بازدید 7005

حمله سایبری به وب‌سایت شهرداری قدس اشغالی

رسانه‌های عبری حمله سایبری علیه وب‌سایت شهرداری قدس اشغالی و خارج از دسترس شدن این وب‌سایت را تایید کردند.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ 14 July 2022


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، وبگاه روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت، امروز (پنجشنبه، 14 ژوئیه)، خبر حمله سایبری علیه وب‌سایت شهرداری قدس اشغالی را تایید کرد.

این وب‌سایت نوشت که یک گروه هکری موسوم به «الطاهره» نزدیک به ایران، مدعی حمله سایبری علیه سایت‌های شهرداری «اورشلیم» و و شرکت رافائل شد. تحقیقات صورت گرفته از سوی یدیعوت آحارانوت نشان داد که سایت شهرداری قدس اشغالی خارج از دسترس است اما سایت شرکت رافائل طبق روال همچنان فعال است.

پیش از این، کانال تلگرامی «صابرین نیوز» با انتشار خبری فوری از حمله سایبری جدید علیه سایت شهرداری شهر قدس اشغالی موسوم به «اورشلیم» و شرکت رافائل وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و متخصص در ساخت گنبد آهنین، خبر داده بود و گروه موسوم به «الطاهره» عراق، مسئولیت این حمله سایبری را برعهده گرفت.

حمله سایبری به وب‌سایت شهرداری قدس اشغالی

کانال تلگرامی صابرین نیوز همچنین نوشت که رژیم صهیونیستی با وجود سپری شدن بیش از یک ساعت و نیم از هک شدن شهرداری قدس اشغالی، هنوز نتوانسته آن را که از دسترس خارج شده، احیا کند.

این در حالی است که دوشنبه پیش نیز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی حمله سایبری علیه سایت شهرداری تل‌آویو را تایید و اعلام کردند که سایت شهرداری تل‌آویو و نیز سامانه مالیاتی از دسترس خارج شده است و «گروه‌های وفادار به ایران» مدعی این حمله سایبری هستند.

این چندمین بار است که وبگاه‌ها و سرورهای حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. آخرین حمله صورت گرفته از این دست به اواخر خردادماه گذشته باز می‌گردد که طی آن، گروه « Sharpboys» سایت‌های گردشگری رژیم صهیونیستی حاوی اطلاعات و کارت‌های اعتباری ۲۰۰ نفر را مورد حمله سایبری از نوع «malwar» (حمله بدافزاری) قرار داد.

اردیبهشت‌ماه گذشته نیز، تیم سایبری موسوم به «الطاهره» عراق با شعار « یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده ای به زیرساخت های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.

پیش از آن، در فروردین‌ماه نیز، هکرهای عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرورهای فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو، وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌های و سرورهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.

صابرین نیوز ، در همان روز گزارش داد بود که این حمله سایبری از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد یعنی در همان ساعتی که در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند، صورت گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی