بازدید 20426
۱

فرمان و ماموریت ویژه رئیسی به وزیرخارجه

رئیس جمهور ضمن تاکید بر پیگیری جدی موضوع حقابه ایران از افغانستان، دستور داد سایر راهکارهای موجود برای تامین آب شرب و کشاورزی مردم سیستان و بلوچستان در اولویت کاری وزارتخانه‌های مربوطه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 27 July 2022


به گزارش تابناک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه، در جلسه هیأت وزیران، وزرای امورخارجه و نیرو را مامور پیگیری حقابه ایران از رود هیرمند کرد و گفت: دولت مردمی در پیگیری حقوق ملت به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

رئیسی همچنین به وزارتخانه‌های مربوطه ماموریت داد که با جدیت، سایر راه‌های تامین آب شرب و آب کشاورزی برای مردم استان سیستان و بلوچستان از جمله از طریق حفر چاه‌های ژرف و اختصاص دکل‌های ویژه را پیگیری نموده و هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

رئیس جمهور با اشاره به دیدار دیروز خود با ائمه جمعه سراسر کشور، کارآمدی را مهمترین شاخص در انتصابات مسئولان ملی واستانی و محلی اعلام کرد و گفت: مدیران دولت مردمی باید کارآمد، انقلابی و تحول‌خواه باشند و اگر غیر از این باشد، هدف‌گذاری‌های انجام گرفته محقق نخواهد شد.

رئیسی انتخاب مسئولان کارامد را حق‌الناس خواند و گفت: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و به گردن همه مسئولان حق دارند و ما نیز تحت هیچ شرایطی نباید از احقاق حق‌الناس کوتاه بیاییم.

ماموریت رئیسی به وزیر خارجه؛ از پیگیری حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد

در جلسه امروز هیأت دولت گزارش‌هایی از وضع مناسب ذخایر کالاهای اساسی و طرح جهش تولیدات دیمی و محصولات شیلاتی ارائه شد.

آغاز انتقال آب به دریاچه ارومیه از دیگر مسائلی بود که در جلسه هیأت وزیران بررسی شد. مسئولان مرتبط در دولت امیدوارند با این اقدام احیای دریاچه ارومیه، شتاب ملموسی بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
رییسی گفت: دولت مردمی در پیگیری حقوق ملت به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.البته فقط عقب نشینی میکند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان