بازدید 16610
۳

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۶ شهریور/ ثبت صفر و یک جان باخته در ۲۵ استان

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۴۴۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۴۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 07 September 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۵ میلیون و ۳۴ هزار و ۴۳ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۶۶۸ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۰ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۴۶۸ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۴ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۱۷۹ دوز واکسن در ایران که ۳۷ هزار و ۵۷۱ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۲۴۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۲۱۷ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۸۵ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۸۳۷ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۷۴۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۳ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۳۸۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۱.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۱ درصد است.
 
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اون یه نفر کشته هموطن ما است و اگر خودت بودی دوست داشتی بمیری.
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
معلومه فقط تیتر رو خوندی بعد نظر دادی. اولأ فقط یک هموطن در روز گذشته فوت نکرده برکه ۳۷ نفر فوت شدند. ثانیأ مگه کسی اظهار خوشحالی کرده که یک همچین نظری میدی. البته اگر روز به روز تعداد فوتی‌ها بیاد پایین خوبه.
با برگشت زائران اربعین منتظر بالا رفتن فوتی ها خواهیم بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر