بازدید 56954

واکنش سردار کوثری به مهاجرت فرزند خزعلی

سردار کوثری گفت: درست است که تعدادی از فرزندان مسئولان نیز به کشور‌های دیگر مهاجرت کرده‌اند، اما باید بگویم که فرزندان بسیاری از مردم ایران که شغل پدران و مادرانشان آزاد است هم به کشور‌های اروپایی و آمریکایی مهاجرت کرده‌اند و این فقط مختص به مسئولان نیست.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 14 September 2022

به گزارش تابناک به نقل از رویداد۲۴، سردار کوثری در واکنش به سفر آقازاده انسیه خزعلی به کانادا می‌گوید: برخی الکی این قضیه را بزرگ می‌کنند و در واقع به دنبال بزرگنمایی هستند. برخی دیگر هم خیال می‌کنند فقط فرزندان مسئولان به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند، باید بگویم این یک تصور بسیار اشتباهی‌ست.

 سردار اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس یازدهم در واکنش به حواشی پسر انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهوری گفته «اینطور نیست که بگوییم هر کسی به خارج از کشور مهاجرت می‌کند، حتما آقازاده است.»

هدف از طرح موضوعاتی مثل مهاجرت خانواده مسئولان، بدبین کردن مردم نسبت به نظام است
کوثری می‌گوید: هدف از طرح چنین موضوعاتی بدبین کرن مردم نسبت به نظام است و پرداختن به این مسائل بیشتر جوسازی است تا مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کنند و الا خیلی‌ها برای کسب علم به کشور‌های اروپایی و آمریکایی مهاجرت می‌کنند و این اصلا اشکالی ندارد، چون در نهایت به کشور برمی‌گردند و به همین خاک خدمت خواهند کرد.

علت مهاجرت فرزند مسئولان پیشرفت کشور است
نماینده تهران می‌گوید: علت مهاجرت این افراد، پیشرفت کشور است تا در نهایت تجربه دانشمندان سراسر جهان با نخبگان کشور خودمان به اشتراک گذاشته شود، اما برخی الکی این قضیه را بزرگ می‌کنند و در واقع به دنبال بزرگنمایی هستند. برخی دیگر هم خیال می‌کنند فقط فرزندان مسئولان به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند، باید بگویم این یک تصور بسیار اشتباهی‌ست.

فرزندان مردم عادی هم مهاجرت می‌کنند
سردار کوثری می‌گوید: درست است که تعدادی از فرزندان مسئولان نیز به کشور‌های دیگر مهاجرت کرده‌اند، اما باید بگویم که فرزندان بسیاری از مردم ایران که شغل پدران و مادرانشان آزاد است هم به کشور‌های اروپایی و آمریکایی مهاجرت کرده‌اند و این فقط مختص به مسئولان نیست، بنابراین هر زمان که قانونی مبنی بر عدم مهاجرت فرزندان مسئولان به کشور‌های دیگر مصوب شد، آن موقع ایراد وارد است. این را قانون مشخص می‌کند که چه چیزی درست است چه چیزی غلط؛ نه اینکه هر کسی هر چیزی دلش خواست بگوید.

نباید به‌دلیل مهاجرت فرزندان مسئولان، آن‌ها را زیر سوال ببریم
نماینده تهران با بیان اینکه نباید به‌دلیل مهاجرت فرزندان مسئولان، آن‌ها را زیر سوال ببریم، گفته «یعنی چی که هر کسی اگر مسئولیتی پذیرفت بگوییم دیگر مهاجرت خانواده‌اش اشتباه و غلط است؟! برخی مواقع فرزندان مسئولان با موافقت پدر و مادرشان مهاجرت می‌کنند، برخی مواقع هم خودشان تصمیم به مهاجرت می‌گیرند! اینطور نباشد که به‌خاطر اینکه فرزند یک مسئولی برای کسب علم مهاجرت کرده باشد، بیاییم آن مسئول را زیر سوال ببریم و بگوییم که دیگر این فرد خلافکارترین آدم جهان است!»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۴۰۲
انتشار یافته: ۴۰
چاقو دسته خودش را نمی برد
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
یک نگاه به نظرات مردم بیندازید سردار - اگر برایتان اهمیتی دارد - و فاصله بین مردم و مسئولین رو بفهمید. به کجا می روید؟؟؟
سردار خجالت بکش. چرا مغالطه می کنی. برای پیشرفت کشور رفتند! مردم را نفهم فرض نکنید.
فرزندان مسؤلين بروند مشکلی نیست. مشکل زمانی است که والدین این حضرات غرب را می کوبند. چرا برای اینا خوبه برای بقیه جیزه.
سردار بچه های شمام آره؟!
عجب حرفی زدی سردار جون...

ما نمی دونستیم فرزندان مردم هم مهاجرت می کنند!!!!

فرزندان مسئولان در اروپا و آمریکا زندگی شاهانه با دلارهای بین المال را دارند این جای اشکال داره، بفهمید و خودتونو به کوچه علی چپ نزنید...
ماله کشی هم حدی دارد.
مسئولین مرگ بر آمریکا می گویند و با دشمن سازی از آمریکا تحریممان کردند ولی فرزندانشان در همان کشور زندگی می کنند
این چه معنی دارد؟
عاشق این جمله شدم: "علت مهاجرت فرزند مسئولان پیشرفت کشور است"
واقعا ایشون نمی فهمند که حرف مردم چیه؟
اگه نمی فهمند خیلی باعث تاسف است. مردم نمی دونند که خیلی ها به خارج مهاجرت کردند و دارند می کنند؟
اقای نماینده فهیم مردم شریف ایران. مردم مخالف مهاجرت کسی نیستند. اتفاقا اگر همه شماها که این بلا را تو این 40 سال سر این مملکت اوردید با همه بچه هاتون و منسوبینتون از کشور مهاجرت کنید و دست از سر مردم بردارید خیلی هم خوشحال می شوند.
مشکل مردم دوگانگی است
دوگانگی بین شعارهای شما که مردم را به فقز و بدبختی کشونده و عمل شما در زندگی شخصیتون
همیشه این جور بوده، مرگ برای همسایه خوبه، کاش دروغ حوناق بود. وای بر این مردم بی دفاع . . . .
آقای کوثری! جان عزیزت یکباردیگه مطالبی که گفتی رو بخوان خودت این گفته هارو قبول داری.؟ البته که باید هم قبول داشته باشی. اولا فرزندان افراد عادی اگرفرزندانشان به خارج مهاجرت کرده اند هیچوقت از غرب وغربی ها بدنگفته اند وداعیه غرب ستیزی نداشته اند درثانی این افراد ازپول بیت المال ورانت استفاده نکرده اند. اما فرزندان مسئولینی که صبح وتا شب فریاد مرگ برغرب سرداده اندوگوش فلک را کر کرده است حق ندارند فرزندانشان را به خارج بفرستند واگرچنین هم شود باید ازگفته های قبلی شان استغفارکنند ودرپیشگاه ملت عذرتقصیربیاورند.
حرف درستی هست که فرزندان افراد زیادی غیر از مسئولین مهاجرت کرده اند سردار ولی این افراد هیچگاه ادعای استکبار ستیزی نداشته اند و پدر مردم را با ادعاهای انقلابی بودن در نیاورده اند بلکه صرفا دنبال کسب و کار مناسبی هستند که در داخل مهیا نیست
سردار ظاهرا شما موضوع رو نگرفتی!
خخخخخخخ ببخشید شما واقعا این مردم همش در حال اشتباه و کار دشمنه هر چقدر این دشمن برای مردم بد هست ولی محل ادرس خیلی خوبی برای سومدیریت و اختلاس و بی حیایی برخی از مسولین شده
جناب کوثری این چه استدلالیه که حضرتعالی دارید . اولاینکه چنانچه قصد کمک به پیشرفت کشور رادارند خوب بروند و بیایند و.....اما چرا اکثرا تبعه ان کشور میشوند در ثانی با چه پولی و امکاناتی تشریف میبرند . والله منم بتونم برم قول میدم کمک به کشورم بکنم .
:)
همه چیز برای شما خوبه
البته قضیه اصلی مهاجرت نیست
هدف از اون مهاجرته
شرکت دانش بنیان!!!!!!!!!!!!!!!!
که البته در سایه بحث مهاجرت به فراموشی سپرده شد
سردارکوثری افراد عادی که مهاجرت کرده اند پدرانشان مرگ بر امریکا نمیگفتند هزینه برای مردم نتراشیده بودند ولی پدران و مادران همان افرادی که سنگشونو به سینه میزنی با اقداماتشون پدر ملت درآوردن ولی بی سرو صدا فرزندانشونو فرستادن امریکا خیلی فرق داره این مساله
اقای باصطلاح مسئول بزرگترین سرمایه یه کشور نیروی جوان و نخبه اون کشوره و شما با ندانم کاری بیمسئولیتی و بیسوادی از کشور فراریشون میدی بعد ریلکس میای میگی چه عیبی داره در مورد فرزاندان مسئولین هم عزیزم این دوستان بیخاصیت و پرمدعا دوست دارن مهاجرت کنن سودمند هم هست اما ایشالا که با دسترنج خودشون مهاجرت کنن نه پول های بتاراج رفته این مملکت رو ببرن اونجا و شرکت های انچنانی بزنن
شماها قانون دو تابعیتی ها را تصویب کردید
فقط باید الان اجرا کنید
والسلام
با سلام و احترام
متاسفانه مصاحبه ایشان سرشار از مغلطه بوده و هر قسمت آن قابل بحث است. من فقط یک مورد را برای نمونه ذکر می کنم . آیا اکثر مردمی که ایشان اشاره می کنند مانند مسئولان شعار علیه دیار کفر، شعار در باب حجاب و عفاف و غیره سر می دهند و برای بقیه مردم نسخه پیچی می کنند؟ تازه به قستی که مشخص نیست آیا برای این آقا زاده ها از رانت و پول بیت المال هزینه شده، کاری نداریم.
تابناک لطفا چاپ کن محترمانه نقد کردم.
ایشان اگر نمی رفت آیا در سایه نفوذ پدر و مادرش، با کمترین سابقه در بهترین سازمان ها مشغول نمی شد؟ آیا سریعا مدیران به ایشان اعتماد نمی کردند؟ آیا ایشان توصیه نمی شد؟ مگر داماد رییس جمهور قبلی را نمی خواستند بدون داشتن تجربه مدیریتی مشاور وزیر کنند؟ مگر فرقی بین مسئولان نظامی که با خون شهیدان سرپا ماند وجود دارد؟
ما خسته تر از آنیم که با این اخبار برنجیم. ما ناامید شده ایم و ترسو. ما از این سیستم، که عناصر جزئش امثال خانواده خزعلی هستند، ناامید شده ایم. ما ناامیدتر از آنیم که با دیدن خبر مهاجرت فرزند ایشان یا خرید سیسمونی دیگری ناراحت شویم. ما ناامیدتر از آنیم که انتظاری جز این داشته باشیم.
عجب ماله اي كشيدي سردار !!!!

اگر دختر يا پسر يك اصلاح طلب هم بود همين حرفها را ميزديد يا الان كفن پوشان در خيابان بوديد!؟
پیشرفت کشور را با مسیولان و فرزندانشان داریم می بینیم
جناب اقاي كوثري
درد مردم اين نيست كه چرا فرزند برخي از مسئولين به خارج مهاجرت مي كنند چرا كه فرزند وقتي مستقل شد راه خود را بايد خودش انتخاب كند و بر پدر و مادر حرجي نيست (گر چه اگر روحيه خدمت در يك خانواده وجود داشته باشد فرزندان منافع فردي را در اولويت زندگي خود قرار نخواهند داد) مشكل مردم رفتار دوگانه و نفاق الود برخي همكاران شما مي باشد، چرا مهاجرت يا ادامه تحصيل فرزندان همفكران شما مباح ولي مهاجرت يا ادامه تحصيل فرزندان طيف مقابلتان مكروه و يا حتي حرام است؟
ما که با کسب علم و دانش در خلرج از ایران مشکلی نداریم حتی با مهاجرت فرزندان مسئولان. این شمائید که تحصیل فرزند مسئول رقیب خور را پیراهن عثمان می کنید و به خاطر آن کاندیدای چند بار تایید صلاحیت شده را رد می کنید.یا اینکه مسئول اطلاع رسانی دولت با افتخاطر اعلام می کند:" فرزند یکی از معاونین وزیر ویزای تحصیل خارج گرفته بود که به محض اطلاع رییس جمهور دستور صادر شد فرزند رفت پدر هم برود" و با افتخار ادامه می دهد که گذشت آنزمانی که ....
حال چطور شده وقتیکه معلوم شد فرزند معاون رییس جمهور در کاناداست مدام در حال توجیهید؟؟از کی تا حالا وی پی ان فروشی کسب علم و دانش شده؟؟؟
اولا مردم عادی مشکل امنیتی ندارن
این فرزندان مسئولین هستند که می‌تواند عامل نفوذ یا تحت فشار قراردادن مسئولین برای مطامع دول خارجی گردد
۲- مردم عادی شرایط مملکت را بحرانی نکردنند و مجبور شدنند مهاجرت کنند ، اما باید مسئولین را بازخواست کرد که چه کردنند که زندگی در کشور سخت شده ، اگر نشده خانواده ایشان چرا رفتند؟
۳- با حقوق کارمندی از کجا آورده اند که می‌توانند خانواده خود را در خارج کشور با دلار ۳۱۰۰۰ تومنی ساپورت کنن؟…..
1) این فرزندان مسئولین بر نمی گردند!!!
2) صحبت مردم با مسئولینی است که اخ اخ پیف پیف می کنند که غرب بد است !!!!!
سفسطه! بله مردم با دسترنج خود میروند یا آنها را فراری می دهید! اما فرزند مسولان با رانت و پول بیت المال میروند!
مشکل مردم مهاجرت فرزندان مسئولین نیست، فقط مشکل اینه که اگه مهاجرت میکنند والدین خود را هم با خود ببرند تا شاید فرجی حاصل شود.
ممنون سردار.ما دیگه ساکت میشیم ولی قطعا اگر امثال شما به شغل نظامی و پادگان برگردید قطعا به خیر شما، مردم و کشور خواهد بود.
بله اتفاقا گاهی به مدد شبکه‌های مجازی که شما بسیار از آن هم متنفر هستید تصاویری از تلاش و کوشش طاقت فرسای فرزندان شریف مسئولان برای ارتقای درجات علمی و برای پیشرفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت کشور ببخشید بیشتر کش نیومد.. دیده میشود و ما ممنون و خرسند عزیزان هستیم...


فقط شرم کنید !!!
شما مردم را چی فرض کردید؟
اگه دولت قبلی هم بود باز هم اینطور اعلام نظر می کردی؟
ماست مالی هم قوانین خاص خودشو داره عمو. شرم وحیا هم خوب چیزیه..خجالت بکشید ازاین مردم
کوثری جون من فکر میکنم شما هنوز متوجه نشدی مردم چی میگن، من به یک زبان ساده تر میگم شاید متوجه بشی: مردم میگن اگر آمریکا آخه بچه های شما آنجا چکار میکنند؟
"علت مهاجرت این افراد، پیشرفت کشور است تا در نهایت تجربه دانشمندان سراسر جهان با نخبگان کشور خودمان به اشتراک گذاشته شود"
بابا نخبه! بابا نیوتن! بابا ژن طلایی!
مسئولی که فرزندان خودشان را نخبه می پندارد!
کوثری جان شنیدی که میگن از کوزه همان تراود که در اوست؟!
هوش و نبوغ ارثی است! اگر فرزندانتان نخبه می بودندی! حال مملکت که دست والدینشان است این چنین نمی بود!
فرزندانتان نیز هم اندازه خودتان نخبه هستند! معجزه های هزاره سوم و چهارم ! فاتحان ماه و مشتری و مریخ!
جناب سردار
شما تفاوت مسعول رو با شخص که شغل آزاد داره نمیدونید؟یا خودتون رو به نتونستن زدید
وقتی یه نفر آدم عادی یه شغلی رو بگیره با وقتی که پسر یه وزیر تو همون وزارت شغلی بگیره از نظر شما برابره؟
تفاوت مسعولین و مردم عادی در رانت و شعارهاییه که میدن یه عمر که مرگ بر آمریکا گفتید و فرزندان اکثرتون الان در آغوش همون شیطان بزرگ هستند
شما میگید غرب بده
فقط خجالت بکشید هیچ کس اندازه شما وفرزندانتون فعلا در بدبین کردن مردم به نظام تلاش نمی کنه
سفر آقازاده ها به آمریکا و کانادا و اروپا برای پیشرفت کشور از مطالبات خود مردم بوده مثل تمام مطالبات دیگه که از قول مردم میگن. باور ندارید از مردم بپرسید... ای خدااااا
سلام علیکم سردار قضاوت درست بکن واقعا اگر در دولت قبلی که خودم از منتقدین دولت روحانی هستم ولی میخام بدونم اگر در آن دولت بود بچه معاون ردحانی بود بازم شما همینجور صحبت میکردی واقعا راستشو بگو ب خون شهدا من خودم از بسیجیان جنگم 2بچه بزرگ دارم خونه ندارم هیچ درآمدی ندارم بجز کمک سپاه در آرزوی داماد کردن بچه طلبه ام هستم ولی امکانش نیست چجور این خانم همه بچهاش خارج از کشور زندگی مرفع داشته باشن وشماها ازشون دفاع میکنید.حی الاخیرالعمل.شما راضی ب جواب تلفن منم نیستی الان که مئسولیت داری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست