بازدید 5468

افتتاح ۱۶۰۰ فضای آموزشی و ۹۰۰۰ کلاس درس

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افتتاح ۱۶۰۰ فضای آموزشی با ۹۰۰۰ کلاس درس جدید همزمان با هفته دولت و نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: علاوه بر این، ۲۰۰۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و هنرستانی نیز خریداری و به مدارس تحویل داده شده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 21 August 2022

به گزارش «تابناک»، مهرالله رخشانی مهر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در هفته دولت و باتوجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس حدود ۱۶۰۰ فضای آموزشی با ۹۰۰۰ کلاس درس و زیربنای بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری می رسد اظهار کرد: برای ساخت این مدارس اعتباری حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان صرف شده است.

وی افزود: به صورت میانگین ۲۷۰ هزار دانش آموز کشور از مهر امسال وارد این فضاهای نوساز آموزشی می شوند و در فضاهای استاندارد تحصیل می کنند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه درحال حاضر حدود ۶۴۰۰ پروژه آموزشی در سراسر کشور توسط سازمان نوسازی مدارس در حال ساخت است گفت: این ۶۴۰۰ پروژه در تمام نقاط کشور به صورت پراکنده در حال ساخت هستند و به تدریج وارد چرخه فضای آموزشی کشور می شوند. پیش بینی می کنیم با توجه به ساخت این فضاها در سال آینده هم بیش از ۴۰۰ هزار دانش آموز بتواند وارد فضاهای نوسازی جدیدی شوند که امروز در دست ساخت داریم.

رخشانی مهر اضافه کرد: علاوه بر این، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همزمان با هفته دولت ۲۰۰۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و هنرستانی خریداری کرده و توسط ادارت کل استانی به مدارس تحویل داده شده است تا هم در مدارس نوساز و هم مدارس دیگر که نیازمند به روز رسانی تجهیزات بودند، از تجهیزات استاندارد استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی