بازدید 3635

موساد همتایان بحرینی خود را آموزش می‌دهد

سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی مشغول آموزش نیروهای امنیتی بحرین است.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ 13 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از از یک مقام بحرینی می‌گوید که سازمان جاسوسی موساد در حال حاضر همتایان بحرینی خود را آموزش می‌دهد و آن‌ها را تجهیز می‌کند. در این گزارش اما مشخص نشده که چه نوع تجهیزاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش که روز سه‌شنبه منتشر شد، رژیم صهیونیستی همچنین با فروش هواپیماهای بدون سرنشین و سامانه‌های ضد پهپاد به بحرین موافقت کرده است. در این گزارش مشخص نشده است که چه نوع پهپاد یا تجهیزات نظامی در اختیار بحرین قرار خواهد گرفت.

گزارش وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام ارشد بحرینی می‌گوید که موساد و شین بت در ماه‌های اخیر برای آموزش افسران اطلاعاتی خود با منامه همکاری کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی و بحرین در سال ۲۰۲۰ روابط خود را به عنوان بخشی از توافقنامه ابراهیمی تحت فشار آمریکا عادی کردند. این توافق ماه‌ها بعد راه را برای عادی سازی روابط با مراکش هموار کرد.

وال استریت ژورنال همچنین پیشتر از نشست نظامی سازماندهی شده توسط آمریکا در مصر گزارش داده بود که با حضور مقامات ارشد تل آویو و کشورهای عربی همسو از جمله عربستان سعودی جهت ایجاد ائتلافی منطقه‌ای برگزار شده بود.

قرار است بایدن امروز چهارشنبه به فلسطین اشغالی سفر کند و از آنجا راهی عربستان سعودی شود.

روز دوشنبه نیز «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تلاش‌های آمریکا برای ایجاد یک پیمان دفاع هوایی منطقه‌ای بین تل آویو و متحدان عربش در منطقه حمایت کرده بود. این پیمان که گانتز آن را «دفاع هوایی خاورمیانه» نامیده است، برای اتصال سامانه‌های پدافند هوایی کشورهای غرب آسیا است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل