بازدید 9473
۳

با ۷۳ موشک محل استقرار تروریست‌ها را منهدم کردیم

سردار پاکپور اظهارداشت: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع و اهداف موردنظر در محل استقرار و فعالیت تروریست‌ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن‌ها شده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 29 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار محمدپاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرکز هدایت عملیات ضد تروریست‌های ضدایرانی مستقر در اقلیم شمال عراق با اشاره به عملیات امروز رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: در این عملیات که در عمق اقلیم شمال عراق مورد اصابت قرار گرفت تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین‌ به‌ زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع و اهداف مورد نظر در محل استقرار و فعالیت تروریست‌ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن‌ها شده‌ است.

وی افزود: در مرحله جدید عملیات این اهداف که در ۴۲ نقطه پراکنده و در مواردی از همدیگر ۴۰۰ کیلومتر فاصله داشته‌اند به‌ طور قطعی متعلق به گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی بوده‌ است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری مقامات اقلیم شمال عراق برای جمع‌آوری بساط گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب و توطئه‌گر علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: عملیات رزمندگان اسلام تا خلع سلاح کامل گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی تجزیه‌طلب لانه کرده در اقلیم شمال عراق ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
خوب الحمد لله پس دیگر نباید فردا از شما بشنویم که در آن منطقه کسی از آنها حضور دارد.
زنده باد یران ، زنده باد دلاورمردان جان برکف سپاه ، درور درود درود
دمتون گرم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل