بازدید 40922

دردسر بزرگ برای هالک ایرانی در بازگشت به ایران

سجاد غریبی به دلیل اتفاقات رخ داده اخیر باید پاسخگو باشد.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹ 04 August 2022

به گزارش تابناک، در هفته گذشته به ناگاه ویدئوهایی از مبارزه سجاد غریبی چهره اینستاگرامی مشهور به هالک ایرانی در فضای شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب بسیار وسیعی داشت؛ غریبی در یک مبارزه بوکس با حریفی نه‌چندان نام آشنای قزاق در حال کتک خوردن از او است و مبارزه‌ای بسیار ضعیف و تحقیرآمیز را از خود به‌نمایش می‌گذارد که این مسئله در هفته گذشته بیش از هر موضوع دیگری مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت و البته در خارج از ایران نیز در اغلب رسانه وایرال و موجب ریشخند این ورزشکار ایرانی شد.

بعد از این مبارزه بود که تعداد زیادی از اهالی ورزش به خصوص آنهایی که دستی در رشته‌هایی مثل بوکس و ورزش‌های رزمی دارند، به انتقاد از غریبی پرداخته و از او بابت کاری که باعث زیر سوال رفتن وجهه ورزش ایران در صحنه‌های بین‌المللی شده، انتقاد کرده‌اند.

غریبی در لایو اینستاگرامی به اتفاق فردی که خود را مربی او معرفی کرد، به ابراز پشیمانی از تصمیمات عجیب خود پرداخته و از مردم ایران عذرخواهی نمود.

با ادامه این اظهارنظرها و انتقادهای شدید و با توجه به آنچه که در آخرین مصاحبه غریبی رخ داده و از آنجایی که او در این مبارزات خود را نماینده ایران معرفی کرده و با عناصر عرفی وارد رقابت می‌شده است، برخورد جدی با وی انجام خواهد شد.

این چهره اینستاگرامی باید درباره ماهیت کار، فعالیت ورزشی و همچنین آنچه که وی را به سمت برگزاری رقابت‌های نمایشی کشانده توضیح کافی برای مسئولان مربوطه داشته باشد.

البته فعالیت‌های ورزشی غریبی زیر نظر نهاد خاصی نبوده و وی به‌صورت شخصی و صرفا در جهت برنامه‌هایی که با توجه به شهرت وی در اینستاگرام مورد توجه قرار می‌گرفت؛ پیش رفته است.

 

ورزش سه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۴
اسم ورزشکار برای این موجود شیاد ندارید
معلوم نیست پشت این قضیه پول هست یا تحقیر
این همه مسئول که مملکت رو زیر سوئال بردن اینم روش.
تو را خدا این دیوانه را به زنجیر بکشید تا باعث آبرو ریزی برای کشور نشه. هر روز یه دسته گلی به آب میده. بسه دیگه
چرا؟مرتکب خلاف شده؟پول مردم و دولت را خورده؟عمل خلاف شرع کرده؟
این به هیچ وجه به ایران ربطی نداره. چه می برد چه می باخت.
اون فقط یک ایرانی هست و معلوم هست وقتی جای شرکت کند به کشورش اساره می شود.
هر برخوردی با اون نشان از حقارت ما ایرانیهاست
این آقا هالک نیست

فقط یک کیسه بوکس پر ادعا است

سوژه ای برای تحقیر و تمسخر
شاید ؛ شهرت در فضای مجازی و پول ، براش از آبرو ی خودش و کشورش ، مهم تره !!
چرا نگفتی کی ازش پاسخ خواسته؟
متاسفم واسش..
بنظرم فدراسیون‌های بوکس و کاراته و تکواندو و جودو و فدراسیون‌های ورزش‌های رزمی هر یک بطور جداگانه از سجاد غریبی و تحقیر نام ایران و حتی تحقیر شعائر مذهبی شده است به دادستانی کشور طرح شکایت کنند و خواستار برخورد قانونی دادگستری با اینگونه اهمال گردیده تا دیگر افرادی بعدی اقدام به ابن تمسخر و ریشخند و مضحکه شدن اعتبار یک کشور نشوند
این بنده خدا رو رژیم بدید از چربی راحت بشه کوه چربی بود
شخصی به غایت بی مایه بی شخصیت و وقیح
بنده خدا مشکل داره و گرنه آدم با سی سال سن نمیتونه تشخیص بده که با این وضع آمادگی این اتفاقات می افته؟
در ورزشهای دونفره همیشه در رینگ و تشک اون قدرت واقعیت را نمیتونی به اجرا بگذاری این دو طرفه هست...ولی مقصر اونایی هستن که این ساده را شیر کردن...شما میدونید اینا که کامنت فحش مینویسن داره درآمد کسب میکنه...هنوزم آنفالوش نکردن...چرا؟؟؟؟؟با اینکه گفت من را آنفالو کنید هنوز نکردن پنجاه درصد مقصر اینها هستن...علتش چیه آنفالو نمیکنن...وقتی آمارش بیاد پایین دگه نمیتونه کاری بکنه مثلا پنج هزار فالور...تنها راه اینکه بتونید اینو بشونیش سر جاش آنفالو هستش وسلام..الانم دستگیر شده فرودگاه هنوزم آنفالو نکردن..خخخخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان