بازدید 6931

آمریکا بازهم به تیم ملی ایران ویزا نداد

کد خبر: ۱۱۲۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰ 13 July 2022

بعداز عدم صدور  ویزا برای تیم ملی کشتی ایران با وجود داشتن دعوتنامه از فدراسیون این کشور، چندین تیم دیگر کشورمان هم اجازه ورود به خاک آمریکا را پیدا نکردند اما حالا تیم موی تای ایران هم تحریم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که رقابت‌های موی‌تای "ورلد گیمز" از روز جمعه هفته جاری به میزبانی آمریکا آغاز خواهد شد، به دلی صادر نشدن  روادید از سوی آمریکایی‌ها، ملی‌پوشان کشورمان از حضور در این مسابقات بازماندند. 

ایمان غیاثوند مدیر تیم‌های ملی موی‌تای در این خصوص به ایرنا، گفت: سه ملی‌پوش موی‌تای ایران، روز پنجشنبه هفته گذشته راهی ارمنستان شدند تا با حضور در سفارت آمریکا در ایروان، امور مربوط جهت دریافت روادید را انجام دهند. 

وی ادامه داد: فاطمه نصیری، نادیا اعتمادمقدم و حمیدرضا کردآبادی سهمیه حضور در بازی‌های جهانی آمریکا را از سوی فدراسیون بین‌المللی موتای کسب کرده بودند. تمام اقدامات برای گرفتن ویزا از سوی فدراسیون انجام شده بود و موی‌تای‌کاران کشورمان ضمن حضور در سفارت آمریکا در ارمنستان، منتظر صدور ویزا بودند که به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها ویزا صادر نشد و عملا دیگر فرصتی برای حضور نمایندگان ایران در این بازی‌ها وجود ندارد. 

مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تصریح کرد: پیش از نیز آمریکایی‌ها از دادن ویزا به ملی پوشان تیراندازی با کمان، کاراته و چند رشته دیگر خودداری کردند تا با بدعهدی تمام، فرصت مدال آوری در این رویداد مهم و معتبر را از ملی کشورمان سلب کنند. 

وی تاکید کرد: موی تای ایران از قدرت‌های این رشته به حساب می‌آید و مطمئنا در صورت حضور نمایندگان کشورمان در این مسابقات، شاهد افتخارآفرینی و حضور قدرتمندانه آنها در مقابل حریفان بودیم. متاسفانه آمریکای میزیان، با دخالت دادن سیاست در ورزش، به صورت آشکار منشور المپیک را نقض کرد و اعتبار این رویداد را زیر سئوال برد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر