بازدید 17051
۸
ملی‌پوشان میلیاردری که از کیسه مردم می‌بخشند

استوری تاج پسند!

فریدون حسن
کد خبر: ۱۱۳۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ 05 August 2022
استوری مشترک چند بازیکن ملی پوش در محکوم کردن اقدامات نمایندگان مجلس برای برخورد با مهدی تاج به عنوان عامل اصلی پرونده ویلموتس بیانگر این حقیقت است که فوتبال هیچگاه نمی‌تواند برخورد با تخلفاتش را تحمل کند.

خیلی جالب است، فوتبالی جماعت هر وقت احساس خطر می‌کند یاد معیشت مردم می‌افتد. خیلی جالب است وقتی میلیاردی از بین المال میگیرند به فکر آب و نان مردم نیستند، اما وقتی قرار میشود تا با تخلف و فریادشان برخورد شود آنوقت، مردمداریشان گل می‌کند.
جالب است همین بازیکنان چند هفته قبل برای تغییر سرمربی تیم ملی متوسل به بالاترین مقامات دولتی شدند و کاری کردند که جایگاه و شان سرمربی تیم ملی زیر سئوال رفت، اما حالا که قرار با برخورد با فساد و تخلف است با دست مایه قرار دادن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از نمایندگان مردم میخواهند کار فوتبال را به فوتبالی‌ها واگذار کنند.
 
استوری تاج پسند!

این ادبیات شما را یاد چه کسی می‌اندازد؟
بله درست حدس زده اید، مهدی تاج، وقتی قرار به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان مطرح بود علیه همین نمایندگان حرف زد و گفت بهتر است نمایندگان بجای فوتبال مشکل خرید گوشت مردم را حل کنند.

حالا همان ادبیات در روز‌هایی که مجلس می‌خواهد نقش نظارتی خود را ایفا نماید از زبان بازیکنان تیم ملی شنیده می‌شود.
 
به بازیکنان تاج پسند باید گفت باشد قبول، نزدیک، ۱۹۰ میلیارد خسارت به بار آمده را از جیب تاج و خودتان پرداخت کنید بعد به نمایندگان مجلس بگویید بروند دنبال حل مشکلات مردم.

مشکل اینجاست که از مدیر تا بازیکنان فوتبال اینقدر پول نفت و حرام خورده اند و اینقدر دستشان در جیب مردم بوده که حالا نمی‌توانند کوچکترین برخوردی را تحمل کنند؛ و اگر هم بنا به برخورد شود بلافاصله خود را پشت مشکلات مردم پنهان می‌کنند. استوری جدید بازیکنان ثابت می‌کند که بازیکن فوتبال همراه با مدیران بیت المال خورش هیچگاه مبارزه با فساد در فوتبال را بر نمی‌تابد. اصلا چه کسی برای آن‌ها بهتر از مهدی تاج که از پول مردم چمدان چمدان دلار برایشان بفرستد.

آقای بازیکن حواست باشد برخورد با مسببان پرونده ویلموتس یک خواسته عمومی است، خواسته همین مردمی که سنگشان را به سینه می‌زنید. پس بهتر است بجای چوب لای چرخ گذاشتن حرکت مبارزه با فساد و تخلف در فوتبال به فکر ارائه بازی خوب و آبرومندانه در زمین برای سرافرازی ایران باشید..
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
وقتی سیستم فاسد باشه هیچ چیزی درست نمیشه.

همه می دانیم نمایندگانی که الان در مجلس هستند از رای اکثریت مردم نیستند.نه تخصص دارند نه نجابت نه صلابت. بنابراین بهتر است طوری دیگر به قضیه نگاه کنید و تحلیل آبکی و احساسی را کنار بگذارید.

و من الله توفیق
بالاخره یکی حرف ملت را زد .
کاری به خط و ربط سیاسی نمایندگان نجلس نداریم. ولی تعیین تکلیف مسببان این خسارت هنگقت باید مجازات شوند.
آقاین ملی پوش هم سرشون به فوتبال گرم باشه. ظاهرا حد و مرز خودشون رو گم کردند.
اولا که به نمایندگان مجلس، فساد مسئولین ارتباط دارد و هشدار نسبت به آن جزو وظایفشان است ولی اگر به آنها ارتباط نداشته باشد، به بازیکنان تیم ملی حتما ارتباطی ندارد که در مورد مربی تیم ملی اظهار نظر کنند
اون نماینده ها هدفشون بیشتر تبلیغ است تا حالا اینهمه فساد در فوتبال بود کجا بودند ؟ ادای پیگیری مشکلات دارن و چون رای حداقلی داشتن مردم اعتماد ندارند
مقامات عالی کشور درس عبرت آموزی به تاج و گستاخی هایش بدهند. رئیس جمهور انقلابی جناب آقای رئیسی با اقتداری که از شما سراغ داریم که هیچ وقت از حواشی نمیترسید، به این خواسته عمومی عمل کنید و مدیران مفسد فوتبالی را ادب کنید. دم نمایندگان مخالف تاج هم گرم.
حتما و به هر قیمتی باید جلوی ریاست تاج را گرفت تا هم درس عبرتی برای مفسدان باشد و هم بازیکنان تیم ملی بفهمند در مسائلی که نمیفهمند و به آنها ربطی ندارد، دخالت نکنند.
تاج ، ماجدی ، بازیکنان تیم ملی ، نمایندگان معترض مجلس. هیچ کدامشان به صورت واقعی به فکر مردم و این همه مشکل و گرانی نیستند. آیا شده در این چند وقت همین آقایان معترض به گرانی ها ، نپرداختن حقوق بازنشستگان ، مشکل مسکن و بیکاری کاری کرده باشند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر