درخواست پاسخ‌گویی وزیر راه نسبت به اتهام مشاورش

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ 04 September 2022

به گزارش «تابناک»، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد. وی افزود: ماموران وزارت اطلاعات، قاسم مکارم شیرازی را دقیقا سر قراری که برای دریافت رشوه به صورت یورو ترتیب داده بود، دستگیر کرده اند. از آن روز هم رستم قاسمی کمردرد گرفته، بستری شده.

مطهری در توئیتی در این باره نوشت: رستم قاسمی از زمان بازداشت مشاور و بازرس ویژه اش، به جای اینکه پاسخگوی ابهامات باشد روی تخت افتاده است. این درست نیست.

وی افزود: باید بلند شود و پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.

مطهری در توئیت دیگری نوشت: شنیدید میگن مشاور عالی و بازرس ویژه ‎رستم قاسمی بازداشت شد؟! ماموران وزارت اطلاعات، قاسم مکارم شیرازی را دقیقا سر قراری که برای دریافت رشوه به صورت یورو ترتیب داده بود، دستگیر کرده اند. از آن روز هم رستم قاسمی کمردرد گرفته، بستری شده. حالا کجا بستری شده نمی دونم. میگن دیگه، ما نمیگیم.

او در ادامه افزود: رستم خان،شفاف سازی کن لطفا! از آقازاده چه خبر؟ از جعفری و درویش زاده چه خبر؟ از تربتی و یوسف پورآذر درخصوص زمین های پردیس بومهن چه خبر؟

هیچ نماینده ای تاکنون درباره «قاسم مکارم شیرازی» سوالی را به کمیسیون عمران ارجاع نداده است

در همین حال، صدیف بدری، نایب رئیس دوم کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی سایت خبری مدارا با اشاره به بیماری رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوع کسالت آقای قاسمی صحت دارد و ایشان عمل جراحی کردند که بنده هم به ملاقات ایشان رفتم.

وی در پاسخ به انتقادات نمایندگان مجلس نسبت به موضوع تخلف در وزارت راه و شهرسازی گفت: اگر تخلفی صورت گرفته باشد نهادهای نظارتی و امنیتی قطعا ورود و بررسی خواهد کرد.

نایب رئیس دوم کمسیون عمران مجلس ادامه داد: تاکنون سئوالی از وزیر در خصوص حواشی به وجود آمده در وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی از سوی نمایندگان ارائه نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار