بازدید 7770

جاری شدن سیلاب در نجف آباد و خوانسار

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از جاری شدن سیلاب در نجف آباد و خوانسار در پی بارش‌های همرفتی عصر امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 11 August 2022

به گزارش «تابناک»، منصور شیشه فروش شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارندگی‌های همرفتی و رگباری تابستانه عصر روز چهارشنبه و اوایل شب در سنگ‌سفید خوانسار، گلپایگان و نجف آباد منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی مغازه‌ها، معابر و مراکز عمومی شد و خساراتی به بخشی از منازل مسکونی وارد کرد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها دهق و علویجه و بهارستان در جنوب شهر اصفهان را نیز فراگرفت، افزود: همچنین توفان گردوغبار محور سگزی کوهپایه را عصر امروز در نوردید که در شهرک صنعتی دهق کاهش شعاع دید و گردوخاک به شبکه های برق خسارت وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه حوادث عصر امروز خسارت جانی نداشته است، خاطرنشان کرد: عوامل امدادی نسبت به بازگشایی مسیرها، تخلیه آب از معابر و منازل اقدام کردند و نیروهای کمکی از اصفهان اعزام شدند و همچنان در حال تخلیه آبگرفتگی از منازل و معابر در مناطق درگیر هستند.

شیشه فروش ادامه داد: موج بارندگی در ساعات آینده در مناطق مرکزی ادامه دارد و فردا هم غرب و مناطق مرتفع در اوایل شب و عصر بارش های رگباری خواهند داشت که به مردم و به ویژه عشایر و دامداران توصیه می‌کنیم از تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کرده و از چرای دام در مناطق مستعد سیل بپرهیزند.

وی ابراز داشت: سیلاب عصر امروز منجر به ابگرفتگی ۲۲ واحد مسکونی در نجف اباد و خوانسار شد.

به گزارش خبرنگار مهر بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان میانگین بارش همرفتی عصر امروز در نجف آباد ۲۷ میلیمتر و در اصفهان ۹ میلیمتر بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان