بازدید 7930

کایل داک از چنگ امامی در رفت؛ یونس به فینال نرسید

کد خبر: ۱۱۴۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹ 16 September 2022

یونس امامی در نیمه‌نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل کایل دِیک کشتی‌گیرسرشناس و قهرمان سال گذشته جهان شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ یونس امامی بعد از یک دور استراحت، انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا و سپس آرمان آندروسی از استونی را با امتیاز عالی شکست داد و در یک چهارم نهایی، 8 بر 4 توران بایراموف از آذربایجان را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.

حساس‌ترین و مهم‌ترین مسابقه یونس امامی در مسابقات جهانی امسال، برابر کایل دِیک آمریکایی برگزار شد، جایی که یونس در صورت برد، اولین مدال جهانی‌اش در 74 کیلو را قطعی می‌کرد و در صورت باخت به رده‌بندی رفته و از جمع مدعیان پرتعداد 74 کیلو، رسیدن به مدال کمی سخت‌تر می‌شد.

یونس امامی که هرگز تحت تاثیر نام و عناوین دِیک قرار نگرفته بود، در تایم اول هجومی کار کرده و از این کشتی‌گیر اخطار کم‌کاری گرفت و سپس پای دِیک را از تشک بیرون کرد تا دومین امتیاز را هم بگیرد.

در تایم دوم درحالیکه پای دِیک از تشک خارج شده بود سالتوی 4 امتیازی اجرا کرد که درخواست چلنج این امتیاز را تغییر داده و تنها دو امتیاز به دِیک داده شد تا نتیجه 2-2 مساوی به سود کشتی‌گیر آمریکایی شود.

کشتی با همین نتیجه تمام شد تا امامی رسیدن به فینال را از دست بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل