بازدید 9743

جایگاه سوخت متخلف در نیکشهر نقره داغ شد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان از کشف ۷۴ عدد کارت سوخت و برخورد جدی با یک جایگاه سوخت متخلف در نیکشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ 31 August 2022

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، حجت محمدقاسمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگا ایرنا اظهارداشت: در راستای مبارزه با قاچاق غیرقانونی سوخت بویژه در جنوب استان، بازدیدهای سرزده از مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی جنوب استان عملکرد آنها در خدمات رسانی به شهروندان و مسافران مورد بررسی میدانی قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه طی بازدید سرزده از جایگاه سوخت هیچان در شهرستان نیکشهر یکدستگاه خودرو سنگین دارای تانکر غیرمجاز به ظرفیت ۱۸ هزار لیتر که در حال سوختگیری نفتگاز مربوط به ناوگان مسافری استان‌های مرکزی کشور بود شناسایی شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان گفت: از این دستگاه خودرو سنگین تعداد ۷۴ فقره کارت سوخت نفتگاز نیز کشف و ضبط شد.

وی اظهارداشت: با توجه به محرز بودن تخلف انجام‌شده، فروش نفتگاز این جایگاه تا اطلاع بعدی و بررسی پرونده‌ها قطع و کارت های سوخت توقیف شده نیز جهت بررسی و انسداد تحویل واحد بازرسی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان چابهار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی