بازدید 7975

مرز خسروی یکی از آماده ترین مرزها برای تردد زوار اربعین

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مرز خسروی یکی از آماده ترین مرزها برای تردد زوار اربعین است.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶ 06 September 2022

به گزارش «تابناک»، شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال مرز خسروی همزمان با سایر مرزها بازگشایی و در اختیار زوار عتبات عالیات و اربعین قرار گرفت.

وی افزود: مرز بین المللی خسروی نزدیک‌ ترین مرز به بغداد و عتبات عالیات است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از آماده‌ترین و بهترین مرزهای کشور با عراق از نظر امکانات، تجهیزات، تسهیل در تردد زوار مرز خسروی است که استقبال زوار از این مرز روز به روز بیشتر می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه مرز خسروی مورد استقبال زوار اربعین قرار گرفته است، بیان کرد: روز گذشته بیش از پنج هزار نفر از مرز خسروی به مقصد عراق عبور کرده‌اند.

وی ادامه داد: استاندار کرمانشاه در سفر به استان دیاله عراق و دیدار با استاندار این استان زمینه‌های تردد تعداد بیشتری از زوار را بررسی کردند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مرز سومار نیز برای تردد تجهیزات مواکب فعالیت دارد و نقش مهمی در روان شدن ترافیک خواهد داشت.

حیدری تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های مهم مرز خسروی وجود امکانات رفاهی مناسب در شهرستان قصرشیرین برای اسکان و بیتوته زوار است و هتل، زائرسرا و مواکب اسکان مناسبی در این شهرستان آماده پذیرایی و میزبانی از زوار هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان