بازدید 24397
کشتی‌گیری که محمدبنا چندان قبولش نداشت

اولین طلای ایرانی در قهرمانی جهان مال صربستان شد!

کد خبر: ۱۱۴۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱ 11 September 2022

در حالی که هنوز تیم ملی کشتی فرنگی ایران صاحب هیچ مدالی در مسابقات قهرمانی جهان نشده است،  ارسلان نشان طلا را برای صرب ها به ارمغان برد.

اولین طلای ایرانی در قهرمانی جهان مال صربستان شد!

علی ارسلان کشتی‌گیر وزن 72 کیلوگرم تیم ملی صربستان روز گذشته حریفانی از اوکراین، مجارستان و لتونی را شکست داد و در مرحله نیمه‌نهایی با شکست ابراهیم غانم فرانسوی که پیش از آن محمدرضا مختاری را شکست داده بود، هم خودش به فینال رسید و هم مانع از رسیدن مختاری به گروه شانس مجدد شد.

ارسلان که اولین فینالیست صربستانی‌ها در این دوره از مسابقات بود، در تایم اول صاحب 3 امتیاز شد و در تایم دوم هم درحالیکه خیلی خونسرد و مطمئن به نظر می‌رسید، در تایم دوم اخطار کم‌کاری گرفت تا نتیجه کشتی 3-یک شود. غنی‌زاده در خاک نتوانست فنی اجرا کند اما با درخواست چلنج، دو امتیاز دیگر به غنی‌زاده داده شد و ارسلان بار دیگر در خاک نشست تا نتیجه کشتی 3-4 به سود غنی‌زاده شود.

در ادامه این ارسلان بود که در میان تشویق یکصدای تماشاگران حاضر در سالن با نتیجه 7-4 حریف را شکست داده و صاحب نشان طلا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
باید این فرد را دزدید و به ایران آورد و سپس اعدامش کنیم
تبریک بهش و البته به مسیولینی که خیلی هدفمند ایران رو نابود می کنند!
آقای بنا این نتیجه نشانگر ضعف شما در شناخت استعدادها و از بین رفتن سرمایه های ملی است که مجبور می شوند که برخلاف میل باطنی زیر بیرق بیگانگان خودشان را ثابت کنند.
این غنی زاده کی بود یه دفعه و خبر اوردید!!!!!!!!!
غنی زاده کیه ؟؟؟؟
شما چیکار این چیزا دارید
مبارکش باشه
خداروشکر که که فرار مغز داریم هم فرار جسم
تابی جونم یه جوری تیتر میزنه که شیب خبر سمت ایران باشه یعنی ایران لطف کرده به صربستان
تازه شانس اوردیم صدا سیما سرود بر طبل شادانه بکوب بخش نکرد
مسئولین ورزش برن خاک بر سرشون بریزن با این
وقتی که گزارشگر بیسواد کشتی، که در طول 40 سالی که با صدای نخراشیده اش روح مردم را سوهان می کشد و تنها چیزی که در این چهل سال به تجربه و دانشش افزوده اضافه شدن «نان پدر حلالت باد قهرمان» بوده است، به مربی دلسوز، باسواد و نیرو ساز ایرانی (آقای جمشید خیرآبادی) به خاطر پیوستن به تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان وطن فروش خطاب می کند معلوم است نتیجه ی کشتی این خواهد شد. یعنی این کشور این قدر فاقد استعداد است که در طول 4 دهه حتی یک گزارشگر کشتی نتوانسته تولید کند و یا یک عده مانع از به عرصه رسیدن استعدادها می شوند درست مثل خود کشتی؟
وطن فروش
درووووووووووووووووووووووود بر متولیان ورزش ایران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دارن میرن از ایران
منافقین در لباس ورزش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل