بازدید 4885

پیام فراجا به مناسبت آغاز هفته دولت

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و یاد شهیدان "رجایی" و "باهنر" را گرامی داشت.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 23 August 2022


به گزارش تابناک از پایگاه خبری پلیس؛ در پیام فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت آمده است:

هفته دولت یادآور خدمتگزاری صادقانه، بی منت و تأثیگذار شهیدان والامقام و معزز " محمدعلی رجایی" و "محمد جواد باهنر" به عنوان دولتمردان مردمی است که در راستای پاسداری از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عزت، شرف و سربلندی کشور از هیچ کوششی فروگذار نکردند و جان خود را در راه خدمت به مردم در طبق اخلاص گذاشتند به طوری که دستاوردهای آنها در اذهان مردم شایسته ایران اسلامی ماندگار شده است.

این شهیدان والامقام، ساده زیست و بی توقع به رفع مشکلات قشر آسیب پذیر جامعه کمر همت بستند و از سوی مردم "خدمتگزاران صادق" لقب گرفتند و چه افتخاری از این برتر و بالاتر. مردانی که جز رضای خدا و بندگان او اندیشه ای نداشتند و به الگویی برای خدمت خالصانه و بی منت بدل شدند.

تلاش، همت و غیرت دولتمردان امروز که با تأسی از منش این شهیدان و همچنین هدایت­ های مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" همان روش را نقشه راه خود قرار داده و در میدان عمل، پرچم خدمت را به دوش گرفته و بر قلب مسائل و مشکلات می تازند ستودنی است و این صبر و صلابت برای رسیدن به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران، مایه مباهات است و جای تقدیر دارد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت هفته دولت و ارج نهادن بر روحیه جهادی خدمتگزاران و دولتمردان و آرزوی توفیقات بیش از پیش آنها در راه توسعه و اعتلای کشور اسلامی مان، بر همکاری های روزافزون مجموعه انتظامی کشور با دولت محترم تاکید داشته و اعلام می دارد با حمایت دولت مردمی در توسعه نظم، امنیت، آرامش و خدمت خالصانه به ملت شریف ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل