بازدید 5052
بهترین نمره را به عطایی و تیمش می‌دهم

كارخانه: در تیم ملی والیبال مربی داخلی از خارجی بهتر بود

کد خبر: ۱۱۳۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ 23 July 2022

برنامه صبح و ورزش امروز رادیو ورزش در گفتگو با مصطفی كارخانه عملكرد تیم والیبال در لیگ ملت‌ها را بررسی كرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مصطفی كارخانه مربی والیبال در گفتگویی با شبکه رادیویی ورزش در خصوص بازی ایران و لهستان اظهار داشت: ما با بضاعت ۴۰ الی ۵۰ درصدی به مسابقات رفتیم و بعد از بازی سرمربی تیم لهستان بازی بازیکنان تیم ما را تحسین كرد. در حال ساختن تیم جدید هستیم و برخی از آنها هم آسیب دیده بودند، اما بازی به بازی بهتر شدیم.

كارخانه بیان داشت: به آقای عطایی و همكارانش بهترین نمره را می‌دهیم. كادر فنی هنر خود را نشان داد و با صبوری و تحمل در مورد انتقادات بعد از باخت در برابر ژاپن و هلند، باعث شد بازیكنان بعد از آن خودشان را پیدا كنند. برد برابر آمریكا و لهستان خودباوری ما را بیشتر كرد. هر چه جلوتر آمدیم تیم منسجم‌تر شد. ما این بازی‌ها را تیمی بردیم.

وی خاطرنشان کرد: ما چهار بازی پا به پای لهستانی‌ها بازی كردیم. لهستان تیم اول دنیاست. هر كاری كه لازم بود كادر فنی و بازیكنان ما انجام دادند. یادمان نرود ما با بضاعت ۴۰ الی ۵۰ درصدی بودیم. در بازی پنجم شروع خوبی نداشتیم و زمانی در ۱۵ تایی عقب باشیم كار سخت تر می‌شود.

این مربی والیبال بیان کرد: به آینده این تیم خیلی می‌توان امیدوار بود. صادقانه باید گفت در والیبال راه روشنی داریم و باید تجربه كسب كنیم تا روند تیمی قوی‌تری را داشته باشیم.

وی در پایان گفت: ما نسبت به سال گذشته با مربی خارجی، امسال عملكرد بهتری داشتیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی