بازدید 64472
سه هزار و صد و هجدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تاج را به سرنوشت بلاتر دچار کنید/ سجادی: هنوز باعث و بانی پرونده ویلموتس مشخص نیست/ واکنش وزارت جهاد کشاورزی به خبر بازداشت برادر همسر وزیر به اتهام رشوه / روزنامه جوان: آقای رئیسی؛ نرو نیویورک، برو سمرقند!/ آیت‌الله اعرافی: حوزه‌های علمیه با شتاب در زمینه «هوش مصنوعی» ورود کنند/ قیمت هر کیسه آرد در عراق، یک میلیون تومان است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند سخنگوی دولت: شاهد تخلف شرکت‌های هواپیمایی در فروش بلیت بودیم/جاماندگان سهام عدالت همچنان منتظر بمانند

 /میانگین قیمت مسکن در تهران از ۴۲ میلیون تومان گذشت / هیچ قسمتی از «مهمونی» قابل پخش از تلویزیون نبود!/آیا دریاچه ارومیه کامل خشک شده است؟ و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ 06 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

تاج را به سرنوشت بلاتر دچار کنید
احمد راستینه، مسئول کمیته تربیت بدنی فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مهدی تاج خواست با توجه به جریحه دار شدن افکار عمومی، به احترام مردم از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا دهد. نماینده شهرکرد در پاسخ به این که با توجه تخلفات صورت گرفته، الان چه باید کرد، تصریح نمود: دو مسیر شفاف و قانونی وجود دارد؛ در اولین مسیر، احکام قطعی پرونده‌های آقای تاج صادر شود و همان طور که بلاتر، رئیس فیفا پس از چنین اتفافی کناره گیری کرد، وی از ریاست فدراسیون فوتبال کنار خواهد رفت.

سجادی: هنوز باعث و بانی پرونده ویلموتس مشخص نیست
سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون گفت: واقعیت این است که وقتی ثبت نام کاندیدا‌ها آغاز شد، خبرنگاران از من پرسیدند که فلان کاندیدا که عامل پرونده ویلموتس است و کار‌های چنین و چنان کرده است چرا باید در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند؟ در صورتی که مقصر پرونده ویلموتس هیچ کجا رسما اعلام نشده که چه کسی در این پرونده به طور قطع مقصر است.

واکنش وزارت جهاد کشاورزی به خبر بازداشت برادر همسر وزیر به اتهام رشوه
روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به ادعای بازداشت برادر همسر وزیر جهاد کشاورزی به اتهام رشوه واکنش نشان داد. در پی انتشار خبری مبنی بر بازداشت برادر همسر سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، فاطمه زارعان معاون رسانه‌ای این وزارتخانه این خبر را تکذیب کرد و آن را شایعه خواند. این مسئول روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی همچنین اعلام کرد که معاونت حقوقی این نهاد پیگیر ماجراست. این تکذیبیه پس از آن صادر شد که روز گذشته برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مدعی شده بودند نیرو‌های امنیتی، برادر همسر وزیر جهاد کشاورزی را به اتهام رشوه بازداشت کردند.

فرمانده کل سپاه: برای دشمنان ما، کشتن مردم یک برنامه است
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما هرگز برای کشتن مردم بی‌گناه برنامه‌ریزی نمی‌کنیم، در حالیکه برای دشمنان ما، کشتن مردم یک برنامه است و اصلا داشتن سلاح هسته‌ای هم در همین راستاست. وی ادامه داد: در منطق اسلام، کشتار جمعی بی‌معناست. چند سال قبل روزی من در خدمت مقام معظم رهبری در مورد دقت موشک‌هایمان صحبت می‌کردم و ایشان به من فرمودند برای دشمنان ما دقت موشک‌ها چندان مهم نیست، اما برای ما خیلی اهمیت دارد؛ چراکه اگر دقت موشک‌ها پایین باشد، ممکن است به جای اصابت با اهداف نظامی، روی خانه‌های مردم فرود بیاید و ما هرگز برای کشتن مردم بی‌گناه برنامه‌ریزی نمی‌کنیم، در حالی که برای دشمنان ما، کشتن مردم یک برنامه است و اصلا داشتن سلاح هسته‌ای هم در همین راستاست. پیرو تاکیدات رهبری ما دقت موشک‌ها را حتی برای اهداف متحرک به ۱۰۰ رساندیم. البته اکنون ما حتی از موشک هم استفاده نمی‌کنیم، چراکه پهپاد‌های ما مجهز به هوش مصنوعی است.

نهاوندیان: کاش قید محرمانگی از حوادث سال‌های ۹۶ به بعد برداشته شود
محمد نهاوندیان: «حالا دولتی که در اوج شکوفایی اقتصادی قرار داشت باید فکر می‌کرد از فردا چطور کالا‌های اساسی به کشور وارد شود؟ یعنی تغییر کامل شرایط»؛ این جمله توصیف نهاوندیان از نقطه آغاز رخداد‌هایی است که با اعمال تحریم‌های ترامپ، گریبان مردم ایران و دولت روحانی را گرفت. او البته درباره روند صعودی قیمت ارز در بازار، مشکل در تامین برخی کالا‌ها و ایجاد موج جدیدی از اعتراضات علیه دولت و در مجموع تمامی حوادثی که سال ۹۷ را دربرمی‌گیرند چنین می‌گوید: «ای کاش زمانی قید محرمانگی از اتفاقات و حوادث این سال‌ها برداشته شود تا بتوانیم به جزئیاتی اشاره کنیم. آن‌وقت مردم در جریان قرار می‌گیرند و می‌دانند چه بر سر این کشور آوردند.»

بیژن مقدم: چرا دولت دقیقه ۹۰ وزیر پیشنهادی کار را معرفی کرد؟
بیژن مقدم، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «پرسش من این است که اگر قرار بود آقای زاهدی‌وفا به عنوان وزیر کار معرفی شوند، چرا بعد از سه ماه و وقتی که دیگر مهلت قانونی دولت برای ارائه وزیر پیشنهادی در حال اتمام است، این کار انجام شد؟ چرا دقیقه ۹۰؟

اما مساله دیگر آن که هنوز درباره وزیر قبلی کار سوالات بی‌پاسخی وجود دارد که دولت به آن‌ها پاسخ نداده است. اینکه دقیقا چرا استعفا داد یا چرا مجبور به استعفا شد؟ آیا عملکرد ضعیفی داشت به این دلیل باید استعفا می‌داد؟ یا آنکه وزارتخانه مهمی، چون کار برای او بزرگ بود؛ دلیلش چه بود؟» او ادامه داد: «حالا فرض کنیم وزیر قبلی ناتوان از اداره محوله بود و اکنون آقای زاهدی‌وفا آمده است تا کار‌ها به خوبی مدیریت کند. دولت باید در مقابل نمایندگان مجلس این برتری را ثابت کند که واقعا دارای همان ویژگی‌ها و تعابیری است که آقای رئیس‌جمهور درباره این فرد مطرح کرده است».

این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «نمایندگان باید با دقت کامل بدون هرگونه ملاحظه شایستگی آقای زاهدی‌فا را بررسی کند و در صورت عدم رأی اعتماد دولت باید فرد دیگری را پیشنهاد دهد.» مقدم در پایان گفت: «من شناخت زیادی از آقای زاهدی‌وفا ندارم. دولت می‌گوید، جریان جدیدی از مدیریت را معرفی کرده‌ام و از این شرایط با عنوان جوانگرایی یاد می‌کند و نمی‌خواهد دنبال افراد سن‌وسال‌دار که شاید انگیزه لازم را نداشته باشند، برود. به هر حال این نوع نگاه دولت است و باید دید چه قدر می‌تواند موافق باشد.»  

حکم سه متهم آبان ۹۸ تغییر کرد

سه متهم حوادث آبان ۹۸ که ابتدا به اعدام محکوم شده بودند، با رای شعبه هم عرض به پنج سال حبس محکوم شدند. بابک پاک نیا وکیل مدافع امیرحسین مرادی با اعلام این خبر در توییتر نوشت: حکم پرونده امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی از سوی شعبه هم عرض (شعبه ۲۳دادگاه انقلاب) صادر و به وکلا ابلاغ شد؛ پنج سال حبس تعزیری؛ که البته قابل تجدیدنظرخواهی است. با توجه به میزان حبسی که تا کنون تحمل کرده‌اند، عملا مشمول آزادی مشروط خواهند شد.» بر اساس این گزارش، امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی سه بازداشتی حوادث آبان سال ۹۸ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده بودند. اما دیوان عالی کشور شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ اعلام کرده بود که «اعاده دادرسی سه محکوم اعدامی حوادث آبان ماه در دیوان عالی کشور پذیرفته شد و پرونده مجددا در شعبه دیگری (هم عرض) رسیدگی می‌شود.»

آیا دریاچه ارومیه کامل خشک شده است؟
مدیر کل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها: دریاچه ارومیه کامل خشک نشده است. تقریبا دو قسمت شمالی و جنوبی دریاچه از هم جدا شده است. حدودا ۱۰۰۰ کیلومتر مربع از دریاچه باقی‌ مانده است. در صورت عدم تامین حق‌آبه قطع به یقین دریاچه کاملا خشک می‌شود./ایسنا

روزنامه جوان: آقای رئیسی؛ نرو نیویورک، برو سمرقند!
روزنامه جوان نوشت: گویا سید ابراهیم رئیسی قرار است در نشست مجمع عمومی سازمان ملل نیز که اندکی بعد از اجلاس شانگ‌های در زمان مرسوم خود خواهد بود، شرکت کند، اما استدلال آوری محکمی وجود دارد که غیبت رئیسی در نیویورک، مواهب مادی و معنوی بیشتری برای ایران دارد تا حضور در آنجا و یک سخنرانی و یک مثلاً «عدم ملاقات» با بایدن و رفقای اروپایی‌اش. هرچند کم نیستند کسانی که با فکری سنتی و البته سطحی، «موقعیت نیویورک» و حضور در مجمع عمومی را برای رساندن صدای ایران به جهان بی‌بدیل و ممتاز می‌دانند. این فکر سنتی همیشه با فشار روانی تیمی که معمولاً در ادوار گذشته، بار سفر بستن به ینگه دنیا را خوش می‌داشتند، همراه بوده و اینان دیگر به تنها چیزی که فکر نمی‌کردند، فایده منافع ملی بود و معمولاً در همان شیپور «موقعیت ممتاز نیویورک» می‌دمیدند. با این حال، دلایل زیادی وجود دارد که «کم محلی» رئیسی به نیویورک و غیبت او در آنجا و مانور رسانه‌ای و تبلیغاتی کامل در سمرقند و اجلاس شانگهای، با همه شاخص‌هایی که این دولت از آغاز تاکنون دنبال کرده است، و با همه آنچه پیش‌ روی داریم، سازگارتر و فایده‌مندتر است.

وزارت جهادکشاورزی خبر بازداشت برادر همسر وزیر را تکذیب کرد
در پی انتشار خبری مبنی بر بازداشت برادر همسر سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، فاطمه زارعان معاون رسانه‌ای این وزارتخانه، این خبر را تکذیب کرد و آن را شایعه خواند. این مسئول روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی همچنین اعلام کرد که معاونت حقوقی این نهاد پیگیر ماجراست. این تکذیبیه پس از آن صادر شد که روز گذشته برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مدعی شده بودند برادر همسر وزیر جهاد کشاورزی به اتهام رشوه توسط نیروی‌های امنیتی بازداشت شده است. /باشگاه خبرنگاران

نگاهی به آمار‌های تازه «شاپرک» از تراکنش‌های مردم در مرداد ماه
روزنامه اعتماد نوشت: هشتادوششمین گزارش اقتصادی شبکه الکترونیکی پرداخت کارت موسوم به «شاپرک» نشان می‌دهد تراکنش‌های مرتبط با کارت‌خوان‌ها یا پرداخت‌های اینترنتی در مرداد ماه سال جاری نسبت به تیر ماه، در تعداد ۱.۴ درصد و در مبلغ ۱.۳ درصد کاهش داشته است. مرداد ماه سال جاری، تورم ماهانه دو درصد رشد کرد، اما همزمان با این رشد تورمی، میزان تراکنش‌ها کاهش پیدا کرده و در واقع «خرید مردم از طریق کارت‌خوان‌ها یا درگاه‌های اینترنتی» آب رفته است. 



گریه‌کن حرفه‌ای شش میلیون تومان
مشاغل کاذب در شهر‌های بزرگ این روز‌ها علاقه‌مندان خاص خود را دارند و خیلی از بیکاران امیدشان به این بازار کار است. درست است اغلب بازار کار مشاغل کاذب در اختیار مردان است، اما زنان هم موفق شده‌اند حوزه‌های خاص و ویژه‌ای برای خود دست و پا کنند؛ از جمله پرستاری از سالمندان زن در ساعات شب. پولی که بابت گریه‌ و‌ زاری از صاحبان مجالس گرفته می‌شود از حداقل یک‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان شروع می‌شود و تا ۶میلیون تومان هم بالا می‌رود. هرچه جایگاه اجتماعی و آبروی متوفی و خانواده‌اش پیش مردم بیشتر باشد، پول گریه‌کن‌هایش هم بیشتر است! در میان مشاغل کاذب، دادزن‌ها برای خود جایگاه ویژه‌ای دست‌وپا کرده‌اند؛ افرادی که پول می‌گیرند تا داد بزنند. هرچه هنرشان در دادزنی و جلب مشتری بیشتر باشد، دستمزدشان هم بیشتر است.  آگهی‌های ارسال قلیان با یک تلفن در نوع خود نوبری شده است. مهم نیست در کدام نقطه پایتخت هستید، کافی است فقط دلتان قلیانی چاق کرده بخواهد؛ آن‌وقت است که پیکی با قلیان آماده در کمترین زمان ممکن مقابل خانه‌تان است. /همشهری

فرمانده سپاه: ما دو هزار گردان سایبری فعال داریم
سرلشکر سلامی: امروز تصمیمات سیاسی در ایران اسلامی، نقشی تعیین کننده در انتخابات آمریکا دارد و سرنوشت کاخ سفید از حسینیه امام خمینی (ره) تاثیر می‌پذیرد. دشمن در فضای مجازی میل به غلبه دارد و تحریف واقعیت می‌کند. امروز فضای مجازی خطرناک‌ترین فضای تقابل با دشمن است. ما دو هزار گردان سایبری سازماندهی شده و فعال داریم و وضعیت از نظر محتوا، عملیات و زیرساخت بهتر شده است. اگر شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود مقدار زیادی از تأثیرات دشمن کاسته خواهد شد. /ایرنا

آیت‌الله اعرافی: حوزه‌های علمیه با شتاب در زمینه «هوش مصنوعی» ورود کنند
مدیر حوزه‌های علمیه با تأکید بر لزوم ورود جدی حوزه‌های علمیه به فناوری‌های نوین گفت:تمام برنامه‌های حوزه بایستی پیوست هوش‌مصنوعی داشته باشد. برنامه پنج‌ساله حوزه شامل ۴۲مضمون، قریب به ۳۰۰ هدف و بیش از هزار شاخص است که در میان شاخص‌ها بیش از ۱۰۰ شاخص و برنامه‌ی تحولی و راهبردی است که نیازمند پیوست هوش مصنوعی می‌باشد. /حوزه نیوز

هیچ قسمتی از «مهمونی» قابل پخش از تلویزیون نبود!
سارا روستاپور، مجری و برنامه‌ساز حوزه کودک: تلویزیون با این حد و حدود نمی‌تواند برنامه‌ای مثل «مهمانی» را پخش کند. همین الان چهار تا آهنگ که در برنامه ما پخش می‌شود، از شهرستان‌ها زنگ می‌زنند که چرا پخش کردید! یکسری از سختگیری‌ها از جانب خود مردم است و ما در تلویزیون این مشکلات را داریم. /ایسنا

میانگین قیمت مسکن در تهران از ۴۲ میلیون تومان عبور کرد
بانک مرکزی امروز اعلام کرد در مردادماه امسال، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۴۲ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان بود که حاکی از افزایش ۲.۵ درصدی نسبت به ماه قبل و ۳۸ درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل است. در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، بیش‌ترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل ۸۰ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان به منطقه یک و کمترین آن با ۲۰ میلون و ۸۰ هزار تومان به منطقه ۱۸ تعلق داشته است.

فارس: بحران هزینه‌های زندگی اروپا را به سمت رکود سوق می‌دهد
فارس به نقل از رویترز نوشت: بر اساس نظرسنجی که دیروز انجام شد، کارشناسان اقتصادی گفته‌اند که حوزه یورو به خاطر شدت گرفتن بحران افزایش هزینه‌های زندگی مردم و چشم‌انداز اقتصادی تیره که باعث می‌شود مردم مخارج خود را پایین بیاورند، قطعا وارد رکود اقتصادی خواهد شد. بر اساس نتایج این نظرسنجی، هرچند روند افزایش قیمت‌ها کمی کُندتر شده، هنوز قیمت‌ها بالاست و بانک مرکزی اتحادیه اروپا هم برای پایین آوردن تورم تحت فشار است. این پیش‌بینی وجود دارد که با اتخاذ رویکرد بالا بردن سریع نرخ بهره بانکی، اقتصاد اروپا به خصوص حوزه یورو وارد رشد منفی و رکود شود، چرا که یکی از تبعات بالا رفتن بهره بانکی ایجاد مشکلات بیشتر برای مصرف‌کنندگانی می‌شود که وام دریافت کرده‌اند.

جاماندگان سهام عدالت همچنان منتظر بمانند

حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی، در مورد آخرین وضعیت اختصاص سهام عدالت به بازماندگان دو دهک کم‌درآمدی و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی به کجا رسید، گفت: سهام عدالت تکمیلی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در دولت به تصویب رسید. بعد از آن یک ایراد حقوقی به آن مصوبه گرفته و برای رفع این ایراد به معاونت حقوقی رئیس‌جمهور ارجاع شد. وی گفت: در حال حاضر این مصوبه در مرحله رفع ایراد حقوقی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری است، بعد از آن باید دوباره دولت مصوب کند و برای اجرا به سازمان خصوصی‌سازی ابلاغ شود.

قیمت هر کیسه آرد در عراق یک میلیون تومان است
فارس به نقل از عراق نیوز: وزارت بازرگانی عراق تصمیم گرفته تا به جای واردات آرد گران‌قیمت، گندم بیشتری وارد کرده و آن را در داخل این کشور به آرد تبدیل کند. آژانس دولتی واردات محصولات کشاورزی عراق با اعلام این خبر گفت: این وزارتخانه به دنبال ایجاد یک مکانیزم جدید برای خرید گندم است. در سایه بالا رفتن قیمت غلات به خصوص گندم، در بازار جهانی به خاطر درگیری نظامی روسیه با اوکراین، عراق که در تامین محصولات کشاورزی وابستگی بالایی به واردات دارد در تلاش است تا با اجرای اقدامات سریع ذخایر استراتژیک گندم و مواد غذایی خود را افزایش دهد. در ماه آگوست وزارت بازرگانی عراق هیچ گندمی را از مناقصه‌ها نخرید و منابع دولتی می‌گویند، طرف عراقی به دنبال خرید مستقیم گندم است. این منابع می‌گویند: وزارت بازرگانی عراق به دنبال ممنوع کردن واردات آرد نیست. قیمت هر کیسه ۵۰ کیلویی آرد برای عراق ۳۱ تا ۳۵ دلار معادل حدود یک میلیون تومان تمام می‌شود. این کشور  سالانه به ۴.۵ تا ۵ میلیون تن گندم نیاز دارد. دولت عراق در ماه جولای اعلام کرد که می‌خواهد برای تامین نیاز داخلی این کشور در ماه‌های نخست سال آینده ۱.۵ میلیون تن گندم وارد کند.

همتی: تولید ناخالص ملی ما واقعی نیست
عبدالناصر همتی به عنوان رئیس کل اسبق بیمه مرکزی گفت: درست است که ضریب نفوذ ۲.۵ درصدی بیمه بر اساس تولید ناخالص ملی ما سهم خوبی است، اما تولید ناخالص ملی ما واقعی نیست و در طول دهه گذشته نزدیک به ۱۰ درصد افت کرده است. همچنین ما ۵۰ درصد هم از تولید ناخالص ملی عقب افتادیم؛ یعنی می‌توانستیم ۵۰ درصد رشد داشته باشیم که این رشد تحقق نیافته است. اگر آن رشد بوجود می‌آمد، قطعا بیمه هم می‌توانست به همان نسبت رشد کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر صنعت بیمه به مرحله بالندگی خوبی رسیده است. البته رشد بیمه در کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها فرهنگ و قدرت خرید مردم و دیگری می‌تواند ناشی از تحریم‌ها باشد. تحریم‌ها باعث شده است که طی دوره ۱۰ ساله نتوانیم پتانسیل صنعت بیمه را کاملا به بالفعل تبدیل کنیم.

سخنگوی دولت: شاهد تخلف شرکت‌های هواپیمایی در فروش بلیط بودیم
سخنگوی دولت گفت: در ایام شلوغی مانند اربعین شاهد تخلفات شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های مسافربری فروشنده بلیط بودیم. بهادری جهرمی در نشست خبری گفت: وزارت راه و شهرسازی نرخ معقولی را برای بلیت هواپیما مصوب کرد. برخی مقاومت‌ها از سوی شرکت‌های خصوصی وجود دارد که وزارت راه با آن‌ها برخورد کرده است. ظرفیت ناوگان هوایی کشورمان  بسیار کمتر از تقاضای خیل زوار اربعین است و میز خدمت وزارت راه برای رسیدگی به شکایات مردم در فرودگاه دایر شده است.  شرکت‌های هواپیمایی همراهی بیشتری با مردم و زوار اربعین داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸۱
تمام اخبار بالا نشان از نا امیدی هست خدا به داد ما برسه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
هدف رسانه های زنجیره ای داخلی و البته خارجی هایی که به داخل وصل هستند ناامید کردن مردم از هر گونه تغییر در ایرانه به قول معروف شنونده باید عاقل باشه فریب این فیک نیوزها را نخورید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
ناشناس 12.41
به گفته شما همه دنیا دست به دست هم دادن برای ناامید کردن مردم . خوب راه حل ساده اینه که کارهای انجام شده اعلام شود . آها یادم نبود اینجا فقط راجع به آینده حرف میزنن.
وقتی پس از گذشت نزدیک دو سال از پرونده ویلموتس ،

هنوز معلوم نشده است که چه کسی متهم و خاطی اصلی آن

است ، جای تعجب و غیر قابل باور میباشد !!!!

و قطعا رد پای تاج را نمیتوانند پاک کنند و او را به راحتی تبرئه کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
فامیل قحطی بود که تاج انتخاب شد یا کیروش ؟
چگونه است که حکم اعدام به پنج سال تقلیل می یابد اگر این احکام اجرا می شد چه کسی پاسخگو بود
باعث و بانی پرونده ویلموتس مشخص است.آقای سلطانی فر با فشار بر تاج باعث برکناری کی‌روش و به کار گیریه ویلموتس شد!! اما تاج از این نظر مقصر است که به عنوان رئیس فدراسیون نباید زیر بار می رفت !!!
متن روزنامه جوان از خنده دارترین جوک ها هم خنده دارتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
-- حالا چرا روزنامه جوان توصيه كرده كه جناب رئيسي به جاي نيويورك به سمرقند برود ؟ بله ؟
--- خب ! حتما فكر كرد ه سمر قند « ثمر قند » است اما در نيويورك هيچ ثمري نيست !! شايد ... ممكنه ... احتمالاً ... به گمانم !!
فقط روزنامه های شیشه پاک کنی مثل جوان و کیهان میتونن متنی در این حد بی ارزش بنویسن
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
لطفا علیه کیهان و جوان تبلیغات منفی نکنید اگر این روزنامه ها تعطیل بشن قیمت کاغذ باطله و شیشه پاککن به شدت افزایش خواهد یافت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
برو سعودی نشنالتو بخون
روزنامه جوان چرا نباید ایران از همچین فرصتی که میتونه در نیویورک خودش رو در جهان ثابت کنه و اختلاف های سیاسی بی نتیجه رو کاهش بده و تبلیغات منفی علیه ایران رو خنثی کنه استفاده کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
لطفا علیه کیهان و جوان تبلیغات منفی نکنید اگر این روزنامه ها تعطیل بشن قیمت کاغذ باطله و شیشه پاککن به شدت افزایش خواهد یافت
چرا همه چیزمان قاطی شده؟ چرا هیچ چیز سرجای خودش نیست؟
بهتر نیست حوزه به جای هوش مصنوعی و دخالت در بانک مرکزی و سیاست پولی، به ترویج اخلاق صالحانه و وظایف سنتی علما با سابقه 1350 ساله برسند؟
بهتر نیست به جای تشکیل گردان سایبری و درمان کرونا و مستعان سازی و سد سازی به فکر امنیت مرزهایمان باشیم؟ آیا شهادت فخری زاده و خدایی را وسط خیابان های تهران توسط موساد فراموش کرده اید؟
آقای تاج به جای فوتبال بهتر نیست برود و همان دلالی فولاد را بکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
چرا همه چیز را به هم قاطی کردی و حرف های درست و نادرست را به هم ربط دادی و قاطی کردی؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
دقیقا حرف های من و بسیاری دیگر را نوشتیو دست مریزاد
باید هم تاج و هم تاج زاده به اشد مجازات برسند اصلا کلمه تاج طاغوتی است و بار کیفری دارد
قید محرمانه برداشته شود که امثال شما باید محاکمه شوند
سجادی یا نمیخوای یا نمیتونی درباره تاج راستش رو بگی. حتما مقصر پرونده ویلموتس هم ماییم.
آقاي رئيسي نرو نيويورك ، برو سمر قند !! ... روزنامه جوان !
----------
ببخشيد برادر ! بنده هر گاه اسم « سمرقند » به گوشم مي خورد و يا به چشمم ، فوراً اين بيت خواجه حافظ به ذهنم مي رسد و به زبانم مي آيد كه :
« اگر آن ترك شيرازي به دست آرد دل ما را
به خال هندويش بخشم سمرقند و بخارا را » !!
-------
امان از خال هندو ! كه خواجه حافظ براي آن به راحتي سمر قند و بخارا را چه آسان بخشش مي كند !!
فارس همیشه دنبال یه فرصتی است بگه وضع اروپا خراب است ، خراب هم که باشه بلدن چطور گذر کنن بارها گذر کردن ، بجای اینکه دنبال این باشین بگین ما مشکلات داریم اروپا هم داره دنبال حل مشکل باشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
روزانه ده ها خبر از مشکلات داخلی می‌زند عریز
به نظر میرسه این هجمه ناگهانی و سریع به تاج دلیلی غیر فساد داره مثل حق پخش و... ، این اقای راستینه مشکلات بزرگتر پیگیری کنه
یعنی چه که چندین خبرگذاری خبر دستگیری برادر همسر وزیر کشاورزی را کار میکنند ولی بعد تکذیب میشود ، پس این خبر هم مانند فساد در فولاد اصفهان لاپوشانی خواهد شد ؟ کسانی که فکر میکنند اخبار فساد مایه یاس در مردم میشود و باید سانسور شوند در اشتباه هستند ، مردم میدانند که فساد به طور وسیعی وجود دارد و از شنیدن اخبار دستگیری مفسدین خوشحال میشوند . مردم همه چیز را میدانند و سعی در ماله کشی اخبار و مهندسی ان فقط بی اعتمادی مردم را بیش از پیش میکند .
ظاهرا بعضیا خیلی پیگیرن که ایران با کل دنیا منهای بعضیا قطع رابطه کنه و بره تو قعر بلوک شرق. انگیزه‌شونم مشخصه البته.
ابراهیم رییسی یکی از وعده های توخالی و عوامفریبانه اش این بود که می خواهم بروم دولت تا ریشه فساد را خشک کنم !!!!!! این در حالی بود که رییس قوه قضاییه بود و اگر چنین قصدی داشت همان قوه قضاییه بهترین جا برای عملی کردن ادعایش بود. اکنون یکی پس از دیگری فساد وزرایش لو می رود دولتی که تا کنون دو وزیرش با اتهام فساد روبرو هستند نه تنها ضد فساد نیست بلکه مروج فساد است.
اگر كسي با تاج مخالف است يعني مخالف كيهان و شريعتمداري ، يعني مخالف اسلام و كافر مي باشد.
اون تکذیب هم تکذیب شد.
دوهزار‌ گردان‌ سایبری‌ ؟!!!
یعنی‌ اینها‌ حقوق‌ بگیر هم هستند‌ ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
از منفی مثبت ها مشخصه گردان های آلبانی نشین خیلی قوی تر هستن
اقای سجادی مقصر ویلتیموس من هستم
تاج نمونه بارز مملکت هرکی هرکی است
اتفاقا سفر به سمرقند و بخارا جذابتره
بنده نظرم را خطاب به مسولینهای محترم ملت مردم شریف و بزرگوار ایران باید اینگونه ارز کنم که هیچ و هیچ البته فعلا نظر خاصی ندارم.
عزل تاج یک خواسته عمومیست. از دولت با شعار ضد فساد انتظار نداریم که وزیر ورزشش از یک فاسد حمایت کند. آقای رئیسی حواستان به آبرو و اعتبارتان باشد. آفرین به قوه قضائیه
آقا اقلا نتیجه کار این حوزه ها به چه درد میخوره؟!
حالا فرض کنیم تکذیب هم بشود. ولی این موضوع درست است که برادر خانمش را اورده سر کار.
از همین الان دنبال دختر ترشیده یکی از سران مملکت خواهم گذشت.
وطن فروشی و سعودی پرستی و ارسال فیلم برای شبکه های معاند که بودجه هاشون از عربستان و آمریکا و اسرائیل تامین میشه باید جرم شدیدی داشته باشه
روزنامه جوان چه پیشنهاد مضحک و غیر معقولی داده !! فکر کرده دنیا از این عدم حضور چه برداشتی می کنه؟!! لابد فکر کرده اونا هم این غیبت رو دلیل بر بی اهمیتی طرف غربی در چشم مامی دانند؟!! نه جانم آنرا دلیل بر ضعف وناتوانی در مواجهه با کشورهای دیگر وضعف دیپلماسی می دانند !! از طرفی این عدم حضور مهر تاییدی بر ادعاهای مخصوصا گروه منافقین است که تهمتهایی را به آقای رئیسی نسبت می دهند وحتی خواستار ندادن ویزا برای حضور او در سازمان ملل هستند !!واقعا تفکر قالب بر روزنامه جوان مایه تاسف است این که ما هر بار بیشتر از جمع دنیا دوور شویم وبه انزوا برویم!!
آقای وزیر آموزش و پرورش
این چه کار نااگاهانه ای هست که معلمان رو درگیر کردی
ولله قسم من که تمام تشویق نامه ای که گرفتم تو آتش سوزاندم ، به جهنم که رتبه بندی نشم ، آقای وزیر سال پیش که رتبه ی رتبه بندی میخواستی اجرا کنی پنیر ۱۶ هزار بوده حالا شده ۴۰ هزار تومان حالا تو معلمان سرگرم کن ولی بدون معلمان این بی احترامی رو تحمل نخواهند کرد حتی اگه در این راه شهید بشن .
حوزه های علمیه در زمینه هوش مصنوعی هر چه سریعتر ورود کنند. بانکداری اسلامی را الحمد لله حل کردند حالا نوبت هوش مصنوعی است.
این وزیر آموزش پرورش لطفا کمتر پاچه خواری جناب رییس جمهور رو کنه ؟؟ ولله قسم با این تورم ۳۰۰ درصدی تو یکسال حقوق هه باید حداقل ۲۰ میلیون بود نه ۶ میلیون؟؟ برو ببین که تمام ارگانها بدون هیاهو ۸ میلیون به کارمنداشون میدن کسی که خیر دار نمیشه ؟؟ تو چپ راست با روح و روان معلمان بازی میکنی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
درود بر تابناک مردمی


قابل توجه دامداران و مرغداران سراسر کشور



به هیچ وجه از کنسانتره تولیدی کارخانجات خوراکدام و طیور جهت تغذیه دام و طیور تان استفاده نکنید.



متاسفانه مدیران این کارخانجات،سبوس گندم یارانه ایی که حق دامداران و
مرغدارنه،رو در بازار آزاد بفروش میرسانند،و بجاش از پوسته آسیاب شده برنج استفاده میکنند



آیا هنوز،مسئول دلسوزی در کشور هست؟





لطفا لطفا تا دیر نشده،بفریاد این قشر زحمتکش برسید
عامل اصلی پرونده ویلموتس دشمنِ سکولارِ. دشمن سکولار اومده با این آقا قرارداد ترکمانچای بسته.
میشه از جناب ایت ا... بپرسید هوش مصنوعی یعنی چی
چنانچه مصالح مملکت ومردم لحاظ نباشد فرقی بین سمرقند ونیویورک نیست!
تفکر حاکمیت یکدست این است که رئیس جمهور در نیویورک نباشد! مذاکرات هم غیر مستقیم باشه و ....! اگر استدلال کافی برای نظراتمان داریم چرا باید نگران این مسائل باشیم؟!!
اگر منطق قوی داریم نباید نگران حضور در سازمان ملل یا مذاکره مستقیم باشیم! فرار از مواجهه با با دنیا و حقایق برای چه؟!
خبرگزاری فارس نگران بحران در زندگی اروپائیهاست در حالی که دو روزه در اخبار برجامی، مرتبا تکرار میکنه که انحادیه اروپا پاسخ ایران و امریکا رو معقول توصیف کرد و حاضر نیست خبر جدید پاسخ نا امیدکننده ایران رو اعلام کنه!!!!! پوشاندن حقایق با پول بیت المال!!!!
فرمانده محترم بهتره کمتر وارد موضوعات سیاسی بشه تا شئونات این مسئولیت حفظ بشه!
نجات دریاچه ارومیه بسیار کار ساده ای است. البته به شرطی که اراده ای برای این کار وجود داشته باشد.
حفر یک چاه بسیار عمیق و دستیابی به آبهای ژرف....!!! همین.
سلام مرد باش چاپ کن چطور شما الان می دانید من از کجا نان می خرم ولی نمی دانید در پرونده غارت بیت المال در فوتبال چه کسی مقصر بوده
آقای سجادی:باعث و بانی پرونده ویلموتس مگه میشه بعد از دو سال معلوم نباشه کیه و یا کیا هستند.منتها بیماری مملکت ما اینه که عادت نداره خودیها رو رسوا کنه و میزاره رسوائیهای آقایون تو حافظه تاریخی مردم گم بشه.
آقای سجادی مشکل اینه همه دنبال مقصرند. بزنید همه دار و دسته اون موقع رو قلع و قمع کنید تا کسی حتی جرات سکوت هم نداشته باشه !
هیچ وقت هم مشخص نخواهد شد مانند دیگر فسادهای بزرگ.
همه چی معلوم شد .وزیر ورزش با تاج همسوست و یکی از تایید کندگان هست .این همه دهن کجی تاج به خواست مردم بدون جلب رضایت بعضی ها ممکن نیست .ایشون پشتوانه قوی در بدنه دولت دارن
قیمت هر کیسه آرد در عراق یک میلیون تومان است((((((((( خب شما مسئولان عزیز دولتی که دست به گران کردن اجناس و ارزاق رو خیلی خوب بلدین این هم یه بهانه خوب خوب نان و آرد گران شد))))))))) به زودی یه مسئول یا یکی از شورای آرد و نان اعلام میکنه که قیمت آرد و نان در ایران خیلی پایین تر از کشور های همسایه هست پس.......!!!!!
چهارسال برای فهمیدن اینکه کی باعث و بانی بوده کافی نیست؟ یا باید وزیر بعدی بیاد و بگه؟ چقدر بی عملی
روزنامه ارگان نظامی بو برده است ممکن است به رییسی ویزای ورود به آمریکا ندهند بنابراین دارد پیش گیری می کند تا آبرو ریزی نشود هر چند اگر ویزا هم بدهند رییسی برای صندلی های خالی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد و صدا و سیما هم با مونتاژ تصاویر برای رییسی سوت و کف و دست زدن درست می کند !!! البته اگر بتواند از روی متن سخنرانی که برایش نوشته اند بدون غلط و تپق بخواند!!!!
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
گل گفتی
آقای سجادی چیزی که برای همه واضح و مشخص شده شما میزنی زیرش
این‌ پیشنهاد‌ روزنامه‌ تند رو‌ و یکطرفه‌ جوان‌ به رئیسی‌ مثل‌ همون‌ حرکت جوگیرانه‌ و نا‌اگاهانه‌ و بی مسئولانه‌ آقای احمدی‌ نژاد است که خطاب‌ به همه روسای‌ دول‌ اروپایی‌ گفت‌ ؛
من‌ نمیخوام‌ ریختتونو‌ ببینم‌ !!!
بالاخره‌ رئیس‌ جمهور‌ بودن‌ هم یکسری‌ اصول‌ و الگوی اخلاقی‌ رفتاری‌ داره‌ دیگه‌ !
کی گفته باعث وبانی اش مشخص نیست؟ هر بچه ای می دونه باعث و بانی اش کیه منتهی طرف اینقدر سمبه اش پر زور هستش که نه تنها محاکمه نمیشه بلکه دوباره هم رئیس فدراسیون میشه
خانوادگی وزارت کشاورزی را اداره می کنند؟
آقای سجادی‌ باعث و بانی پرونده ویلموتس من هستم!!! تاج که کاره ای نبوده!!!
خجالت هم خوب چیزیه
وقتی اعرافی میگه حوزه علمیه در زمینه هوش مصنوعی ورود کنه یاد صحبت اینشتین می افتم که می گفت بسیار تعجب می کنم وقتی میبینم همه مردم نظریه نسبیت رو ستایش می کنند ولی هیچکس نمی دونه این نظریه چیه

یک جوانمرد اونجا نیست که به این بنده خدا بگه دو خط در مورد هوش مصنوعی حرف بزن تا ببینیم دقیقا از چی هوش مصنوعی می خوای در حوزه علمیه استفاده کنی؟ می دونی دیپ لرنیگ چیه ماشین لرنینگ چیه شبکه های عصبی چیه؟منطق فازی چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
حال كه صحبت از صحبتي از انيشتين به ميان آمده ، ما هم بيكار ننشينيم و صحبتي ديگر از آن مرحوم مغفور به عرض برسانيم ! انيشتين ميگه : برخي اوقات به اين فكر فرو مي روم كه آيا من ديوانه هستم يا ديگران !!
منبع : سايت ساعت و تقويم ايران !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
هوش مصنوعی فقط ماشین لرنینگ نمیگن فازت چیه هوش مصنوعی سالهاست که اومده از یک سیستم اسکریپت شده میگن هوش مصنوعی تا ماشین لرنینگ و غیره که تازه داره شکل میگیره میگن هوش مصنوعی
میگه مقصر پرونده ویلموس مشخص نشده؟

بگو

مقصرش هنوز بدنیا نیومده
درباره سرنوشت تاج و آنچه در بند2 ردیف ِ صلاحیتهای دستورالعمل فیفا آمده است
اول نتیجه گیری می کنم: آنچه در فرایند انتخاب تاج رخ داده کاملا با این بند از دستورالعمل فیفا منطبق است.
استدلال:
متاسفانه رسانه ها صرفا بخشی از این متن را ترجمه کرده و آن بخش را هم تفسیر به رأی کرده اند.
بند 2:
در خصوص رسیدگی های در حال انجام با توجه به در حال انجام بودن رسیدگی، این کمیته است که ایجاد تعادل بین ت خطرات و منافع متضاد را تشخیص میدهد.
این خطرات و منافع شامل اصل برائت، پرونده سازی علیه نامزدها در زمان انتخابات، بررسی صلاحیت صرفا یک ارزیابی قضایی از فرد مورد نظر نیست و نمی تواند به وجود محکومیت کیفری یا انضباطی گذشته وابسته باشد
بررسی صلاحیت با هدف اساسی حفظ اعتبار عمومی فیفا و حفاظت از یکپارچگی فوتبال انجام می شود. (( نکته: در این مورد خاص (تأیید صلاحیت تاج)، فارغ از فشارهای سیاسی و جوسازی های رسانه ای در فوتبال ِ سیاست زده ی ایران، اعتبار عمومی فیفا را افزایش داده است))
برای نادیده گرفتن اصل برائت، باید اطلاعات قانع‌کننده‌ای به کمیته ارائه شود که نامزد نتواند توضیح قابل قبولی برای آن ارائه کند.
کمیته هیچ گونه قدرت تحقیقی ندارد و نه ابزار و نه مبنای قانونی برای جایگزینی نهادهای ذی صلاح در سطح ملی و بین المللی (از جمله مراجع قضایی و سایر نهادهای سازمان های ورزشی) در ارزیابی اتهامات مطرح شده علیه نامزدها را دارد. اما در صورت مواجهه با برخی ادعاها و اطلاعاتی که اختیار بررسی آنها را ندارد، می تواند اطلاعات مربوطه را به مراجع ذیصلاح ارسال کند. (تنها در صورتی که سوابق از کمیته به نهادهای ذیصلاح ارسال و ارجاء شود کمیته ملزم به پذیرش نظر کارشناسی آنهاست و اینهم در شرایطی است که آنها نظر کارشناسی صریحی بتوانند ارائه کنند و نه بین "قرار منع تعقیب" و "قرار جلب به دادرسی" حرکت رفت و برگشت انجام دهند. آنچه در نامه دادستانی به فدراسیون فوتبال ارائه شده، افشای سوابق و اطلاع رسانی کلی درباره عناوین اتهامی به کمیته و مراحل و روند قضایی طی شده در خصوص هر پرونده است و برای متنفذ شدن نظریه کارشناسی دادستانی (اگر موجود بود) نیاز به ارسال سابقه و درخواست کمیته از این نهاد ذیصلاح برای ارائه نظر کارشناسی است.
**بخشی که در رسانه ها بازتاب یافته عمدتا بخشی است که در ادامه می آورم**
با این حال، هنگامی که یک نامزد رسما متهم شد و/یا اقدامات قضایی موقت انجام شد، کمیته تصمیم گرفته است که ممکن است برای رد صلاحیت حتی اگر تصمیم نهایی گرفته نشده باشد، کافی است. (تا زمانی که کمیته سوابق را به نهادهای ذیصلاح ارجاع نداده تصمیم با کمیته است) و این به دلیل نیاز به حفظ اعتبار و اقتدار فیفا است. این تصمیم باید منجر به حفظ اعتبار و اقتدار فیفا شود که در مورد تأیید صلاحیت تاج این امر کاملا محقق شده است و همین موضوع صدای اعتراض بخشهایی از جامعه که استقلال فدراسیون برایشان سنگین و غیرقابل قبول است را درآورده است.
سجادی تا الان که متهم ویلموتس پیدا نشده از این به بعد هم نخواهد شد چون دست خیلیها رو میشه مثل تمام پرونده های کلان حالا مردم کافیه قسط بانکشون بره با این سیستم استعلام جدید آبروشون رو میبرن بس کنید این ادا بازیها رو مردم دیگه خودشون اوستا شدن
حس میکنم برخی مقامات و مسوولان که درباره هوش مصنوعی صحبت می کنند اصلا نمی دانند هوش مصنوعی چیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
ظاهرا تو نمیدونی. هوش مصنوعی تعریف خاصی نداره اسمش روشه از مرحله ابتدایی اسکریپت شده تا پیشرفته خودآموز
جناب آقای دکتر تاج بسیار فرد متبحر و کاربلد در حوزه ورزش هست منتها کینه توزی دشمنان و حسادت حسودان همیشه کار رابرای کاردانان سخت کرده و این شده وضع مملکت هر چند آقای دکتر خود مرد میدان است و مرغ طوفان و زیر سایه خدا. یا حق
جناب آقای دکتر رییسی حفظه الله ؛ انشاالله در نیویورک مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این انقلاب خواهند زد و به جهانیان خواهند فهماند که مردم ما همیشه پشت ولایت و مسعولین خواهند بود هر چند اندک مشکلات هست اما به هول الهی همه حل خواهد شد و کشور ما در اینده ای نزدیک جزو کشورهایی خواهد شد که شکوفایی و عزتش زبان زد خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
چقدر هم ماشالله خوابت سنگینه.حاج حسن حاج حسن بیدار شو.بیدار شدی.باز داشتی خواب بهشت رو میدیدی.
واحد پول عراق که تومان نیست . وقتی پول آرد را به ایران آوردی و در چهار استانبول فروختی یک میلیون تومان میشود. پول آرد را در عراق نسبت به دستمزدهای عراقی ها حساب کنید نه به پول بی ارزش ما.
آقای وزیر ورزش اگر مقصرقرارداد ویلموتس تا حالا مشخص نشده پس کی مشخص خواهد شد عزیزم
مگه میشه رییس جمهور شد ولی یک بار نیویورک را ندید؟ آقای رییس جمهور برو با ایل و تبار هم برید. مگه آیت الله رییسی چیش از دکتر احمدی نژاد کمتره؟
شمافقط ۲خط راجع به هوش مصنوعی مطلب بنویس من روسری سرم میکنم.!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل