بازدید 3452

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال پنجشنبه ۲۴ شهریور

قیمت بیت‌کوین با افت ۱.۵ درصدی در شبانه‌روز قبلی به ۲۰ هزار دلار رسید. اوضاع برای لونا و لونا کلاسیک که از جمله توکن‌های مورد علاقه ایرانی‌ها هستند، به مراتب بدتر بوده
کد خبر: ۱۱۴۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 15 September 2022

به گزارش تابناک، بیت‌کوین که ۴۸ ساعت قبل برای عبور از نیمه کانال ۲۲ هزار دلار تقلا می‌کرد، امروز پنجشنبه ۲۴ شهریور به پله ۲۰ هزار دلار برگشت. ناکامی بیت‌کوین بابت عبور از محدوده ۲۲ هزار دلار، روند نزولی جدیدی را در بازار ارز دیجیتال کلید زده است. همزمان با افت ۱.۵ درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی، بازدهی روزانه توکن‌هایی مثل اتریوم و کاردانو هم منفی شد. از طرفی دیگر ارزش کل بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت قبلی حدود دو درصد کاهش پیدا کرد و به ۱.۰۲ تریلیون دلار رسید. اوضاع برای لونا و لونا کلاسیک که از جمله توکن‌های مورد علاقه ایرانی‌ها هستند، به مراتب بدتر بوده. قیمت لونا و لونا کلاسیک در شبانه‌روز گذشته به‌ترتیب ۳۰ و ۲۰ درصد آب رفته است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۰ هزار دلار

به گزارش فرارو، قیمت بیت‌کوین امروز پنجشنبه ۲۴ شهریور به پله ۲۰ هزار دلار رسید. هر واحد بیت‌کوین دیروز ۲۰ هزار و ۳۰۰ دلار ارزش داشت و طی شبانه‌روز گذشته شاهد کاهش ۱.۵ درصدی ارزش مهمترین ارز دیجیتال دنیا بودیم. کمترین قیمت بیت‌کوین در این مدت ۱۹ هزار و ۸۰۰ دلار و بیشترین سطح آن ۲۰ هزار و ۳۸۰ دلار تثبیت شده و نسبت به هفته قبل یعنی پنجشنبه ۱۷ شهریور که قیمت بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار بود، حدود چهار درصد به ارزش این ارز دیجیتال اضافه شده است. با این حال بیت‌کوین هنوز چیزی نزدیک ۷۰ درصد با قله تاریخی خود که محدوده ۶۸ هزار دلار است، فاصله دارد. از طرفی با توجه به حجم ۳۸۰ میلیارد دلاری بیت‌کوین، تسلط این توکن به کل بازار چیزی نزدیک ۳۷ درصد برآورد می‌شود.

 
 

قیمت اتریوم؛ هزار و ۶۰۰ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه و هفتگی این ارز دیجیتال را به‌ترتیب منفی یک و منفی دو درصد نشان می‌دهد. قیمت اتریوم امروز پنجشنبه ۲۴ شهریور هزار و ۶۰۰ دلار تثبیت شد. قیمت اتریوم دیروز هزار و ۶۲۰ دلار و هفته قبل یعنی پنجشنبه ۱۷ شهریور هزار و ۶۳۰ دلار به ثبت رسید. در شبانه‌روز قبلی کف و سقف قیمت اتریوم به‌ترتیب هزار و ۵۷۵ دلار و هزار و ۶۴۵ دلار محسوب می‌شود و مثل بیت‌کوین، شاهد نوسان محدود قیمت اتریوم بودیم. اتریوم حالا با بیشترین قیمت تاریخی ۶۷ درصد فاصله دارد. آبان پارسال بیشترین قیمت تاریخی اتریوم هزار و ۸۵۱ دلار به‌ثبت رسید. همچنین حجم ۱۹۵ میلیارد دلاری معاملات اتریوم معادل ۱۹ درصد از سهم این ارز دیجیتال از کل بازار محاسبه می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

لونا کلاسیک و لونا به‌ترتیب ۳۰ و ۲۰ درصد از ارزش خود را در ۲۴ ساعت قبلی از دست دادند، اما اغلب توکن‌های سرشناس در این مدت نوسان محدودی داشتند. قیمت لونا کلاسیک یا همان ترا کلاسیک به ۰.۰۰۰۲۷۲ دلار رسید و لونا صبح امروز پنجشنبه ۲۴ شهریور دقیقا سه دلار معامله شد درحالی که دیروز ۴.۰۴ دلار ارزش داشت. قیمت دوج‌کوین صبح امروز ۰.۰۶۰ دلار به‌ثبت رسید، شیبا ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار و ترون ۰.۰۶۱ معامله شدند تا این سه ارز دیجیتال طی شبانه‌روز قبلی بازدهی صفر درصدی را تجربه کنند. قیمت کاردانو هم با افت نیم‌درصدی از ۰.۴۷۳ دلار به ۰.۴۷۱ دلار تقلیل پیدا کرد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌‌کوین

۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار

۲۰ هزار و ۳۰۰ دلار

۲۰ هزار دلار

اتریوم

هزار و ۶۳۰ دلار

هزار و ۶۲۰ دلار

هزار و ۶۰۰ دلار

کاردانو

۰.۴۷۴ دلار

۰.۴۷۳ دلار

۰.۴۷۱ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۶۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

ترون

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۱ دلار

ترا

۲.۰۴ دلار

۴.۳۵ دلار

۳.۰۰ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۵۳۹ دلار

۰.۰۰۰۳۴۶ دلار

۰.۰۰۰۲۷۲ دلار

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار