بازدید 18938
۶
سخنگوی دولت

گزارش خسارات وارد شده توسط اغتشاشگران را داریم/ خسارت باید توسط عاملان و مشوقان آنها جبران شود

مقرر شد دستگاه‌های اجرایی خسارات به اموال عمومی را پیگیری کرده و به دنبال جبران از عاملان و مشوقان این تخریب ها باشند. با جدا شدن مردم از خط آشوبگران، امید است آرامش به کسب‌وکارها بازگردد و جبران خسارات از مسببان و مشوقان به این حوادث رخ دهد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 28 September 2022

گزارش خسارات وارد شده توسط اغتشاشگران را داریم/ خسارت باید توسط عاملان و مشوقان آنها جبران شود

تابناک _ سخنگوی دولت گفت: گزارش خسارات اقدامات اغتشاشگران که با حمایت‌های برخی گروهک‌های تجزیه‌طلب شکل گرفت، به دولت داده شد و وزیر اطلاعات گزارش حمایت‌ها و همکاری‌های رسانه‌های معاند و زیرساخت‌های برخی از شبکه‌های اجتماعی را داده است.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران بیان کرد: در جلسه امروز دولت گزارش‌های متعددی درباره دستاوردهای سفر رییس‌جمهور به ازبکستان و حضور در اجلاس سازمان شانگهای و همچنین سفر اخیر ریاست جمهور به نیویورک ارائه شد؛ این سفر صدای رسای ملت ایران و تبلور از عدالت‌خواهی کشور با تقدیر از جایگاه سردار دلها و مبارزه‌گر جهانی با تروریسم، حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: همچنین گزارش برگزاری پرشکوه مراسم اربعین و ایام زیارتی پایان ماه صفر به دولت داده شد، مجموعا در این سه هفته حدود ده میلیون نفر در سفرهای اربعین و مشهد شرکت کردند که این نمایشگر عمق اعتقادی مردم ماست و از مواکب عراقی و ایرانی و دستگاه‌های اجرایی این حوزه تشکر می‌کنیم.

سخنگوی دولت گفت: متأسفانه در ایام اخیر حادثه تلخی داشتیم و اقدامات سازمان‌دهی‌شده با استفاده از حمایت‌های رسانه‌های معاند رخ داد و البته مردم صف خود را از آنان جدا کردند. گزارش خسارات این اقدامات که با حمایت‌های برخی گروهک‌های تجزیه‌طلب شکل گرفت، به دولت داده شد و وزیر اطلاعات گزارش حمایت‌ها و همکاری‌های رسانه‌های معاند و زیرساخت‌های برخی از شبکه‌های اجتماعی را داد.

بهادری جهرمی بیان کرد: مقرر شد دستگاه‌های اجرایی خسارات به اموال عمومی را پیگیری کرده و به دنبال جبران از عاملان و مشوقان این تخریبها باشند. با جدا شدن مردم از خط آشوبگران، امید است آرامش به کسب‌وکارها بازگردد و جبران خسارات از مسببان و مشوقان به این حوادث رخ دهد.

وی عنوان کرد: همچنین در جلسه امروز، طبق گزارش وزیر جهاد کشاورزی خبر مطالبات گندمکاران کامل تسویه شده که البته امسال دولت در برداشت و خرید تضمینی رکورد زد.

سخنگوی دولت هم‌چنین با اعلام تصویب افزایش سقف وام مسکن ایثارگران در دولت، گفت: با تصمیم دولت سقف این تسهیلات در شهر‌های بزرگ ۴ میلیارد ریال، سایر شهر‌ها ۳ میلیارد ریال و در روستا‌ها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شد. این تسهیلات با نرخ سود تسهیلات ۴ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به ایثارگران عزیز پرداخت می‌شود.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: واگذاری بخشی از سهام دولت در برخی بانک‌ها و شرکت‌های دولتی به افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و مجموعه ایثارگران هستند داده می‌شود؛ با این مصوبه افرادی که تحت پوشش این نهاد‌های حمایتی بوده و فاقد سهام عدالت هستند نیز مشمول سهام عدالت می‌شوند. این بانک‌ها و شرکت‌ها سودده و از نظر اقتصادی مناسب هستند؛ بخشی از سهام دولت در بانک‌های صادرات، ملت، تجارت، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به عنوان سهام عدالت به افراد اشاره شده واگذار خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۹۸
انتشار یافته: ۶
لطف کنید خسارات اختلاسگران. دزدها و فاسدان اقتصادی به همراه اسامی هم اعلام کنید و ازشون بگیرین
اول از همه مشخص کنید که میزان اختلاس ها بیشتر است یا خسارات وارد شده در اثر اعتراض مردم
خسارتهای مردم را بابت سیاستهای باری بهرجهت و غیر علمی دولت ها و مسئولان نالایق و آتش بیاران معرکه و کاسبان جنگ و تحریم، مسببان فرونشت زمین و آلودگی و تخریب محیط زیست و ... باید چه کسی بدهد آقای سخنگو؟؟؟!!!...
ایده خوبی است دمکراتیک تا تشویق به اوباشگری هزینه دار شود.
اقای جهرمی بالاخره از لاک خودشان بیرون امدند . قابل توجه ایشان که باید درصدی از خسارات را از عامیلن اصلی ( گشت ارشاد و همکاران امنیت اخلاق ) هم محاسبه و وصول کنید . بزرگترین خسارتی که به کشور وارد شد بی حجاب و بد حجاب شدن برخی از خانمها شد که به دنبال فرصت بودند و متاسفانه عوامل فرهنگی و ستاد امر به معروف این فرصت را از روی ناآگاهی و لجاجت فردی مهیا ساخت. و الان خانمی که روسری سرش نیست را کسی جرات امر به معروف ندارد . این را کجای دلتان میگذارید ؟
خسارت اختلاس برادران از جيب ملت را كي مي دهد ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی