بازدید 9126

برنز جهان برای امامی؛ کمترین حق یونس در بلگراد

کد خبر: ۱۱۴۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ 17 September 2022

یونس امامی که در دور مقدماتی وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا و آرمان آندروسی از استونی را با امتیاز عالی شکست داده بود، در یک‌چهارم نهایی 8 بر 4 توران بایراموف از آذربایجان را مغلوب کرد تا در نیمه‌نهایی مقابل کایل دِیک کشتی‌گیر سرشناس و عنوان‌دار آمریکایی برسد.

برنز جهان برای امامی؛ کمترین حق یونس در بلگراد

او درحالیکه مبارزه پایاپایی با حریف آمریکایی‌اش داشت، 2 بر 2 مغلوب این حریف شد تا فینال را از دست بدهد. امامی که سال 2019 صاحب نشان برنز جهان در وزن 70 کیلوگرم شده بود، در مبارزه رده‌بندی ساگار جاگلان از هند را در پیش داشت و برنز گرفت.

او در تایم اول دو امتیاز از حریف هندی گرفت و در وقت دوم هم باز بهتر و هوشیارتر از جاگلان کشتی گرفت و امتیازات خود را افزایش داد. مبارزه دو کشتی‌گیر با نتیجه 6 بر صفر به سود یونس امامی تمام شد.

تیم کشورمان شب گذشته هم با محمد نخودی و حسن یزدانی در 79 و 86 کیلوگرم و با امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم صاحب دو مدال نقره و یک برنز شده بود.
ایران فردا هم دو نماینده در فینال و یک کشتی‌گیر در رده‌بندی خواهد داشت.

در ادامه رقابت‌های ۳ وزن دوم، کامران قاسمپور دارنده مدال طلای جهان تا دقایقی دیگر در فینال مقابل جی دن کاکس دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا به روی تشک می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان