بازدید 12140
۳

تاج: برای اسکوچیچ کف بزنید! شاید نتایج با کی‌روش بهتر نشود

کد خبر: ۱۱۳۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 08 September 2022

رییس فدراسیون فوتبال در نشست خبری امروز در مورد تیم ملی گفت: اسکوچیچ مربی بسیار محترم و معتدلی بود.برای خودم خیلی سخت بود حذف اقای اسکوچیچ؛ مربی زحمتکش. کسی که در سخت ترین شرایط تیم ملی را برعهده گرفت و‌ صعود را قطعی کرد. خواهش می کنم به افتخار او کف بزنید.

او زحمات زیادی کشید اما دیدم شرایط تیم ملی و بازیکنان که شما بهتر می دانید، به خصوص شرایط اردوی قبلی و مسایل داخل اردو ، به این نتیجه رسیدیم تعویض کنیم بهتر است.

هیچ کسی ضمانت نمی کند کی روش بیاید نتایج بهتر می شود اما سابقه او ما را به این باور می رساند که مسیر خوبی را شروع کردیم. برای من ساده تر این بود که اسکوچیچ بماند و مسئولیتی هم به عهده نمی گرفتم اما این ریسک را برای کشور و میهن پذیرفتم.

تاج گفت: می دانم عده ای با آمدن من و کی روش مخالفند اما دست همه را می بوسم اما به خاطر کشور از تیم ملی حمایت کنند.

تاج: برای اسکوچیچ کف بزنید! شاید نتایج با کی‌روش بهتر نشود

تاج در خصوص اینکه چه صحبتی با منقدان و حامیانش دارد گفت: هر کسی‌که از من انتقاد کردند تشکر می کنم و دست همه را می فشارم و هیچ گلایه ای به آنها نیست. امیدوارم بتوانیم تنش را دور کنیم.از رییس جمهور، رییس‌مجلس و حتی اقای جبلی رییس صداوسیما تقاضا می کنم به تیم ملی کمک کنند. این پست مشترکی که بازیکنان گذاشتند و خودم هنوز ندیدم برای حمایت از تیم ملی است. سعی کنید انتقادها سازنده باشد. نمی توانیم به صداوسیما بگوییم از ما هم دعوت کنید اما از شماها می توانیم این درخواست را کنیم که از ما سوال بپرسید.

تیم ملی متعلق به بنده و شما و صداوسیما نیست متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی است.متعلق به سردار سلیمانی و شهدای جنگ تحمیلی است و جانبازان.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳
آنچه كه صد در صد تضمين داده ميشود اين است كه پول هنگفتي از بيت المال مثل قرارداد با ويلموتس به فاضلاب ريخته خواهد شد وهيچكس هم مورد بازخواست قرار نخواهد گرفت .
پس برای چی در این فاصله زمانی نزدیک به شروع جام جهانی عوضش کردی؟!!!
حتما این جابجایی برای بعضی ها منافعی دارد که ما نمیدانیم !!!
اسکوچیچ عزیزم ! تو از این لحظه اخراجی !!!
ولی قبل از رفتنت به افتخارت کف میزنیم !!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست