بازدید 4099

اعضای یک باند قاچاق سلاح دستگیر شدند

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند قاچاق سلاح شکاری غیر مجاز در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ 11 August 2022

 

به گزارش تابناک از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی روز پنجشنبه افزود: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال محموله ای از سلاح به وسیله ۲ دستگاه خودرو به یکی از استان های غربی، موضوع بصورت ویژه در دستور کار تیم های عملیاتی و اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پس از اینکه با رصد هوشمندانه خود مسیر تردد خودروهای متهمان را شناسایی کردند با اخذ مجوز از مرجع قضایی به محل اعزام و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ ۲ دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان را توقیف کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۳۵ قبضه انواع سلاح شکاری غیر مجاز در بازرسی از خودروهای مذکور خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی تاکید کرد: پلیس قاطعانه با خرید، فروش و نگهداری سلاح های غیرمجاز برخورد می کند و در این راستا از شهروندان درخواست می شود تا درصورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد های قانونی با متخلفان صورت گیرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل