بازدید 7045

عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟

کد خبر: ۱۱۳۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸ 20 August 2022

احتمال خودکشی عامل قتل مسلحانه زن جوان در حالی قوت گرفته است که برخی شواهد موجود نشان می دهد مردی که چند ساعت بعد از قتل زن جوان، خود را از پل عابر پیاده ای در نزدیکی سه راه فردوسی مشهد پایین انداخت همان قاتل مسلح فراری است.

به گزارش خراسان، صبح دوشنبه (بیست و چهارم مرداد) گذشته، مرد مسلحی که اسلحه کلت را در دست می فشرد وارد یک منزل مسکونی در خیابان طبرسی شمالی 58 شد و زن 35 ساله ای را مقابل سه فرزند 5، 13 و 15 ساله اش به قتل رساند و از صحنه جنایت گریخت.

بعد از ظهر همان روز نیز مرد جوانی خود را از بالای پل عابرپیاده در وسط بزرگراه آسیایی (محدوده سه راه فردوسی) پایین انداخت و خودکشی کرد به طوری که سر وی متلاشی شد و قابل شناسایی نبود.با انتقال جسد مرد مذکور به پزشکی قانونی، تحقیقات گسترده پلیس با دستوراتقاضی عارفی راد« قاضی ویژه قتل عمد» برای شناسایی هویت وی در حالی آغاز شد که بررسی های مقدماتی با توجه به شواهد موجود نشان می دهد این مرد احتمالا همان قاتل مسلح است که زن جوان را مقابل چشمان فرزندانش کشت.

شایان ذکر است خبر خودکشی مرد جوان در صفحه 11 روزنامه خراسان با عنوان دو خودکشی در یک روز و خبر قتل مسلحانه زن جوان نیز با عنوان «جنایت مهاجم مسلح مقابل دیدگان 3 کودک» در صفحه حوادث سه شنبه بیست و پنجم مرداد به چاپ رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر