بازدید 143401

نظر منصور برزگر درباره شکست یزدانی و طلای قاسمپور

کد خبر: ۱۱۴۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 21 September 2022

منصور برزگر در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی بلگراد عنوان کرد: نتیجه خوب بود، ولی خب در برخی اوزان آن چیزی که انتظار بود، انجام نشد. برخی هم تا فینال خوب بودند اما کشتی آخرشان خوب نشد. به هرحال همه خسته نباشند، نایب قهرمانی را باید تبریک گفت. نقاط ضعفی هم بود و باید برگردند و گزارش کادرفنی ارائه شود که بچه‌ها در چه شرایطی بودند تا فدراسیون روی نقاط ضعف کار کند.

سرمربی سابق کشتی آزاد ایران با اشاره به شرایط امروز کشتی دنیا از نظر کیفیت فنی ادامه داد: با این شرایطی که در دنیا حاکم است، ما می‌توانیم سال‌ها بر کشتی جهان حکومت کنیم و امروز این شرایط برای کشتی ما مهیاست چون همین تیم آمریکا هم پا به سن گذاشته و ما تیم جوانی داریم. سنگین وزن ترک هم آنچنان حریفی نیست و راحت می‌شد او را برد. بردنش سخت نیست. میانگین سنی تیم ما خیلی مناسب است و می‌توانیم به درخشش خود تا المپیک ادامه دهیم.

نظر منصور برزگر درباره شکست یزدانی و طلای قاسمپور

نایب‌قهرمان پیشین المپیک تصریح کرد: با توجه به اینکه المپیک پیش رو در فرانسه برگزار می‌شود و این کشور هم به آن صورت کشتی ندارد، می‌توانیم شاهد رقابت‌های خوبی باشیم.

سرمربی پیشین تیم ملی آزاد در مورد چرایی شکست حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور آمریکایی گفت: وقتی تیم‌های آمریکا، روسیه و ژاپن به مسابقات می‌آیند همیشه یک گروه آنالیز دارند، نه فقط برای مسابقاتی که در پیش هست، بلکه آنالیز آنها برای مسابقات بعدی است. یک آنالیز هم برای همین مسابقه دارند، اصل قضیه این است که ما بعد از المپیک آمدیم یک مسابقه دادیم و برنده شدیم (مسابقات جهانی اسلو)، در باد آن زیاد خوابیدیم به خصوص در وزن 86 کیلو. حسن یزدانی در این دوره در حد آن انتظاری که داشتیم نشان نداد. البته هنوز باید صبر کرد تا کادرفنی گزارش خود را از مسابقات بدهد که چه کسی خوب بوده و چه کسی بد بوده، این عادلانه نیست که ما بخواهیم خودمان بدون آنکه بدانیم چه اتفاقی افتاده، نظر بدهیم. شاید اینها چیزهایی که لازم بوده را گفتند و تمرین هم کرده‌اند، ولی کشتی‌گیرانش انجامش ندادند و شاید هم این نیست، اینها همه باید بررسی شود.

برزگر تاکید کرد: من فکر می‌کنم تیم ما بسیار تیم خوب و پرانرژی‌ بود. با این شرایط کشتی دنیا که من دیدم باید بهتر نتیجه بگیریم. حالا یا آنها ضعیف شده‌اند و یا اینکه ما خیلی قوی شده‌ایم.

وی در طلایی شدن رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور در مسابقات جهانی بلگراد گفت: باید به قاسم‌پور تبریک گفت، خوب کشتی می‌گیرد منتها فقط با پای چپ خوب کار می‌کند و با پای راست مشکل دارد. ما را یاد زیرگیرهای قدیم می‌اندازد ولی من پای راست از او ندیدم، باید روی این کار شود. عموزاد هم واقعا کشتی‌گیر خوبی هست، باید یک مقدار بیشتر روی نواقصش کار کند، می‌تواند مدال المپیک هم بگیرد.

برزگر در خاتمه درباره ادامه رکورد شکست‌ناپذیری جردن باروز مقابل حریفان ایرانی هم تاکید کرد: ما برنامه‌ای مقابل این کشتی‌گیر نداریم، من این دوره را هم دیدم که کشتی‌گیر ما انگیزه‌ای برای برد باروز نداشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر