بازدید 9876
۶

تصادف دلخراش پراید/ مرگ پدر و مادر و ۴ فرزندشان

حوالی ساعت ۱۸ سه‌شنبه یک مورد حادثه تصادف پراید با تریلی در جاده اصفهان-نایین محدوده ملا احمد ثانی به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 28 July 2022

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، مهدی ولیپور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره جزئیات این حادثه هولناک گفت: در پی دریافت این گزارش بلافاصله دو تیم امداد و نجات از نزدیکترین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان اصفهان به محل حادثه واقع در جاده اصفهان-نایین اعزام شده و مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پراید در حال حرکت ناگهان از مسیر اصلی خود خارج شده و پس از برخورد با نیوجرسی میانه راه وارد مسیر مخالف شده و با یک دستگاه تریلی برخورد کرده است.

سواری پراید که به طور کامل زیر تریلی رفته و له شده بود عوامل امداد و نجات جاده‌ای استان اصفهان با استفاده از تجهیزات مخصوص سعی کردند سرنشینان را از زیر کابین بیرون بکشند و خودرو را نیز رها کنند اما با بیرون کشیدن سرنشینان خودرو که ۶ نفر بودند مشخص شد همگی به‌دلیل شدت جراحات وارد شده و جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته ولیپور، ۶ جانباخته حادثه که سرنشینان پراید بودند یک زوج ۴۰ ساله و چهار فرزند دو، هفت، ۱۲ و ۱۵ساله آنان بودند و علت این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه بررسی و اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
از سالهای دور این نوع کامیون بنز را میدیدم، واضح است به دلیل ارتفاع بسیار بالای سپر جلو و بزرگی چرخ ها موارد بسیار زیادی پیش می آید که مانند تصویر روی خودرو های سواری میرود و با توجه به وزن بالا و زپرتی بودن خودروهای تولید داخل آنها را له میکند. ولی مسولین بجای دیدن چنین مسائل ساده ای چشمشان به موی مردم است! اگر سپر این خودرو پایین تر بود روی آن نمیرفت و شاید پراید به اطراف منحرف میشد و خسارت کمتری به بار می آمد.
خدا لعنت كند آنان كه به بهانه حمايت از توليد داخلي اجاز ه توليد اين ارابه هاي مرگ را مي دهندفقط نگاه به عكس كنيد مي فهميد كه هيچ ايمني در تصادف ندارند لعنت به بر شما كه يا خود مافياي خودرو هستيد ويا حامي آنها
با مدیریت صحیح کاری کنیم که زنده ها نمیرن
فرزند اوری پیشکش
اشکالی نداره که جون آدیمزاد کیلویی چنده ؟ فقط جیب خودروساز محترم سایپا پر باشه کافیه . هر چی ماشین حلبی تر سود بیشتر . سود خیلی مهمتره
چرا یه فکری برای این ماشین های چرخ گوشت نمی کنند. هم مصرف بالای گازوئیل دارند، هم آلودگی، هم کند و مهمتر از همه حادثه ساز. هر ماشینی با این کامیون ها تصادف میکنه. مستقیماً راهی زیر چرخ ها میشه و هرکی و هرچی هست رنده و مچاله میشه و امکان زنده مونده تقریباً صفره
خدا لعنت کند بانی و باعثش خدا لعنت کنه هرکسی اجازه نمیده‌مردم‌سوار خودروی ایمن بشن اینم نتیجه اش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست