بازدید 6221
۱

وضعیت خط انتقال گاز به سیستان و بلوچستان

خط انتقال گاز به شمال استان سیستان و بلوچستان،تا شش ماه ديگر تکميل مي شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 26 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر کل شرکت گاز استان با بیان اینکه ۷۱۴ هزار خانوار در سیستان و بلوچستان می تواند از گاز طبیعی استفاده کنند گفت: ۱۰۸ هزارو ۹۵۲ خانوار شهری و هزارو ۶۴۸ خانوار روستایی زیرپوشش شبکه گازرسانی قرار دارند.

محمدرضا میرشکاری گفت: ۹۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان قابلیت گازرسانی دارند که ۲۵ روستا گازدار شده و پنج شهر استان نیز به شبکه گازرسانی متصل است.

میرشکار افزود: در شهرستان زاهدان حدود هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه گاز صد در صد اجرا شداست .

وی گفت : در حال حاضر در شهر زاهدان حدود ۹۴ هزار اشتراک خانگی ثبت نام کرده اند.

میرشکار همچنین در خصوص خط انتقال گاز از زاهدان به زابل گفت: پنج شهرستان زابل، نیمروز، زهک، هیرمند و محمد آباد حدود ۹۰ درصد خط انتقال اجرا شده که ظرف 6 ماه آینده این 5 شهر حوزه سیستان از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت گاز سیستان وبلوچستان همچنین به انتقال خط لوله گاز به شهرستان خاش اشاره کرد و افزود: 391 کیلومتر خط انتقال گاز به شهر خاش به طور کامل اجرا شد که در دو ماه آینده کار تزریق گاز به این خطوط انجام خواهد شد.

میرشکار همچنین در خصوص سایر شهرهای جنوب استان در انتقال خط لوله گاز تصریح کرد: خط انتقال در شهر میرجاوه با تجهیز کارگاه و پیمانکار در حال اجراست وشهرهای ایرانشهر، بمپور، محمدان، بزمان و دلگان در آینده نزدیک شاهد تزریق گاز در خط انتقال این مناطق خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اگه سواد داشتین این همه هزینه نمیکردین گاز به خونه ها برسونین. به جاش چنتا نیروگاه گازی میزدین، برق ثابت و پایدار به همه خونه ها میدادین هم تمیزتره هم کم خطرتر.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی