بازدید 3164

دسته‌های عزادار با پلیس هماهنگ باشند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان مسوولان هیات‌های مذهبی را هنگام راه اندازی دسته های عزادار به هماهنگی به پلیس راهور و رعایت موازین ایمنی فرا خواند.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 06 August 2022

به گزارش «تابناک»، سرهنگ محمدرضا محمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به سانحه دلخراش شب گذشته در شهرستان اردستان که خودروی سواری با عزاداران حسینی برخورد کرده و سه کشته و ۱۹ مصدوم برجاگذاشت گفت: مسوول این هیات عزاداری بدون هیچگونه هماهنگی قبلی با پلیس شهرستان و بدون رعایت نکات ایمنی با وجود تاکیدهای مکرر و هشدارهای لازم در این خصوص، نسبت به حرکت دسته عزاداری در مسیر حاشیه ای و تاریک اقدام کرده بود که منجر به این حادثه شد.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: در این سانحه راننده پژو و مسوول هیات عزاداری هرکدام به میزان ۵۰ درصد توسط کارشناسان پلیس راهور مقصر شناخته شدند.

وی ادامه داد: پلیس حتی فراتر از وظیفه به منظور پیشگیری از چنین حوادثی برای بیشتر هیات‌های عزاداری، کاور پلیس‌یار محرم و حتی تجهیزات ترافیکی تهیه و در اختیار گذاشته است.

وی همچنین از آمادگی پلیس برای ایجاد محدودیت‌های مقطعی، دائم و پوشش ترافیکی مراسم‌های عزاداری در روزهای باقیمانده دهه اول محرم و نیز اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد : در این روزها در محل‌های اجرای مراسم‌ عزاداری در خیابان‌های اصلی شهرهای استان محدودیت های ترافیکی خواهیم داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: در شهر اصفهان در محدوده‌های اطراف میدان امام (ره) ، میدان احمدآباد به سمت ولی‌عصر، تقاطع خیابان صغیر اصفهانی به سمت خیابان کمال، چهار راه عسگریه، تقاطع پل میر- شیخ صدوق به سمت چهار راه نظر، میدان بسیج و شهید لاوی به سمت گلستان شهدا، پلیس به منظور پوشش ترافیکی‌ لازم حضور کاملا محسوس خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار