بازدید 18566

محرومیت سنگین انضباطی در انتظار ساپینتو

کمیته انضباطی باید تصمیمات شدیدتری بگیرد، چون ساپینتو سابقه چنین کارهایی دارد. تمام جنجال‌ها از اینجا شروع شد که داور به سمت کمک داور رفت. آنها باید از طریق سیستم رادیویی با هم حرف می‌زدند.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱ 01 October 2022

کارشناس داوری فوتبال ایران از کمیته انضباطی فدراسیون خواست که تصمیمات شدیدتری در قبال سرمربی استقلال اتخاذ کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نوذر رودنیل ، درباره قضاوت امیر عرب براقی در دیدار گل‌گهر سیرجان و استقلال اظهار داشت: در نیمه اول مشکلی نداشتیم و تصمیمات درست بود. عرب براقی آمادگی بدنی و دوندگی خوبی داشت. علیرضا علیزاده بازیکن گل‌گهر در دقیقه 47 از یک حمله موثر استقلال جلوگیری کرد و باید اخطار می‌گرفت. این بازیکن در دقیقه 77 کارت زرد دریافت کرد که باید اخراج می‌شد.

محرومیت سنگین انضباطی در انتظار ساپینتو

وی گل اول استقلال و گل گل‌گهر را صحیح دانست گفت: در صحنه گل تیم گل‌گهر خطای حسینی رخ داد در حالی که توپ وارد دروازه شده بود و داور نمی‌توانست تصمیم دیگری بگیرد. تصمیم داور در دو صحنه درست بود.

کارشناس داوری درخصوص صحنه‌های جنجالی پایان بازی و اعتراض‌های شدید ریکاردو ساپینتو عنوان کرد: پنالتی کاملاً درست بود. نمی‌دانم نیمکت‌نشینان دو تیم چه حرف‌هایی زدند که داور تصمیم به اخراج آنها گرفت. کمیته انضباطی باید تصمیمات شدیدتری بگیرد، چون ساپینتو سابقه چنین کارهایی دارد. تمام جنجال‌ها از اینجا شروع شد که داور به سمت کمک داور رفت. آنها باید از طریق سیستم رادیویی با هم حرف می‌زدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر