک دیگر که بشر هنوز به آنها دست نیافته
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
تا جاییکه من یادمه دوران خاتمی گشت ارشاد شروع شد
مردم از کرد و بلوچ و ترک و لر و همه مردم ایران الان با هم متحد هستند و هرکس به این مردم معترض تهمت تجزیه طلب بزنه خودش تجزیه طلب و دشمنه چون دنبال به هم زدن اتحاد مردمه.
اونایی تجزیه طلب هستند که اختلاس میکنند و به مردم توهین میکنند
هزینه صدمات کشور از اغتشاشات اخیر بیشتر بوده است یا هزینه ارمنستان از تجاوز آذربایجان در جنگ دو هفته ای؟
گمان می کنم شهدای نظام و مخارج کشور بیشتر بوده است.
این هزینه ها را از خانواده اغتشاش گران و محرکان دروغین و سازندگان فیلم های فیک باید گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
بروند از اون 92 هزار میلیارد تومن دزدی یک هزارم درصدش را بگیرند برای جبران این هزینه ها
دو تا سوال برایم مطرح هست لطفا پاسخ دهید حالا که روزنامه کسی نمی خواند و اصلا روزنامه ای در دکه ها نیست این موسسات کیهان و اطلااعات به چه کاری مشغول هستند حتی من شنیدم به کارهای تجاری مشغولند البته راست و دروغش را نمی دانم دومین سوالم این هست که چه معنی دارد که در مشهد قوانینی فرا ملی جاری می شود مگر اینکه مشهد از ایران مستقل شده باشد آیا اینطور هست
با خبر دروغ میخوان قیمت دلار رو نگه دارن
شک ندارم کار خود عوامل شریعتمداری هست. مثلا میخواد بگه ما مهمیم. به این چیزا نیست. شما خیلی خیلی خیلی نامهم تر از اونی که هدف کسی یا گروهی قرار بگیری. چون هر کاری شما میکنی به ضرر همه و حتی حکومت هست. چرا باید کسی با شما کاری داشته باشه. خخخ
احتمالا کیهان می خواهد خودی نشان دهد خواننده و تیراژ که ندارد حداقل شاید با طرح حمله به ساختمانش درحد یک میلینیوم سر سوزن مطرح شود
پاسخ ها
mehrsa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
شریعتمداری و کیهانش باید نسخه شان پیچیده شود
با ابراز مخالفت با تخریب اموال روزنامه کیهان شریعتمداری

خواستم به ایشان تذکر بدهم که اکثریت قاطع مردم از

عملکرد تو و روزنامه کیهان بشدت ناراضی هستند

و حالا از نظر فیزیکی و ظاهری چند شیشه اش توسط مردم

خشمگین و جوانان عصبانی خرد و شکسته شده است

ولی قلب و روح و اعتبار و آبرو و احترام نام روزنامه کیهان

را خود شخص شما شریعتمداری با عملکردتان نابودش کردید
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
یه وقت اون کامپیوتر اپل ایشون رو نشکنند. نگران شدم.
چرا از دانشگاه شریف خبر نمیگذارید!!! اسم خودتونو گذاشتید خبرنگار!!! سانسور نکن
جناب شریعتمداری همین نشان از کار درست شما هست که این جماعت را رسوا می کنی اوباش می فرستند
با آزادی حجاب در حد عرف که منجر به برهنگی نباشد موافقم و مورد تایید من است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
نظر تو اهمیتی نداره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
ایضا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
9:49 فقط نظر امثال تو مهمه ؟
دستکاری در قیمت‌ها باعث تورم شده و اگر دستکاری در قیمت ها نمی شد و سرکوب نمی کردم ر سالیان قبل الان تورم این رقم ها نبود
تروریست ها با سلاح سرد و نیز شلیک گلوله به ساختمان کیهان حمله کرده اند و حتی خونی از دماغ یکی از کارکنان کیهان بیرون نیامده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
البته سوراخ ایجاد شده روی شیشه کیهان بسیار بزرگتر از گلوله تفنگ وسلاح کمری نظایر اآن است بیشتر به محل اصابت پاره آاجر شبیه است..
شری جون کیهان نباشه شیشه خونه رو با چی پاک کنیم؟؟؟؟؟
مخابرات شده دزد سر گردنه.اخه 20هزار تومن بابت چی؟انواع و اقسام پولها رو از مشترکین میگیرین و کسی نیست بگه بالای چشمتون ابروست.ظاهرا مردم باید یک هشتگی درست کنند تا مخابرات رو تحریم کنن.خجالت بکشید که همه جوره در حال خالی کردن جیب مردم هستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
مصوبه دریافت این پول توسط کی صادر شده و ایا قانونی است یا خیر؟اگر کشور صاحب داره یکی جواب بده و اگه صاحب نداره پس نباید پرداخت کرد.
کیهان تو چقدر خوبی؟؟؟؟!!
مسلما اونایی که به کیهان حمله کردن، مجاهدین خلق بودن. چون فقط اونا ممکنه وقتشونو برای چنین هدف کم‌ارزشی تلف کنن.
از دانشگاه شریف خبرایی در حد فاجعه می‌رسه. اگه اونا رو کار نکنین یعنی وجدان ندارین.
مگه مشهد مال یک کشور و قاره دیگری است؟کسی نیست پیگیری کنه که چه کسی این دستور رو صادر کرده؟یادتون باشه که خودتون هر روز دارین بیشتر مردم رو تحریک میکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
جالبه که میگن در کشور دو دستگی نباشه ولی خودشان با این کارها بین شهری به بزرگی و جمعیت مشهد جدایی میاندازن
اقا میشه این دیوان محاسبات بررسی کنه که درامد و مداخل موسسه کیهان به چه صورتی است؟چقدر بودجه به این موسسه تعلق میگیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
مسیول قبلی تا خواست پیگیری کند برکنار و سال بعد سکته کرد.
کیهان شیشه پاک کن
این پولهایمان در کره جنوبی را که تا حالا سی چهل بار آزاد کرده ایم. یک بارش وقتی بود که کشتی کره جنوبی را گروگان گرفتیم.
ساختمان کیهان که واقعا محل آشوب هست و‌همیشه سازمان تهمت زنی فعالی دارد و وقیحانه رفتار می‌کند
آنقدر از این کیهان بدم میاد که آنچه که گفت برعکسش را انجام میدم..هم از واتساپ استفاده می کنم هم از اینستا گرام
غصه نخور. همین امشب دولت محرومان چند میلیون دلار از بودجه کشور را بابت خسارت این چند شیشه شکسته به روزنامه کیهان پرداخت خواهد کرد.
دانشجویان دانشگاه شریف …
جالبه
این آقای ضرغامی تو دوره مسولیتش برای میراث فرهنگی چکار کرده که تو موضوعاتی که اصلا در حیطه کار ایشان نیست نظر میده؟!
امثال شما اینترنت را به این وضع در آوردید.
حمله به ساختمان روزنامه كيهان !
حمايت كيهان از فيلترينگ ومحدود كردن فضاي مجازي !
--------------------------
-- از « كيهان كرّار » چه خبر ؟ انگار چند روزي است كه از حمله او به اين و آن چيزي نمي شنويم !
-- كيهان كرّار ؟ ... اين به چه معني است برادر ؟ ... البته كيهان ملتفتم كه به چه معني است ، اما از واژه « كرّار » چيزي ندانم !
-- هيچ عيب نيست برادر ! ندانستن عيب نيست ، نپرسيدن عيب است ! عرضم به حضور انورت كه كرّار به معني بسيار حمله كننده است ! كسي كه بسيار حمله نمايد ، به او كرّار گفته باشند ! حال متوجه هستي چرا مي گويم « كيهان كرّار » ؟ ... البته بنده از اين واژه كرّار يك خاطره هم دارم ، ... يادش بخير ! يكي از سالهاي دهه شصت كه جنگ تحميلي عراق عليه ايران در جريان بود ، رزمندگان ايراني حمله جانانه اي به متجاوزان عراقي كرده بودند كه شب تلويزيون فتوحات آن را نشان مي داد همراه با سرود « اين پيروزي ، مبارك باد اين پيروزي » كه جناب گلريز مي خواند، مرحوم ابوي كه مشغول قرآن خواندن بود ناگهان از اين سرود و اين پيروزي به وجد آمد و يك دفعه عصايش كه كنار دستش بود برداشت و در هوا تكان داد و باصدايي هيجان زاده گفت :
-- ما همه حيدر كرّاريم !... فرزندان حيدر كرّاريم ! ... ننگ و مرگ بر صدام ملعون از خدا بي خبر !
-- پدر جان ! اين حيدر كرار به چه معني است ؟
مرحوم ابوي دنباله چاي كه در ليوان بود ، سر كشيد و بعد از آن يك حبه قند در دهانش گذاشت و گفت :
-- همان طور كه مي دانين ،حيدر به معني شير است و كرّار به معني بسيار حمله كننده ! و البته اين از القاب حضرت امير است ،وما همه پيرو او » !
-- عجب ! خدا رحمت كنه مرحوم ابوي تان ! اما ميگم كه اين عنوان « كيهان كرّار » هم عنوان بسيار به جايي است ! ... اين طور كه پيش ميره ، نوبت من و شما و خواجه حافظ و ابوالعلا دمشقي هم ميرسه كه مورد حمله كيهان قرار بگيريم ! ... كيهان كرّار !
-- بعيد هم نيست دوست عزيز ! ... هيچ بعيد هم نيست !!
نمیدونم کی تمام میشه یا چیجوری ولی شاهین شهر هنوز شلوغ وحشتناک
تموم شد انقلاب جنسیتون؟ یه لطفی میکنید کمتر شیر موز بخورید؟
پاسخ ها
و ب ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
شیرموز شما ها زیاد می خورید که با دیدن یه تار مو حالتون خراب میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
شما خوتو ناراحت نکن ساندیستو بخور خنک شی
شریعتمداری هنوز زندس؟
نماینده ولی فقیه در خوزستان: قطعا انقلاب اسلامی از حجاب عقب‌نشینی نمی‌کند.

بهتر نیست درخصوص حجاب، مانند سایر کشورهای اسلامی مانند ترکیه و سوریه و لبنان و فلسطین و غیره عمل شود. ضمن اینکه اعتراض مردم، فقط موضوع حجاب نیست. تحمل سالها تورم و بیکاری و رانت و اختلاس و .... مردم رو بدبین کرده و حجاب بهانه ای برای اظهار نارضایتی هست. لطفا واقع بین باشید.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
عزیزم تو چرا هنوز فکر میکنی این آقا باید دستور بده. تو که داری مالیات میدی باید دستور بدی!
جناب ضرغامی خوبی شما؟!
انگار از مریخ تشریف آوردید شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
ایشان زمانی که در صدا وسیما مشغول خدمت بودند را فراموش کرده اند
به امید نابودی کامل روزنامه کیهان
دیگر مسالمت آمیزتر از اعتراضات دانشجویی در دانشگاه داریم که آن هم به شدت سرکوب می شود و اکنون یعنی شب دهم مهر به دانشگاه شریف یورش برده اند.
نميدانم چرا هرچند وقتى ، يك مسئولى دم از ازاد شدن به زودى دلارهاى بلوكه شده كشورمان مى زنه
- فكر كنم اقاى شريعتمدارى خودش شيشه هاى موسسه كيهانرا شكسته تا مظلوم نمائى كنه
امثال شریعت مداری و رسایی و عباسی و.. باید بخاطر توهین به ملت هر چه زودتر محاکمه بشن ، تا خشم ملت کمی فروکش کنه ، خبرگزاری فارس متاسفانه بنزین رو آنش خشم ملت میریزه ، چطور تا دیروز که مهران مدیری منتقد روحانی بود بهترین هنرمند ایران بود ولی حالا که داره ب ایرانه شما رو نصیحت میکنه که به ملتی تحت شدیدترین فشارها بودن ظلم نکید حالا شده قمار باز و زوال عقل داره ؟؟ b
متاسفانه مثل اینکه وزیر آموزش و پرورش دوباره به فکر گول زدن معلمان افتاده و دوباره دنبال وقت کشی هست تا جلوی اعتراض معلمان رو بگیره و دارن به واریزی یک میلیونی آنها رو سرگرم کنند در حالی تو همین ماه حداقل ۴ میلیون به حقوق کارکنان شریف قوه قضاییه بدون هیاهو اضافه شد و احکام هم زده شد و اختلاف حقوق آنها با معلمان به سه برابر رسید تقبل الله جناب رییسی ؟؟؟ وقتی سابقه و رتبه همه معلمان مشخصه چرا دارید معلمان رو دنبال کاهذ بازی و مقاله فروشی و .. میفرستی؟؟
نماینده ولی فقیه در خوزستان بنزین بر آتش میریزد
مثل اینکه رتبه بندی فقط اتلاف وقت هست و میخان اکثر معلمان رو سرگرم کننده و همه رو تومان رتبه های پایین سرگرم کنند و فقط به سه آیتم حق شغل و شاغل و فوق العاده شغل که روی هم ۵ میلیون نمیشه ۴۵ درصد اضافه کنند یعنی عملا بخاطر ۲میلیون ابرو برای معلم نگذاشتن در حالی که همین امسال حقوق سرباز به ۱۲ میلیون رسیده دقیقا دو برابر دریافتی معلم با ۲۸ سال سابقه کار ؟؟؟؟
حمله به کیهان از اون خبرهای خوب این روزها هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
شریعتمداری دلش می خواسته تغییر دکوراسیون بده به نوچه ها گفته شیشه ها را بیارن پایین
فردا از پول بیت المال بهتر و شیک تر می سازن براش
این وسط مظلوم نمایی هم می کنه
با دانشگاه شریف چیکار کردید ؟
جواب های ، هوی است.
فقط دروغ ! فاینشال تایمز از کجاش این خبر آزاد شدن دلار رو درآورده !؟ برید متن انگلبیسی رو بخونید , فاینشال تایمز از قول "نورنیوز" خبرگزاری دولتی ایران نقل کرده که منبعش هم خود نورنیوز هست !
b
سخنی با مسئولین
متاسفانه نگاه شما به ملت نگاه تحقیر آمیزی هست و همیشه دوست دارید ملت آنطور که شما دوست دارید بخورن ، بخوابند ، لباس بپوشن، به زور به بهشت بروند ، تحریم را تحمل کنند بدون اینکه شما طعم تحریم را چشیده‌اند باشید ، فرزند بیکار و طلاق داشته باشند در حالی که فرزندان شما بهترین شغل د بهترین مکان در هلدینگ ها و.سرکار باشند ، به خدا قسم اکثر خانواده با توجه به وضعیت اقتصادی افسردگی گرفتن و همه یه بیمار افتاده تو خونه دارن چرا فکر نمی‌کنید؟؟ آقای رییسی کسانی رو فرماندار کردی که واقعا بیسواد هستند ؟؟ اخه کسی که تنها سابقه او ستاد نماز بدون کوچکترین سابقه بیاد فرماندار بشه ؟؟
..
تعطیلی مدارس باید در دستور قرار گیرد
احسنت به شرف و انسانیت و اخلاق حرفه ای شما در انعکاس اخبار وطن
این چندمین بار است که اعلام میشود که پولهای بلوکه شده ایران در کره آزاد خواهد شد ولی تا حالا که هیچ خبری نشده است
آزادی اتباع آمریکایی فی الواقع باجی بود که ایران باید بخاطر اعتراضات گسترده اخیر پرداخت میکرد و قرلر نیست که کاخ سفید متقابلا به ایران امتیازی بدهد
تا وقتی که همه دانشجوهای بازداشت شده آزاد نشوند، اوضاع دانشگاهها به همین وضع ادامه خواهد داشت
کاش یک عاقل پیدا شود و به ماموران دستور دهد که با جوانان این مملکت به این شکل جبارانه برخورد نشود
حمله به ساختمان منفورترین روزنامه ایران.میگویید نه،پس همه پرسی بگذارید
این رئیس دانشگاه شریف رو‌عزل کنید و از بین اینهمه استاد فرهیخته یکی که معتدل هست رو بیارید این چه کاری بود کرد در دانشگاه بست
ای کاش،جمهوری اسلامی که فعلا دولت اصول گرایان بشدت تند رو برسر کار هستند مجوز اعتراضات مسالمت امیز رابدهند بخدا چه مردم عادی چه دانشجوی چه انتظامی چه سپاهی وچه بسیجی کشته شوند درست نیست ایتها همه فرزندان ایران هستند
الان هم آروم بشه موقتی است و صبر مردم لبریز شده است تریبون دارا برا مردم شاخ و شونه نکشن اونم الان ، مخصوصا یکسری بددهن
تو این شرایط قیمت افزایش دادن یعنی همکاری با آشوب طلبان ودشمنان ، آقای رئیسی حواست باشد نفوذیها دارند آب به آسیاب دشمن میرسند
دانشجو نماهای گستاخ را اخراج کنید
ایشالا بعد از تحولات بزرگ حسین شریعتمداری باید محاکمه شود
اقای نماینده ولی فقیه درخوزستان. قانون وارزشهای انقلاب توسط مردم تعیین شده وتوسط مردم ارزش گذاری مجدد میشود شما فقط ناظر هستید نه دستور دهنده
اوباش مزدور که به مردم رحم نمی کنند به سردار قلم رحم کنند؟!!!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
سردار قلم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
ممنون که کمی خندوندی ما رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
منظورش از قلم قد و بالای ایشون هست.
حسین‌ شریعتمداری‌ زد به سیم اخر‌ و دیگه چیزی‌ نمونده‌ وارد‌ دعوای خیابانی‌ بشه‌ !
چقدر‌ این ادم‌ توی جامعه‌ تنش ایجاد میکنه‌ اخه‌ ؟!
بعضی اوقات ما اهداف خوبی تعریف می کنیم اما بخاطر روش های اشتباه به اهداف نمی رسیم اما مشکل جایی شروع می شود که به جای آنکه روش ها را عوض کنیم دنبال عوض کردن هدف ها می رویم
ما در جریان انقلاب اهداف خوبی تعریف کردیم که همه آنها ارزشی بود اما امروز فهمیده ایم که روش های ما اشتباه بوده است و باید روش ها را عوض کنیم نه اینکه اهداف را عوض کنیم
ما در اوایل انقلاب دنبال این بودیم که افراد متخصص و متعهد در راس امور قرار بگیرند می خواستیم فاصله های طبقاتی برداشته شود کشور ما توسعه یافته شود فقر نابود شود و ...
مگر ما اهداف بدی تعریف کردیم نخیر ما در روش ها اشتباه کردیم و اگر هدف ها را بخواهیم عوض کنیم نهایتا باید بازنگری و آنها را ویرایش و غلط گیری کنیم نه اینکه کاملا آنها را کنار بگزاریم
باید دنبال تغییر عمیق روش ها باشیم اهداف باید سرجای خودش باقی بماند نظام باید در مسیر اهدافش قرار گیرد
اشخاص مهم نیستند مهم روش ها و اهداف هستند
باید با مردم صادق باشیم و همان اهدافی را که در اوایل انقلاب تعریف کردیم بدون دروغ و کلک و با روش های درست پیاده کنیم
خواهشا بساط مرگ بر این کشور و مرگ بر اون کشور جمع کنید تا حضرت عزرائیل با اراده خدا نیاد محکم سر جاشون هستن
اگر سازگانهای دولتی مجبور به خرید کیهان نبودند آنوقت باید درش بخاطر افترا و دروغ نشر اکاذیب در مورد مردم و تحریف مسائل سالها پیش بسته میشد !
چرا باید فردی که منبع درآمدش از یک ارگان نظام است مدیر مسئول کیهان باشد ؟
چرا بطور اتفاقی در همه وزارتخانه ها روزنامه کیهان پیدا می‌شود؟
مردم عاصی کردین خودتونو با تصورات غلط گول نزنین
از بس روزنامه غیر مردی کیهان طبل مخالف میزنه و رو اعصاب مردمه
کیهان و فارس نیوز شهره عالم و آدم هستند این دو یک سکه هستند یکی افراطی دیگری سانسورچی
جا داره همین تعداد معدود تند رو که خون مردم رو تو شیشه کردن وبا دستورالعملهای عجیب غریبی که به نام اسلام بر مردم تحمیل کردن باعث دلزدگی مردم از دبن وباورهای اسلامی شدن !! ومتاسفانه مسندها وتریبونهای زیادی از جمله صدا سیما رو هم اشغال کردن ودائم با توهین به شعور مردم باعث افزایش خشم مردم میشن ماهیتشون مورد بررسی وتحقیق قرار بگیره
چه اخبار مهم و دست اولی!
حتی یک روز تردید نکنندرزمندگان یمنی، باید به سعودیهای و نوچگانش حرام لقمه جنایتکار امان نداد، دروغ آتش بس سعودیها و رفع محاصر مظلومان یمنی، در تاکتیک اشتباه اخیر مذاکره غیر مستقیم، مرتجعین صدها میلیارد دلار به جیب زدند و تا توانستند در احیای برجام (به همراه کاسبکان تحریم داخل ایران) ضربه زدند و خسارات شدید اقتصادی و امنتی در اغتشاشات اخی ررکدند، باید کوینده و وسیع تمام مراکز نفتی امارات و یمن و بحرین... نابود شود به طوری تا یکسال توان صدور نفت و مواد پالایشی و پتروشییم ندئاشته باشند، این یعنی منگه شیطان غربی و مانور واقعی در پیروزی در احیای برجام است وگرنه این محور غربی عبری عربی صد سال دیگر هم ایران درتحریم و آشوب معیشتی طبقات فرودست نگه میدارند تا ایران به سومالی و لیبی و سوریه نکنند دست برنمیدارند. بزنید این مراکز فتنه مترجعین عرب ضد ایرانی و ضد شیعی
از دانشگاه شریف بنویسید. v
عقب نشینی کرده
خبر نداری هنوز
البته روزنامه نباید گفت بیشتر ارگان یک گروه کوچک وصاحب قدرت وثروت است که اطلاعیه وبیانیه این گروه خاص را صادر می کند. وبه قدری تیزاژ آن کم وبی مشتری است که فقط روزنامه های دیگر از تیتر های آن که بیشتر در اینترنت می توان یافت تا دکه روزنامه فروشی برای پر کردن صفحات خود استفاده می کنند وبود ونبود آن اثری در مطبوعات کشور ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
جبهه پایداری
آمریکا اعلام کرد چنین چیزی نیست و دلاری ازاد نخواهدشد
دلاری آزاد نخواهند کرد و با این حرفها و شایعات راه به جایی نخواهید برد
مثل همیشه بازنده معامله اید . آن روزی که میتوانستید برای آزاد کردن بازداشتی های سایر کشورها امتیاز بگیرید سپری شده و اکنون برای جلب حمایت و از روی استیصال اقدام کرده اید . آنها آزموده را نمی آزمایند
حاجی آزاد شد الحمدلله. آیا با مذاکره و گفتگو آزاد شد یا با دشمنیورزیدن و شعار علیه عربستان دادن؟؟؟؟
برخی از اساتید دانشگاه ها با وجود دانشجویان سر کلاس متاسفانه از تدریس خوداری می کنند و به گونه ای با اغتشاش گران همراهی می کنند. وزارت علوم باید مسولین دانشگاه ها را باز خواست کند.
در تحقیق ۲۰۱۵ از کشور کلمبیا در آمریکای جنوبی مشخص

شد که ۳۵۰۰۰ نفر از افراد ثروتمند و سیاسی و تجار و خارجی

ها و کودکان آنها توسط گروهکهای مسلح راهزن مافیایی

خلافکار در جنگلها در گروگان و اسیر هستند !!!

و در قبال دریافت مبالغی آنها را آزاد میکنند و بعضی اوقات

یک نفر بارها به گروگان گرفته شده است !!!!

خدا را شکر ما از این مشکلات نداریم .!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
مشکلات ما را هم هیچ کشور دیگری ندارد
چرا مزاحم داش حسین شدید؟
فکر کنم تا الان هزینه تمام شده انتشار اخبار مربوط به 7 میلیارد دلار در رسانه های مختلف به علاوه هزینه های انجام شده بابت مذاکرات مربوط به آزاد سازی( مثل سفر مقامات و ..... ) این مبلغ در کره ، بیش از خود 7 میلیارد دلار شده.
با سلام واحترام

تیتر بالا مناسب تر بود باشد "حمله به دانشگاه صنعتی شریف"
"همسرم از دیدین صحنه برخورد پلییس با جوانان دختر وپسر 16 و 17 ساله، گریه می کند"
فیلترشکن که هست
اقای کیهان دوباره توهم،صحنه سازی و.... باید باور کنید مردم راضی نیستند که مالیاتشون در موسسه شما هزینه بشه وبه شما حقوق داده بشه. یکم در مورد حلال بودن پولی که می برید خونه فکر کنید
احتمالا پولهای آزاد شده بخاطر FATF قابل استفاده نیست و به این میگن ملاحظات بانکی!!!!!
ش
کیهان حرف مفت نزن کار خودت
اغتشاش نه معترض
در مورد حوادث اخیر معلوم نیست دولت توانایی مدیریت رو نداره یا اختیارش را!!!!!
٬فروش ایفون در مشهد ممنوع!!! ٬ چرا تعجب؟! ظاهرا ملوک الطوایفی است و حاکم خراسان چنین حکم می کند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
این هم تجزیه طلبی است
حمله به ساختمان روزنامه کیهان: بهترین خبری که امسال شنیده ام.
اخبارتون خیلی دیر منتشر میشه ، البته تقصیری نیست باید سانسورچی ها اول سانسور کنن بعد منتشر کنن ، حال دانشگاه شریف خوب نیس
آمریکا اینترنت رو برا اوکراینیا باز کرد ولی برا ایران بست یعنی اینقدر میترسه ‌؟؟
مردم چهل سال به ناطق خرجی دادن ولی الان که باید بدادشون برسه ساکته
تابناک خوب بخوابی. مردم بیدارند
جناب سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد در مجلس اگر خودت و برادران خانم های اعلی الحضرت شامل رانندگان اسقاط کامیون نمی شدند بازهم پیگیر کار رانندگان می بودی من با شناختی که از شما دارم جوابن خیر است
جلو اشرار باید گرفته بشه که خدای نکرده آسیبی به کامپیوتر آمریکایی اقای شریعتمداری نرسه و ایشان بتوانند از طرف مردم ایران مقاله بنویسن
هیچ احمقی به دفتر کیهان حمله نمی کنه، روزنامه ای که تنها خواننده ش شاید، اون هم شاید خود شریعتمداری باشه اصلا ارزش حمله و تبعات ناشی از اون رو داره؟؟
سلام لطفا وقایع دانشگاه شریف را بی کم و کاست بنویسید. مأمور امنیتی طبق قوانین نباید وارد دانشگاه بشه حتی اگر دانشجو تندترین شعار را بده. آقای رییس هم حداقل اعتراض در دانشگاه را مجاز اعلام کرده بود.
در دانشگاه خون هایی به ناحق ریخته شد. ته این ماجراها معلومه... خواهشا با مردم باشید و کار تبیین را بر عهده بگیرید و با اطلاع رسانی درست مانع شکل گیری خشونت بیشتر بشید. سکوت شما یعنی گسترش دامنه فعالیت لبس شخص‌هایی که قانون سرشون نمیشه. باتشکر
حمله به دفتر کیهان هااااااااااااااااااااای جیگر آدم خنک میشه
یکی از ارزوهای مردم اینه که این روزنامه کیهان از بین بره
مظلوم کیهان...
مسئله مسئله حجاب نیست. اصل مسئله مسائل اقتصادی است. در مورد حجاب هم این حرفها فقط لجاجت برخی را به همراه داره و نمی شه ملیونها آدم رو به زور کنترل کرد.

حجاب تنها با کار فرهنگی قابل دستیابی است آن هم تنها در حد عرفی.
حق وحقوق همه را پایمال کردید به خاطر خانواده های شهدا و ایثارگر . در بحث تبدیل وضعیت کارکنان تبعیض و بی عدالتی مشهوده . آیا شهدا برای اسلام رفتند یا برای خانواده شون که از این مملکت منافع ببرند . کارمند شرکتی چهار ساله رو رسمی کردید در صورتی که برای کارمند قراردادی سابفه بالای بیست سال نه بودجه دارید نه پست سازمانی . تا کی می خواین دروغ تحویل مردم بدین
وقتی همه خوابیم، رژیم علیف در جمهوری آذربایجان اعلان جنگ به ارمنستان کرد به منظور اشغال مرز ما با ارمنستان. حال هی تو سر خودمون بزنیم برای آزادی، بعدش همین آزادی و امنیت و موقعیتی رو هم که داریم از دست بدهیم. آزادی رو میشه درست کرد اما موقعیت جغرافیا سیاسی اگر از دست برود تقریبا غیر قابل بازگشت است حتی با جنگ.
آقاي نماینده ولی فقیه در خوزستان شهدا در مورد اختلاس و فساد و ... چيزي نگفتن حاجي ؟؟؟؟؟؟؟
جناب آقای دلخوش واقعا" دلت خوشه شما خودتان وزیر را انتخاب میکنید بعد هم هی توپی سیاسی میزنید واقعا" اگر دلت بحال مردم میسوزد شما که نماینده مردمید نه نماینده دولت پس کاری بکنید سفره مردم دارد تکی میشود میدانید یعنی چی؟ یا نان خالی است تا سیب زمینی آبپز خالی
جناب نماینده اگر کاری نکنید همان مردمی که به شما رای دادند یقه شما را در پل سراط میگیرند قیامتی هست اگر نبود جهانی نبود.
مذاکرات برای آزادی این پول‌ها بین یاران و کره تا کنون بی نتیجه بوده است.
یاران کیه ؟
فروش با قیمتهای توهمی محاله اگه مفت بفروشن شاید بخرن
خریداری یافت می نشود!
آنکه یافت می نشود آنم آرزوست!
هر قیمتی رو میشه داد ولی با هر قیمتی نمیشه فروخت
مشکل اینجاست که قیمت مسکن براساس واقعیات هزینه تمام شده مسکن نیست و براساس رؤیا بافیه بخاطر همین فروش هم نمیره
بارها گفته شده مسکن راهی جز سقوط آزاد قیمت نداره
هر چه زودتر این سقوط قیمتی صورت بگیره بنفع فروشنده هاست تا از ضررهای زیادشون جلوگیری کنند.
عاشق کیهان هستم بهترینه برای پاک کردن شیشه تابناک جان محض تنوع یه بار هم نظر منو پخش کن
ما که شبها نمیتوانیم بخوابیم از بس که سر وصداست آقایان اصولگرا و اصلاح طلب با این مملکت چه کردین؟
آموزش و پرورش با گذشت 13 ماه از بازنشستگی پاداش پیان خدمت را نداده!مگه کسری بودجه داریم؟اگر ندارید باید بق قانون با بازنشستگی مخالفت می کردید!معلمان خوشخیال می خواهید رتبه بندی اجرا شمود آنهم توسط این و زیر و این دولت و با نظارت این مجلس......زهی خیال باطل........
سالها و سالها انتقاد کردند و افشاگری کردند فیلم اختاپوس (افشای مافیای خودرو) را منشر کردند، از دهه 1370 وعده خودروی ملی و جایگزینی با پیکان را دادند، بارها گفتند خودروسازهای اصلی همین پلتفرم سمند مشترکا با تیراژ بالای یک و نیم میلیون تولید کنند در انواع سواری و وانت، اما چی شد؟
مافیایا اختاپوسی، خودروی ده هزرا دلاری به سه برابر و بلکه بیشتر (رنگ رکدن گنجشک بجای قناری) با اسامی کذایی، خون ملت تو شیشه کردند، به جرئت بگویم اگر جنگ داخلی شود و اکر 10 تا دلیل اصلی جنگ داخلی ایران گفته شود، قطعا یکی اش انواع مافیای داخلی مفسد از رانتخوران تا انحصارگران است و در راس آن مافیای خودرو است. ننگ ابدی بر پیشانی دولتها و مجالس این سی اخیر، که حتی عرضه نداشتن این مافیای ضدانسانی خودرو برچینند و اینگونه اکثر مردم ا دلخور و بسیاری معاند مخالف کردند فقط بخاطر چندتا خانواد مافیای خودرو!
اجازه واردات خودرو ندادند و جلوی رقابت تولید داخل گرفتند
چراازدانشجوهای دستگیرشده چیزی نمینوسی؟
خط قرمز من روزنامه کیهانه ، تنها روزنامه ایه که تو این سالها تونسته بدون لک شیشه ها رو پاک کنه . تو رو خدا بهش حمله نکنید
با این اوصاف حالا میشه گفت شریعتمداری به هدف زده با نگارشها و خبرهای نابش....
من الان نت شاتل دارم با قیمت ماهی ۱۵۰هزار... زنگ زدم میگم تکلیف ما چیه میگن درک میکنیم ولی به ما مربوط نیست. مشکل سراسریه. میگم پس ۱۵۰ هزا که مادایم برای اینترنت داخلی بوده. الان کی باید خسارت ما رو بده؟آیا این پول ها حلاله. واقعا قابل تحمل نیست این وضعیت.....
هر انچه بکاری درو میکنی.
ارزانترین قیمت مسکن بازهم توهمی است و بسیار بالاتر از قیمت و ارزش واقعی مسکن است و هیچ وقت خریداری نخواهد داشت.
خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
شب هفت یکی از اقوام بود.در منزل صاحب عزا بودیم پرسیدن آقای مهندس کارمندرسمی هستی.بنده هم با افتخار گفتم بله.گفتن مهندس جان حقوق شما چقدره باز هم با افتخار گفتم۷میلیون.حاضرین از این حرف من کلی خندیدن.یکی گفت من به کارگر جوشکاری کارگاهم ۹میلیون تومن میدم یکی گفت من کارمند قرادادی اداره غله ام ۱۱میلیون میگیرم.ای کاش این وقتی که برای مسائل پیش پا افتاده میزاشتن نمایندگان و دولت محترم برای ما که زیر بار تورم خورد میشیم میزاشتن
متاسفانه همه دشمن اصلی را فراموش کردند. کشوری که تحریم کرده وهرروز هم تحریم ها را اضافه میکنه. حتی نمیشه دارو تهیه کرد. حتی نمیشه پول مربی فوتبال پرداخت بشه و باید کلی جریمه داده بشه . خیلی از بچه های دارای بیماری خاص اذیت هستند. لعنت برآمریکا و طرفداراش که همه را شکنجه میدند بعد هم اشک تمساح میریزند.
کیهان روزنامه ایران و شریعتمداری روزنامه نگار صد در صد وطنی
شهدای عزیزمون در مورد حجاب گفتند و در مورد وظیفه مسیولان هم گفتند.و اگر وصیت نامه ان عزیزان را مطالعه کنید میبینید که فقط حجاب دغدغه انها نبوده بلکه وظایف مسیولان بیشتر دغدغه عزیزان بوده است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی