بازدید 10665

۵۶ متهم تحت تعقیب در شیراز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۵۶ متهم و محکوم تحت تعقیب طی سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ 14 July 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ فرج شجاعی با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب و به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون گریزی هنجارشکنان اجتماعی، این ماموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس این شهرستان با انجام کار‌های فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در نقاط مختلف شهر شیراز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه طی ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند ۵۶ نفر از محکومان و متهمان متواری و تحت تعقیب را دستگیر کنند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

ناکامی راننده در انتقال گازوئیل قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۳۲ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ ابراهیم یگانه اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی اصفهان - شیراز به یک دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد این کامیون حامل ۳۲ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع می‌باشد که راننده قصد انتقال آن را به استان‌های مرزی و خروج از کشور داشته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به معرفی راننده به مرجع قضائی، تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی