بازدید 8565

قیمت طعمه ماهی کپور در نیمسال دوم افزایش خواهد یافت؟

برای اینکه یک ماهی گیری موفق داشته باشیم، در ابتدا باید بدانیم که چه ماهی هایی در رودخانه یا سد وجود دارد و ما باید از چه طعمه ای استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ 16 September 2022

ماهی کپور از جمله ماهی هایی می باشد که برای صید آن باید از طعمه مخصوص استفاده کرد تا بتوان لذت ماهی گیری را تجربه کرد. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت طعمه ماهی کپور در نیمسال دوم افزایش خواهد یافت؟

طعمه ماهی کپور

طعمه ها انواع گوناگونی داشته و هر یک از آنها از مواد خاصی تشکیل می شوند. یکی از طعمه هایی که باید درست انتخاب شود تا نتیجه مثبتی از ماهی گیری داشته باشیم، طعمه ماهی کپور بوده که از مخلوط مواد ویتامینی و شاهدانه ها تهیه می شود. بهترین نوع این طعمه ها، ذرت شیرین می باشد که ماهی کپور عاشق این طعمه بوده و ذرت به عنوان سلاح خفته برای ماهی گیری نام برده می شود.

ذرت ها حاوی مقدار مناسبی شکر و نمک هستند که مورد علاقه ماهی کپور می باشد. آمینو اسید های موجود در ذرت، باعث ایجاد سیگنال هایی برای جذب این نوع ماهی می شود.

تمامی موجودات زنده علاقه خاصی به غذا خوردن دارند و هر موجودی، غذای مخصوص خود را دارد که از آن لذت می برد. ماهی ها و از جمله ماهی کپور در سد ها و رودخانه ها نیز جز دسته ای می باشند که برای زنده ماندن نیاز به غذای مخصوص خود دارند. اما باید بدانید که غذای این نوع ماهی ها، با دیگر ماهی ها متفاوت بوده و این گونه ماهی علاقه زیادی به غذاهای شور و شیرین دارند.

قیمت طعمه ماهی کپور در نیمسال دوم افزایش خواهد یافت؟

یکی از این غذاها، تایگرنات می باشد که بهترین نوع طعمه ماهی کپور بوده و بسیار رایج می باشد. طریقه مصرف این نوع غذا بسیار مهم بوده و استفاده مقدار زیاد این نوع غذا می تواند برای ماهی مثل سم باشد. این نوع غذا هم به صورت خشک شده موجود است هم به صورت کنسرو شده که به راحتی می توانید از فروشگاه های ماهیگیری تهیه کنید.

طرز استفاده تایگرنات خشک به این صورت است که ابتدا باید به مدت 24 ساعت در آب بماند تا خیس بخورد، بعد از آن باید بجوشانید و بازهم به مدت 24 ساعت بماند و بعد از این مدت می توانید استفاده کنید. باید بدانید که این ماده غذایی به صورت خشک، برای ماهی کشنده می باشد.

بهترین روش برای کسانی که تازه کار هستند و قصد پرورش ماهی را دارند، استفاده از یک مشاور می باشد که می تواند تمام مراحل این کار را به آنها آموزش داده و بهترین نوع غذا و نحوه استفاده و تعداد دفعات استفاده را به آنها آموزش دهد.

قیمت طعمه ماهی

به طورکلی ماهیگیری دنیای وسیعی دارد که برای اینکه در این زمینه حرفه ای باشید کافیست نوع ماهی خود را بشناسید و طعمه ماهی را با بهترین قیمت انتخاب کنید.

طعمه ماهی سرخو انواع مختلفی دارد که برای انتخاب آن باید به این مطالب توجه فرمایید .

طعمه ماهی طبیعی؛ قورباغه، بچه ماهی، موش دریایی، پشه سیاه و غیره از جمله طعمه طبیعی می باشند که ماهی روزانه آن را مصرف می کنند و نسبت به طعمه های مصنوعی بهتر هستند که برای صید ماهی ها در ماهیگیری بهترین انتخاب است. از طرفی قیمت طعمه ماهی که ذکر شد مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت طعمه ماهی کپور در نیمسال دوم افزایش خواهد یافت؟

طعمه ماهی های طبیعی از جمله؛

بچه ماهی؛ این طعمه طبیعی مناسب برای ماهی های شکاری همچون ماهی زرد پر، سفید رودخانه و غیره می باشد که یکی از بهترین طعمه های طبیعی به شمار می آید.

کرم خاکی؛ این طعمه برای صید انواع ماهی ها استفاده می شود که بیشتر برای فصل های بهار و تابستان استفاده می شود.

بچه قورباغه؛ نوزاد قورباغه اغلب برای صید ماهی های شکاری می باشد که یکی از مورد علاقه ترین طعمه ها در بین ماهی ها به شمار می آید.

خرچنگ؛ کمترین طعمه غذایی مورد استفاده بین ماهیگیران، طعمه بچه خرچنگ می باشد.

میگو؛ این طعمه خوراکی یکی از بهترین گزینه ها در صید ماهی است اما بدست آوردن آن باید گیاهان ریشه داری که کنار رودخانه رشد می کنند را از ریشه دربیاریم که نحوه تهیه ی این طعمه نسبت به طعمه های دیگر سخت تر است.

حشرات؛ حشراتی که در کنار آب درحال حرکت هستند گاها در داخل آب می افتند و طعمه ماهی هایی همچون عروس ماهی و ماهی سفید می شوند.

طعمه ماهی مصنوعی؛ نان، انگور، ذرت پخته و غیره که مکمل طعمه طبیعی هستند و اغلب برای صید ماهی هایی صورت می گیرند که این نوع مکمل را می پسندند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست