بازدید 3845

چند نکته طلایی درمورد سفارش سررسید

در دنیای امروز که عصر اطلاعات است انتخاب یک تولید کننده سررسید کار دشواری نیست اما همواره باید پیشینه مجموعه کامل را بررسی نمود تا یکی از بهترین تولید کننده سررسید را برای اهدای هدایای تبلیغاتی به صاحبان مشاغل و همکاران انتخاب کرد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 05 September 2022

چند نکته طلایی درمورد سفارش سررسید

چرا سررسید پیک فدک یکی از بهترین سررسیدهای ایران به شمار می آید؟

در ابتدای این مقاله لازم دانستیم هر آنچه مربوط به مجموعه بزرگ و درخشان پیک فدک است را توضیح داده و شما همراهان عزیز با شناخت بیشتر اقدام به خرید نمایید.

مجموعۀ پیک فدک تولید سررسید را از سال 1380 با تعداد نیروی اندک آغاز نمود و اولین قدم های خود را در عرصه تولید سررسید نهاده است. از همان ابتدای تولید سررسید، کیفیت سررسید را اصلی ترین معیار در تولید سررسید گذاشته است و با شعار کیفیت بالا در تولید سررسید کار خود را ادامه داده است. در راستای تحقق این امر هر ساله در تلاشیم بهترین های مواد اولیه از جمله کاغذ سرسید، چرم سررسید، چسب چاپ و ... را تهیه کرده و در اختیار کارگاه های صحافی دوختی و فنری سررسید خود قرار دهیم.

مجموعۀ پیک فدک در جهت گسترش تولید سررسید و پشتیبانی قوی تر از محصولات سررسید و هدایای تبلیغاتی خود از سال 1380 تا سال 1402 نیروهای خود را به تعداد 300 نفر از پرسنل با تجربه و ماهر در تولید سررسید افزایش داده است. این مجموعۀ قدرتمند تولید سررسید 1402 در راستای افزایش کیفیت تولید سررسید، صحافی دستی و دوختی خود را به صحافی تمام اتوماتیک لاین تبدیل کرده است که قدرت تولید سررسید را بسیار افزایش داده و به تولید روزانه 20 هزار سررسید رسانده است. همچنین اضافه نمودن دستگاه های چاپ 4 رنگ آلمانی قدمی دیگر در افزایش کیفیت این سررسید ها و تقویم های رومیزی است.

از موارد دیگر در تولید سررسید می توان به صحافی فنر اشاره نمود که با افزایش نیرو و تجهیزات خروجی سررسید با کیفیت در این مجموعه افزایش یافته است.

تولید سررسید جلد چرم با جلدسازهای ماهر و استفاده از چسب های صحافی باعث خوش نامی ما در تولید سررسید چرم شده است. تولید سررسید چرم به علت استفاده از پارچۀ چرمی سخت تر از تولید سررسید سلفونی است و نوع چسب، میزان چسب، جلدسازی مقوا و... از موارد مهمی است که باید به آنها توجه نمود.

با افزایش مشتری ها و احساس نیاز به سررسید پیک فدک ما نیز واحد طراحی، تولید و فروش و پشتیبانی سررسید خود را گسترش دادیم تا سفارشات سررسید 1402 با کیفیتی بالا و در کمترین زمان در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد.

استفاده از روش های مکانیزه در تولید سررسید و فروش هدایای تبلیغاتی به این مجموعۀ بزرگ کمک کرده تا نام خود را در ذهن مشتریان ماندگار کند. پیروی از کیفیت بالا در سررسید باعث افزایش فروش سالانه سالنامه و هدایای تبلیغاتی این مجموعه گشته اما تولید به اینجا ختم نمی شود.

ارسال به موقع و سالم رسیدن سررسیدها و سالنامه های پیک فدک نیز برای این مجموعه حائز اهمیت است. بنابراین مجموعۀ پیک فدک سالنامه خود را در بسته های 10 عددی وکیوم کرده و سپس با کارتن های مقاوم بسته بندی می کند تا محصول سالم و تمیز به دست مشتریان برسد.

در راستای رسیدن به این هدف نیز واحد ارسال سررسید را گسترش و تعداد ماشین های ارسال بار و سررسید 1402 خود را افزایش داده ایم. همچنین در راستای سهولت ارسال بار شما عزیزان می توانیم از ماشین های دربستی ارسال سررسید بهره گرفته و زمان بیشتری را برای شما به ارمغان بیاوریم.

استفاده از طرح های مدرن سررسید و رنگ های جذاب در تولید و فروش سررسید بسیار موثر است که ما با افزایش نفرات تیم طراحی سررسید، طرح های خود را با سلیقه های روز این سرزمین هماهنگ کرده و سررسیدهای جذاب و زیبایی را به بازار عرضه نموده ایم.

در کنار طراحی سررسید، طراحی تقویم رومیزی در سایز ها و مدل های متفاوت با موضوعات تقویم رومیزی جذاب از دیگر عملکردهای تیم طراحی پیک فدک می باشد.

بنابه درخواست مشتریان در تنوع سررسید و تقویم رومیزی و انواع هدایای تبلیغاتی با هر سلیقه و صنف شغلی تولید سررسید و تقویم رومیزی خود را افزایش داده و تقویم رومیزی در 20 طرح و سررسیدهای خود را بالای 16 طرح گسترش داده ایم.

از انواع محصولات پیک فدک می توان به موارد زیر اشاره نمود که هر یک را به صورت اجمالی توضیح خواهیم داد:

ارگانایزر، سررسید لاکچری سه لت، سررسید چرم، سررسید لبلاک، سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید سلفونی، سررسید دستیار، سررسید پزشکی خشتی، دفتر نوبت دهی، تقویم رومیزی نفیس، تقویم رومیزی فانتزی و انواع تقویم رومیزی یادداشت دار.

چند نکته طلایی درمورد سفارش سررسید

ارگانایزر

ارگانایزر به نوعی سررسید گفته می شود که جلد آن همراه با جیب و جای کارت طراحی شده لست. در برخی از ارگانایزرها جای خودکار به همراه قفل ارگانایزر بر روی جلد سررسید تعبیه شده است. جلدهای ارگانایزر معمولا تولید کشور چین هستند و جزئی از جلدهای وارداتی حساب می شوند.

سررسید لاکچری سه لت

برای تولید یک سررسید نفیس جلد چرم یک گزینۀ مناسب برای سررسید است که تولید جلد آن بصورت 3 لت انجام می شود که لت سوم آن روی اولین جلد سررسید قرار می گیرد. این نوع سررسید یکی از نفیس ترین مدل های سررسید است.

سررسید چرم

در سال های اخیر که اهمیت تبلیغات خود را به خوبی نشان داده است انتخاب یک هدیه تبلیغاتی نفیس و مقرون بصرفه دغدغۀ بسیاری از صاحبان مشاغل است. سررسید چرم هر دو نیاز یک مدیر به سررسید نفیس و مقرون بصرفه را به خوبی برطرف می کند.

سررسید چرم به علت زیبایی و جلد چشم نوازش جایگاه خود را میان هدایای تبلیغاتی یافته و یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود. سررسید های چرم موجود در بازار قابلیت های چاپ داغی، طلاکوب، لیزر و سیلک را دارند.

سررسید لبلاک

سررسید لبلاک هم مانند سررسید چرم و سررسید سه لت جزء سررسیدهای نفیس محسوب می شود. شیوه تولید این سررسید چرم نیز مانند سایر سررسید چرم است که لبه های آن لاک مخصوص خورده و اصطلاحا به آن سررسید لبلاک گفته می شود.

سررسید وزیری

سررسید وزیری به نوع خاصی از سررسید گفته نمی شود و از این اصطلاح به خاطر سایز آن نام برده می شود. سررسید وزیری در واقع سررسید با سایز 17*24 است که می تواند با جلد سلفون، چرم و هر نوع دیگری از روکش جلد تولید شود.

سررسید اروپایی

سررسید اروپایی در سال های اخیر طرفداران زیادی در بین سررسید و هدایای تبلیغاتی یافته است چرا که سایز آن موجب حمل راحت تر و وزن کمتر آن گشته است.

سررسید اروپایی نیز به علت سایز آن شهرت یافته و می تواند با جلد سلفونی و جلد چرم تولید شود. سررسید اروپایی یک سررسید فانتزی است و یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای تمام اقشار جامعه می باشد.

سررسید سلفونی

دلیل نامگذاری این نوع سررسید، روکش جلد آن است. در ساختار سررسید سلفونی طرح جلد روی گلاسه مقاوم چاپ و روکش سلفون مات یا براق می خورد.

سررسید سلفون یکی از سررسیدهای ارزان است که سالهاست در بین هدایای تبلیغاتی طرفداران خود را یافته و هر ساله یکی از پرفروش ترین سررسیدها محسوب می شود. مقوای استفاده شده در این سررسید مقوای کرجی است.

سررسید دستیار

سررسید دستیار یک سررسید خاص و کاربردی برای طراحان است. 50 صفحۀ ابتدایی این سررسید تقویم است و بقیه صفحات سررسید را برگه های یادداشت دار یا برگه های طراحی تشکیل می دهد.

از این لحاظ سررسید دستیار از بهترین سررسیدها برای قشر طراحان و هنرمندان می باشد.

سررسید پزشکی خشتی

یکی از جدیدترین سررسیدهای مجموعۀ پیک فدک که بسیار کاربردی برای پزشکان است، سررسید پزشکی است که به عنوان دفتر نوبت دهی یا دفتر وقت دهی هم شناخته می شود.

تمام صفحات سررسید پزشکی جدول بندی شده است و می تواند مورد مناسبی برای امر نوبت دهی باشد. در واقع دفتر نوبت دهی برای ایجاد نظم در نوبت دهی به امور بیماران است.

دفتر نوبت دهی رحلی

سایز دیگری از سررسید پزشکی خشتی، دفتر نوبت دهی رحلی است که سایز کاغذ A4 بوده و تعداد سطرهای آن بسیار بیشتر از دفتر نوبت دهی خشتی است. این سررسید پزشکی برای پزشکانی که مراجعه کنندگان بیشتری در طی یک روز دارند بسیار گزینه مناسبی است.

سررسید پزشکی مناسب آزمایشگاه ها، مطب ها، داروخانه ها، فیزیوتراپی ها، سونوگرافی ها، سالن های زیبایی و تمام مشاغل مرتبط با نوبت دهی است.

چند نکته طلایی درمورد سفارش سررسید

سررسید اختصاصی

احساس نیاز به فضای تبلیغاتی بیشتر و توزیع یک سررسید همخوان با هویت وجودی شرکت باعث شده تا هر روزه به طرفداران سررسید اختصاصی افزوده شود.

در واقع سررسید اختصاصی همان سررسید سلفونی است که جلد روی سررسید و گلاسه های داخلی آن با سلیقۀ مشتری طراحی شده و چاپ می شود. می توان سررسید اختصاصی 1402 را در سایزهای وزیری و سایز اروپایی تولید کرد.

انتخاب یک تولید کننده ماهر به شما کمک کند تا سررسید اختصاصی شما طی یک سال در دستان مشتریان مصرف شود و تبلیغات یکساله شما را به ارمغان آورد.

در انتهای این مقاله لازم است ذکر کنیم که استفاده از جزئیاتی در تولید مانند چسب صنعتی، کاغذ کاملا سفید، تنظیم سررسید، صحافی لاین، وکیوم سررسید ها، استفاده از دستگاه های چاپ مدرن و... که بسیاری از آنها از چشمان مشتری پنهان است باعث شده محصول نهایی که در دستان شما قرار می گیرد یک سررسید با کیفیت بالا و بدون رقیب باشد. سررسیدی که در طی یک سال کاملا سالم بماند و تبلیغات شما را دست به دست بچرخاند و ماندگاری نام شما را تضمین کند.

در کنار تمامی این موارد طراحی و پشتیبانی قوی سررسید با تعداد بالایی از پرسنل مجرب و مرجوع کالا و سررسیدها در صورت معیوب بودن از سایر نکات مثبت مجموعۀ پیک فدک است. همچنین توانسته ایم در کنار سررسید با کیفیت در زمان تحویل سررسید و هدایای تبلیغاتی خوش قول باشیم و در زمان تعیین شده محصولات و هدایای تبلیغاتی را به مشتریان عزیز ارسال نماییم.

تعهد ما از ابتدای سفارش آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست