بازدید 85194
سه هزار و صد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

قتل رییس اسبق پزشکی قانونی کشور مقابل خانه اش با شلیک گلوله/ فقط ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان را دارد/ فعال سیاسی اصولگرا: تصور نکنیم فردای امضای توافق همه چیز ارزان می‌شود/ برنامه‌ای برای جریمه کردن «شهروندان بدحجاب» نداریم/ وزیر فرهنگ: سلبریتی‌ها مثل همه مردم باید مالیات بدهند/ واردات خودرو در ازای صادرات ۷۰ میلیون دلاری فرش دستباف

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند رئیس سازمان‌بورس: عرضه خودرو در بورس کالا، پیروزی شفافیت بر دلالان بود/معاون وزیر راه: سقف ۲۵ درصدی برای افزایش نرخ اجاره، ۴۸ درصد اجرا شد / ابطحی: همان موضعی را داریم که با ظریف داشتیم/ چمران به گفته‌های ضرغامی واکنش نشان داد: معماری ایران از زمان پهلوی دوم دچار به هم ریختگی شده است و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱ 21 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

دبیر ستاد امر‌به‌معروف اصفهان: مربی غیرمسلمان برای دختر مسلمان خلاف شرع است
احمد عبداللهی دبیر ستاد امر‌به‌معروف اصفهان به گماشتن مربی غیر مسلمان برای تیم هندبال دختران سپاهان اعتراض کرد و آن را خلاف شرع و قرآن دانست و در توییتی نوشت: گماشتن مربی غیر مسلمان بالای سر دختران مسلمان خلاف نص صریح قرآن کریم است. مگر مربی داخلی نداریم که از مربی خارجی استفاده می‌شود؟ هر چه زودتر فولاد مبارکه این بساط را جمع کند. دستگاه‌های نظارتی به این قرارداد‌ها هم ورود کنند.

واکاوی حدادعادل از دلیل مهاجرت‌ها
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر دلبستگی به کشور و میهن باشد، کسی کشور خود را به آسانی رها نمی‌کند و با وجود مشکلات از آنجا دل نمی‌کند. دشمن هم یک‌نسل بی‌ریشه می‌خواهد که نسبت به کشور خود دلبستگی نداشته باشد. غلامعلی حداد عادل ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی ـ در دومین همایش معاونان میراث‌فرهنگی استان‌ها ـ که صبح یکشنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱ در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد ـ به اهمیت جایگاه میراث‌ فرهنگی در دلبستگی به کشور و همبستگی ملی اشاره کرد و افزود: مهاجرت جوان‌ها، فارغ‌التحصیلان و متخصصان به کشور‌های خارجی از موضوعات روز کشور است، اما اگر کسی به جایی دل‌بستگی داشته باشد، با وجود مشکلات از آنجا دل نمی‌کند. میراث‌فرهنگی از این سو دارای اهمیت است. او در تعریف عمل آزادانه به اهمیت داشتن هویت اشاره کرد و گفت: یکی از عناصر اصلی داشتن هویت، حافظه است. همین‌طور که حافظه در هویت شخص دارای نقش اساسی است، تاریخ نیز در مقیاس کلان، اجتماعی و حافظه یک ملت دارای اهمیت است.

اختلافات خانوادگی مانع از انتقال پیکر «سایه» به ایران شد
بعد از انتشار اخباری درباره اختلافات خانوادگی و جلوگیری از انتقال پیکر هوشنگ ابتهاج به ایران یلدا ابتهاج (دختر شاعر) در اینستاگرام نوشت: تا به امروز، تحسین و اشاعه زیبایی و نیکی، هم تلاش من بوده، هم انگیزه ام. همانطور که «زیبائی» را نمی‌شود به بند کشید که «پری رو تاب مستوری ندارد»، زشتی هم سرانجام برملا می‌شود. به روح ما پنجه می‌کشد، می‌آزارد و ناامید می‌کند. پس بگذار آینهٔ زیبایی‌ها باشیم نه زشتی ها.  به یاد جملهٔ عمیق احسان یارشاطر می‌افتم: «امیدوارم که نیکی همیشه به چشم تو زیبا بیاید.» نیکی را زیبا دیدن، آدمیزادگی است؛ و این روز‌ها که ما و شما مردم ایران و جهان زبان پارسی، در غم از دست دادن پدر، شاعر بزرگ ایران که یک قرن در ستایش زیبایی، عدالت و درستی سرود، در سوگ نشسته ایم، متاسفانه شاهد خامی هایی بودیم که بازگشت پیکر او را به وطن تا به امروز به تاخیر انداخته. بی حرمتی به ساحت او و پیکر او که در هر آیین و مرامی ناپسند است بخشودنی نیست، از جانب هر کسی، حتی نزدیکان او، بی حرمتی به مردم ایران است. با اقداماتی که اینجا در آلمان ما سه فرزند او انجام داده ایم، امید داریم تا در روز‌های آینده بتوانیم او را در آخرین سفرش در بازگشت به زادگاهش بین مردمی که دوستشان داشت و برای آنان سرود همراهی کنیم.  

ناظران شرعی در بانک‌ها مستقر می‌شوند
غلامرضا مصباحی مقدم رییس شورای فقهی بانک مرکزی از تعیین افرادی به عنوان ناظر برای استقرار در بانک ها، پس از طی یک دوره آموزشی و احراز شایستگی‌ها خبر داد و گفت: افرادی که به عنوان ناظر تعیین می‌شوند، باید یک دوره آموزشی بگذرانند؛ به این شکل که متقاضیان در رقابتی شرکت می‌کنند و گروهی که موفقیت به دست می‌آورند، پس از احراز شایستگی‌ها برای انجام این کار به بانک‌ها معرفی می‌شوند. در حال حاضر در هر بانک یک نیروی ناظر مدنظر است.

قتل رییس اسبق پزشکی قانونی کشور مقابل خانه اش با شلیک گلوله
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در محله سعادت آباد تهران خبر داد. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر قتل پزشک معروف تهرانی با شلیک گلوله در سعادت‌آباد اظهار کرد: دکتر محفوظی ۸۵ ساله که در سال‌های اخیر در بخش خصوصی فعالیت می‌کرده، امروز جلوی منزل خود با سلاح‌های گرم آماج قرار گرفت و فوت کرد. وی افزود: در این زمینه بلافاصله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل شد که در تحقیقات اولیه، سرنخ‌هایی از عوامل این جنایت به دست آمد. این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد. شائبه ترور این فرد مطرح شده است و بررسی‌ها در این باره ادامه دارد.

و اما سوابق دکتر علی محفوظی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران که صبح امروز بدست عوامل ناشناس به قتل رسید: معاونت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور، معاونت دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضویت شورایعالی نظام پزشکی کشور و عضو هیات امناء درمانگاه‌های خیریه کشور که البته در این اواخر بیشتر وقت خود را در خیریه معلولین که مؤسس آن بود صرف می‌کرد.

فقط ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان را دارد
سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تنها ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال را دارد و باید شرایط حضور بانوان را از این ورزشگاه تمرین کنیم. او گفت: حتی در آزادی هم در حالی بانوان می‌توانند حضور پیدا کنند که زیرساخت حضور آنان بهینه شده و روز به روز بهتر شود.

دستگیری تعدادی از حجاج ایرانی به دلیل اجرای «سلام فرمانده»؟
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره علت دستگیری چند تن از حجاج ایرانی در عربستان، می‌گوید که دلایل خاصی مطرح نبوده است. ظاهرا در تلفن‌های همراه خود تصاویری از سردار سلیمانی بوده و همچنین به همراه داشتن کتاب‌های مفاتیح الجنان و دعا‌هایی که در بین ما مرسوم است و خوانده می‌شود. مورد خاصی که علیه امنیت کشور عربستان باشد، نبوده و خیلی موارد جزئی مطرح بوده است. یعقوب رضازاده در خصوص خبر دستگیری چند تن از حجاج ایرانی توسط مقامات سعودی، گفت: «این موضوع ظاهرا در وقت حج صورت گرفته است و تعدادی از اتباع ایرانی به دلایل موهون، توسط پلیس عربستان دستگیر شدند. در کمیسیون امنیت ملی این موضوع مطرح و به وزارت امور خارجه کشور اعلام شد که سریع‌تر از طریق دیپلماسی و رابط سفارت ایران و همچنین از طریق وزارت خارجه عربستان پیگیری جدی انجام تا نسبت به آزادی و بازگشت این عزیزان به خاک میهن اقدام شود.» وی درباره علت دستگیری این زائران، عنوان کرد: «دلایل خاصی مطرح نبوده است. ظاهرا در تلفن‌های همراه خود تصاویری از سردار سلیمانی بوده و همچنین به همراه داشتن کتاب‌های مفاتیح الجنان و دعا‌هایی که در بین ما مرسوم است و خوانده می‌شود. مورد خاصی که علیه امنیت کشور عربستان باشد، نبوده و خیلی موارد جزئی مطرح بوده است.» یعقوب‌زاده در واکنش به اینکه در شبکه‌های اجتماعی ادعا شده که علت دستگیری این حجاج، اجرای سرود سلام فرمانده در مسجدالحرام بوده است، گفت: «من این را نشنیده‌ام و در کمیسیون هم مطرح نشده است.»

فعال سیاسی اصولگرا: تصور نکنیم فردای امضای توافق همه‌چیز ارزان می‌شود
حسین ابراهیمی فعال سیاسی اصولگرا: هم مسئولان و هم مردم باید همچنان با صبر و حوصله حرکت کنند. نباید تصور کنیم فردای امضای توافق همه‌ چیز ارزان می‌شود. هنوز نیاز به صبر و حوصله داریم تا انشاءالله به آرامی یک به یک مشکلات حل شود. خداوند هم گفته است که زندگی مردم را تغییر نمی‌دهد، مگر به خواست و اراده خود مردم. گلستان‌ شدن به دست خود مردم است نه صرفا با رفع تحریم‌ها و همچنان مردم باید در صحنه باشند، به دولت کمک کنند تا وضعیت کشور بهبود یابد. /نامه نیوز

پشت پرده انتشار کلیپ‌های رقص و آواز در قطار‌های مترو
مدیرعامل متروی تهران می‌گوید: کلیپ‌های رقصی که از واگن‌های مترو منتشر می‌شود مربوط به گذشته است و برخی برای به حاشیه بردن فعالیت‌های مترو آن را در روز‌های خاصی منتشر می‌کنند. مهدی شایسته‌اصل: استنباطم این است که پشت برخی از این کلیپ‌ها افرادی هستند که سعی دارند، هجمه فرهنگی به این دوره مدیریت شهری وارد کنند که ما را به یک رفتار حاشیه‌ای ببرد. /همشهری آنلاین

 عمر توافق حداکثر ۵ سال خواهد بود
حسین کنعانی مقدم: متأسفانه متن فعلی توافق از اطلاع افکار عمومی مخفی نگه داشته شده است و اطلاع رسانی دقیقی درباره آن نمی‌شود. با مقایسه متن برجام با متن توافق جدید مشخص می‌شود در متن جدید کجا منافع ملی رعایت شده و کجا از خطوط قرمز عبور کردیم. عمر توافق جدید پنج سال بیشتر نیست و بعد از آن امکان دارد تغییراتی در تعهدات انجام شود. تا زمانی که متن اصلی توافق جدید هسته‌ای منتشر نشود، نمی‌توان گفت توافق این دولت بهتر بوده یا آن دولت. /نامه نیوز

چمران به گفته‌های ضرغامی واکنش نشان داد: معماری ایران از زمان پهلوی دوم دچار بهم ریختگی شده است
رئیس شورای شهر تهران نسبت به اظهارات وزیر میراث فرهنگی در خصوص بهم ریختگی معماری پس از انقلاب اسلامی واکنش نشان داد و گفت: معماری ایران از زمان پهلوی دوم دچار بهم ریختگی شده است. /تسنیم

برنامه‌ای برای جریمه کردن «شهروندان بدحجاب» نداریم
فرمانده پلیس تهران بزرگ: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است و طبیعتا ما هم برنامه‌ای برای جریمه کردن شهروندانی که بدحجاب هستند، نداریم. صبح امروز برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از جریمه پلیس برای «بی‌حجابی» خبر داده‌ بودند.

ابطحی: همان موضعی را داریم که با ظریف داشتیم
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب: ظاهرا برجام در حال امضاست. ما بر اساس سیاست تنش زدایی دوران اصلاحات، کاهش تنش که نتیجه اش رونق اقتصاد مردم است مورد تاییدمان بوده و اگر امضا شود به آن خوش آمد می‌گوییم. همچنانکه به امضای برجام اقای ظریف تبریک گفتیم. حق مردم ایران است که کمی آرامش و رفاه تجربه کنند.

جواد نکونام: فحش می‌دهند، چون برای فحش‌هایشان هیچ بهایی نمی‌پردازند!
دیدار روز جمعه تیم‌های پرسپولیس و فولاد حواشی بسیاری را به همراه داشت و اعضای تیم فولاد پس از بازی شدیدا از فحاشی هواداران پرسپولیس شاکی بودند. جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد: به نظر من دلیلی که این اتفاق رخ می‌دهد این است که فحاشی برای این افراد هیچ هزینه‌ای ندارد. اینکه بگوییم از جای دیگری عصبانی هستند، پاک کردن صورت‌مسئله و بهانه‌تراشی است. این افراد به ورزشگاه می‌آیند و خیلی راحت و بدون هیچ هزینه‌ای فحاشی می‌کنند. این قضیه مربوط به یک تیم هم نیست و هیچ آسیب و محرومیتی هم برای آن‌ها نیست و هیچ‌گونه برخوردی با آن‌ها و تیم‌هایشان نمی‌شود. این اتفاق مدام تکرار می‌شود و ادامه دارد و هیچ غرامتی هم نمی‌دهند. /خبرآنلاین

آیت الله غروی: روسری‌ها پایین‌تر رفته و مو‌ها بیرون آمده

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:صحبت از بی‌بند و باری است که ما در جامعه احساس می‌کنیم. این لباس‌های تنگ و کوتاهی که ملاحظه می‌کنید، روسری‌ها پایین‌تر رفته و مو‌ها بیرون آمده، آن آرایش‌های تند و گاهی لباس‌ها و شلوار‌های خاصی که پوشیده می‌شود و گاهی هم پوشیده نمی‌شود، ضرر و لطمه زیادی برای جامعه دارد و نباید ما برای آن‌ها اشک بریزیم! متاسفانه بعضی از نمایندگان مجلس به دنبال این هستند که دوره بعد هم رای بیاورند و ژست خاصی به خود می‌گیرند، ما به آن‌ها کاری نداریم؛ اما از نظر شرعی، یک حکومت دینی نمی‌تواند این مقدار بی‌بند و باری را تحمل کند. /اقتصادنیوز

واکنش فاطمی امین به گزارش تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه: با متخلفان برخورد شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مواردی که در گزارش تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه از سال ۱۳۹۷ تا اوایل سال ۱۴۰۰ اعلام شده است، گفت: باید در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد شود. وی افزود: در آغاز به کار دولت سیزدهم، گزارش‌هایی از عملکرد‌های نادرست در شرکت فولاد مبارکه دریافت شد که بلافاصله اقدامات لازم برای تغییر مدیرعامل این شرکت در مهرماه سال ۱۴۰۰ انجام شد و با تغییرات مدیریتی در این شرکت، اصلاح مقررات و فرایند‌ها آغاز شده است.

معاون وزیر راه: سقف ۲۵ درصدی برای افزایش نرخ اجاره، ۴۸ درصد اجرا شد
محمودزاده  به وضعیت بازار اجاره اشاره کرد و گفت: تا سال ۹۸ تعادل در بازار اجاره حاکم بود، اما از سال ۹۹ تعادل بهم خورد که دولت نیز ورود کرد تا تعادل را به بازار برگرداند. ما مطلق نمی‌توانیم بگوییم که دولت باید مستقیم وارد شود، اما هر جا تعادل به هم بخورد، احتیاج است که ورود دولت برقرار شود. معاون مسکن وزارت راه درباره میزان تاثیرگذاری مصوبه تعیین سقف ۲۵ درصدی برای افزایش نرخ اجاره گفت: بر اساس استعلامی که از اتحادیه املاک گرفتیم، در سال ۱۴۰۱ که مصوبه سقف اجاره بها توسط سران قوا تصویب و ۴۸ درصد مصوبه اجاره سران قوا در تهران اجرا شده است.

وزیر فرهنگ: سلبریتی‌ها مثل همه مردم باید مالیات بدهند
اسماعیلی در پاسخ به پرسش مجری «جهان آرا» در خصوص اینکه قرار است مالیات سلبریتی‌هایی که بعضی‌هایشان علقه‌ای هم به نظام و کشور ندارند و دو تابعیتی به شمار می‌روند به کجا برسد، گفت: نظام مالیاتی باید عادلانه و بدون تبعیض باشد؛ مالیات حقی عمومی است که باید پرداخت شود. مالیات سلبریتی‌ها باید در قانون مالیات‌های مستقیم اصلاح شود، نه در لایحه بودجه مورد بحث قرار بگیرد.

رئیس سازمان‌بورس: عرضه خودرو در بورس کالا، پیروزی شفافیت بر دلالان بود
رییس سازمان بورس با تصریح اینکه عرضه خودرو در بورس کالا، پیروزی شفافیت بر دلالان بود، در یک برنامه تلویزیونی گفت: با اعلام عرضه دو خودرو فیدلیتی و دیگنیتی، قیمت در بازار غیررسمی کاهش پیدا کرد. پس از عرضه نیز، قیمت این دو خودرو مجددا کاهش پیدا کرد. در سایت بورس کالا، تعداد و تاریخ عرضه‌های بعدی مشخص شده است.

واردات خودرو در ازای صادرات ۷۰ میلیون دلاری فرش دستباف
رئیس مرکز ملی فرش گفت: هر صادرکننده فرش دستباف، که ۷۰ میلیون دلار صادرات داشته باشد، می‌تواند به ازای آن واردات خودرو داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۳۵
چجوریه موقع اجرای سلام فرمانده و مراسمای خودتون همه ورزشگاهها قابلیت پذیرش بانوان رو دارن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
برای جبران اختلاس و فساد 92 هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه دولت برای جبران این اختلاس شروع کرد به جریمه نقدی بد حجاب ها وبی حجاب ها و هر ون گشت ارشاد مجهز به دستگاه کارت خوان شده تا بانوان عزیز کارت بکشند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
سلام فرمانده مراسمای خودمون نیست مراسمای تمام ایرانه که با شکوه برگذار میشه
جناب حداد عادل! دختر خانم شما هم دلبستگی به میهن ندارند؟ بقیه اقازاده ها چطور؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
دختر و داماد ایشان سفیران فرهنگی کشور هستند در خارج
برای هر خانه یک ناظر شرعی یذارین هم اونا به نون و نوایی می رسند هم ما یاد می‌گیریم چگونه در دموکراسی زندگی کنیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
عجله نکنید در همین راستا داریم حرکت میکنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
دموکراسی آخرش به همجنس بازی و ازدواج محارم و گمراهی میرسه و دموکراسی یعنی قدرت دست مافیای باشه
ناظر شرعی در کشتار گاه ها شنیده بودیم
اما
در بانک ها!!!!!؟؟؟؟؟؟

بانک نیروی خبره پست آبداری و آمار و کامپیوتر و اقتصاد می‌خواهد که آنالیز و تحلیل مالی و حساب و کتاب بلد باشند

همین الان هم بانکهای ایران به خاطر تورم و تحریم و ضعف پول ملی ایران و بالا رفتن قیمت ارز و طرحهای صنعتی و تولیدی بیشتر انجام و دخالت دولتی‌ها در نظام پولی و بانکی کشور به روزگار سیاهی گرفتار شده اند حالا ناظر شرعی میخواهد چه کاری برای بانک انجام دهد واقعاً که ملت از این اخبار غیرقابل سرگیجه شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
بانکها دست کمی از کشتارگاه ندارند.
جناب حداد عادل از دل خودش می گه که بچه هاش کار دارن و هیچ مشکلی ندارن. من پسرم بعد از پنج سال بیکاری بلاخره داره میره. چرا خودتون رو جای ما و بچه های ما نمی ذارین. بچه های ما با زن و فرزند از کجا پول دربیارن؟ شماها نفس تون از جای گرم بلند می شه چون همه امکانات برای بچه هاتون هست. اگه کار باشه کدوم احمقی حاضره کشورش رو ول کنه بره شهروند دست دوم یک کشور دیگه ه بشه!آخه بفهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
فرزندان دکتر حداد کجا و فرزندان من و شما کجا
روسری ها عقب رفته و موها برون امده در عوض جیب ها ی برخی سرشار از پول و ثروت شده و خالا از چه راه هایی،الله اعلم.
در آخرالزمان بی حیاها و بی حجابی گسترده می شود و این یکی از نشان های آمدن منجی بشریت هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
بله.بی حجاب ها رو جریمه نقدی می نمایند و برجام هم به معیشت گره زده شده و فولاد هم 92 هزار میلیارد دزدی اتفاق می افتد و مردم در شهر کرد وهمدان هم دنبال آب هستتد.
از مهاجرین غرامت سنگین بابت استفاده از منابع کشور بگیرید و هرکجا خواستند بروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
منابع؟؟؟کدوم منابع بزرگوار!!!اگه منابع براشون بود که مهاجرت نمی‌کردند.
جناب حداد عادل نخبگانی که از کشور می روند بی ریشه نیستند بلکه بی رانت و پارتی هستند..شما که برای تحصیل فرزندت مدرسه خصوصی ساخته ای و اکنون هم با پشتوانه جنابعالی مشغول فعالیت اقتصادی هستند نمی توانی دم از استقامت و تحمل سختی ها توسط تحصیلکردهای مهاجر بزنی!
دشمن اصلی این ملت ومیهن سعودی ها هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
آلبانی نشین ها و امریکا و اسرائیل هم هستن
۹۲ هزار میلیارد تومن بردن و خوردن یه تیتر براش نزدی تابناک ؟ چه جالب ، چه اسفناک ، چه شرم آور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
اونا که از دولت اصلاحات و تیم غربگدای خودتون بودن
در مورد دستگیری حجاج در عربستان خود ذوالنوری به صورت رسانه ای گفت که دلیلش سرود و داشتن عکس سلیمانی بوده.چطور چیزی در این مورد نشنیدی؟مگر با هم تو مجلس نیستین و سایت های خبری معتبر داخلی را نمیخوانی که ادعا میکنی چیزی نشنیدی؟
پاسخ ها
اویسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
به حال حجاج بی اطلاع ایرانی باید خون گریست
در خانه خدا و کنار کعبه بایدفقط خدا را دید و خدا را خواند و از خدا استعانت خواست و بس.
حاج آقا خودتان چند دهه قبل زن را آوردید در محیط مردان نامحرم کار کنند و فکر کردید همه چیز ثابت می ماند؟تجربه کشورهای دیگر قبل شما به خوبی نشان داده بود این کار چه اتفاقی رخ خواهد داد و فقط هم به بی‌حجابی و بد حجابی ختم نمی شود و نشده و منتظر چیزی های بدتر باشید که کم و بیش هم داریم می بینیم البته ماهواره و اینترنت و فیلم.. هم فقط سرعت این روند را بیشتر کرده ولی اصل مشکل همان موردی بود که گفتم
حال بماند 20 سال قبل وقتی برخی داشتند روسری عقب می بردن تا چند شاخه مو فقط پیدا شود نگاه کردید و قانون را رعایت نکردید تا الان که وضع در جامعه بدتر شد
حداد عادل گفت: اگر دلبستگی به کشور و میهن وجود داشته باشد، کسی کشور خود را به آسانی رها نمی‌کند و با وجود مشکلات از آنجا دل نمی‌کند.

باید به ایشان گفت:
اگر دلبستگی به کشور و میهن وجود داشته باشد، کسی کشور خود را به آسانی ویران نمی‌کند و با وجود عدم توانایی بر رفع مشکلات از قدرت و میز و دل می‌کند.
حدادخان این مشکلات و گرفتاری ها چرا باید برای افراد معمولی و خارج از دایره شماها باشد؟خود تو و زنت برای اقازاده دلبندت به بهانه نداشتن محیط خوب یک مدرسه اختصاصی درست کردین.چرا پسرت مثل بچه های بقیه مردم در مدارس عادی یا غیر انتفاعی درس نخواند؟برو اقاجون برو دیگه این حرف هاتون غیر از اینکه بیشتر مورد ریشخند و تمسخر مردم باشه فایده دیگری ندارد.
جناب فعال اصوگرا آقاي فريدون عباسي مطرح كرده كه مردم توقع نداشته باشندتغيري خاصي در معشيت مردم با برداشتن تحريمها بوجود نمي آيد
پس در آمد نفت كجا قرار است برود
پاسخ ها
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
به این فعال بفرمائید که مردم دیگه هیچ توقعی ندارند، هیـــــــــــــــچ
جناب حداد! مهاجرت دختر و دامادهای گلت را که شامل نمی شود
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
می ترسی نظرم را در مورد این منتشر کنی که جواب دادم؟و یا فقط به به کنان را منتشر می کنی؟
آقای ابراهیمی مردم دیگر هیچ انتظاری از این آقایان ندارند ولی بر خلاف نظر شما دیگر صبرشان تمام شده و توهم صبر ملت را نداشته باشید ، چرا که این دولت ورشکسته بی پول دستش فقط در جیب مردم است . با هو و جنجال برجام ارز و طلا را ارزان کردند بخیال آنکه مردم می‌فروشند ولی مردم دستشان را خواندند و خریدند. حالا آقایان دست از پا درازتر در فکر بالا بردن نرخ ارز و طلا هستند
من هم با انتخاب مربی زن غیر مسلمان برای تیم های مردان ایران به شدت مخالفم و ابدا مورد تأیید من نیست
در ضمن با جریمه کمرشکن زنان و مردان بی حجاب هم موافقم و مورد تایید من است
پایان بی حجابی فقط با جریمه و منع برخی خدمات جواب می‌دهد و دیر یا زود هم مجبور به اعمال آن می شوید
خجالت بکشید و فرهنگ غربی از جمله همین به ورزشگاه آوردن زنان که محیطی هیجانی هست را پایان دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
تو خجالت بکش. دختر و خانم شما میتونند تو این محیط هیجانی وارد نشن. برای دیگران تصمیم نگیر
حداد عادل:" کسی که ریشه و هویت داشته باشد با وجود مشکلات و سختی ها از کشور دل نمی کند و مهاجرت نمی کند..."


همه که مثل آقازادهای نخبه !!! تحمل سختی ندارند!!!!
صادرات فرش چه ربطی به واردات خودرو دارد.هرکس تو تخصص خودش کار کنه.این چه معنی داره.طرف صادر کننده از دو طرف بخوره.عدالت.......؟؟؟؟؟
دادش یک حرفی بزن که به ما بیاد آخه ما که زیر گرانیها ته چاه ویل هستیم چطوری گرز گران بلند کنیم و به کمک دیگری برویم.سخت نیس داداش یکم تفکر
آقای فعال اصولگرا
همسن امثال تو هستند که نمیزارن مردم یک روز خوش داشته باشند
پس کی باید مردم شاهد ارزانی کالاها باشن
شما که ماشاءالله استاد هستید پس مشکل اصلی گرونی چیه که باید حل بشه
شما بفرمایید
درود به مسئولین محترم تابناک
۱- در مورد فرمایشات دبیر ستاد امر به معروف اصفهان
طبق کفته ایشان در زمان حضرت محمد. و نزول قرآن و حتی در دوره امامان گرامی اسلام
تیم‌های ورزش آنهم دختران داشته ایم که در مورد حرام بودن مربی غیر مسلمان مرد برای تیم دختران
صحبت شده باشد؟
از ایشان باید خواست که اگر آیه ای و یا حدیثی در اینمورد دارند رونمائی کنند
در ضمن به ایشان بفرمائید چرا در مورد تجارت با کشور و افراد بی دین مثل روسیه و چین که به صراحت
هر نوع معامله با آن در قرآن حرام شده صحبت نمی کنند!!!!!!
ایشان بابت ادعای نادرست باید از خداوند و ملت مومن ایران پوزش بخواهند.
۲-تبریک‌ کلیه معممین ، تبریک به کلیه وزرا و مسئولین اقتصادی دولت برای ایجاد شغل جدید
« ناظران شرعی در بانکها » !!!!!!!!!
۳- آقای چمران خسته نشدید که بعد از گذشت بیشتر از چهل سال برای تبریئه خودتان تقصیر را ب۸ گردن
محمد رضا پهلوی می اندازید ؟؟ شما در دوره های متمادی ریاست چه اقدام مثبتی برای معماری شهر تهران کردید؟
اقای حداد عادل ذکر کنند که دامادشان اهل کدام کشورند بعد بحث وطن پرستی را ترویج کنند
برای جریمه کردن خانمهای بی حجاب اول باید زیرساختها فراهم شود. مثلا خانمها باید پلاک گذاری شوند که سریعا توسط نیروی محترم انتظامی شماره ثبت و قابل پیگیری شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
خودت رو مسخره کن با کد ملی گرفتن و یک موبایل کل خاندانش می آید
این ستاد امر به معروف دیگه چه صبغه ایه که خودش قانون وضع میکنه و دستور اجرا میده. این اختیارات کجای قانون اساسی تعریف شده؟
ناظران شرعی؟! مگه قراره در بانکها ذبح شرعی صورت بگیرد؟ یا در راستای امر به معروف و نهی از منکر است و یا کار آفرینی برای برادران ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
بله بانکها ناظر کم ندارند ولی قوانین اسلامی نیست. همه بانکها ربوی هستند که با مستقر کردن ناظر مشکل برطرف نمیشود.
قول میدم بعد از مدتی ناظر هم میشود کارمند بانک و همان آش و همان کاسه
ناشناس
| Romania |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
جناب ناشناس این که مشکلی نیست بعدش یک ناظر دیگر تعیین میکنند برای نظارت بر ناظر قبلی. تا دلت بخواد به حمد الله نیروهای ارزشی و انقلابی داریم
بله بهمون قبلا گوشزد کردن که قرار نیست بعد از امضاء توافق، اتفاق مهمی در زندگی مردم بوجود بیاد. اوضاع همانجوری هست که بود.
قتل رییس اسبق پزشکی قانونی با سلاح گرم مقابل درب منزلش!

شهر امن است...آسوده بخوابید!
ناظران شرعی در بانک‌ها مستقر می‌شوند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از سیاست امام رضوان الله در عدم جضور روحانیت در همه امور اجرایی تا برنامه ریزی برای جضور روحانیت در همه جا !
تصور بفرمایید از دو فردای دیگر یک روحانی در هر شعبه بانک پشت میزش نشسته باشد ! واقعاً چه کاری از ایشان بر می آید ؟چرا بهانه دست بدخواهان میدهید ؟
نباید با بدحجاب بی حجاب قانون شکنان و مفاسد مدارا کرد نباید جرم را به تخلف تنزل داد اگر ده تا بدحجاب را شلاق بزنند کل این بساط تاسف برانگیز و شرم آور جمع میشود فقط کمی غیرت انقلابی میخواهد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
جای شما نه در ایران بلکه در هیچ جای کره زمین نیست
امنیت، امنیت، کدوم امنیت.
ناظران شرعی ؟؟؟!!!
خدا دکتر پزشک قانونی را رحمت کند که نخواست حق را ناحق کرده و دروغ بگوید - بالاخره خون این انسان شریف و بی گناه قاتلینش را پیش ملت ایران رسوا خواهد کرد
آقای فعال اصولگرا خیالت راحت باشه، مردم شریف و نجیب ایران اصلا توقعی از شما ها ندارن
.مربی غیر مسلمان فقط برای دختران غیرشرعیه؟از کجا در میارین این حرفهارا ؟چیزی که غیر شرعی باشه زن ومرد نداره......چطور با غبر مسلمانها انهم از بدترین نوعش یعنی کمونیست بیخدا دل میدهید قلوه میگیرید (رابطه تجاری وسیاسی واموزشی) گناه نیست؟؟؟؟؟
حتما ارزانی کالاها در صورت قبولی بر جام یک چهل و دو یا سه سالی طول بکشه . نه
اقای مصباحی مقدم ....دولت به اندازه کافی فربه هست بیشتر از این عنوان های استخدامی داشته باشید از چاقی میترکد...........پدر مردم را در اورده اید با مالیات بستن های الکی ومسخره که نونخور اضافه برای دولت زیاد کنید؟؟ حاجی غروی.......شما باچشم خودتون دیدین که خانمی بدون شلوار امده باشه به خیابان یا خبر چینهای کذاب این خبرها را اورده اند؟؟بفرمائید حد تحمل اختلاس ورانتخوری وپارتی بازی وبی عدالتی
وریاکاری مسئولا چقدر است؟ چمران................برو بشین خونه ات وکمی به اعمال وگفتارت فکر کن............
آقای حسین ابراهیمی لابد میخواهید سهم جناح تون رو بابت سال ها زجرو شکنجه اقتصادی به مردم و کارمزد مربوطه اش رو برداشت کنیدو بحساب هواداران و ارتش سری که برای کنترل مردم تشکیل دادین بریزید.مردم دیگر به مسئولین این کشور اعتماد ندارند.این مسخره بازی ها هم تمام کنید .صبر ملت حد و حدودی دارد.
جان ناقابلی دارم که در راه آرمان های دکتر رئیسی بزرگ فدا خواهم کرد
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
اتفاقا افراد زیادی مثل شما در کشور وجود دارند که می گفتند حاضرند برای اسلام جانشان و مالشان را فدا کنند ولی 8 سال جنگ شدکه به گفته خودشان جنگ اسلام و کفر بود نه تنها با داشتن شرایط نه جبهه نرفتند بلکه فرزندانشان را فرستادند خارج و اموالشان را هم چند برابر کردند و گذاشتن شربت شهادت را برای عزیزان دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
انشاالله در اولین فرصت و زمان به آرزویت برسی
توپ تانک فشفشه غربگدا ....
همه چیز را سر خدا بیاندازید
چون شما عرضه ایجاد اشتغال نداری جوان تحصیل کرده مهاجرت می کند!؟
کسی که می گوید نباید تصور کنیم بعد توافق همه چیز ارزون میشه، اینجور تصور میشه که نگران ارزان شدنه. عده ی زیادی نگران ارزانی هستند. خیلی ها کالا خریده اند و انبار کرده اند و احتکار کرده اند . برنامه ریزی آنها برای گرانی بود ارزانی بشه ضرر می کنند.
دلیل اصلی مهاجرت از ایران پیروزی غرب در جنگ فرهنگی می باشد به دروغ جا انداخته اند که درغرب همه چیز عالی است حتی مقامات مملکتی و صدا ‌سیما دایم از فرهنگ غربی آرایش غربی چشمان آبی غذای خارجی و قهوه و کاکایو و موز و کره فندق وو فوتبال انگلیس و زبان انگلیسی و بسکتبال و بوکس آمریکا و طلاق و خانه مجردی و سگ بازی تبلیغ می کنند در کلاه قرمزی هم گوسفند انگلیسی صحبت می کند برای بچه ها نون خ هم انگلیسی در دهات کردستان می پراند و از ازدواج گریزان باید شبکه بهایی و یهودی مخفی مانند سازمان محیط زیست شناسایی و منهدم گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
پس چرا فرزندان مقمامات کرور کرور می روند در انگلیس و آمریکا زندگی می کنند؟ آنها که خودشان و پدرانشان و مادرانشان لحمدلله از سفره انقلاب بهره دارند و در ایران هم می توانند زندگی شاهانه داشته باشند چرا در این بهشتی که پدرانشان درست کرده اند نمی مانند؟
بعد اين ناظران شرعي قراره چكار كنند؟ آيا حقوقي كه اينها مي گيرند شرعي هستش؟ بانكها طبق قانون كار مي كنند ،اگر غير شرعي كار مي كنند ، قانون اصلاح شود و اين همه هزينه ملت تحميل نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
این فقط برای ایجاد شغل هست و گرنه مگر میشود بانک مرکزی دستوری ابلاغ کند و بانک ها از ان سر باز بزنند همانطور که بهره نجومی می گیرند میتوانند از با یک دستور آنرا به یکی و دو درصد برسانند و نیاز ی به ناظر شرعی نیست
کاسبان تحریم حرف های مسخره ای میگن که برجام بی فایدس
اتفاقا با اجرای برجام و لغو تحریم های بانکی میزان دلالی کم میشه و مردم به سیستم پرداخت بین الملل وصل میشن ، لغو تحریم دارویی ، لغو تحریم بیمه همه اینها مستقیما روی مردم تاثیرگذاره
آقای چمران برو کمی اطلاعاتت رو بیشتر کن.و آبروی اسم شهید چمران را نبر
واکاوی حدادعادل از دلیل مهاجرت‌ها
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر دلبستگی به کشور و میهن باشد، کسی کشور خود را به آسانی رها نمی‌کند و با وجود مشکلات از آنجا دل نمی‌کند. دشمن هم یک‌نسل بی‌ریشه می‌خواهد که نسبت به کشور خود دلبستگی نداشته باشد.
حداد عزیز من هم به عنوان یک مهاجر که هزار برابر از شما ایران عزیز و مردمش را دوست دارم، به حضور شما ارزم که بنده با ۲۸ سال تحصیل و چندین فوق لیسانس و دکترا زیردست یک آدم بی سواد دیپلمه کار میکردم، از توهین و تحقیر مراحل گزینش و استخدام هم بگذریم، روی هم رفته بالای ده بار از این خانه به آن خانه بدلیل مستاجری جابجا شدم،همیشه شرمنده خانواده بودم سه جا کارمیکردم
هفته ای هفت روز و همیشه چرخم لنگ بود تفاوت یکصد و یکصد و پنجاه را هم حداقل بلد بودم. نهایتا مهاجرت کردم،
خدا را شاکرم که اینجا مردمان بسیار خوبی دارد همه چیز سر جای خودش است نگران دوا و دکتر و هزینه آن نیستی چون‌مجانی است ، پیر هم‌که شدی و اگر کارت به سرای سالمندان افتاد از محل زندگی شما بزرگان بسیار راحت تر است. الحمدالله فرزندم شغل بسیار خوبی دارد و شاید اگر در ایران هرگز نمی توانست به چنین شغلی دست پیدا کند غیر از اینکه آغا زاده باشد.
آقای فاطمی امین . امثال عباس آخوندی خیلی با نفوذتر از آن هستند که بشود محاکمه شان کرد .
۴ بار استیضاح شد هر بار با رای بالاتر تایید شد علیرغم تخلفات مشهودش . تخلفاتی که این ملت را به خاک سیاه نشاند به گونه ای که خرید مسکن و حتی اجاره اکنون تبدیل به یک آرزو شده است .
. شعار ندهید بیخودی
"اما اگر کسی به جایی دل‌بستگی داشته باشد، با وجود مشکلات از آنجا دل نمی‌کند."
حداد جان یادد هست که داماد شما که از حانواده شهید کی باشد ، به اتفاق دختر شما در آمریکا زندگی می کند.
انصافا مردم رو گیر اوردید
داستانی که برای حضور زنها توی ورزشگاه درست کردید مضحکه
همکار المانیم از فهمیدن این خبر عاجز بود و براش سوال بود چرا
پیروزی شفافیت بر دلال!!!!
خوب بگین صادرات فرش و واردات خودرو رو رانتی کردین خلاص
داماد ایشون که در یک خانواده شهید پرور در آمریکا به دنیا آمدند، چرا به وطن بر نمی‌گردن؟
اگه مردم عادی برن، می‌شن بی‌ریشه
ولی بچه‌های شما اونور دنیا با پول بیت‌المال دارن عشق و حال می‌کنن، هیچ مشکلی هم نداره، خیلی هم باریشه و اصیل هستن
اگر در زندگی مردم تاثیر نداره چرا مذاکره میکنید


اها ببخشید واسه رفع مشکل اقازادها و جابچایی پول اسایش اوناست
چه مطالب عجیبی!!
- مصباحی مقدم:ناظر برای بانکها!!! ،،...یعنی استخدام هزاران آخوند!!! مثل آموزش و پرورش!!
- مربی غیر مسلمان برای بانوان مسلمان غیرشرعی است!!!.. مرد حسابی پس مسئولین و مراجع ما برای درمان هم به خارج غیر مسلمان نروند.بچه های سپاه هم برای آموزش به روسیه و .. نروند!!! دانشجویان برای تحصیل به خارج نروند!!!
- آیت الله غروی: روسری ها پایین رفته و موها نمایان شده!!! ..چون ضعف مدیریت و اختلاسها نمایان شده!!!
- حداد عادل: اگر دلبستگی به کشور باشد کسی از آن دل نمی کند!!....مرد حسابی آنچنان عرصه را بر مردم و خصوصا جوانان تنگ کرده اید که راهی جز فرار نمانده!! مگر قرآن در چنین مواردی دستور به مهاجرت نداده؟؟؟
- فعال اصولگرا: فکر نکنید با امضای برجام همه چیز ارزان می شود!!.... نه جناب تا شما حاکم هستید نه خبری از ارزانی هست و نه آرامش!!! فقط این دغدغه چندین ساله کم رنگتر می شود و منتظر ایجاد یک دغدغه و استرس دیگر می مانیم!!! چون می دانیم شما توانایی اداره مملکت را ندارید و دائم دنبال بهانه می گردید. لذا از بهانه هسته ای خسته شدیم و نیاز به یک بهانه جدید داریم که چند سالی هم با آن سرگرم شویم
باشد همه چیز دست خودتان هست و تحریم بهانه و مجوز شما برای له کردن مردم ایران هست مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد چیزی عاید مردم ایران نمی شود چون همه چیز دست خودتان هست همه چیز
آقای عبداللهی؛؛این همه تنگ نظری جای تعجب دارد...انچه را اسلام حرام کرده ازدواج زن ودختر مسلمان با غیر مسلمان است.نه آموزش ومربیگری تیم ورزشی زنان مسلمان توسط مربی خارجی...البته اگر مربی بهتر داخلی باشد.بهتر است اما وقتی نیست آوردن مربی خارجی هیچ اشکال شرعی وعقلی نه برای پسران ونه دختران ندارد.نکته عجیب تر حضور ناظران شرعی در بانک هاست.مگر قرار است در بانکها مناسک خاص مذهبی اجرا شود؟؟؟چیزی که باید اصلاح ونظارت شودقوانین بانکی بدون ربا ست که انهم مربوط به بانک مرکزی وشورای پول واعتبار ومجلس میباشد.در مجلس هم الحمدولله روحانیون حضور فعالی دارند...
(در حال حاضر در هر بانک یک نیروی ناظر مدنظر است.) هر مکان یک روحانی هر مدرسه یک روحانی هر اداره یک روحانی هر صنف یک روحانی هر مسجد یک روحانی و هر روحانی یک دفتر مشاوره و... کاش اینقدر که به فکر معیشت روحانیون افتادین به فکر معیشت و اشتغال سایر جونان جامعه بودین
قتل پزشک 85 ساله در مقابل درب منزلش با هر انگیزه ای که باشد زنگهای هشدار ناامنی ناشی از وفور سلاح گرم در بین مجرمین را به صدا دراورده.
مگر نمی‌گفتید تحریم.ها اثری بر روی ما ندارد البته بر روی مسیولین نه مردم !
مگر همین اصولگراها نبودند که برجام را بصورت نمادین آتش زدند.
برجام فقط برای مسیولین مهم است که بتوانند مردم را سرگرم کنند.
چمران خیلی وقته توی زمان اضافه است...
خدایا آخه چرا مسیولین ما بازنشستگی در مرام شأن نیست؟؟!!؟
اسم رمز
920000000000000 ریال
جناب حداد عادل متاسفاه همه ایرانی ها مثل بعضیها که خودتون میشناسید تو این مملکت پول مفت در نمیارن حتی زحماتشون هم توسط همون نور چشمیها که باز خودتون می شناسید پایمال می شه. امیدوارم شما و دوستانتون در کمال آرامش و بدون هیچ مزاحمتی به امورات خودتون ادامه بدید!!!
جناب فعال سیاسی عزیز
با این مدیران و اینگونه مدیریت کردن مردم ایران اصلا رنگ ارزانی و ارزان شدن را نباید ببینند
دلار گران میشود قیمت جنس میرود بالا دلیلش را حتی بقالی سر کوچه گرانی دلار اعلام میکند
دلار ارزان قیمت جنس میرود بالا
برجام امضاء نشده نمیتوان نفت را فروخت و دولت مشکل دارد همه چیز باید گران شود
برجام ارزان میشود و ماهیانه حدود شش میلیارد و چهارصد میلیون دلار وارد سبد دولت میشود به مردم چه ربطی دارد مدیران باید بتوانند ولخرجی کنند و....
پس یا ارزان شدن دیگر حق مردم ایران نیست منتظر نمانند
سلام. سلام. از بی آبی هم بنویسید. ظواهر نشان می دهد که اوضاع خوب نیست!
با سلام
جناب فعال سیاسی بله درست فرمودید مردم فکر نکنند که فردای پس از توافق وضعشان خوب می شود .مردم ایران و حتی طرفهای توافق نیز این را می دانند که از پولهای آزاد شده توافق چیزی عاید مردم نخواهد شد که مردم وضعشان خوب بشود.متشکریم از یادآوریتان
50 سال از حکومت پهلوی ها گذشته یعنی 5 نسل... خانه ها چند باره نو به نو شده اند هنوز تقصیر پهلوی هاست؟؟؟ یعنی اگر پهلوی ها نبودند حتما می خواستید بیاندازید گردن ساسانیان و هخامنشیان...
اگر بسته های تشویقی برای نمای سنتی لحاظ می کردید و از این همه بریز و بپاش و پول بگیر بگیر به نفع شهرداری چشم می پوشدید مردم هم تشویق می شدند از المانهای ایرانی و سنتی بیشتر بهره ببرند و نماهای زیباتری کار کنند. معماری از زمانی رو به ویرانی رفته که شهرداری به جیب مردم چشم دوخت.
سطح شهر پر از خانه هایی است که از زمان پهلوی ساخته شده است و مردم آن را بازسازی می کنند و خیلی هم زیباست.
"فعال سیاسی اصولگرا: تصور نکنیم فردای امضای توافق همه‌چیز ارزان می‌شود" اگر خدا در قرآن فرموده که وضعیت مردم را تغییر نمی دهند مگر به خواست خود مردم، پس باید مردم ارده کنند تا مسئولینی که به نظام و کشور خیانت می کنند و باعث مشکلات اقتصادی مردم هستند را از کار برکنار و آنها را رسوا کنند.
"ناظران شرعی در بانک‌ها مستقر می‌شوند" نیازی به ناظر نیست قوانین را اصلاح کنید وقتی گفته می شود جریمه دیر کرد ربا محسوب می شود و حرام است چرا قانون اجازه می دهد تا بانک ها جریمه دیر کرد بگیرند.
"آیت الله غروی: روسری‌ها پایین‌تر رفته و مو‌ها بیرون آمده" کم فروشی و گران فروشی بیشتر شده است و منکرات در جامعه بیرون زده است.
اصلا نگران نباشید ! ما هرگز تصور نمیکنیم چیزی در این مملکت با مدیریت شما ارزان یا خوب شود!
واکاوی حدادعادل از دلیل مهاجرت‌ها
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر دلبستگی به کشور و میهن باشد، کسی کشور خود را به آسانی رها نمی‌کند و با وجود مشکلات از آنجا دل نمی‌کند. دشمن هم یک‌نسل بی‌ریشه می‌خواهد که نسبت به کشور خود دلبستگی نداشته باشد.
حداد جان داماد جان که در قلب دشمن زندگی میکند.
زن که هست حجابم داره دیگه چه بهانه تراشی می کنی حاج آقا. می خواین شما رو بذاریم سرمربی هندبال زنان تا شرعی و قرآنی بشه
هر صادرکننده فرش دستباف، که ۷۰ میلیون دلار صادرات داشته باشد!!!!!!!!!!
مطمئنید رقم درست ذکر شده است؟؟؟
حداد عادل: اگر دلبستگی به کشور و میهن باشد، کسی کشور خود را به آسانی رها نمی‌کند!!!!!!!!
طرف از فشاری که بهش وارد شده داره خانوادش رو رها میکنه میره چ برسه به وطن! چندین نفر رو میشناسم که مهاجرت کردن و به شدت دلتنگ خانواده هستن
وقتی راه نفسش رو میبندیم هرچقدر هم وابستگی داشته باشه بازم ناچار به مهاجرته
معاون وزیر راه: سقف ۲۵ درصدی برای افزایش نرخ اجاره، ۴۸ درصد اجرا شد
دولت همه اقلام ضروروی مردم رو همین امسال 3 تا 5 برابر گران کرده و تورم 120 درصدی رو تحمیل کرده بعد انتظار داره صاحب خانه فداکاری کنه و یک پنج تورم افزایش اجاره بده!
ماشالا سنگ پای قزوین
سلام.قابل توجه فعالان سیاسی اصولگرا:روایت است که "روزی رسول اکرم کالایی را به یکی از صحابه داد و فرمود برو و در بازار بفروش.صحابه پرسید به چه قیمتی بفروشم،پیامبر فرمود تو جنس را به بازار ببر و عرضه کن.خداوند خودش در بازار قیمت را تعیین میکند!"این روایت که به وضوح اعتقاد پیامبر به بازار آزاد را میرساند باید تذکری به برخی از مسولین باشد که اعتقادی به بازار آزاد ندارند و با دستکاری قیمتها در بازار و بورس ونرخ ارز و ...گرانی مصنوعی ایجاد میکنند و گاها در عمل، دست در جیب ملت میکنند و حالا که هنوز برجام امضا نشده ،آثار مثبت آن کم کم ظاهر میشود از هول از دست دادن امتیازاتشان افکار عمومی را برای ایجاد سد در برابر ارزانی آماده میکنند و در کار خدا دخالت کرده و قیمتها و گرانی را از الان تعیین میکنندوحال که تلاشهای ناموفق چندین و چند ساله دولت به مدد مشیت های الهی از قبیل بحرانهایی ازقبیل اوکراین و تایوان دارد به نتیجه میرسد از همین حالا ساز منحرف کردن نسیم رحمت الهی را کوک میکنند.
اگر دلبستگی به کشور و میهن باشد، کسی کشور خود را به آسانی رها نمی‌کند و با وجود مشکلات از آنجا دل نمی‌کند.

آقای حداد عادل اگر منظورتون از دلبستگی داشتن 15 سمت شغلی با درامد های نجومی و استفاده از املاک مصادره شده و توانایی ایجاد مدرسه برای فرزند و عدم بازنشستگی بعد از چهل سال کار و ..... هست که شما درست میگید . نبایدم دل بکنند.
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
راستی اقا حداد عادل از مدرسه غیر انتفاعی که برای سلامت و موفقیت فرزندتان احداث نمودید چه خبر .
خدائیش ما برای سلامتی خود همسر و فرزندان نتوانستیم حتی یک گاو بخریم بیاریم خانه یعنی اصلا جا هم نداشتیم و مجوز نگهداری هم نداشتیم تا یک لیوان شیر سالم بخوریم.
ناظر شرعی دیگه چه صیغه ای ؟ خوب بانکها سود نگیرند و به مردم وام بدهند این سد اسلامی دیگه شرع میخواهد چکار. به جای ناظر شرعی کسی که بانکداری بلده بزارید تا اینهمه مشکل تورم و نقدینگی پیش نیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
معلومه نه از اقتصاد چیزی میدونید ، نه از کسب و کار چیری متوجه شدی . هر تغییر رویه ای نیازمند مدل اقتصادی و طرح تجاری خاص خودش هست .
احساس خطر کزدی هز چی وارد کردی تا انبارات پره دست بجنمبون . قبلا خون مردم بدبخت را تو شیشه کردین این هم روش . این جرف شما برای منافع شخصی هستش .
مردم اقتصا رو بهتراز شما بلدن
میتونن توقع ثبات داشته باشن؟
تا افزایش قیمتی صورت نگیره؟
یا مثل قبل از توافق پوست مردم رو با گرونی میکنید؟
حرفتون که اینو میگه
آقای وزیر محترم مسکن جنابعالی تو کشور نیستی وخبر نداری یا آمار غلط به شما داده اند سقف افزایش اجاره بها تا صد در صد هم رفته بالا بیخبری یا ........
تنها دلیلی که می تواند باعث ترور یک استاد دانشگاه ۸۵ ساله شود یا داشتن اطلاعات خاصی بوده که نباید افشا می شد یا عقاید سیاسی هیچ دلیل دیگری نیست این ترور هم به جایی نخواهد رسید و قاتلی دستگیر نمی شود.
فعال سیاسی اصولگرا: تصور نکنیم فردای امضای توافق همه‌چیز ارزان می‌شود
مگه دولت تا حالا به فکر مردم بوده
چه توافق بشه یا نشه پیروز آقازاده اا هستند
لطفا دروغ نگویید ما هم اسال به حج مشرف شدیم و در کاروانمان حداقل 85 در صد افراد کتاب دعا در اختیار داشتند که تقریبا" همه جا از آن استفاده می کردند عکسو فیلم هم همه جا می گرفتند غیر از مراکز نظامی و ممنوعه و هیچ کس متعرض آنها نشد!در ضمن کسی محتوای گوشی کس را کنترل نکرد!!!!!
از زمانی که کمیته شرعی در بانک مرکزی فعالی شد(4 تا 5سال قبل) اجازه برخورد علمی با رخدادهای مالی کشور از بانک مرکزی گرفته شد و در زمانی که باید با افزایش سود بانکی مانع تورم می شدند اجازه انجام ان را ندادند حالا هم قرار است بدون در نظر گرفت شرایط بازارهای موازی سود بانکی را کاهش دهند که این باعث حرکت نقدینگی از بانک ها به بخش های دیگر و مجددا تورم خواهد شد برای کاهش سود بانکی باید پیش نیازهای زیادی فراهم شود و دستوری امکان پذیر نیست و دود ان به چشم مردم می رود
حسین کنعانی مقدم: متأسفانه متن فعلی توافق از اطلاع افکار عمومی مخفی نگه داشته شده است
بله اقای کنعانی مقدم اگر خبرگزاری های خارجی نبودند کلا ما مردم ایران از اتفاقات کشور خود بیگانه بودیم خدا پدر خبرگزاری های خارجی را بیامرزد که باعث شدند ما از بخشی از توافق برجامی مطلع شویم
فعال سیاسی اصولگرا: تصور نکنیم فردای امضای توافق همه‌چیز ارزان می‌شود
در طی این سال ها کدوم کار دولت برای رفاه مردم بود همه تلاش در جهت حمایت از آقایان و خانواده هاشون بوده
نمونش موسوی، اگه آقایی برای خودت در این کشور باشی هر کاری بکنی نه توبیخ میشی نه باید پاسخ بدی

اسدی که تو اروپا بازداشت شد چقدر طول کشید تا دولت کاری بکنه که فوری مجلسشون قرارداد استرداد رو امضا کنه. حالا چند سال هست که معیشیت مردم عادی نه آقازاده ها گیر تحریم هستند و برجام هی پاس داده میشه
چرا در موارد مثل فولاد مبارکه دستگاه های ناظر که حقوق نظارت بر کلیه امور ان شرکت را برعهده داشته اند مورد بازخواست قرار نمی گیرند چرا دستگاه های ناظر از تخصص لازم جهت جلوگیری از این نوع رخ دادها برخوردار نیستند و وقتی فاجعه رخ می دهد و همه مطلع می شوند تازه انها از وجود مشکل باخبر می شوند ..
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
سیستم نظارتی کشور ، از جمله سازمان بازرسی کل کشور ، فاقد کارایی و افراد کارآمد هست ، بهمنی دلیل شاهد این تخلفات وسیع هستیم . متاسفانه کسی هم آنها را بازخواست نمیکند
فکر کن داری توی خیابون راه می ری یکی بیاد بگه به نظرم مانتو تو کوتاهه . موهات از جلو شال معلومه و شلوارت پاچه هاش تنگه زود تند فوری یه میلیون کارت بکش چون امنیت روانی بقیه به خطر افتاده با لباس تو !
آخه این طر حا چیه ؟
در کدام کشور دنیا این همه طرح من دراوردی را از هر سوراخی در جامعه منتشر می کنند و روان مردم را به هم می ریزند ؟
اون که پول داره هر طور بخواد لباس می پوشه و جریمه می پردازه و اون که پول نداره حتما چادر باید بپوشه که در امان باشه دیگه !
بی حجابی هم می شه برای پولدارها !
یه نگاه به کشورهای مسلمان منطقه بکنید !
کدام یک این همه صبح تا شب گیر و گرفتار و درگیر لباس خانم ها هستن ؟
گند فولاد مبارکه درامده اونوقت طرف رفته بالای منبر که چرا شال و شلوار خانم ها فلانه ؟؟!!!!!!!
فعال سياسي اصولگرا. : تصور نكنيم فرداي امضاي توافق همه چيز ارزان مي شود !!
------
-- يعني چه ؟ اين برادر اصولگرا معلومة چه گفته. ؟پس در اين صورت توافق به چه دردي مي خوره ؟
-- خب لابد ايشان داره جلو جلو اصولي از اصولگرايان را بيان مي فرمايد !!
خداوند هم گفته است که زندگی مردم را تغییر نمی‌دهد، مگر به خواست و اراده خود مردم
بسیار این حرف درسته و
جنابِ حداد رطب خورده منع رطب کی کند شما چرا شما که دومادت آمریکا به دنیا اومده و زندگی کرده!!!
دوم.. جنابی هم از عالیجنابان هشدار داده فکر نکنید برجام امضا بشه ارزونی میشه!! نه عزیز نه دلبند ما ملت همچی فکری نمی کنیم چون مسوولان کشورمون رو خوب می شناسیم کشور و امورات و ملتش دست یک اقلیت یک درصدی قرار گرفتند .....
چرا تولیدکننده رو تحت فشار می‌ذارن که دلال بشه؟
خنده داره بانک یه سیستم برگرفته از جهان غربه آنوقت ما یه بانک درست کردیم که ساختارش هیچ شباهتی به اصل مطلب نداره تازه بند اسلامی هم بهش چسبوندیم که به هیچ عنوان به شرع مقدس اسلام هم ربطي نداره بعد میاییم دوباره یه وصله ناجور دیگه به این ملغمه اضافه می کنیم که چی بشه؟؟؟ تو کشورهای غربی بانک‌ها ها سودشون نهایت 1 ونيم تا 2 درصد د اونم به شرط بعد دوزار اضافه بره تو حساب از طرف نسق می کشن که تو کی هستی کارت بارت چیه هر ماه اینقدر پول میاد و میره از حسابت مال ما حالا کاروانسراست وام بی حساب و کتاب به هر اشنایی ولی ملت واسه دوزار باید جز بزنن بعدم اصلش و فرعش تا هفت جد و ابادشون ادامه داره خدا نکنه گرفتار بشن بانک زندگی ملت رو می دزده می خوره یه ابم روش حالا بازرس اسلامی گذاشتین چی بشه برید سیستم بانکداری رو عوض کنید متخصص بانکداری تربیت کنید و سرکار بذارید
گل و بلبل
اگر دلبستگي به ميهن و كشور وجود داشته باشد ، كسي كشور خود را به آساني رها نمي كند و با وجود مشكلات از آنجا دل نمي كند ؟!
-------------------
--- آقا مصطفي ! بالاخره معلوم شد چند تا آقا زاده در خارج داريم ؟ ... ميگن آمار بالاست ؟ مگه نه ؟
-- دنياي سياست را ول كن آقا احسان ! كه در دنياي سياست از اين طُرفه اخبار بسيار است. ! اينك به عالم هنر وارد شو و گوش بسپار به آهنگ مرحوم نادر گلچين. با عنوان. « من ديگه بچه نميشم. ». ! حاضري آقا احسان ؟ ... درسته ! همان خواننده اي كه چند سال پيش با عيال محترمه آش مهمان شبكه چهار بود. !! ... كاملاً درسته !
فقط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کم بود که در امور کشور دخالت کند که خدا را شکر اینها هم وارد شدند. فقط یک سوال اگر اختلاس گر رانت خوار درد مسلمان و شیعه باشد خلاف نص سریع قران نیست نه؟
همین جناب حداد عادل روز فرمودند ۵۰ درصد نخبگان هم که مهاجرت کنند اشکال ندارد جناب هم آنروز اشتباه می کردی هم امروز نخبه برای کسب علم باید مهاجرت کند مهم آنست که برگردد و کشور از دانش او بهر ببرد متاسفانه شما ها کاری بسر مردم آورده اید که می روند و دیگر پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند
وا اسفا از این همه بی تدبیری
آیت الله غروی عزیز نشانه ی خدا بر روی زمین
قیمت مسکن 200 میلیونی سال 95 الان شده 2 میلیاردو دویست میلیون تومان و هزینه اجاره 120 برابر شده آمار ازدواج پایینه به خاطر مسکن بیکاری و هزینه درمان و تحصیل... شما به فکر موی خواهرانمان هستین؟
اگر این اسلام شماست من از دین خارج میشوم
دقت کردین ، تابستان امسال قطعی برق نداشتیم !!!!

میدونید علت چیه ؟؟ علت ، ریزش ارز دیجیتال

بخاطر اینکه رمز ارزها ، بی ارزش شدند ، دولت ارز دیجیتال استخراج نکرد

چون ماینری نبود که برق وحشتناک مصرف کند !!

علت عدم قطعی براتون مشخص شد ؟؟؟؟
وزیر محترم کشور فرموده اند : فقط ورزشگاه آزادی شرایط حضور بانوان در ورزشگاهها را دارد
چرا؟ دلیلش ساده است چون این ورزشگاه در دوران پهلوی ساخته شده و آنها موافق حضور زنان در ورزشگاه بودند و بنابراین این ورزشگاه 51ساله دارای زیرساختهای لازم برای تأمین نیازها و خدمات رسانی به حضور بانوان در ورزشگاه است اما ورزشگاههای مدرن و نوساز در مشهد و اصفهان و اهواز و تبریز و قم و اراک و .... که عمر بعضی از آنها از 3 تا 5 سال بیشتر نیست با نگاه و باور به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ساخته شده و فاقد زیرساخت لازم هستند.
تأسفبارتر آن است که تعبیه این زیرساختها حتی در حد حضور زنان خارجی در بازیهای بین المللی هم دیده نشده است وگرنه از همین زیرساخت محدود می شد برای حضور حداقلی زنان (در حد سهمیه ده درصدی تیم میهمان که برای ورزشگاه ثامن مشهد حدودد 3هزار نفر می شود) و با حضور تفکیک شده زن و مرد و نه حضور خانوادگی، استفاده کرد.
«واکاوی حدادعادل از دلیل مهاجرت‌ها»
جناب آقای حداد عادل چرا این درس ها را به فرزندان خودتان ندادید که یکی در شرق و دیگری در غرب حضور دارند؟
اون قطعات یدکی بی کیفیت که خودروسازها از چین میلیارد دلاری وارد میکنن ارزش رو با صادرات چه چیزی به دست اوردن یا کلی جنس بنجل که از چین وارد میشه ارزش به ازاای صادرات چه چیزی تامین میشه که فقط برای واردات خودرو باید ارزش از طریق صادرات کالایی دیگر تامین بشه ؟ این بهانه ها در واردات خودر فقط بوی رانت و انحصار میده
و هدفشون جلوگیری از شکستن انحصار خودروسازهای داخلیه و بس.
بیانات نادرست آقای حداد نمونه بارز اینه که میگند صدای طرف از جای گرم بلند میشه. اگر چنین افرادی مثل آقای حداد در ساختار معیوب و کج، دنبال گرفتن حق ضایع شده خود بدون توسل به رانت و سفارش بودند، چنین حرف نادرستی را نمی‌زدند. بنده با همین تفکر که باید ماند و کشور را ساخت، با وجود پذیرش داشتن از دو دانشگاه معتبر کانادا برای تحقیقات، مهاجرت نکردم و برای گرفتن حقم ده سال در این ادارات کج و ظالم بدون پارتی و توصیه، دویدم و به هیچ جا هم نرسیدم. حالا این آقا بیاد ببینه بر من چه گذشته تا این حرف نامربوط که مشخصه از جای گرم بلند میشه را نزنه و حرفش را پس بگیره. وقتی حرف ایشون درسته که یک سطح نسبی از عدالت و نظم اداری و ساختاری در کشور حاکم باشه و اجازه داده شود افراد با فکر ضد فساد، مشکلات و مفاسد را رفع کنند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل