بازدید 59429
۵

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در تهران

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، 2 همدست سارق که بیرون از طلافروشی حضور داشتند و در حال کشیک بودند، پس از شنیدن صدای آژیر ماموران کلانتری سریعا با خودرو پژو پارس پا به فرار گذاشتند.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۱ 18 July 2022

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ مرد جوانی که در خیابان ۱۷ شهریور تهران اقدام به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی کرده بود، دستگیر شد‌‌. این در حالی است که ۲ همدست وی پس از مشاهده ماموران پلیس از مهلکه گریختند.

 شنبه 25 تیرماه جاری، گزارش درگیری 2 مرد داخل یک طلافروشی در خیابان 17 شهریور از سوی اهالی محله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیم عملیات کلانتری 128 تهران‌نو و عوامل ضربت سرکلانتری یازدهم پلیس پیشگیری بلافاصله راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند.

تیم پلیسی پس از حضور در طلافروشی به درگیری خاتمه دادند و در ادامه متوجه شدند، مرد جوان به قصد سرقت مسلحانه وارد این طلافروشی شده و درگیری را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید


در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، 2 همدست سارق که بیرون از طلافروشی حضور داشتند و در حال کشیک بودند، پس از شنیدن صدای آژیر ماموران کلانتری سریعا با خودرو پژو پارس پا به فرار گذاشتند.

در ادامه ماموران کلانتری 128 تهران‌نو در بازرسی بدنی از متهم موفق به کشف سلاح کلت کمری به همراه 6 گلوله جنگی و یک سلاح سرد شدند.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، متهم پس از ورود به طلافروشی با جعل عنوان مامور اداره آگاهی قصد سرقت محتویات داخل مغازه را داشته که پس از ایجاد درگیری با فروشنده مغازه و ازدحام مردم و با حضور بموقع پلیس این سرقت ناکام مانده‌است.

متهم پس از بازجویی‌های اولیه برای کشف جرائم احتمالی به دادسرای ناحیه 34 (ویژه سرقت) منتقل شد و کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی جهت دستگیری 2 متهم متواری وارد عمل شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۵
خدارو شکررررر امنیت داریم
وای .گرونی تورم ..باعث ناامنی شده واقعا ما می‌ترسیم. حتی توی خونه
سلام ضمن تشکرازپلیس های مخلص کارشان راصادقانه انجام وظیفه می نمایندتشکرتشکرامنیت مادست شماست پس پاسداشت رزمندگان ایثارگران و شهدای گرانقدرباشیم-هرچه داریم آزعزتمندان-داریم خدانگهدارتان باشد
تنهاراه جلوگیری از دزدی روزافزون قطع دست دزده.اگهدست دونفر قطع بشه دیگه دزدی نمیشه چون دوتا اثر داره اولیش درد بی انگشتیه دومیش بدتره چون هرجایی بره میدونند که دزد بوده ودیگه ابرو نداره واین دزدها رو براه میاره
متاسفانه الان همراه داشتن کلت کمری خیلی زیاد شده است. در منطقه خرمدشت ، مهدی آباد و جاده قزلحصار کرج که زندانهای استان البرز در آن قرار دارد و مهاجران موقت زیادی اکثرا از استان‌های غربی و شرقی کشور در آن حضور دارند، افرادی زیادی مسلح به سلاحهای سبگ گرم هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم