بازدید 236245
روزنامه ایران

حق داریم با پهپاد‌ به مقر منافقین در آلبانی حمله کنیم

اقدامات تروریستی گروهک منافقین این حق را به ایران می‌دهد که جمهوری اسلامی مقر آن‌ها را مورد هدف قرار دهد.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ 01 October 2022

به گزارش تابناک، روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات درباره «نقش منافقین در اتفاقات اخیر» نوشت: از جهت حقوق بین‌الملل وقتی به صورت واضح امنیت کشور توسط یک گروه تروریستی مورد تعرض قرار می‌گیرد و این گروه تروریستی به صورت آشکار به اقدامات خود اعتراف می‌کند، آن کشور به صورت مشروع اجازه پیدا می‌کند که مقر و اعضای آن گروه تروریستی را مورد هدف قرار دهد، دقیقاً همانند آنچه که در اقلیم شمال عراق علیه گروهک‌های تروریستی مستقر در این اقلیم یا علیه داعش در سوریه اتفاق افتاد.

به بیان دیگر اقدامات تروریستی گروهک منافقین این حق را به ایران می‌دهد که جمهوری اسلامی مقر آن‌ها را مورد هدف قرار دهد.
بیشتر بخوانید 

گروهک منافقین در سال ۱۳۹۵ پس از مخالفت دولت و مردم عراق مجبور به ترک خاک این کشور و با برنامه‌ریزی امریکا در آلبانی مستقر شد. در طول این سال‌ها دولت آلبانی نه تنها هیچ اقدامی در ایجاد محدودیت برای فعالیت‌های تروریستی این گروهک انجام نداده بلکه به صورت سیاسی از اقدامات تروریستی آن‌ها حمایت کرده است.

از سوی دیگر توانمندی پهپادی یا موشکی ایران صرفاً در محدوده کشور‌های همسایه قرار ندارد، بلکه توانمندی ایران در حوزه هوافضا بویژه در حوزه پهپادی در حدی قرار دارد که بتواند به راحتی مقر این سازمان در تیرانا را مورد هدف قرار دهد. ایران پهپاد‌های انتحاری و رزمی رادارگریزی دراختیار دارد که می‌تواند به مراتب بیش از مسافت ایران – آلبانی را طی کند و نقطه هدف را مورد اصابت قرار دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی