بازدید 59718
سه هزار و صد و سی‌ و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

۱۸۵ بسیجی در ناآرامی‌های اخیر تهران مجروح شدند / محمد اصفهانی: علت نفت نریختن بنده روی آتش این روزها شاید سن و تجربه‌ام باشد / انسیه خزعلی: سفر پسرم به کانادا، ربطی به فیلترشکن نداشت / گمرک: تجارت خارجی کشور از ۵۰ میلیارد دلار گذشت

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند قالیباف: گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند / گزارش نماینده مجلس از ۱۷ بار مراجعه مهسا امینی به متخصص مغز و اعصاب / آثار هنرمندانی که کشف حجاب کرده‌اند، وارد حاشیه خواهد شد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ 28 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

 

۱۸۵ بسیجی در ناآرامی‌های اخیر تهران مجروح شدند
سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از مجروحیت ۱۸۵ بسیجی در ناآرامی‌های اخیر تهران خبر داد و گفت: حتی جمجمه یکی از بسیجیان را شکستند، به نحوی که پنج نفر از بسیجیان الان در ICU بستری هستند.


قالیباف: گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند
‌محمدباقر قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسائل اصلی را رها کرده و به مسائل فرعی پرداخته ایم و گاهی مسائل اصلی و فرعی را تشخیص هم نمی‌دهیم، گفت: این روایت امیرالمومنین (ع) است که وقتی نیروهای فاضل دفع شوند، اراذل، یعنی نیروهای فرومایه و ناکارآمد، کارها را به دست می گیرند و لذا شاهد هستیم که در طول ده‌ها سال، این اتفاق باعث بروز شرایطی می شود که قدرت حل مساله را از دست می دهیم. رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه و مسیر را گم و مردم را از اداره جامعه حذف کرده ایم، تصریح کرد: متاسفانه گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند، درد نکشیده‌اند و کاری هم نکرده‌اند و فقط هوار کشیده‌اند و این درحالی است که ما میدان را خالی کرده و کنار کشیده ایم. وی با بیان این که رهبر انقلاب فرموده‌اند: «در نسل ما بازنشستگی معنایی ندارد و تا زنده هستیم رزمنده هستیم»، گفت: ما رزمندگانی هستیم که با گوشت و پوست و استخوان، اتکا به سنت های الهی را درک کرده‌ایم و می‌دانیم که در کار ما نشد وجود ندارد، بنابراین سختی‌ها نباید ما را از راهمان دور کند، بلکه باید دل به دریا بزنیم و وارد عرصه مشکلات شویم و بدانیم که رزق و روزی و برکت را خدا می دهد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ خدای اقتصاد همان خدای خرمشهر است.


محمد اصفهانی: علت نفت نریختن بنده روی آتش این روزها شاید سن و تجربه‌ام باشد
محمد اصفهانی، خواننده و آهنگساز کشورمان درباره اتفاقات اخیر گفت: سلام به آن‌ها که منتقد تردید یا تأخیر من در اظهار نظرند. علت نفت نریختن بنده روی آتش این روزها شاید سن و تجربه‌ام باشد. وی افزود: می‌ترسم از خون جوانان، تجزیه ایران و نداشتن پاسخ به نسل‌های آینده. می‌دانم که اراده قوی برای تجزیه ایران وجود دارد. این خواننده و آهنگساز کشورمان تأکید کرد: باید خیلی هوشمندانه مواظب هر دو سوی پشت‌بام و سقوط‌های احتمالی باشیم. متأسفم که مرحومه مهسا امینی را این‌گونه از دست دادیم. اصفهانی در پایان گفت: جوانان عزیز، در کنار شما و طرفدار شما هستم! مطالبه کنید و خواسته‌هایتان را بلند بگویید و پیگیر باشید ولی با متر دقیق و آینده‌نگر عقل، نه با شلاق بی‌کنترل احساس.

گزارش نماینده مجلس از ۱۷ بار مراجعه مهسا امینی به متخصص مغز و اعصاب
فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای گفت: هفته گذشته در جلسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، پرونده مرحومه مهسا امینی بررسی و طی آن سابقه ۱۷ بار مراجعه ایشان به متخصص مغز و اعصاب مشاهده و تایید شد.

آثار هنرمندانی که کشف حجاب کرده‌اند، وارد حاشیه خواهد شد
فارس نوشت: با توجه به گزارش موجود در سایت سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) مجموعه مخاطب ثبت‌شده در سینما‌های پایتخت در روز‌های اخیر بدون در نظر گرفتن روز‌های تعطیل سینما ۸۸,۶۸۸ نفر بوده است، در حالی که سینما قبل از اوج گرفتن آشوب‌های اخیر شهر تهران و ر بازه زمانی مشابه با تعداد قبل، تعداد ۱۴۷,۰۷۴ نفر مخاطب داشته و این اتفاق به معنای کاهش چند هزارنفری مخاطبان سینما در این روز‌هاست. مطابق با گفته محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در رابطه با این سلبریتی‌ها گفت: «هنرمندانی که کشف حجاب کرده‌اند خود انتخاب کردند که همکار ما نباشند» به نظر اقدام این افراد می‌تواند آثار سینمایی آن‌ها را نیز وارد حاشیه کند؛ هرچند که قبل از این مساعدت وزارت ارشاد برای همکاری با تیم تولید آثار مختلف برای عدم متضرر شدن به خاطر یکی از اعضا از سوی وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی اعلام‌شده بود.

حامد بهداد خبر دستگیری خود را تکذیب کرد
خبرگزاری دولت: حامد بهداد خبر دستگیری خود را تکذیب کرد. از صبح امروز، برخی منابع خبری، از دستگیری حامد بهداد اطلاع دادند اما این بازیگر با رد این خبر، هرگونه دستگیری را تکذیب کرد. قرار بود فیلم گیج‌گاه با نقش‌آفرینی بهداد، از امروز به روی پرده برود که این اتفاق به دلیل وضعیت‌ نآارامی‌ها، احتمالا به هفته آینده موکول می‌شود. بهداد همچنین فیلم‌ پیر پسر به کارگردانی اکتای براهنی را در نوبت اکران دارد.

انسیه خزعلی: سفر پسرم به کانادا، ربطی به فیلترشکن نداشت
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: از رسانه‌ها گله مندم که خبر دروغ درباره فرزندم منتشر کردند. پسرم به هیچ وجه قصد مهاجرت ندارد و به کشور باز می‌گردد. سفر وی هم مرتبط با فیلتر شکن و وی پی ان نبوده است.

امیرعبداللهیان: ایران جایی نیست که کسی بتواند کودتا یا انقلاب رنگین کند
حسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با رادیو سراسری ان پی آر آمریکا گفت: ایران جایی نیست که کسی بتواند کودتا یا انقلاب رنگین کند. مردم ایران فهیم هستند. بین اعتراض، اخلال و آشوب تفاوت وجود دارد. ما در ایران به مطالبات مردم توجه می‌کنیم اما با کسانی که بخواهند آشوب کنند و تحت تاثیر خارج از کشور باشند، طبق قوانین مان عمل می‌کنیم. وی ادامه داد: ایالات متحده اگر نگران مردم ایران است، هزاران کودک ایرانی به خاطر تحریم دارو فوت کرده‌اند، آمریکا برای داروی کودکان پروانه‌ای در ایران حاضر نشد همکاری کند. آمریکا در زمان کرونا حاضر نشد یک واکسن به ایران ارسال کند. به جاهای دیگری که به ایران واکسن می‌دادند، فشار آورد که ایران تحریم است و واکسن ندهید.

پاسخ وزیر ارتباطات به زمان بازگشایی واتساپ و اینستاگرام
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: همانطور که قبلاً هم مراجع ذیصلاح گفتند، برخی پلتفرم‌های بعضاً آمریکایی بستری برای اغتشاشات شده بودند که محدودیت‌هایی بر آن‌ها اعمال شده است. زارع‌پور افزود: تا وقتی این پلتفرم‌ها موجب آسیب به کشور شود، محدودیت آن‌ها ادامه پیدا می‌کند و در صورت صلاحدید مراجع ذیصلاح، مجددا محدودیت آن‌ها برداشته می‌شود و مرجع رسیدگی به این مطلب وزارت ارتباطات نیست.

خانواده مهسا امینی از عاملان دستگیری او شکایت کردند
صالح نیکبخت وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند. نیکبخت گفت: حرف‌های ما در مورد جریان پرونده فعلا همین است و جز این مطلب، چیز دیگری نخواهم گفت.

عقب نشینی بانک‌های دولتی ترکیه از سیستم پرداخت میر روسیه

سه بانک دولتی ترکیه، تنها بانک‌هایی که در این کشور تراکنش‌ها با کارت‌های میر روسیه را پردازش می‌کنند، در حال برنامه‌ریزی برای خروج از این سیستم هستند.  این تصمیم به دنبال هشدار کاخ سفید مبنی بر اینکه موسسات مالی در صورت کمک به تحریم روسیه برای دور زدن تحریم‌های مرتبط با اوکراین، در خطر محدودیت‌های ثانویه قرار خواهند گرفت. در اوایل ماه جاری، اداره کنترل دارایی‌های خارجی خزانه داری آمریکا (OFAC) اعلام کرد که آماده است تا هر موسسه‌ی خارج از روسیه را که از سیستم پرداخت این کشور استفاده می‌کند، تحریم کند. اوایل آگوست بانک‌های ترکیه به شبکه پرداخت میر پیوستند و به گردشگران روسیه اجازه دادند تا هزینه خرید خود را در این کشور پرداخت کنند. اقداماتی که انتظار می‌رود توسط هالک بانک، زیارت بانک و وکیف بانک برای توقف استفاده از میر انجام شود، آخرین تغییر موضع ترکیه در قبال تحریم‌های ضد روسی است. /راشاتودی

انتقاد ایرنا از همتی: طراح بنزین ۵ هزار تومانی نگران سرمایه اجتماعی شد

خبرگزاری جمهوری اسلامی در گزارشی نوشت: رئیس کل بانک مرکزی دولت روحانی بدون اشاره به علت مشکلات اقتصادی کنونی، دولت یک ساله آیت الله رئیسی را مقصر وضع موجود معرفی کرد و از ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی گفت. مروری بر نقش همتی در فشارهای اقتصادی سال‌های اخیر و از دست رفتن سرمایه اجتماعی، عیار دغدغه‌مندی وی را آشکار می‌کند.

گمرک: تجارت خارجی کشور از ۵۰ میلیارد دلار گذشت

براساس اعلام گمرک جمهوری اسلامی ایران تجارت خارجی کشور در ۶ ماهه سال جاری با ۱۳.۲ درصد افزایش در ارزش به رقم ۵۰ میلیارد و ۲۸۲ میلیون دلار رسید.

حجت‌الاسلام شجاعی: بانک مرکزی فهرست کامل از تسهیلات کلان بانک‌ها را منتشر کند

حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت انتشار اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها بر اساس تبصره ۱۶ قانون بودجه، گفت: بانک مرکزی موظف است به صورت فصلی اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها را منتشر کند. این کار باید بدون قید و بندهایی که اخیراً شورای پول و اعتبار ترتیب داده است، صورت گیرد. تا چند وقت دیگر مجدداً لیست تسهیلات کلان بانک‌ها باید منتشر شود و انتظار بر این است که مطابق نص صریح قانون عمل شود.

شجاعی ضمن اشاره به اینکه هدف نمایندگان از احکام تنظیمی تبصره ۱۶ قانون بودجه، علاوه بر شناسایی ابربدهکاران بانکی، ایجاد یک نظام شفاف و کارآمد بوده است، گفت: البته اجرای این قانون به کارشناسان نیز کمک می‌کند. از این طریق آنان بشفاف اطلاعات را در اختیار خواهند داشت تا بتوانند جریان نقدینگی کشور را رصد کرده و اگر در جایی عیب و نقصی را مشاهده می‌کنند بتوانند اولاً آن مشکل را شناسایی و ثانیاً راهکارهایی را بدهند. تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد تومانی را که بانک مرکزی بیان کرده لیست آنها را منتشر می‌کند، در واقع لیست کسانی است که خودشان آنها را به عنوان ابربدهکار بانکی معرفی کرده و می‌شناسند. اساساً در رابطه با این افراد سوت‌زنی مردم و رسانه‌ها معنایی ندارد؛ یعنی اگر تخلفی صورت گرفته، خود مسئولین بانک مرکزی به این تخلفات اشراف کامل دارند. بخش مهم دیگری از مساله شفافیت تسهیلات بانکی که ما از انتشار لیست تسهیلات کلان انتظار آن را داریم، این است که رسانه‌ها بتوانند فسادهایی را که حتی از نظر مسئولین دور مانده، افشا کنند. بنا بر آنچه گفته شد، این یک تکلیف قانونی است که بانک مرکزی اطلاعات را کامل و بدون قید و بندهای مصوبه‌ای منتشر کند. در این رابطه در کمیسیون اصل نود پیگیر خواهیم بود تا حتماً این اطلاعات کامل منتشر شود، تا هم بتواند جریان نقدینگی کشور را شفاف کند و هم به ریشه‌یابی و حل مشکل خلق پول بی‌ضابطه کمک کند.

سلاجقه: باید یک درصد قیمت خودروهای تولیدی به صندوق محیط زیست وارد شود

رئیس سازمان محیط زیست گفت: در بحث اسقاط خودروهای اسقاطی، یک درصد از قیمت خودورهایی که قرار است به بازار وارد شود باید به صندوق محیط زیست کشور واریز شود که دستاورد بزرگی است.

فارس: تمام کشورهای دنیا با تورم دست و پنجه نرم می‌کنند

خبرگزاری فارس در گزارشی نوشت: بخش زیادی از رشد قیمت‌های داخل کشورها مربوط به افزایش قیمت‌های جهانی است که از زمان شیوع ویروس کرونا افزایش یافت و جنگ روسیه و اوکراین هم به این جهش قیمت‌ها دامن زد و بر تورم کشورها افزود البته هر کشوری اقدامات مقابله‌ای خود را پیاده کرد اما مثل اینکه سمبه بازارهای برون مرزی پر زورتر بود و موفقیت چندانی حاصل نشد. افزایش قیمت ها یا همان تورم، موضوعی است که نه تنها کشور ما بلکه تمام کشورهای دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند که ریشه آن عمدتا به اتفاقات و قیمت بازارهای جهانی برمی‌گردد و نهادهای بین المللی، گزارش‌های مختلفی در این زمینه دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۶
در انتظار بررسی: ۷۷
انتشار یافته: ۱۱۹
نه آقای اصفهانی، شما به فکر منافع خودتون هستید، بقیه‌ش بهانه است
محمد اصفهانی کسی منتظر اظهار نظر تو نبود
سرکار خانم .برادرتان فرموده اند دو فرزنددیگرتان در آمریکا بسر میبرند در اینباره چه میفرنائید .
اتفاقا از این سیلی نخورده های هورا کش که جناب قالیباف گفته اند در مدیریتهای دور و بر خودش و با حکم خودش حتی الآن در مجلس هم کم نیستند
، اعتراض ایشان به کی است؟!
امیرعبداللهیان جوابتو بدم این سانسورچی روشنفکر نما تایید نمیکنه ، ولی اهمیتی هم نداره حقیقت مثل روز برای مردم روشنه .
یکی از دلایل انباشت خشم مردم همین مسائل به ظاهر کوچک مثل اقامت فرزندان مسئولین در خارج از کشور و غیره است که فکر میکنند با لاپوشانی و توجیهات من درآوردی، مردم آن را قبول و فراموش میکنند ولی یک جایی سر باز میکند
جدا باید از پدر مهسا خواسته شود چرا در باره بیماری دختش دروغ گفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
بیمار بودن یک انسان دلیلی بر فوت در مقر پلیس نمیشو
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
واقعا چرا ايشان بايد پاسخگوي تمامي خونهاي به ناحق ريخته اين اغتشاشات هم باشند
خیلی جالبه با چیزهای بد کشورهای دیگه مقایسه میشم و با چیزهایی که به ضرر خودشونه نه...
میگن یه استاد دانشگاهی در ایرانه الان یک هفته است میره سر کلاس خالی تدریس میکنه تیپیکال استاد ایرانی
خانم خزعلی چقدر شماها اعتماد به نفس دارید!!
قابل توجه سلبریتی پرستها:

یک ایرانی شاعر که قطعا هنرمند است، چند صد سال پیش میگه:
چو ایران نباشد تن من مباد
یکی هم که خودش را هنرمند میدونه و خیلی ها هم بهش میگن هنرمند سلبریتی و واسش سینه چاک میکنند ؛ امروز میاد میگه:
۸۰ میلیون ایرانی برام مهم نیست اگر خم به ابروی بچه م بیاد!!!
یعنی تویی هم که منفی میدی و جزو ۸۰ میلیون ایرانی هستی که آقای ( حمید ف ) را هنرمند میدونی و پست هاش را دنبال میکنی واسش سینه چاک میکنی؛ بدون تو براش مهم نیستی!
پس سلبریتی یعنی بیش معروف خودبین مزخرف و با هنرمند واقعی خیلی فرق داره.
هنر فقط خوب ادا در آوردن یا خوب دریبل زدن و زیرگرفتن و لگد زدن نیست..
هنرمند واقعی از خودگذشته است
حالا باز منفی بده
خانم خزعلی لطفا در مورد تیشرت آستین کوتاه پوشیدن فرزندت در کانادا هم توضیح بده. با عینک دودی و ژست آنچنانی
خانم خزعلی ، نیازی به توضیح در مورد آغازاده تان نیست و مردم خودشان آگاه هستند

جناب محمد اصفهانی، اتفاقا افراد با تجربه ای مثل شما ، باید

در کنار جوانان باشند و ضمن کمک و راهنمایی به آنها از آنها حمایت کنند .

جناب امیر عبدالهیان نگفتند : که آن میزان داروی پانسمان

پروانه ای هم که آلمان هدیه کرده بود و وارد کشور شد

توسط چه کسانی از انبار وزارت بهداشت به سرقت رفت ؟

و در بازار آزاد ناصر خسرو با قیمت گزاف بفروش رسید !!!

و سرنوشت پرونده آن سرقت کثیف بالاخره به کجا ختم شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
به جای سخنگوی پنتاگون اظهار نظر فرمودید!!!
درباره سابقه جراحی مغزی مهسا امینی:
اولین سابقه توسط خبرگزاری فارس، وزیر کشور و یک کارشناس رسانه در رادیو اعلام شد. در این سابقه مهسا در سن 5 سالگی، جراحی مغزی داشته.
دومین سابقه در صدا و سیما و در مصاحبه با پزشک متخصص مغز مطرحشد که در این سابقه مهسا در سن 8سالگی سابقه جراحی داشته است.
*نکات:
1. بین سن جراحی در سابقه اول (مستند به مدارک پزشکی بیمارستان کسری و دانشگاه علوم پزشکی کردستان) و سابقه دوم (پزشک جراح در بیمارستانی فاقد نام در تهران) 3سال فاصله است.
2. در سابقه دوم نام بیمارستانی که جراحی در آن انجام شده ذکر نمی شود. (قطع دسترسی رسانه ها و افکار عمومی به سوابق پزشک جراح و بیمارستان و یا خطر درز اطلاعات و تکذیب ادعا)
3. پزشک متخصص در مصاحبه با صدا و سیما به نکته ای عجیب اشاره می کند. بیمار (مهسا) رشد بسیار خوبی داشته است و این رشد مناسب و وضعیت فیزیکی مهسا با علایم تومور "کرانیوفارینژیوما" که با تأخیر در روند رشد و بلوغ همراه است مخصوصا با ادعای اولیه ی شناسایی تومور در سن 5سالگی همخوانی ندارد. (تمام ادعاهای مطرح شده در این خصوص با بررسی عکسهای کودکی مهسا، قابل ایراد و رد شدن هستند)
4. حتی در صورت وجود چنین سابقه ای، پزشک متخصص و سوابق پزشکی بیماران مشابه، وجود هر گونه خطر مرگ ناشی از این جراحی را ناممکن میداند. آنچه پزشک متخصص در مصاحبه با صدا و سیما مطرح می کند، مربوط به عوارض درمان هورمونی بیمار بعد از جراحی است (که البته ادعای مطرح شده در تخصص ایشان نبود) و نیازمند شرایط استرس حاد است. پلیس و سایر بررسی کنندگان پرونده مهسا امینی آرامش کامل مهسا را در طول فرایند بازداشت، انتقال و آموزش تأیید کرده اند. فضایی که با شوخی و سرگرمی و احساس آرامش بالا همراه بوده قطعا نمی تواند عاملی برای فوت این بیمار در اثر عوارض ناشی از دریافت هورمون ها باشد چرا که عامل محرکه، مطابق تحقیقات صفر است.
5. علیرغم کشف سوابق متعدد برای بیمار در خصوص مراجعه به متخصص مغز و اعصاب (بدون ذکر ارتباط به موضوع جراحی و ارائه نکردن هیچ سابقه ای از شرح حال و غیره)، هیچ سابقه ای از مراجعه مهسا به متخصص غدد موجود نیست در حالی که تالیِ قطعی جراحی کرانیوفارنژیوما مراجعه به متخصص غدد برای دریافت هورمون ها است.
اصفهانی یکی به نعل میزنه یکی به میخ !!!!
ظاهرا همه مشکلات حل شده.
فقط آقای قالباف شما خودتان چقدر صلاحیت دارید؟
فیلم مصاحبه شما با احمد نجفی در سال 84، خاطرم هست شما فرمودید با هیچ تخصصی در 19 سالگی فرمانده لشگر شده بوده اید!!!
الان افرادی با 40-50 سال و مدارک دکتری و پسا دکتری بی کارند، چون متعهیدینی مثل شما هیچ وقت بازنشسته نمی شوید.
وقتی حتی اشتباهات سران مملکت به زبانشون نمیاد و قبول نمیکنن که نتوانستن هیچ کاری برای مردم انجام بدن این باعث ناامیدی مردم میشه
خطاب به نماینده مجلسی که میگه مهسا امینی هفده بار به پزشک مغز و اعصاب مراجعه کرده است همین اظهار نظرها است که مردم را بیشتر عصبانی میکند چرا میخواهید صورت مسئله را با این حرف ها پاک کنید یک فرد سالم و زنده توسط عوامل گشت ارشاد بازداشت شده است و جنازه اش تحویل خانواده اش شده است سابقه قبلی ایشان هرچه باشد عوامل بازداشت کننده ایشان مسئول مرگ وی هستند و باید در مقابل قانون پاسخگو باشند اگر عامل مرگ وی ضرب و شتم و یاحتی استرس و ترس باشد عوامل گشت ارشاد که این شرایط را برای یک فرد بوجود آورده اند مسئولیت دارند و مراجعه به سوابق پزشکی نافی مسئولیت نیست با این اظهارنظرهای غیر منطقی مردم را نادان فرض نکنید عوامل و مسببین این حادثه غم انگیز را به دادگاه معرفی کنید و ازمردم عذرخواهی کنید تا در اثر خطای چند نفر در گشت ارشاد آرامش مملکت آسیب نبیند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
بین مردم ایران و خطای چند نفر از پرسنل گشت ارشاد باید طرف کدامیک را گرفت
بخدا اگر طرف مردم ایران را می‌گرفتند مشکل به اینجا منتهی نمیشد
آقایون بدانید مردم از شما ناامید شدند و برای بعضی حرفا دیگه دیره
فاصله سطح زندگی فقط با این مثال که شهروند آمریکایی با حقوق هفت روز میتونه جدیدترین موبایل آیفون بخره بعد شهروند ایران با چند سال پس انداز شاید بتونه این موبایل بخره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
آن وقت خانه را چند وقت می تواند بخرد؟ هزینه خوراکی؟
اینها را مقایسه کن ان وقت یک طور دیگر نگاه می کنی!
جناب خبرگزاری فارس استاد توجیه و مغلطه
مسئولان یه نگاهی به پیشرفت های کشورهای کنار خلیج فارس مثل امارات و قطر یه نگاهی بندازن اونوقت میفهمن ایران رو به چه سطحی رسوندن
پاداش پایان خدمت فرهنگیان که بیش از یکسال است بازنشسته شده اند پرداخت نشده و هیچ کس پاسخگو نیست.آقای وزیر!آقایان نماینده !با وجود تورم بالای آیا انصاف است!سایر دستگاها پرداخ کردند....
من در هیچ راهپیمایی اعتراضی شرکت نکردم ولی اگر وضعیت اینترنت تا فردا تغییری نکنه قطعا در اولین راهپیمایی کنار مردم هستم. این وضعیت دیگه غیر قابل تحمله
برجام که تموم شد، تورم که بی سابقه داره پیش میره، محیط زیست که داره نابود میشه، نبود مدیریت برای کمبود آب و آلودگی هوا، منزوی شدن کشور و ارزش کم پاسپورت ، سانسورها و فضای بسته فرهنگی ، ناامیدی برای خرید خونه و ماشین سران مملکت چه دفاعی میخوان بکنن از عملکردشون
به نظر من کسانی که صحبت های انسیه خزعلی رو انعکاس می دن ناخواسته یا خواسته ( با احتمال بسیار بیشتر) آتش خشم مردم رو شعله ورمی کنند و در جهت خواسته معترضین گام برمی دارن . دولت ورییس جمهورهم اگرعاقل باشند فرمان سکوت به این خانم و خانواده دانش بنیانش می دن ....
بسیجی واقعی ، همت بود و باکری
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
روح شهیدان بزرگواری مانند همت و باکری شاد باد و البته خوش بحالشان که این روز ها را ندیدند وگرنه ازز غصه دق میکردند
نود درصد مردم به شرایط کشور اعتراض دارن و برچسب هایی مثل اغتشاشگر و آشوبگر به مردم که در این چند روز گفته شده توهین به مردم بوده و باعث ناامیدی مردم از بهبود شرایط کشور شده
خوب محمد اصفهانی خودش سر سفره نشسته
خژعلی بهتر به فکر خونه های مفتی که صاحب شده پاسخگو باشه
کشور مگر نیروی انتظامی ندارد
چرا بسیج باتجربه کم یا عدم تجربه در اعتراضات باید دخالت کند
خود دخالت بسیج باعث حساسیت موصوع می شود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
چرت نگو مومن
توبی کفایتی مدیران ایران را با اقتصاد دنیا مقایسه میکنید چرا با عربستان وژاپن وامریکا مقایسه نمیکنید در صد تورم ما تو دنیا رتبه های اول را داره ولی ادعای مسولین ما در مورد مدیریت گوش عالم را کر میکنه
مگر بسیجیها عضو یگان ویژه هستند که ۱۸۰ نفراز آنان زخمی شده باشد؟ منظورتان همان لباس شخصی هاست؟
پسر خزعلی برای کار رفته نوه مصباح یزدی با اون صوتی که ازش بیرون اومده کاادا چیکار می کنه؟
خانم خزعلی وقتی شما صبح تا شب به کشورهای غربی ناسزا می گوئید چرا اجازه می دهید فرزندنتان به کانادا که یک کشور صد در صد غربی است و بطور کلی با ایران قطع رابطه کرده است مسافرت کند. حال به هر بهانه ای که شما سر هم کنید. البته این فقط شامل حال شما نمی شود. فرزندان بسیاری از همفکران شما همین حالا در آمریکا و دیگر کشورهای غربی زندگی می کنند. این سوال اصلی ما مردم عادی ایران است. نمونه دیگر خرید سیسمونی توسط خانواده آقای قالیباف از کشور ترکیه آنهم در ماه رمضان است. که به راحتی به فراموشی سپرده شد و حتی برخی هم گفتند چه اشکال دارد.
خانم خزعلی این همه ویلا در تهران و شمال و دوبی حاصل کدام خدمات شما بود؟! اخیرا هم جناب مخبر یک قطعه زمین در شمال تهران به شما هدیه فرمودند؟! تنها پسر شما در کانادا و آمریکا نیست....
آن چند زنی که در روز روشن کشف حجاب عمدی کردن طبق قانون مجازات زندانی دارد آیا رفته اند یا هنوز آزاد هستند؟
آن خانم فوت شده را بزرگ کردن به وسطه ربات و توییت تا کشور را نابود کنند
افراد دخیل و تبلیغ چی در آشوب یکی یکی دارند دستگیر می شوند و نباید به راحتی رها شوند تا درس عبرتی برای بقیه افراد مشهور باشند
جناب همتی و دولت قبل عامل تورم فعلی هستند الان اشک تمساح می‌ریزد
انسیه خزعلی، بعضی وقتا باید سکوت کرد، کاش یاد بگیری ساکت بشی
به خبرگزاری فارس بگویید تورم در همه جا هست اگر نبود رشد اقتصادی وجود نداشت
ولی تورم ۸۰ درصدی چند سال اخیر ایران با تورم نهایت ۱۰ درصدی کشورهای اروپایی آنهم در وضعیت نابسامان کنونی دنیا خیلی فرق دارد
هنین که روی افراد مشهور و سلبریتی سرمایه گذاری کردن برای ایجاد اشوب نشان از خالی بودن دستان ضد ایرانی ها هست که چیزی دیگر ندارند برای ماهی گیری و روزگار آخرشان را می گذرانند و دیگر برنامه آنها تهی تر از گذشته خواهد شد و بی بخارتر
خانم خزعلی دست پیش گرفته اند که پس نمانند ، از قدیم گفته اند برای یک کار اشتباه هزار دلیل هم که بیاورید بازهم اشتباه است فرزند شما حداقل چهارسال است که در کاناداست مگر چند سال باید در غربت بمانند تا مهاجرت محسوب نمی شود
چرا اجازه نمی دهید فرزندتان از خودش دفاع کند دائما سرکار و همسرتان از اقا زاده دفاع میکنید شاید رابطه اش با دایی جانش بهتر باشد تا خانواده انقلابیش
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
خانم خزعلی از دید مردم ایران بطور کلی افتاده به روی خودشان نمیارم و از رو نمیرن
فارس‌جان، گزارش‌های چرندت به درد خودت می‌خوره. مردم ایران باسوادتر از اونن که این خزعبلات باعث شه نفهمن مدیریت اقتصادی دولت افتضاحه.
آقای اصفهانی شاید چیزا دیگم باشه مثل منافع
اون کسی که حجابش رو برداشته یا از اعتراضات حمایت کرده می دونسته که بعدش چه اتفاقی می افته بیخود تهدید نکنید که اثری نداره
خانوم محمدبیگی، به فرض که به حای هفده بار، هفتصد بار رفته باشد، آیا این توجیه کننده ایجاد فضای استرس برای ایشان است؟
نه جناب اصفهانی، پسر خاله خانم وحید دستجردی و سردار احمد وحید بودن یکم کار رو سخت کرده برات.
این تضاد بین سنت و مدرنیسم در ایران بیش از صد ساله که بصورت جدی ادامه داره. در بقیه دنیا هم همینه. اما مساله اینه که برای جامعه هم سنت لازمه و هم مدرنیسم. مدرنیسم جامعه رو به جلو میبره و سنت مثل یک ترمز باعث میشه که سرعت حرکت انقدر زیاد نشه که جامعه فروبپاشه.
متاسفانه الان تضاد بین بخش سنت گرا و نوگرا زیاد شده و این خطرناکه. رسانه های غربی و ضد ایرانی هم دایم تلاش میکنن این تضاد رو زیاد کنن. اما افراد آگاه باید این تضاد رو کم کنند. مثلا در بحث حجاب باید هر دو طرف یک مقدار کوتاه بیان.
تو سیسمونی بخر
خانم خزعلی بزرگواری کنن و تاریخ برگشت آقا پسرشون را اعلام کنن.چون دایی ایشان چیز دیگری در مورد خواهرزاده شان فرمودن!!!
شکایت گن بررسی میشه کی گفت نکنن
آقای اصفهانی شما یکروز راتعیین کنید ومجوز بدهید مردم با آرامش در سراسر ایران به خیابان بیایند و مطالبه کنند
خانم خزعلی پسرت وی پی ان تک فروشی هم داره یا عمده پخش میکنه ؟
به حقوق اکثریت مردم احترام بگذارند تا کشور ملت همه با هم باشند نه علیه هم
آفرین بر اصفهانی این سلبریتی ها فقط شهوت حالیشونه
خبرگزاری فارس داره تورم دولت اصول گرا را ماست مالی می کنه و اونو ربط میده به تورم جهانی، خبرگزاری فارس مثل اینکه یادش رفته تورم ما به قول دولتی ها حداقل چهل الی پنجاه درصد است و اینها نگران هشت درصدی تورم انگلیس و امریکا هستند، خبرگزاری فارس یادش رفته که یک شبه روغن و …….. سه چهار برابر شد، از خواب غفلت بیدار شو خبرگزاری
انیسه خانم همه تون با خانواده پاسپورت کشورهای غربی رو دارید.

ملت ایران رو ....

عجیبه.
سوال از فارس: تورمِ چند درصد؟
درود بر قالی جون راست گفت نه سیلی خوردن نه سیسمونی دارن


این خزعلیم داره برا بچه اش مجانی تبلیغ فیلتر شکن میکنه
بله تورم هم جا هست اما سه چهار درصد نه چهل درصد
خانم خزعلی خودتو اذیت نکن بگزار فرزندت در کانادا زندگی خودش رو بکنه و مشغول عشق و حال باشه
کشور با بازگشت فرزند تو و بقیه مسئولین اگر بدتر نشود اما بهتر نخواهد شد
مردم دنبال این نیستند که مسئولین با زور و تحت فشار فرزندان خودشان را برگردانند
مردم دنبال مسئولینی هستند که باور قلبی و عملی به کشور داشته باشند و دنبال کسانی هستند که با تمام وجود به ملت و میهن عشق بورزند عشقی که در عملکرد آنها متبلور باشد نه زبان آنها
شما خودت هم می دانی که خیلی از همین مسئولین کشور اعتقادی به کشور ندارند وگرنه به بهانه های مختلف فرزندانشان خارج نشین و دوتابعیتی نمی شدند و نمی رفتند سیسمونی و ... از کشورهای دیگر بخرند
شما خودت هم می دانی که خیلی از مسئولین فقط دنبال میز و پست و امتیاز لابیگری هستند و در زبان فقط ادعای میهن دوستی دارند
خیلی از همین مسئولین نه بیت المال برایشان مهم است و نه تحمل سخن مخالف و انتقاد را دارند
آقای قالیباف شما کی و کجا کنار کشیده اید؟ هر کاری کردی رییس جمهور نشدی، پس از فرصت قهر مردم با امتخابات استفاده کردی و شدی رییس مجلس. دقیقا منظورتون از کنار کشیدن چیه؟ سالهاست که دارای پست و منصب هستید.
محمد اصفهانی دیگه چرا ؟
جناب قالیباف از این هم میخوای بیای وسط تر؟؟؟؟؟؟
یا میخوای بگی تا امروز تو مملکت هیچ کاره بودی..
اقای‌ محمد‌ اصفهانی‌ مگه تو نفت تو دستت بود که بریزی‌ ؟!!!
چه چیزی‌ را میخوای مثلا‌ بگی ؟!
فکر میکنی‌ خیلی طرفدارتن‌ ؟!
حرف بلد نیستی‌ مجبوری‌ خزعبلات‌ بگی‌ ؟!
نه اشتباه میکنید ۱۷ بار نبوده، کلن تو مطب دکتر مغز و اعصاب دنیا اومده بوده
اکر از روی صداقت بانک‌ها از پول‌های مردم که نزد آنها است وام‌های کلان وبدون ضابطه به کارکنانشان می‌دهند، کزارش دهند فاجعه است،
تمام كشورهاي دنيا با تورم دست و پنجه نرم مي كنند !
-------------------
-- آقا ماشاالله بد نباشه ، مي بينم انگار مي لنگي ! خداي نكرده دوباره سياتيك پايت عود كرده ؟
-- نه برادر ! نه ... شكر خدا سياه تكم عيب نكرده ! ... اما خدا بهم رحم كرد ... خيلي رحم كرد ... نبودي جعفر ! بايد صدقه بدهم ، در اسرع وقت ! ميدوني برادر ، رفتم در مغازه مرغ فروشي ... فكر كردم مرغ به قيمت چند روز پيش هست ، اصغر گفت امروز كيلو ٧٤ هزار تومن ! ... توبه ، .استغفر الله ، در مدت چند روز اين قدر گرون بشه ؟ ... انگاري كمي حالم بد شد ، انگاري سرم چرخيد ... به نظرم عرق هم كردم ! نصف مرغ بيشتر نخريدم ، همين كه از پله جلو مغازه پايين آمدم ، ديگه نفهميدم چه طور شد ! انگاري يكي بلندم كرد ، كوفتم زمين ! ... خدا پدر اصغر مرغي بيامرزه كه فوري آب قند بهم داد و مقداري شانه و كتفم مالش داد و كم كم حالم جا اومد بحمد الله ! .. شكر خدا طوريم نشد ... خدا را شكر كه لگنم عيب نكرد . لگنم عيب كرده بود ديگه بدبخت بودم ! مگه با اين سن وسال ديگه خوب مي شدم ؟ نه شكر خدا سياه تكم درد نميكنه ! ... فقط انگار تو راه رفتن مي لنگونم ! ... چيزي نيست ! خوب ميشه ! مرغ شده كيلو ٧٤ هزار تومن ! از كجا بياريم ، پول كه چاپ نميكنيم ! ... بانگ هم كه نداريم ! ميگم جعفر خان ،به نظرت لگنم كه عيب نكرده ، مگه نه ؟ لگنم بشكنه بايد ريق رحمت سر بكشم ، مي بيني كه ، خيلي لاجونم ... چهار من استخوون كه بيشتر نيستم ! سن و سالم كه خب البته بالاست ! ... يادم باشه حتما صدقه بدهم ! جعفر خان در خدمت باشيم ! سلام برسون ! بازهم خدا را صد كرور شكر !
اقای وزیر خارجه میگه امریکا حاضر نشد واکسن کرونا بده به ما....ما خودمون ۷ واکسن داخلی داریم و صادرش هم کردیم..چه نیازی به فایزر مدرنا بوده که حالا اینطور میگیم
بسیجی چرا باید بره توی خیابان!

چه قدر پول می گیره! تا یک شب بره اعتراضات رو خاموش کنه؟

لطفا آمار پرداختی ها رو بدید ببینیم این پول ها کجا میره!

اصلا پول می گیرند یا امتیاز استخدام یا آپارتمان!
یکی به این آی کیو ۶۰ بگه قبل از اینکه آمریکا بخواد بده یا نده، واردات واکسن ممنوع شده بود
قالیباف نمی گفت هم میدونستیم که نسل شما هرگز بازنشسته نمیشه و همواره باید خدمت کنه!!!
قالیباف گرفتار کسانی شده ایم که فکر میکنند چون بخاطر انقلاب سیلی خورده اند پس هر کاری مجازند که انجام بدن مثلا خانوادشون از خارجه سیسمونی وارد کنند!!
علت اینکه بنده نفت نریختم آنهم با این همه شهرت و طرفداران میلیاردی ام به دو دلیل بود. دوم اینکه دیدم اگر بجای نفت بنزین هم بریزم اتفاقی نمیافتد چرا که هیچ کس توجهی نمیکرد
و اول اینکه پول کافی برای خریدن نفت نداشتم و چهارم اینکه از قدیم گفتن نفت رو بریز اونجا که میسوزه و لذا من هم نفت رو ریختم توی چراغ و نشستم پای وافور و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
دمت گرم خوب جواب اصفهانی رو دادی داداش
ای والله داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
اصفهانی دنبال امتیاز و ماهی گرفتن در این آب گل آلوده
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
آفرین برشما آقا نعمت
این کامنت رو باید با طلا نوشت
دروغ پشت دروغ.صبح دروغ شب دروغ. واقعا حالت تهوع نمیگیرید؟
خانم خزعلی خیلی پر رو تشریف دارند !!!
شما برو چین یا امریکا یا المان ببین چقدر ر تورم دارند؟ بعد حرف بزن. تو عراق پول ما رو بر نمیدارن جنس بدن
با مرگ بر آمریکا گفتن برای خودتون درآمدی کسب میکنید
درآمدی که از جیب همه مردم ایران برداشته شده
بعد بچه هاتون با همون پول میرن آمریکا و کانادا..
البته برای عبادت میرن
قبول باشه
التماس دعا
اگر سایتهای داخلی با دو رویی برخی مسئولین برخورد نکنند کی بکنه؟
خوبه که خزعلی بخونه و بدونه که مردم دیگه تحمل این دورویی ها رو ندارند.

این همه کشور دوست و همسایه، روسیه، چین، عراق، لبنان... حتما باید می رفت کانادا....
واقعا حیف.آخه این عزیزان توی آشوبها چه میکردند؟
درود واحترام
با این فرمان کم کم تمام برنامه ها وسریالها در لیست سیاه قرار خواهند گرفت به چند تا ساندیسی پول بدبد بیان لااقل برفک اجرا کنند
ترتیب برنامه ها اینگونه خواهد بود
مختارنامه _ برفک _ اخبار درست ! _ تکرار !
قابل توجه خبرگزاری فارس...رشد اقتصادی عراق ۷ درصده و امارات هم ۷ درصد..اینا را هم مقایسه کنید با ایران!!
تنیسه خانم خزعلی تو را به خدا دست از سر ما که کرتباً ما را در جریان حال و احوال پسرت میگذاری بردار. مگر شما تنها مسئولی هستی که فرزندانشان را به هر منظوری به خارج کشور فرستاده اید . انتقاد مردم را به همین موضوع تقلیل دادن تلاشی برای چیست ؟ پسر شما رفته که رفته . خیل عظیمی از جوانان و تحصیل کردکان و متخصصان و پزشکان و پرستاران رفته اند و دیگر بر نخواهند گشت ( بر اساس سابقه ) . شما که وردست رییس جمهوری هستید فقط گزارش ناهار خوردن فرزند و عروستان را به آقای رییسی بدهید که خیالشان راحت شود کفایت میکند .
بهتره در مورد خزعلی زود قضاوت نکنیم. همه چی رو که نمی شه گفت. شاید پسرشون رفته از اسرار دشمن سر در بیاره!
مقایسه تورم پنج درصدی کشورهای دیگر با تورم پنجاه درصدی ایران و یکی دانستن آن توهین به شعور مخاطبین است.
خانم خزعلی جنابعلی با هیچ توجیهی نباید پستی داشته باشی استعفا بده و کنار برو به ادعای سخنان برادرت شما بناحق دست در بیت المال کرده ای
جناب آقای قالی باف آنها که برای این انقلاب سیلی خوردند و شکنجه شدند توسط طیف شما یا خانه نشین شدند ویا از غصه دق کردند ولی شما چه ؟؟آیا حاظرید بابت املاک نجومی و ماجرای سیسمونی برای مردم توضیح دهید ؟؟
چرا با هم هماهنگ نیستند ؟

چندین بار مقامات انتظامی و امنیتی گفتند که در کنترل نا

آرامی های شهر ها ، فقط از یگان های نیروی انتظامی

استفاده میکنند !!!!

پس این ۱۷۱ نیروی بسیجی جان بر کف !؟ کجا و چگونه و

چرا مجروح شده اند !!!!!؟؟؟؟؟
خردمندی محمد اصفهانی در کنار هنرش اورا نمادی از قالب +محتوا نشان می دهد.
هنر صورت یا قالبی است که بدون محتوا یا روح مرده است.
به امید روزی که همه سلبریتی های ما و هنرمندان ما خردشان درون جوش یعنی برخاسته از دانش و عقلانیت باشد نه آنکه از منبع رسانه های بیگانه تغذیه گردد. و نه آنکه پسندند آنچه را نادوست پسندد.
امنیت یک کشور خط قرمز برای قانون اون کشوره. در امان دادن عبور از خط قرمز یعنی سلب آرامش برای همه مردم کشور
در فرانسه چندین ماه جلیقه سبزها تظاهرات کردند ، اما به هیچ پادگان یا پاسگاه نظامی و مقرهای امنیتی حمله نکردند و با هیچ نیروی نظامی و انتظامی با سلاح و قمه برخورد نکردند چون این قدر درک و شعور دارند که اینها خط قرمز است و عبور از آن یعنی مرگ و کشته شدن، اما متاسفانه عده ای نوجوان فریب خورده از طریق همین سلبریتی ها و رسانه های خارجی که جاشون گرم و نرم است و حقوق و مزایا می گیرند، فریب خوردند و از این خط قرمزها گذشتند
سلاجقه: باید یک درصد قیمت خودروهای تولیدی به صندوق محیط زیست وارد شود
سلاجقه: باید یک درصد قیمت خودروهای تولیدی به صندوق محیط زیست وارد شود.
باشه خودروسازها تولیداتشون رو 20 درصد گرون تر میکنن وبعدش یک درصد میدن به محیط زیست و 19 درصد رو میزنن به بدن و به ریش همه میخندن.
انسیه خزعلی: سفر پسرم به کانادا، ربطی به فیلترشکن نداشت
ببخشید یه سوال: تو این مدتی که گل پسرتون کانادا تشریف بردن شما و همسر گرامیتون برای دید و بازدید به کانادا رفتین؟؟
پرسش دوم: پسرتون اونهمه سرمایه واسه راه اندازی شرکتش تو ایران و کانادا رو از کجا آورده؟؟؟؟؟؟؟
نمی دانم وقتی خبر از گرانی می شود و مالیات و قانون، الگو می شود کشورهای غربی. در حالی که کشورهای غربی موارد بسیار متعدد دیگری دارد که برادران در این مواقع به انها اشاره نمی کنند. یکی از این موارد حق اعتراض (و نه آشوب) می باشد. یکی از موارد دستمزد متناسب با هزینه است. یکی دیگر از موارد ازادی های معمول در این کشورها است که در ایران به بهانه های مختلف به رسمیت نمی شناسیم. مثلا اعلام نظر یک نفر در شبکه های مجازی چرا باید جرم باشد؟؟؟؟ ازادی اظهار نظر چه اشکالی دارد؟ با کدام ارزش اسلامی مغایر است؟
فارس: تمام کشورهای دنیا با تورم دست و پنجه نرم می‌کنند

خواستم تشکر کنم که همیشه با جوک های زیبایتان خنده بر لب ما می آورید
احضار سفیر ایران توسط دولت عراق/
آقا ولشون کنین اینا لیاقت خوبی ندارند!!!!!!!!!!!!
اصن نمیخواد زحمت بکشین نمیخواد دیگه مواظبشون باشین...!!!!!!!
با آرزوی سلامتی برای پنج نفر از بسیجیان عزیزکه الان در ICU بستری هستن ومرگ برامریکای جنایتکاروحشی وتروریست.
مجروح شدن!؟ مچ دستشون درد گرفته!!؟
آقای شجاعی شما خودتون هم مدانید که مجلس هیچ نقشی در امور ندارد وکسی به حرف مجلس گوش نمیکند ودائم مجلس دور زده می شود حتی توسط یک شورای دست چندم دولتی...
نماینده خبر ندارد در ایران کسی را نداریم که به متخصص مغز و اعصاب مراجعه نکرده باشد
حاج خانوم، حالا پسرتون برگشت یا فعلاً قراره در بلاد کفر بمونه و با چشمهای خودش از فساد و کفر ورزی اونها عبرت بگیره.
"تمام کشورهای دنیا با تورم دست و پنجه نرم می‌کنند:فارس عزیز آیا آنها تورم 40 درصدی دارند؟ ایا در مجموعه شما یک انسان فهیم نیست که این مسائل را بفهمد
خانم خزعلی
بی شک پسر شما برای نشر ارزشهای انقلاب به کانادا عزیمت نموده اند.
مردم مدیون شما هستند.
حق اعتراض مسالمت امیز باید به رسمیت شناخته شود مردم معترض اگر نتوانند اعتراض خود را بیان کنند این منجر به خشونت میشود
اقاي اصفهاني درست گفتن
فقط سوالم اينه
مردمي كه براي حجاب ميريزن تو خيابون چرا برا ٣٢ هزار ميليارد نميريزن؟چرا برا اينترنتي كه ده روزه قطع شده و سرمايه و كار مردم رفته اعتراض نميكنن؟چرا اينقد جوگير هستيم؟اگه اينستا فيلتر بشه تمام اين مردم افسرده ميشن
شما كه دم از قانون ميزنيد ،چرا يه سري جوانان بسيجي ميفرستيد توي خيابان ؟!؟!؟مگه مملكت نيروي انتظامي نداره سپاه نداره ارتش نداره؟!؟؟چرا بچه هايي كه هيچ انوزشي نديدن مياريد توي خيابان؟!؟بايد شما رو محاكمه كرد كه بي قانوني رو رواج ميديد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی