بازدید 8381
خبر

رئیس کمیته بدوی انتخابات فوتبال هم رفتنی شد!

علی فلاحتی شهاب‌الدینی رئیس این کمیته نیز کارمند وزارت علوم است و عضو هیات علمی دانشگاه علامه محسوب می‌شود که خلاف اساسنامه است.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ 23 July 2022

این روزها بحث احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات هشتم شهریور بسیار داغ است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بر سر ترکیب اعضای این کمیته مباحث شدیدی در جریان است و گویا اینکه چه افرادی در این کمیته تعیین کننده عضو باشند، در ترکیب نامزدهای نهایی تاثیر دارد!

بعداز کناررفتن دو عضو کمیته بدوی به دلایل قانونی ، حالا گفته می‌شود رئیس این کمیته هم دارای شرایط لازم نیست و باید کنار برود. 

رئیس کمیته بدوی انتخابات فوتبال هم رفتنی شد!

بعداز حذف گردانی بدلیل سابقه همکاری با سازمان لیگ و شاه کرمی که به دلیل مسوولیت در وزارت نفت کنار رفت ، حالا خبر می‌رسد علی فلاحتی شهاب‌الدینی رئیس این کمیته نیز کارمند وزارت علوم است و عضو هیات علمی دانشگاه علامه محسوب می‌شود که خلاف اساسنامه است.

به این ترتیب تنها حبیب الله حبیبی عضو حقوقدان این کمیته و سیاری امینی عضو علی البدل باقی می‌مانند که فاقد مشکلات قانونی برای حضور و تصمیم گیری در کمیته هستند و سایر اعضا در صورت ماندن در جلسات هم حق رای ندارند!

حالا کاندیداهایی که به عدم احراز صلاحیت احتمالی خود معترض هستند، ادله تازه‌ای برای بی اعتبار کردن تصمیمات کمیته بدوی انتخابات علیه منافع خود پیدا می‌کنند و مشخص نیست آیا این کمیته که باید مجری قانون باشد، خود صلاحیت قانونی دارد یا خیر؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست