بازدید 5746

مذاکره رسمی عزت‌اللهی با تراکتور در گام نهایی

کد خبر: ۱۱۳۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 03 August 2022

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد حضور دوباره در این باشگاه و وضعیت نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ایوب بهتاج سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه عنوان کرد: در این خصوص لازم است با آقای بردیف نشستی داشته باشم و صحبتی داشته باشیم و به طور دقیق ببینیم تا چه میزان خواسته‌های ایشان در نقل و انتقالات برآورده شده و چقدر دیگر نیاز به فعالیت در نقل و انتقالات داریم ولی همینقدر می‌گویم که کار تراکتور هنوز تمام نشده است و تا جایی که می‌دانم چند بازیکن دیگر قرار است اضافه شوند و به زودی این اتفاق رخ می‌دهد. 

بهتاج در مورد وضعیت تراکتوری شدن سعید عزت اللهی که نامش این روزها زیاد مطرح می‌شود خاطرنشان کرد: بهتر است خیلی وارد اسامی نشویم و هر بازیکنی که قرارداد امضا کرد اعلام می‌کنیم ولی در مورد ایشان بگویم که به توافقات خوبی رسیدیم و انشاءالله به زودی به توافق کامل خواهیم رسید و قراردادش امضا خواهد شد. 

وی در رابطه با وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) توضیح داد: ورزشگاه به طور جدی دارد رویش کار می‌شود و مسائل زیرساختی که در دست بازسازی بود به سرعت انجام می‌شود تا هرچه زودتر بازی‌های تراکتور در آنجا برگزار شود و بتوانیم به بهترین شکل از هواداران خوب تیم در این محل میزبانی کنیم و بازی‌های تیم انجام شود. ابتدای فصل ما در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی بازی خواهیم کرد ولی به زودی این ورزشگاه آماده خواهد شد.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل