بازدید 201675

دوره آموزشی سربازی چند روزه شد؟

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح: مدت دوره آموزشی سربازی بسته به نوع مرکز و نوع تخصص آموزشی متفاوت است؛ به طور مثال نخبه‌ها یک ماه دوره آموزشی سربازی سپری می‌کنند؛ همچنین افرادی که در حال حاضر در مناطق گرمسیر دوره آموزشی سربازی خود را طی می‌کنند به مدت ۶ هفته و کارکنان وظیفه‌ای که در مناطق خوش آب و هوا مشغول خدمت باشند مدت دوره آموزشی سربازی آن‌ها ۸ هفته خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ 10 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح، مدت دوره آموزشی سربازی را اعلام کرد.

 امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص مدت دوره آموزشی سربازی اظهار داشت: در حال حاضر مدت دوره آموزشی سربازی بین ۶ تا ۸ هفته متغیر است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: مدت دوره آموزشی سربازی بسته به نوع مرکز و نوع تخصص آموزشی متفاوت است؛ به طور مثال نخبه‌ها یک ماه دوره آموزشی سربازی سپری می‌کنند؛ همچنین افرادی که در حال حاضر در مناطق گرمسیر دوره آموزشی سربازی خود را طی می‌کنند به مدت ۶ هفته و کارکنان وظیفه‌ای که در مناطق خوش آب و هوا مشغول خدمت باشند مدت دوره آموزشی سربازی آن‌ها ۸ هفته خواهد بود.

وی گفت: در گذشته مدت دوره آموزشی سربازی ۴۵ روز بود که بعد از آن دو هفته به آن اضافه شد که از دو سه ماه پیش تاکنون مدت دوره آموزشی سربازی بسته به مرکز و تخصص بین ۶ تا ۸ هفته خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۲
بدبخت های فلک زده
لطفا طول دوره آموزشی معافین از رزم را هم مشخص کنید!!
سلام دوره آموزشی 05 کرمان چند روزه است درتابستان 1401
ایا بیرجند گرمسیر،است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
نه نیس
ای کاش این سربازی مسخره را برمیداشتن واقعا وقت تلف کردنه
خوب خداروشکر براسربازها کرونا نیست
داداش پیگیر فروش سربازی سرباز غریبه‌ای بالای ۳۰سال باشید دمتون گرم
سلام برای معاف از رزم ها هم ۸هفتس
اگه میان دوره بعد ۱۳روزبدن چندروزهست
ما میگیم کلا جمعش کنید این سربازی عهد دقیانوسی رو شما دربارش پیام میدین
از خبرنگاران بعیده چرا ستاد کل رو تو فشار قرار نمیدن تا جواب بدن درباره سربازی اجباری
مگه سربازی حرفه ای چشه اینقدر از تغییر میترسن
کل دنیا بجز چند کشور این مدل جمع شده
خدا به داد برسد .بچه 19 ساله رو از بغل مامانش در بیارید بعد آموزش درست و حسابی هم ندهید و فقط نظام جمع. تازه آن هم چپکی اجرا کنه بعد یک ماه اسلحه دستش بدهید یا بفرستید در بیابان پست بده یا در نیروی پلیس بفرستید بین ارازل و اوباش و قاچاقچی و یا مردم شهر که این بچه فرق هیچ چیز رو از هم تشخیص نمیده چون آموزش ندیده. در کوتاهترین زمان ممکن گند بالا میاره که درصد زیادی به بازداشت و زندان و... منتهی میشه و برای واحد مربوطه هم بدنامی به بار میاد و تازه بازرسی و حفاظت سازمان باید پیگیری کنه علت آسیب کجا بوده. خوب برادر من معلومه از اول جلوی ضرر رو بگیر.
حداقل ۲ ماه وحداکثر ۳ ماه خوب بود با ۴۰ روز که آموزش داده نمیشه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی