بازدید 27638
۲

حضور سرزده رئیس قوه‌قضاییه در مقر فرماندهی یگان امداد فراجا

رئیس عدلیه تاکید کرد: توصیه می‌کنم مقام قضایی پیش از حکم دادن، واقعیات میدانی پرونده را از نزدیک ببیند و اگر خودش از نزدیک و در میدان هم مسائل را مشاهده کند، حتما حکم متقن تری خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 25 September 2022

تابناک _ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز یکشنبه (سوم مهر) با حضور سرزده در مقر فرماندهی یگان امداد فراجا، از زحمات و خدمات نیروهای این یگان و کلیه اعضا و پرسنل فرماندهی انتظامی کشور که در روزهای اخیر، با جانفشانی و اقتدار، از امنیت و آرامش شهروندان حفاظت و صیانت کردند، قدردانی کرد.

رئیس قوه قضاییه در جریان حضور سرزده در مقر یگان امداد فراجا، ضمن برقراری تماس تلفنی با سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران، با چند تن از نیرو‌های فراجا که طی روز‌های اخیر و شبانه‌روزی در راستای تأمین امنیت شهروندان فعالیت کرده‌اند، به گفت‌وگو پرداخت و از این جهت که همه این نیرو‌ها حتی در روز تعطیل نیز به ایفای مأموریت و خدمت به شهروندان مشغولند، به صورت ویژه از آن‌ها قدردانی کرد.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه نیرو‌های فراجا در راستای حفاظت و صیانت از امنیت و اموال مردم در برابر اقدامات اغتشاشگران، حضوری فعال و اثرگذار در میدان دارند، گفت: به مقامات قضایی ذیربط که مسئول رسیدگی و تکمیل پرونده‌های عناصر اغتشاشگر هستند تاکید کرده‌ام در روند بررسی‌ها و تحقیقات خود، به دقت همه مستندات و ادلّه موجود از جمله موارد و مطالب ارائه شده از ناحیه نیرو‌های انتظامی و اقاریر و اظهارات افراد دستگیرشده را مورد لحاظ قرار دهند.

رئیس عدلیه تاکید کرد: توصیه می‌کنم مقام قضایی پیش از حکم دادن واقعیات میدانی، پرونده را از نزدیک ببیند و اگر خودش از نزدیک و در میدان هم مسائل را ببیند، حتما حکم متقن تری خواهد داد.

رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از مقر فرماندهی انتظامی تهران و یگان امداد فراجا، با اشاره به تلاش دشمنان و پیاده‌نظام آن‌ها برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور و تهدید و تحدید امنیت شهروندان از این طریق گفت: نیرو‌های فراجا به عنوان حافظان امنیت مردم، از ناحیه دشمنان و اذناب آن‌ها، مورد بیشترین هجمه‌ها قرار گرفتند، اما این هجمه‌ها و دروغ‌پراکنی‌ها کوچکترین خللی در اراده نیرو‌های جان بر کف فراجا در راه تأمین امنیت و آرامش مردم ایران اسلامی ایجاد نکرد.

رئیس دستگاه قضا در جریان بازدید از مقر یگان امداد فراجا، بار دیگر بر برخورد قاطعانه و بدون مماشات با عناصر اصلی و حرفه‌ای اغتشاشات تاکید کرد و گفت: قوه قضاییه در کنار سایر دستگاه‌ها از جمله نیرو‌های فراجا به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، روند زندگی روزمره مردم و شهروندان بازیچه دست عناصر اغتشاشگر و آشوب‌طلب شود.

رییس قوه قضاییه در ادامه بازدید امروز از یکی از بازداشتگاه‌های تهران ـ که تفهیم اتهام تعدادی از بازداشت شدگان وقایع اخیر نیز آنجا انجام می شود ـ بازدید و با تعدادی از متهمان چهره به چهره گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل و پرونده آن‌ها از نزدیک قرار گرفت.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۵۶
انتشار یافته: ۲
از فراجا خواهشمندست با احترام و ادب بیشتری با مردم برخورد کند. چند روز قبل خانم مسنی به یکی از پرسنل گفت من جای مادرت هستم و او جواب داد تو جوراب مادر من هم نمی شوی که پاسخ مودبانه و شایسته ای نبود.
قاضی ها فراموش نکنند چون ماه قبل خودشان هم معترض بودند .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان