بازدید 35531
۵

شمارش معکوس برای افتتاح ابرپروژه آبرسانی همدان

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و کار جهادی، برای بهره‌برداری از ابر پروژه آبرسانی به همدان آماده می‌شویم.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 26 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،‏ احمد حیدری با بیان اینکه از شهریورماه سال ۱۴۰۰، پروژه آبرسانی به همدان در فهرست پروژه‌های ویژه وزارت نیرو قرار گرفت‏‏، افزود: با دستور وزیر نیرو، بسیج نیروهای عملیاتی، امکانات و اعتبارات برای حل مسئله آب شرب همدان به میدان آمده و تلاش می‌شود، مسئله آب همدان به صورت بنیادی و برای بلند مدت در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.

وی با اشاره به آخرین شرایط آبرسانی به همدان گفت: مشکل آب همدان مربوط به یک سال و دو سال گذشته نیست و این شهر از 2 دهه پیش با مسئله تامین آب شرب مواجه است.

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو با اشاره به اَبَرپروژه آبرسانی به همدان گفت: از سال 1383 که رهبر انقلاب به همدان سفر کرد، مسئله تامین آب شرب متناسب با نیاز روی میز بود و بر این اساس مقرر شد طرح بزرگ آبرسانی به این شهر در دستور کار قرار گیرد.

حیدری با تاکید بر اجرای پروژه‌های متعدد گفت: هم اکنون سد اکباتان با شرایط نامناسبی مواجه شده است و بر این اساس تا قبل از تکمیل طرح بزرگ آبرسانی به این شهر، سلسله پروژه‌های تامین آب اضطراری به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، در مناطقی از شهر همدان که با مشکل مواجه شده، شرایط تامین آب از منابع سیار در حال انجام است و از سوی دیگر بیش از یک میلیون بطری آب معدنی در سطح شهر با کمک سایر نهادها در حال توزیع بوده و به دست مردم می‌رسد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۵
پس یعنی ابرپروژه خشکاندن یک جای دیگر هم کلید زده اید!!!
قزل اوزن(سفيدرود) را فداي هندوانه كاري همدان نكنيد
همدان به اندازه كافي اب دارد با اين كار حق كردستان ، زنجان ، اردبيل و گيلان كه به اين رود وابسته است را ضايع مي كنيد
مخصوصا اينكه سد تالوار حق مردم بيجار كردستان است و با اين كار شما مردم بيجار بايد اواره شوند
بي لياقتي شما قبلا در انتقال اب كارون به اصفهان ثابت شده است
بلایی که اصفهان و یزد و کرمان سر خوزستان آوردند الان همدان بر سر کردستان می آورد

آخه چرا باید جایی که آب ندارد کشاورزی بشه؟ چرا باید صنایع داشته باشه؟

نمی شد بجای کشاورزی مثلا گردشگری پزشکی رو هدف قرار میدادیم برای اصفهان و همدان و یزد؟

چقدر بی عدالتی و ندادنم کاری ؟ تا کی باید کشور چوب بی مدیرتی رو بخوره؟
از این همه بی مسئولیتی و بی تدبیری باید عرض کنم خدمتتون انسان نیستید،خدا لعنتتون کنه الان ۱۵ روز ک ما اب نداریم دریغ از یک قطره هم مارو بیچاره کردین هم اینحور ک پیداست شهرهایی چون کردستان بیجارو...
همدان فقط فقط کشت بی رویه سیب زمینی سیر هندوانه نابود کرده کشاورزی غرق ابی همدان بفنا داده طرف هکتار هکتار سیب زمینی میکاره خب معلوم شهر نابود میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست