بازدید 13778
۴

کرونا بوستان‌های تهران را تعطیل کرد

مختاری گفت: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی پارک‌های شهری، کوهستانی و جنگلی پایتخت به مدت ۲ هفته تعطیل شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 28 July 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی محمد مختاری گفت: این تعطیلی شامل بوستان‌های محله‌ای نمی‌شود، اما انتظار داریم شهروندان در بوستان‌های محله‌ای نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی بوستان‌های جنگلی از جمله لویزان، چیتگر، شهدای خلیج فارس، کوهسار، یاس فاطمی که بوستان‌های فرا منطقه‌ای محسوب می‌شوند به مدت ۲ هفته تعطیل شد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌های شهر تهران ادامه داد: تمامی بوستان‌های منطقه‌ای از جمله بوستان‌های ارم، ولایت، نهج البلاغه، آب و آتش، لاله و سایر اماکن تفرجگاهی شهر تهران به مدت ۲ هفته تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در این زمینه همچون گذشته با عوامل حراست بوستان‌ها همکاری داشته باشند و این تدابیر در راستای حفظ سلامت شهروندان اجرایی و عملیاتی شده است.

مختاری گفت: سلامت شهروندان از هر موضوعی مهمتر است و با جسم سالم می‌توان به دل طبیعت زد و با همکاری خوب مردم امیدواریم از این شرایط سخت کرونایی عبور کنیم.

به گفته مختاری تمامی مسیرهای ورودی بوستان‌های پایتخت توسط عوامل حراست مسدود شده و از ورود شهروندان جلوگیری می‌شود و همچنین بنرهای اطلاع رسانی نیز در قسمت ورودی بوستان‌ها نصب شده است.
۲ هزار و ۲۸۹ بوستان شهری و جنگلی در مناطق ۲۲ گانه پایتخت واقع شده که بوستان جوانمردان، نهج البلاغه، چیتگر، شهدای خلیج فارس، یاس فاطمی، تلو، ارم، سرخه حصار و ولایت از جمله آن‌ها است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۴
جالبه بوستان ها در فضای باز عامل کرونا هستند ولی عزاداری ها در فضای بسته مسجد و تکیه ها کرونا نمیگیرن. کلا دنبال بهانه برای شاد نبودن مردم هستید. دقیقا دو هفته محرم بوستانها تعطیل بشن
دوباره طرحهای احمقانه شروع شد! باز پارکها و فضاهای وسیع بسته شدن تا مردم به ناچار در فضاهای کوچک و محدود تجمع کنن!
آره جون عمتون!! به خاطر كروناست !!!دسته هاي سينه زني راه ميوفتن كرونا نيست ملت برن بوستان كرونا!!!شما هم كه همش نگران ملت!!!
خیلی مسخره است. کرونا که می‌شود پارک را تعطیل می‌کنند که در هوای آزاد مردم هستند و کسی هم نزدیک غریبه نیست. ولی تجمع در کلاس‌های حضوری (آموزشگاه‌ها و مدارس غیرانتفاعی)، نماز جماعت، تجمع در صف نان، تجمع در پاساژها و ... هیچ مشکلی ندارد.
همیشه متأسفانه مسئولین ما به جای راه‌حل‌های واقعی دنبال راه‌حل‌های نمایشی هستند که بگویند یک کاری کرده‌اند در حالیکه در واقع هیچ‌کاری نمی‌کنند و اصلا نباشند بهتر است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل