بازدید 35567
۹

خبر خوب مجلس برای بازنشستگان تامین اجتماعی

در واقع حقوق بازنشستگان سایر سطوح (غیر حداقل بگیران) در ماه آینده مطابق احکام صادره، با افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان مطابق قانون شورای عالی کار پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 07 September 2022

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از صدور احکام افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اول مهر ماه خبر داد.

ولی اسماعیلی نایب‌رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین اخبار افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: تصمیمات لازم در این زمینه در هیئت مربوطه اتخاذ شده و احکام افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح از سوی سازمان تامین اجتماعی صادر و از اول مهر ماه حقوق بازنشستگان افزایش خواهد یافت و این گروه از بازنشستگان حقوقشان را برمبنای مصوبه شورای‌عالی کار دریافت میکنند.

وی درباره میزان افزایش حقوق سایر سطوح بازنشستگان از اول مهر ماه، بیان کرد: در واقع حقوق بازنشستگان سایر سطوح (غیر حداقل بگیران) در ماه آینده مطابق احکام صادره، با افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان مطابق قانون شورای عالی کار پرداخت خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد:این افزایش حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اعمال می‌شود و معوقات آن نیز به حساب آنها واریز خواهد شد اما اینکه معوقات یک باره و یا تا پایان سال واریز شود بستگی به تصمیم مسئولان امر دارد.

پیش از این ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم از اعمال حق مسکن ۶۵۰ هزار تومانی کارگران و پرداخت معوقات از اول مهر ماه خبر داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۹
آقای اسماعیلی لطفا آگاه باشید _ فیش شهریور با احتساب 38 درصد صادر شده " ساعت خواب "
پاسخ ها
فریدون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
ظاهرا این نماینده محترم ساعتش را به افق یک ماه پیش کوک کرده ،
خواب بوده تا الان؟
این تیتری که زدید اصلا درست نیست چون بازنشسته ها را به دو دسته حداقل بگیر و سایر سطوح قسمت کردند این خبر خوب مجلس فقط برای سایر سطوح هستش نه حداقل بگیرها که معلوم نیست آنها با این گرانی سرسام آور چکار باید بکنند.
صحت خواب
چرتتونو بزنید
این آدم خواب بوده یا این هم بازی جدیده.به مولا آدم نمیدونه از دست اینها سرشو به کجا بکوبه.
پس حقوق شهریور چی آقای اسماعیلی یک ماه عقب انداختن
افزایش حقوق تامین اجتماعی که از منابع خود سازمان و پرداختی بیمه شده هاست و هزار بار از زبان آدمهای مختلف تیتر کردین. اما افزایش حقوق دولتیها اونم اغلب دوبار در سال و از کیسه ملت و یواشکی خبر میدین که حساسیت ایجاد نشه.
اقای اسماعیلی سپاگذر ازاین لطف به ما کردین ممنون زحماتان خدا پاهمیشه پشت پناتان باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل