بازدید 56380
سه هزار و صد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

کریمی قدوسی: در اولویت نبودن مذاکرات یکی از دستاورد‌های دولت سیزدهم است / سخنگوی شورای نگهبان درباره دستگیری پسر یکی از نمایندگان / قائم مقام بانک مرکزی: یکی دو بانک داریم که سپرده جذب می‌کنند، ولی تسهیلات نمی‌دهند / وعده وزیر اقتصاد برای سوئیچ به کالابرگ الکترونیک / توانایی تولید نفت به پیش از تحریم‌ها بازگشته است / درآمد صداوسیما از فوتبال که باورش نمی‌کنید / آب نرسانیم، با یک تبخیر کل دریاچه ارومیه نابود می‌شود / تغییرات جدید در معاونت سیاسی صداوسیما

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: رئیسی شخصاً از قالیباف خواست استیضاح فاطمی امین از دستور کار خارج شود /اگر با سفیر روسیه به خاطر بی ادبی‌اش برخورد می‌کردید، الان سفیر انگلیس گستاخی نمی‌کرد / نماینده شیراز: نرخ تورم بسیار بیشتر از میزان کنونی می‌توانست باشد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 27 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


جودوکاران با حجاب اسلامی نمی‌توانستند در بازی‌های اسلامی شرکت کنند
آرش میراسماعیلی در خصوص آمادگی جسمانی جودوکاران گفت: من از لحاظ فنی و بدنی بچه‌ها را خوب دیدم، اما شرایط مسابقات و استرس روحی و روانی روی آن‌ها اثر بسزایی داشت. یک روانشناس عالی را برای مشاوره آوردیم. میراسماعیلی افزود: این موضوع را من باز نکرده بودم، اما در بخش بانوان اجازه نمی‌دادند با حجاب بازی کنند. ما پیگیر موضوع شدیم و با روی گشاده برخورد کردند. دو روز پیش از مسابقات ما فشار و استرس زیادی داشتیم. آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره درگیری جودوکاران در سالن غذاخوری گفت: همه من را به صداقت می‌شناسند، سردبیر یکی از خبرگزاری‌ها این خبر کذب را نشر داد. اگر چنین موضوعی بود مسئولین ورود می‌کردند. یک شیطنت مغرضانه بود و با شدت آن را تکذیب می‌کنم. ما یکی از منظم‌ترین رشته‌های ورزشی بودیم. این موضوع یک خوراک بد برای بیگانگان شد تا به رشته جودو ضربه بزنند.

کریمی قدوسی: در اولویت نبودن مذاکرات، یکی از دستاورد‌های دولت سیزدهم است
جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحلیل من این است که این یک نقطه‌ای برای وحدت بسیاری از جریان‌هایی است که دل در گرو اسلام ناب، کشور و امنیت ملی دارند برای اینکه با هم رفاقت کنند. ما فقط نگاه نکنیم که این توافق اگر حاصل شد، دستاورد اقتصادی دارد. به نظر من دستاورد‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی‌اش خیلی بیشتر از دستاورد‌های مالی و اقتصادی است.

سخنگوی شورای نگهبان درباره دستگیری پسر یکی از نمایندگان
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان درباره دستگیری پسر یکی از نمایندگان مجلس و اینکه آیا شورای نگهبان مباحث امنیتی را هم در بررسی‌های خود نسبت به داوطلبان انتخابات لحاظ می‌کند یا خیر، گفت: بر اساس قانون، شورای نگهبان مکلف است از طریق ۴ مرجع درباره داوطلبان انتخابات اعلام نظر کند و ما نظر خود را بر اساس گزارش مراجع چهارگانه اعلام می‌کنیم.

نماینده مجلس: سوالات کنکور پزشکی امسال تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد

محمدرضا احمدی سنگری عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چگونگی برگزاری کنکور ۱۴۰۱ در مجلس با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بررسی شده است، گفت: سوالات کنکور علوم پزشکی تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد. وی با اشاره به ابزاری همچون عینک، خودکار و تجهیزات بسیار ویژه‌ای که فرستنده و گیرنده سوالات و پاسخنامه‌های آزمون سراسری بودند، گفت: تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند.

انسیه خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم وزارت ورزش بود، فشار فیفا اثر گذار نبود
ایسنا: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری فشار فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه ـ طی بازی اخیر استقلال و مس کرمان ـ را تاثیرگذار ندانست و گفت که این حضور تصمیم وزارت ورزش بوده است.

قائم مقام بانک مرکزی: یکی دو بانک داریم که سپرده جذب می‌کند، ولی تسهیلات نمی‌دهند
ابوالحسنی قائم مقام بانک مرکزی گفت: بانک‌هایی در بخش خصوصی داریم که سپرده می‌گیرند، اما این سپرده در بخش دارایی شان نمی‌آید. یکی دو بانک داریم که در ترازنامه بخش بدهی شان بالا می‌رود، یعنی سپرده جذب می‌کند، ولی تسهیلات نمی‌دهند؛ بنابراین برخورد جدی‌تر با بانک‌های متخلف در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد، چون بررسی‌ها صرفا به کنترل دارایی‌ها محدود نیست و موارد دیگری هم اضافه شده که کار را برای بانک‌ها سخت می‌کند؛ بنابراین، در حال حاضر داریم کنترل ترازنامه بانک‌ها را نسبت به گذشته کامل‌تر می‌کنیم، یعنی از بخش دارایی‌ها فراتر رفته و به بخش بدهی‌ها هم می‌رویم و سپرده‌ها را نیز کنترل می‌کنیم که این موضوع در مراحل نهایی تصویب و تنظیم مقررات قرار دارد و پس از نهایی شدن ابلاغ می‌کنیم. عضو شورای پول و اعتبار با اشاره به اینکه تاکنون سپرده‌های سیستم بانکی کنترل نمی‌شد و در نتیجه برخی بانک‌های متخلف می‌توانستند بدون محدودیت جذب سپرده کنند گفت: در واقع بانک منابع را گرفته و بابت سود سپرده‌های قبلی پرداخت می‌کرد و اگر یک زمانی تسهیلاتی هم پرداخت می‌کرد به بخش‌هایی مرتبط با خودش پرداخت می‌کرد. در حالی که شما اگر خوب کنترل کنید و برای جذب سپرده آن حد بگذارید طبیعی است که محدودیت در عملکرد بگذارد.

۵ میلیارد یورو ارز ترجیحی هنوز بازگردانده نشده است
رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت:​ ۵۵ نفر از بدهکاران بزرگ بانکی، کسانی هستند که هرکدام بیش از ۵۰ میلیون یورو و در مجموع، ۵ میلیارد یورو ارز ترجیحی گرفته‌اند و هنوز تسویه نکرده‌اند.

وعده وزیر اقتصاد برای سوئیچ به کالابرگ الکترونیک
احسان خاندوزی از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به جای یارانه در برخی از استان‌های کشور به صورت پایلوت خبر داد و گفت: با تصویب کالابرگ الکترونیک در هیات دولت تا پایان سال، شاهد اجرای آن در تمامی استان‌های کشور خواهیم بود. تدوین سیاست‌های کالابرگ الکترونیک جزو مصوبات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ ذیل بودجه است  که با جدیت از طرف وزارت رفاه پیگیری می‌شود. به گفته وزیر اقتصاد و دارایی، در بعد فنی نواقصی در این طرح وجود داشت به طوری که اطلاعات و داده‌های خرید باید تطبیق داده می‌شد و هنچنین ایرادات سیاستی که تمامی آن‌ها مرتفع شده است. وی افزود: در شهریور ماه وزارت رفاه پیشنهاد نهایی را که در کل کشور از سوئیچ کالابرگ الکترونیک استفاده کنیم به هیات دولت می‌آورد و با تصویب نهایی تا پایان امسال در کشور شاهد اجرای آن خواهیم بود.

رئیس کل گمرک: دزدی از خودرو‌های دپو شده را تایید نمی‌کنم
مقدسی رئیس کل گمرک ایران در مورد خودرو‌های دپو شده در گمرک توضیح داد: موضوع ثبت سفارش جعلی این خودرو‌ها مطرح است که همه موارد اخیرا تعیین تکلیف شده است و به فروش خواهند رسید. در واقع مرجع قضایی در حال تعلین تکلیف آن است. معاون وزیر اقتصاد همچنین در پاسخ به سوال ایسنا در مورد استفاده از خودرو‌های دپو شده در مدت جام جهانی در منطقه آزاد کیش گفت: از این موضوع اطلاع ندارم، اما ورود اکثر این خودرو‌ها به دلیل اینکه بالای ۲۵۰۰ سی سی یا ساخت کشور خاصی هستند به کشور ممنوع است. مقدسی در مورد اینکه گفته می‌شود تجهیزات برخی خودرو‌ها دزدیده شده است، عنوان کرد: با توجه به شرح وظایف گمرک، این نهاد انباردار نیست و مرجع تحویل‌گیرنده است. من دزدی را تایید نمی‌کنم و تاکنون شکایتی مبنی بر این نداشتیم. وی در مورد واردات کالا نیز اظهار کرد: گمرک آمادگی لازم برای ورود خودرو‌های خارجی را دارد. سقف آن یک میلیارد دلار است. اگر ۱۰ هزار یورو باشند ۱۰۰ هزار خودرو و اگر ۲۰ هزار یورو باشند ۵۰ هزار خودرو وارد شده و از طریق بورس کالا عرضه خواهند شد.

اسامی شرکت‌های متخلف بورسی را افشا می‌کنیم
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد، سازمان بورس بعد از بهبود شاخص افشای اطلاعات ناشران بورسی، به سراغ افشای آرای تخلف ناشران خواهد رفت، این اقدام مهم از چه زمانی اجرا می‌شود؟ اظهار داشت: با توجه به اینکه درحال حاضر تأخیر در افشای اطلاعات ناشران بورسی و همچنین موارد تخلف بسیار کاهش یافته، بنابراین نظارت‌های مستمر سازمان بورس تشدید شده است. یکی از موارد و اقدامات مهم برای اولین بار در بازار سرمایه که سازمان بورس به تازگی دنبال کرده، انتشار آرای تخلفات است که بر این اساس، به فعالان بازار سرمایه اعلام خواهد شد که چه ناشرانی در سازمان بورس آرای تخلف دارند. به عبارت بهتر، قرار است اسامی افراد یا ناشرانی که آرای منجر به جریمه نقدی، سلب صلاحیت و امثال این موارد دارند، در بازار سرمایه افشا شود.

توانایی تولید نفت به پیش از تحریم‌ها بازگشته است
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که توانایی تولید نفت به پیش از تحریم‌ها بازگشته است. وی افزود: ظرفیت تولید نفت خام مناطق نفت‌خیز جنوب تا پایان امسال به ۳ میلیون بشکه در روز می‌رسد و طی پنج سال آینده تولید روزانه ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه در روز محقق خواهد شد.  

نماینده شیراز: نرخ تورم بسیار بیشتر از میزان کنونی می‌توانست باشد
جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه نشانه‌های عبور از کسری بودجه در اقتصاد ما رویت می‌شود یا خیر، بیان کرد: اگر اقدامات فوق ازسوی دولت انجام نمی‌شد و از کسری بودجه عبور نکرده بودند نرخ تورم بسیار بیشتر از میزان کنونی بود؛ بنابراین می‌توان از نشانه‌های عبور از این کسری به نرخ رشد ۴ درصد طی سال گذشته، عدم استقراض از بانک مرکزی، عدم استفاده از استقراض از مردم و... اشاره کرد. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگرچه نرخ تورم همچنان بالاست، این مسئله نتیجه سیاست‌هایی است که از قبل اجرا شده‌اند و باید به دلایلی همچون حجم بالای نقدینگی و افزایش پایه پولی در این راستا اشاره کرد، اما دیگر شاخص‌ها وضعیت بهتری پیدا کردند.

«پشه» ممنوع‌التصویر شده است؟
امروز بعد از غیبت دو جلسه‌ای کاراکتر پشه، برخی از رسانه‌های غیررسمی و شبکه‌های اجتماعی خبر دادند که این کاراکتر ممنوع التصویر شده است. محمدصادق افراسیابی سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی درباره ممیزی این کاراکتر و اینکه ساترا در این باره دخالتی داشته است یا خیر، گفت: بر اساس گفت و گویی که با آقای حسام‌پور معاون پایش و نظارت ساترا داشتم، غیبت پشه در دو قسمت اخیر سریال مهمونی، هیچ ارتباطی با ساترا ندارد.  وی افزود: بر اساس پیگیری که از طریق دیگری انجام دادم مطلع شدم این موضوع به دلیل برنامه کاری کاظم سیاحی در محصولی دیگر بوده که همین امر باعث شده است او نتواند در دو قسمت اخیر حضور پیدا کند و پشه به برنامه مهمونی باز خواهد گشت. /مهر

اگر با سفیر روسیه به خاطر بی ادبی‌اش برخورد می‌کردید، الان سفیر انگلیس گستاخی نمی‌کرد
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پس از سفیر روسیه در تهران که در سال‌های اخیر پایش را از گلیم سفارت درازتر کرده و مرتکب جسارت‌هایی به ملت ایران شد، اخیراً سفیر انگلیس نیز به پیروی از همتای روسی خود از خط قرمز عبور کرده و مردم کشورمان را زیر سؤال برده است. اگر وزارت امور خارجه کشورمان با سفیر روسیه به خاطر گستاخی‌های دو سال اخیرش برخورد لازم را می‌کرد، اکنون سفیر انگلیس به خود اجازه نمی‌داد، مرتکب این گستاخی نسبت به مردم ایران شود. این دو سفیر اکنون دو عنصر نامطلوب هستند و وزارت خارجه ما حق دارد با آن‌ها رفتاری کند که معمولاً با عناصر نامطلوب می‌نمایند.

مصباحی مقدم: مردم تصور نکنند پس از توافق در باغ سبزی به رویشان باز خواهد شد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:دیگر رییس‌جمهوری آمریکا نمی‌تواند این تحریم‌ها را لغو کند. حداکثر اختیار رییس‌جمهوری آمریکا تعلیق برخی از این تحریم‌هاست نه همه تحریم‌ها. تعلیق‌ها هم شش‌ماهه است. یعنی هر شش ماه باید رصد شود. با تعلیق شش‌ماهه تحریم‌ها کدام سرمایه‌گذار خارجی حاضر است بیاید در ایران سرمایه‌گذاری کند؟ معمولاً می‌گویند حداقل چشم‌انداز پنج‌ساله را ببینیم که شرایط باثبات است تا بیاییم و سرمایه‌گذاری کنیم. پس خیلی نمی‌شود دل بست، گرچه حتی همین تعلیق تحریم‌ها و برداشتن برخی از آن‌ها ممکن است گشایش‌هایی به وجود آورد، مردم تصور نکنند که در باغ سبزی به رویشان باز خواهد شد.

درآمد صداوسیما از فوتبال که باورش نمی‌کنید
طبق تعرفه رسمی صدا و سیما تنها برای پخش زنده ۶۰ بازی سرخابی‌ها در فصل جاری تلویزیون بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد دارد. حالا فرض کنید تلویزیون برای جذب آگهی بیشتر، چوب حراج به آنتن خودش بزند، فرضا ۹۰ درصد یعنی تنها ۱۰ درصد از درآمد ممکن را کسب کند؛ رقم ناقابل ۳ هزار میلیارد تومان! / فرهیختگان


آب نرسانیم، با یک تبخیر کل دریاچه ارومیه نابود می‌شود
مسعود تجریشی، رئیس سابق واحد برنامه‌ریزی ستاد احیای دریاچه ارومیه: اگر دریاچه خشک شود نمک آن به حلق مردم وارد می‌شود، منابع طبیعی را از بین می‌برد، بعد از مدتی به جایی می‌رسیم که اراضی کشاورزی و تمدن از بین خواهد رفت. اگر آب جدید وارد دریاچه نشود نمک سفت می‌شود، یا نمک‌ها در آب ممکن است حل نشوند و به پلایا تبدیل شوند، و با یک تبخیر کل دریاچه از دست برود. /خبرآنلاین

هشدار به دختران استقلالی: اسم وریا غفوری را نیاورید
نگار ۳۵ ساله هوادار استقلالی می‌گوید:به ورزشگاه که رسیدیم، چند نفری از مسئولان فدراسیون فوتبال آمدند و برای‌مان حرف زدند. یکی از آن‌ها که سمت بالایی داشت، گفت لطفا اسمی از سحر خدایاری، دختر آبی و البته وریا غفوری نیاورید. آن‌ها را تشویق نکنید تا دردسری درست نشود و بتوانیم برای بازی‌های بعدی هم مجوز ورود را راحت بگیریم. /شرق

پیشنهاد عباس عبدی به قوه قضاییه
عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی در روزنامه اعتماد نوشت:۹ سال پیش سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس که اصولگرا بود گفت: «مقام معظم رهبری به تازگی فتوایی به شورای نگهبان داده‌اند که حبس در سلول انفرادی شکنجه است. به همین دلیل، اگر حکمی مبنی بر این صادر شود، مصداق عملی غیرقانونی است.» واقعیت این است که انفرادی وجود دارد، و با تغییرات ظاهری نمی‌توان نام آن را تغییر داد پس یا باید قاطعانه آن را حذف کرد یا اگر هست باید به تفاوت آن با زندان عادی مطابق دیدگاه فوق ملتزم بود. / اعتماد

رئیسی شخصاً از قالیباف خواست استیضاح فاطمی امین از دستور کار خارج شود
علی بابایی کارنامی، نماینده ساری و میاندورود در مجلس:استیضاح فاطمی امین براساس تشخیص رئیس مجلس مطرح نشد، البته قالیباف هم براساس درخواستی که خود رئیس جمهور از رئیس مجلس کرده بود، این کار را انجام داد و این رویه عرف است. به عبارت دیگر رئیس جمهور از رئیس مجلس خواست به شرطی که شما وزیر صمت را استیضاح نکنید، من این کار را می‌کنم، لذا رئیس مجلس هم از ما خواهش کرد. / منبیان

تغییرات جدید در معاونت سیاسی صداوسیما
حسن عابدینی رئیس خبرگزاری صداوسیما، به عنوان معاونت امور استان‌های صداوسیما منصوب شد. احتمالا محمد علی صائب، بعنوان رئیس خبرگزاری صداوسیما یا جانشین معاون سیاسی (خدابخشی) منصوب خواهد شد. صائب هم اکنون رئیس دفتر پیمان جبلی است. با توجه به نزدیکی صائب به جبلی و فشار برای تغییر معاون سیاسی، خدابخشی در یک قدمی تغییر قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۷
آقای کریمی قدوسی لطفا اصلاح کنید و بگویید در اولویت نبودن مردم و وعده های اقتصادی رئیس جمهور یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
از کسی که فرق دستاورد و استراتژی را نمی دونه چه انتظاراتی داری
واقعا چه دستاوردهای مهمی داره این دولت!
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
عزیزم اگر برجام اتفاق بیفته نقل و انتقال پول برای اقازادها راحتر میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
چون اینجا دوست ندارند دستاوردها را بگوییم نسبت به آن قبلی و منتشر نمی کند جوابت را نمیدهم
سوالات کنکور که لو میره یا فروخته میشه, سهمیه های مختلفم که هست, دکتر مهندسهای آینده چه افرادی میشن؟ چطور میشه امید به آینده بهتر داشت؟!
افتخار دولت اینه که دغدغه‌ی مردم براش بی‌اهمیته؟ عجبا.
چرا با متخلفان فروش سوالات کنکور برخورد جدی نمیشه؟ چرا این مساله چند ساله بوجود اومده؟ اینطوری چه انگیزه و روحیه ای برای بقیه افرادی که در کنکور شرکت میکنن باقی میمونه؟!
دقت کردید این مؤمنین چه راحت دروغ می‌گویند از قدوسی گرفته تا خزعلی واقعا مردم را چی فرض کردند؟
اینها فقط یک درصد جامعه هستند که می‌خواهند بروند ورزشگاه ولی به 99درصد بقیه ضرر اخلاقی می رسانند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
برو روان پزشک
حاج آقای مصباحی مقدم ما خیلی وقته از حضرتعالی و افرادی مثل شما هیچ انتظاری نداریم
دولت تا آخر سال قبل 17 درصد تورم را کم کرد تا این ارز را رانتی را حذف کند و فقط خردادماه تورم بیشتر شد و الان تورم ماهیانه به 2درصد رسید تورم 2 درصدی که چند سالی هست وجود ندارد و متوسط 3 الی4 درصدی بوده و از این به بعد هم کمتر هم خواهد شد
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
فکر کنم یا ایران زندگی نمی کنی یا آنقدر درآمد جنابعالی بالاست که مثل بعضی از مسئولین عزیز در رویا زندگی می کنی
آقا بگید دهکهای بالا را کالا برگ دهند و دهکهای پایین که در روستاها هستند را پول بدهند روغن و ماست را ببریم بانک بگیم آقا ببخشید بابت قسط اینها را بردار
برای قدوسی و امثال ایشان رفاه نسبی و آرامش فکری مردم در الویت هزارم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
با برجام این آرامش بیشتر به هم خورد
آمارهای من درآوردی کل بودجه صدا و سیما و به همراه تبلیغات روی هم 4 هزار میلیارد تومان هم نیست
پاسخ ها
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
حساب و کتاب و جمع و ضرب در حد دوم دبستان هم مشخص میکنه که درآمد صدا و سیما از محل فوتبال چقدره.برای هر بازی پرسپولیس یا استقلال حداقل بین 20 تا 30 دقیقه قبل از بازی و 15 دقیقه بین دو نیمه و حدود 5 دقیقه پس از بازی جهت کارشناسی تیزر پخش میشه. تخفیف میدهیم و سرجمع حساب میکنیم 35 دقیقه تیزر. که مجموعا میشه 2100 ثانیه از قرار هر ثانیه حداقل بین 90 تا 148 میلیون که طبق تعرفه سال 1401 که خود صدا و سیما اعلام کرده همان 100 میلیون برنامه ورزشی را میگیریم که میشود برای هر مسابقه 210 میلیارد تومان که در عدد 60 مسابقه فصل این دو تیم ضرب کنیم میشود 12 هزارو ششصد میلیارد تومان. فاکتور بگیریم از :
زیر نویس های اعصاب خرد کن حین مسابقه.
از مسابقه پیامکی فوتبال برتر
از معرفی کالا توسط مجری
پخش زنده رادیویی و تبلیغات بی حد آن.
از برنامه فوتبال برتر میثاقی
از شب های فوتبالی شبکه ورزش
از برنامه ورزش و مردم
از برنامه ورزشی شبکه 5
از پخش های شبکه های استانی که کم هم بیننده و تبلیغ ندارد
از تیزر اخبار های ورزشی
از گفتگوهای تلفنی و حضوری شبکه خبر
بقیشو شما بگید من کم آوردم.
عدد 30 هزار میلیارد تومان در برابر این همه درآمد شوخی ای بیش نیست.
عدد فراتر از این حرفاست
آقای کریمی قدوسی! کاملاً واضح و آشکاره ولی دم خروس رو چکار کنیم ؟
حضور زنان در ورزشگاه تصمیم وزارت ورزش بود، فشار فیفا اثر گذار نبود !! انیسه خزئلی
اولا وزارت ورزش چکاره است؟! تصمیم از جای دیگه دد مرگز تهران صادر شده!
دوما دروغ شاخدار شما را کسی باور نمیکنه،فشار فیفا بود که شما بقول عولمای اسلام بد را به بدتر ترجیح دادید!،یعنی محرومت فوتبال تبعات بمراتب بیشتر از بمب اتم داره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
وقتی چیزی نمیدانی بهتر است ساکت باشی دولت قبل شعارش آوردن زنان بود ولی با مخالفت بزرگان روبرو شد و متوسل به فیفا شد و مثلا تعهد داد که پشتوانه فیفا را داشته باشد
افتاد الان؟ در ضمن وزارت ورزش متولی ورزش کشور هست آن وقت می گویی چی کاره هست؟ خیلی داری خودت را اذیت می کنی!!!
شهیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
خطاب به کامنتگذار 11:40
توصیه میکنم کمی با واقعیت ها کنار بیای. البته اگر خودتو به خواب نزدی!
جناب مصباحی مقدم! زیاد حرص نخورید چون مردم کاملا شما رو شناختند و باور دارند دوصد گفته چون نیم کردار نیست!
انشاالله همه منتظر تغییر در یکی از شبکه هایی هستیم که تقریبا بیننده داره! شبکه ۳ و ۳ و ۳
خانم خزعلی شما راست میگید
جلل الخالق با حجاب نتوانستند بازی کنند آن هم در بازی که عنوان اسلامی داشت؟ حجاب نماد اسلام برای زنان هست آن وقت این بازی به اسم اسلام هم برگزار می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
حاج آقا کی گفته حجاب نماد اسلامه؟ در هیچ کشور مسلمان حجاب اجباری نیست، الا کشورما
درود واحترام
مثل بحث فوتبال در مباحث ؛ نابودی اسرائیل ، دشمنی با آمریکا ، حمایت از برخی گروههای خاص ، وچند مورد دیکر از موارد غیر قابل انتشار نیز کوتاه بیایید بخدا قسم ما فکر نمی کنیم که فشارها موثر بوده است .!! میگیم خودتون به این نتیجه رسیده اید .
جناب مصباحي مقدم ،مردم مظلوم و نجيب كشور هيچ توقعي ندارند نه باغي مي خواهند ونه سبزه اي شما هم مردم را نااميد نكنيد
آقایان رئیسی و امیر عبداللهیان این همه سنگ اندازی در مسیر توافق برجام رو نمیبینید؟ هدر دادن وقت در مسیر توافق برجام خطرناکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
اگر سنگ اندازی اسرائیل منظورته، یقین بدان بازار گرمیه صهیونیستهاست تا ما را ترغیب به تعجیل در بالاکشیدن زهر کنند
***سخنگوی شورای نگهبان درباره دستگیری پسر یکی از نمایندگان***
یادمه موقع استخدام تقریبا ۳۰ سال پیش یک برگه تعهد نامه دادن که امضا کنم همه چی توش بود یک بند آن نوشته بود اگر یکی از اقوام شما در خارج زندگی میکند (فقط زندگی ) را بنویسید کجا و نسبت و در انتها نوشته بود اگر حقیقت را نگفته باشید استخدام لغو میشود فکر نکنید جای خاصی بود تو شرکت دولتی معمولی
الان نماینده فرزندش منافق هست اشکالی ندارد حکایت آن شخص است که میگوید اگر بچه روی قالی چیز کرد ببرید بندازید دور یک روز رفت خانه دید وسط قالی سوراخ است گفت چرا گفت خودت گفتی آن شخص گفت برای مردم گفتم نه برای خودمان
کریمی قدوسی: در اولویت نبودن مذاکرات یکی از دستاورد‌های دولت سیزدهم است

تیتر خبر و متن خبر 180 درجه با هم فرق داره !
جان؟؟؟
«رئیس جمهور از رئیس مجلس درخواست کرد که به شرطی که شما وزیر صمت را استیضاح نکنید، من این کار را می‌کنم»
مگه گروکشیه؟ پس استقلال قوا چی میشه؟
یعنی مثلا اگه رییس جمهور از جنس روحانی بود استیضاح انجام میشد، اما الان نشد.
به یک افق جهت محو شدن نیازمندیم...
دقت کنید چه افرادی مخالف توافق برجام هستن
مصباحی مقدم: مردم تصور نکنند پس از توافق در باغ سبزی به رویشان باز خواهد شد) مردم مطمئن هستند که باز نمیشه چون دولت اصلا اقتصاد سرش نمیشه و پولها را خدا میدونه خرج چه چیزی خواهد کرد !!!
همینطوری زنها را مانند مردان کرده اید و منتظر این نباشید با این کارها زندگی باثبات تری داشته باشید
پاسخ ها
اهل نظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
برگرد برو داخل غار! انسانها برای انسانی زندگی کردن باید حریم و حد آزادی خود را بشناسند و از تعیین تکلیف برای دیگران خودداری کنند. حتی به اسم مذهب و شرع. اگر قانونی در این رابطه وجود دارد ، شما فقط حق داری از نمایندگان مجلس بخواهی مجری قانون را در صورت ترک فعل بازخواست کنند
گفت لطفا اسمی از سحر خدایاری، دختر آبی و البته وریا غفوری نیاورید. آن‌ها را تشویق نکنید تا دردسری درست نشود و بتوانیم برای بازی‌های بعدی هم مجوز ورود را راحت بگیریم. ) ..... از بردن دو تا اسم بند دلشون پاره میشه !!!!
کریمی قدوسی: در اولویت نبودن مذاکرات یکی از دستاورد‌های دولت سیزدهم است) جل الخالق دوره ای شده ها !!!! انجام ندادن یک کار شده دستاورد !!!انهم کاری که برای حل مشکلات اقتصادی سلامتی و .... ضروری است !!! زل میزنن تو دوربین منطقی ترین کارها را غیرمنطقی توجیه میکنن !!!!
«کریمی قدوسی: در اولویت نبودن مذاکرات یکی از دستاورد‌های دولت سیزدهم است»
چه عشقی می کنه این کریمی قدوسی در این فضا. انشاءالله به آرزوهای دیگرت هم برسی. مطمئنم حتی یک آرزو نداری که به نفع خودت یا مردم باشد.
کالابرگ
سوال
چرا مجلس علاقه دارد رانت توزیع کند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
برای اینکه با انداختن سیصد تومن به ملت، خودشون میلیاردی ببرن
خانم خزعلی اگر اجبار فیفا نبوده پس شما تا حالا به خانمها خیانت کردید که لذت تماشای فوتبال را دریغ کردین. از لحاظ ایجاد امکانات هم کار شق القمری هم نکردید
چقدر این دولت دستاورد داره!! چشم نخورین یه موقع
کلا این نمایندگان هیچ گونه حساسیتی نسبت به مردم ندارند.. همین... مردم انتظار باغ سبز نداشته باشند.
قدوسی جان..
دولت سیزدهم اوووونقدر دستاورد داشته که،،ما ملت دیگه به مسائل جزیی مثل برجام،،دقت نمیکنیم.
باور نداری؟! از قصاب محلتون بپرس
با حرفهایی نماینده شیراز ، باید به زودی منتظر شنیدن این حرفها هم باشیم:
نان میتونست گرون تر باشه ولی نکردیم.
پیکان باید باز تولید میشد و مردم سوار میشدن ولی ما دلمون نیومد.
هوا باید از این بدتر هم آلوده میشد ولی شانس آوردین که باد نمیذارم وگرنه ما راضی نیستیم.
شما نباید تو ایران به دنیا میومدی ولی شانس آوردین.
باید زودتر از این با این وضع مریضی و محیط زیست منقرض میشدین ولی ما نداشتیم تا زجر کش بشین!
طرف باید خیلی بی مغز باشد که یک میلیارد تومان پول سوال های کنکور بدهد و ۷ سال هم درس بخواند و ۲ سال هم طرح برود تا بشود پزشک عمومی و ماهی ۱۲ میلیون تومان توی یک روستای دور افتاده بگیرد خوب به جای این ۱۰ سال عمر تلف کردن و و یک میلیارد پول حرام کردن ۱۰ سال سبزی بفروشد ۵۰ میلیارد گیرش میاد اون وقت دیگه لازم نیست مدرک دکترا بگیرد اتوماتیک وار مردم دکتر صداش می کنند
هشدار.هشدار.هشدار



قابل توجه دامداران و مرغداران محترم سراسر کشور



به هیچ عنوان از کنستانتره پلت و مش،تولیدی کارخانجات خوراکدام و طیور سراسر کشور،جهت حیوانات و پرندگانتان استفاده نفرمائید،
صاحبان این کارخانجات،سبوس گندم یارانه ایی که سهم شما دامداران و مرغدارانه زحمتکشه،رو در بازار آزاد فروخته و بجاش از پوسته آسیاب شده برنج(معروف به سبوس برنج دوکوب دقیقا شبیه سبوس گندم)رو در خوراکشان استفاده مینمایند.


لطفا به دوستان و همکارانتان اطلاع رسانی فرمائید..
در اولویت نبودن رفع تحریم ها = گرانی های کمرشکن ویرانگر اقشار
جمع کنید بابا بساطتتون ، اینقدر سانسور کن جونتون دربیاد ، آره گل و بلبله مملکت
در اولويت نبودن مذاكرات يكي از دست آوردهاي دولت سيزدهم است !!... جناب كريمي قدوسي
---------
-- يعني چه ؟
-- يعني اين كه ايشان تو باغ نيست ! ... از حال و روزگار اكثر مردم بي خبر است ! ... معلومه كه سير است و با اين افاضات داره سر دل صاف ميكنه !!
کریمی قدوسی:" در اولویت نبودن مذاکرات یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم است"!



لطفا یک نفر برای عضو کمیسیون امنیت ملی ! " "دستاورد" را معنا و تفاوت آن را با " استراتژی" بیان نماید!



می دانیم تابناک می خواهی قبل از خواب کمی بخندیم اما باور کن بیشتر خبرهایت گریه آور است برادر تابناک!
به به،عجب دستاوردی؟ همه مشکلات مملکت باهمین تحریمهاوحلشون بااین مذاکرات گره خورده، چی میگی؟
آقای مصباحی اگه تحریم ها هم کامل لغو بشه مادامی که شما و امثال شما در راس قدرت هستند خیالمون راحته که باغ سبزی به روی هیچ کس باز نمیشه.
آقای کریمی قدوسی شما گفتید و ملت هم باور کرد. دولتها چه بخوان چه نخوان برداشتن تحریمها براشون در اولویت خواهد بود.
کریمی قدوسی اعجوبه قرن
کریمی قدوسی اعجوبه قرن
ورود زنان به ورزشگاه خارج از شعونات نظام است و باید متوقف شود !!!
باز هم دروغ ...!! دولت چطور اولویت رفع تحریم ها رو داشت ولی مذاکراه در اولویتش نبود؟؟!!!
باز هم دروغ گفت!! دولت چه اولویت مهمتری داره وقتی بخاطر تحریم درآمد نداره؟!!
تغییر در معاونین صدا و سیما وقتی هیچ امیدی به تغییر در روش آن نیست چه اهمیتی داره؟!!
جناب عبدی خیلی چیزها قبلا گفته شده که بعدا معلوم شده هیچ اعتقادی به آن وجود ندارد.
با مصباحی مقدم موافقم بخاطر سیاستهای غلط حاکم بر کشور وقتی تحریمها برداشته شود تحریم ما شروع می شود و حاضر نیستیم با دنیا تعامل کنیم وتا وقتی این تفکر حاکم است انتظاار تحول نباید داشت.
از استدلال قادری به این نتیجه می رسیم که چقدر سطح سواد و بینش تماینده ها ضعیف و سطحی است و مسلما امیدی بری بهبود وضعیت به مجلس و این نماینده ها نمی توان داشت.
بدبخت وزبر ورزش با صدتا توجیه تونسته مقامات بالارو برای 500 تا تماشاگر زن در ورزشگاه راضی کنه حالا این خانم میگه این ابتکار وزیر ورزش بوده و نه دستور فیفا!!! اگر راست میگی 500 خانم رو هم در مشهد ببره ورزشگاه!!
سلام آقای مصباحی اینکه گفتن نداره مردم می‌دانند تا تصمیمات اقتصادی مملکت در اختیار افرادی مثل جنابعالی است پس از توافق مثل قبل از آن هیچ در سبزی به روی مردم باز نخواهد شد و سیه روزی مملکتی که شما اقتصاد دان آن باشید ادامه خواهد داشت
بهتر است سفیر انگلیس حد خودش را بداند وگرنه کتاب تاریخ را ورق می زنیم‌ تا ببینند در گذشته چه غلط هایی کرده اند.
این سفیر انگلیس رو پرتش کنید بیرون. تقصیر از مسئولین و اقازاده هاشونه میرن تو این کشور ها و خودشون رو کوچیک می کنن و تحقیر میشن.
باید تمام فرزندان تمام نمایندگان دستگیر تیرباران و سپس دستگیر شوند
آقاي كريمي قدوسي اگر مجبور بود با حقوق ٦ يا ٧ ميليوني يك خانواده را اداره كند ، هرگز اين حرف را نمي زد ، نفسش از جاي گرم بلند ميشه !!!!!!
سفیر انگلیس خبیث و سفیر روسیه خیانتکار فکر می کنند هنوز دوران ناصرالدبن شاه قاجار است که هر علطی خواستند در این کشور انجام بدهند. هر دو را اخراج کنید.
" مردم تصور نكنند پس از توافق در باغ سبزي به رويشان باز خواهد شد " !! جناب مصباحي مقدم
--------
-- نظرت چيه آقا منصور ؟ ... در مورد صحبت جناب مصباحي مقدم ؟
-- بدون شرح برادر ! ... بدووووون شرح ! ... فقط و فقط بدون شرح !! ... اما خب ! يك سؤال كوچولو همين الان به ذهنم خطور كرد !! عرض مي كنم اگر پس از توافق در باغ سبز به روي مردم باز نشود ، پس قرار است اين در باغ سبز به روي چه كسي گشوده شود ؟ ... بله ؟ ... يا شايد هم هياهو براي هيچ ؟ !!!ً... بازهم بله ؟!!
آقای سخنگو ی محترم. یعنی مدعی هستید که مراجع امنیتی سوءسابقه فرزند این نماینده سابق را بی ارتباط با پدرش و یا بی اهمیت دانستند ؟؟؟
جناب مصباحي مقدم : مردم تصور نكنند پس از توافق در باغ سبزي به رويشان گشوده خواهد شد !!
----------
خدا رحمت كنه همه اموات شما ، و خدا رحمت كنه والده ما . آن مرحومه مغفوره بارها و بارها مي گفت :
--« خدا اميد هيچ كس را نا اميد نكنه ! ... اميد هيچ مسلموني ... هيچ تنابنده اي » !!
رحمت الله عليها !
عجب دستاوردی مبارک کریمی قدوسی باشه با دوستانش
اصلا کالابرگ عادلانه نیست.
در شیوه نقدی هر نفر 300-400 هزار تومان هر ماه دریافت می کند و می تواند در هر زمان و برای مورد دلخواه خرج کند یا ذخیره کند. اما در کالابرگ (و همچنین خرید نان از نانوایی) فقط "اعتبار" دریافت میکند. و صرفا با پرداخت پول یعنی بخشی از قیمت کالا می تواند از یارانه استفاده کند.
اگر کسی اینکالاها را نخواهد یا پول پرداخت بخشی از قیمت کالا را نداشته باشد یا بدلیلی نتواند این کالاها را بخرد، حقش از دستش می رود.
بعلاوه مبلغ مشخص ماهانه اعلام نشده و گفته نشده آیا قابل انتقال به ماههای بعد هست؟
تعداد کالاها محدود است و معلوم نیست چه زمانی افزایش یابد.
(یکبار گفتند با تامین منابع تعداد کالا بیشتر می شود ومی توان یارانه را هم برداشت کرد اما حرفها ساعتی تغییر می کند....)
همین چند روز پیش رییس بانک مرکزیتون گفت منتظر توافقه
انقدر حرف نزنید
در اولویت نبودن مذاکرات یعنی در اولویت نبودن خواسته های مردم
مصباحی مقدم: مردم تصور نکنند پس از توافق در باغ سبزی به رویشان باز خواهد شد
لطفا مردم را ناامید نکنید، انشالله که حتما وضعیت خوب میشود
باسلام
توزیع کالا برگ بجای پول نقد اصلا روش درستی نیست و به ضرر و باعث زحمت مردم است و موجب می شود که مردم مجبور به رفتن به فروشگاههایی خاص و احیانا دور از محل زندگی - که در این شرایط هزینه قابل توجی دارد - و همچنین مردم مجبور به صرف وقت و انرژی و خستگی جانکاه در صفهای طولانی آزار دهنده می شود لذا توزیع کالا برگ به نوعی توهین به مردم می باشد
به همین علت یک عده علیرغم نیاز مالی اما بدلیل نداشتن وقت کافی و یا بعلت بیماری و یا ناتوانی جسمی ، نمی توانند در صفها بایستند و از کالا برگ استفاده کنند لذا مجبور به فروش کالا برگها به بهایی ناچیز می شوند که این موضوع باعث سرازیر شدن سود بازار سوداگری و فروش کالابرگ بسوی طبقه غیرهدف می شود و ...
این کریمی قدوسی بیجا می کنه اینقدر حرف بی اساس میزنه. ما مردم ایران نیاز مبرم به برجام داریم.
دراولویت نبودن بشرطی که گرونی رو حل کنید نه اینکه اهمیت ندید
آقای مصباحی مقدم لطفا بدون برجام یه کاری واسیه ما بکنید نه اینکه نه این نه اون
خب طبیعی اس چون اقای کریمی قدوسی مشکلی ندارد.
مصباحی مقدم: مردم تصور نکنند پس از توافق در باغ سبزی به رویشان باز خواهد شد((((((( نه قربان شما آسوده خاطر باش ملت دیگه شما رو شناختن از شما . امثال شما آبی برای این مملکت گرم نمیشه))))))
دستاوردتراشی هم یکی از دستاوردهای دوستداران دولت سیزدهمه
انسیه خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم وزارت ورزش بود، فشار فیفا اثر گذار نبود
خدایا کشور را از دروغ، خشکسالی و دشمن محفوظ دارد
"کریمی قدوسی: در اولویت نبودن مذاکرات، یکی از دستاورد‌های دولت سیزدهم است"!
البته دستاورد اول این دولت همانا چند برابر کردن قیمتهای ارزاق عمومی(روغن و برنج و گوشت و مرغ و تخم مرغ و ...)است!
"کریمی قدوسی: در اولویت نبودن مذاکرات یکی از دستاورد‌های دولت سیزدهم است"
بخوانید در اولویت نبودن معیشت و فشار اقتصادی بر ایران از دستاوردهای دولت سیزدهم هست
من هیچ نظری خاصی ندارم
"رئیسی شخصاً از قالیباف خواست استیضاح فاطمی امین از دستور کار خارج شود"!!
بر اساس عرف رییس جمهور از رییس مجلس خواسته؟!خب اسم مجلس را بجای قوه مقننه بگذارید قوه عرفا!جالبه که خود مسولان بجای اینکه قانون را رعایت کنند خودشان پشت پرده قانون را دور می زنند!
با سلام
بنده به عنوان یک ایرانی آرزومندم توافق برجام قراردادی باشد که به کشورم عزت و غرور ببخشد
خون شهدا مخصوصا شهدای هسته ای را پا مال نکند
ترکمن چای دوم نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
من هم به عنوان یک ایرانی آرزومندم که از این دور باطل که چندین سال است داخل آن هستیم خارج شویم و مردم کشورم به رفاه و آسایش و آرامش برسند
فاطمی امین بدترین وزیر تاریخ ایران است خدا کند زودتر بر کنار شود چقدر این فرد بی اطلاع و بی معلومات است تمام صنایع کشور را به افتضاح کشانده ضعیف ترین افراد را در مهمترین صنایع منصوب کرده از جمله خودرو سازها و سازمان گسترش که برادر زنش است
به خدا از نبود دستاورد کار به جایی رسیده که بگن یکی از دستاوردها اینه که مذاکرات در الویت نیست
بله آقای قدوسی مذاکرات در اولویت نیست چون معیشت مردم در الویت نیست و برای شما الویت چیز دیگه ای هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
دقیقا...یعنی چه در اولویت نیست.پس این همه سال که همه گرانی ها وتورم وبیکاری وکمبود های دارو ودرمان ووو را به گردن تحریم ها میانداختید.دروغ میگفتید؟؟؟؟خودرویی را در نظر بگیرید که چراغ با ک بنزینش روشن شده ولی راننده یکی یکی پمپ بنزینها را رد کند وبگوید اولویت بنزین نیست.رسیدن به مقصد مهمتر است...خوب برادر من اگر حتی یک کیلومتری مقصد هم بنزین تمام شود هرگز به مقصد نمیرسی
یک حرف مفت دیگر از قدوسی چه خوب است آدم درآمد خوب با زدن حرف مفت داشته باشد
سخنگوی شورای نگهبان درباره دستگیری پسر یکی از نمایندگان
ببین پقدر موضوعش بزرگ بوده که مجبور شدن یک چند ثانیه ای برخورد بکنند باهاش. وگرنه تو این دولت کی با آقازاده ها برخورد شده په برسه به والد و والده محترم شون
یادی کنیم از ساشا
هشدار به دختران استقلالی: اسم وریا غفوری را نیاورید
وقتی هشدار رو گوش نمی کنند بایستی سایر ایستگاه های خبر پراکنی دولت چه اینتر نشنال و تابناک این اخطار رو اعلام کنند تا سری بعد این مبحث رعایت بشه
رئیس کل گمرک: دزدی از خودرو‌های دپو شده را تایید نمی‌کنم .
اگر تایید کنی خودت اولین کسی هستی که باید پاسخگو باشی . معلومه که تایید نمی کنی ، اما واقعیت داره
آقای مصباح ما از اول هم می دانستیم خیری به ملت نمی رسد چه با برجام چه بی برجام
مجلس هیچکاره است؟تازگی شورای سران سه قوه همه کاره است!البته مجلس 13 از اول هم هیچ کجای امور نبود ودائم دور زده میشد و هم اکنون نیز می شود!نمایندگان از گرففتن حق خود در مجلس مثل استضاح و .. هم ناتوانند! گرفن حق ملت پیش کش .... فقط ثروت و بودجه را هدر می دهند(بخوانید حرام )
کس که خودش را به خواب بزند بیدار کردنش محال است.
آقای کریمی قدوسی برجام برای هیچ دولتی در اولویت نبوده چه قبلی ها که میگفتند تحریم ها را شکست دادیم و روی ما اثر نداشته که البته روی نزدیک اثر داشت و کمر خم کردند و چه این دولت که بصورت نمادین برجام را پاره کردند در مجلس.
"رئیسی شخصاً از قالیباف خواست استیضاح فاطمی امین از دستور کار خارج شود"
عجب! بعد اینها اختلال در کار نمایندگان مردم حساب نمیشه؟!
جناب آقای کریمی قدوسی، بفرمائید به چه قیمتی؟
(له شدن، نابود شدن،.... مردم)
در ارتباط با اظهارات اقای کریمی قدوسی باید گفت اینکه به مهمترین موضوع مرتبط با اقتصاد کشور اولویت داده نشود افتخار ندارد
وقتی میر سلیم نمی تونه بچه خودشو کنترل کنه ؛ با چه حقی تو مجلس نشسته و برای کنترل کشور نظر می ده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
همینطور قالیباف و باقی نمایندگان
والله در دولت 13 اصلا مردم مهم نیستند . گرانی های وحشت ناک و جیب خالی مردم . مالیاتهای کمر شکن . دزدیها و خفتگیری هر روز مردم و بی توجهی مسولین
اگه با توافق هسته ای هم قرار نیست گشایشی در اقتصاد اتفاق بیفته پس این همه مذاکره و رفت امدها برای چیه .لا اقل برن در بخش هسته ای به جایی برسن که کشورهای دیگه رسیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
برای مردم عادی توفیقی نداره
اما برای اقازاده ها متفاومت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
قرار بوده گشایش واسه خود آقایون ایجاد بشه ، نه برای مردم!
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
عزیزم .برجام برای فرستادن پول برای اقازادهای مسولین امر حیاتی است . انها بدون پول در امریکا چه خاکی بع سرشان بریزند
تابناک حال ادمو بهم می زنی خدا خیرت نده با عکسای دندونت
جناب قدوسی شاید مذاکرات الویت دولت سیزدهم نباشد اما برای مردم اولویت است چون راحتی وسختی زندگی روزمره شان به مذاکرات گره خورده وبا اظهار نظرات امثال جنابعالی واقعیت عوض نمیشه .
کریمی قدوسی کم کم داره به نماینده مادام العمر دولت در مجلس تبدیل میشه
شرکت ایرانیت از سال 91 سود مرا پرداخت نکرده است ، ولی سود نور چشمی هایش را داده است .ناظر بورس کیه چرا جلوی این رفتارهای خود سرانه گرفته نمی شود ملت چه گناهی کرده اند که گرفتار این از خدا بی خبران شده اند.چند سال است که در سجام هم ثبت نام کرده ام
-- ميگم كه آقاي كريمي قدوسي اولويت نبودن مذاكرات را يكي از دست آوردهاي دولت سيزدهم دانسته !
اين به چه معناست برادر ؟
-- به هر حال اميدواريم صادق خان كه :
قدوسي هاي ما هميشه قدوس باشند و
علم الهدي هاي ما هميشه علم الهدا
ذوالنورهاي ما هميشه ذو النور
باهنر هاي ما هميشه باهنر
نبوي هاي ما هميشه نبوي
وووو
-- انشالله ! ... آقا رضا دعاي خوبي كردي ! ... دست مريزاد !!
من فقط همین را می دانم که می توانم بگویم تمام دولت ها خوب مردم را می خواهند ویک عده مانند قدوس امثال ایشان چوب لای چرخ دولتها می گذارند
تابناک، بهتره جمعش کنی با اینهمه سانسور
آقای کریمی قدوسی تاریخ ویا آینده نزدیک ثابت میکنه که در اولویت نبودن برجام چیزی بحز خیانت نیست.
این دولت کپی دولت احمدی نژاده . سفرهای استانی با کلی تبلیغات تلویزیرونی اخرش هم هیچی به هیچی .
کریمی قدوسی: در اولویت نبودن مذاکرات، یکی از دستاورد‌های دولت سیزدهم است!!!
دیگه وقتهش کمی حیا کنید وشرم کنید و لب فر وبندید تا مردم به کار خود برسند
دولت سیزدهم هم هیچ هنری نداشت که یکی از آن هنرها این باشه
چه هنری داره رئیسی که این یکیش باشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل