بازدید 5115

واکنش وزیر ورزش به استعفا؛ شوخی و جوک است

کد خبر: ۱۱۲۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ 12 July 2022

وزیر ورزش و جوانان در مورد حواشی روزهای اخیر فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس مدال‌آوران المپیک درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: جلسات خوبی در قطر با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال داشتم و ماموریت‌ مهم داشتم که کنار تیم ملی باشم.

او در واکنش به خبرنگاری که وضعیت فدراسیون فوتبال را آشفته دانست، گفت: وضعیت فدراسیون فوتبال دارد درست می‌شود. چرا نگران هستید؟ بالاخره دارند ساماندهی می‌کنند.

حمید سجادی در مورد برکناری اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی فوتبال هم گفت: مگر فدراسیون اعلام رسمی کرده است؟ باید به ما گزارش بدهند.

او در پاسخ به این سوال که آیا توصیه‌ای برای به‌کارگیری مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی شده است، بیان کرد: توصیه‌ها زیاد است اما ما به نظر و دیدگاه فنی فدراسیون احترام می گذاریم. ما نقش حمایتی خود را داریم. ما و دولت در خدمت فدراسیون‌ها و فوتبال هستیم اما مسابقات مهمی پیش رو است. جام جهانی اهمیت زیادی دارد و وظیفه داریم کنار تیم ملی و فدراسیون باشیم و از تصمیمات فنی که می‌گیرند نهایت حمایت را بکنیم.

سجادی در مورد جلسه‌ای که در قطر با بازیکنان تیم ملی داشت و آیا بازیکنان در آن جلسه توصیه‌ای برای تغییر سرمربی داشته‌اند؟ گفت: شاید ۵، ۶ ساعت جلسه داشتم. جلسات خیلی خوب و مهمی با کادر فنی، بازیکنان و سرپرست تیم داشتم. رفته بودم آنجا که کنار تیم باشم و از نزدیک شرایط آن را بررسی کنم. خیلی سفر خوب و ارزشمندی بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد دو نفر از بازیکنان تیم ملی به دیدار معاون اول رئیس جمهور رفته‌اند؟ گفت: من این را فقط در فضای مجازی شنیده‌ام اما اطلاعاتی در این زمینه ندارم.

وزیر ورزش در مورد اینکه شنیده شده روی علی دایی برای سرمربیگری تیم ملی پافشاری شده است، گفت: اجازه بدهید در مسائل فنی ورود نکنم و کار مدیریتی خودم را انجام بدهم.

او در پاسخ به این سوال که درست است که استعفای خود را به دولت اعلام کرده‌ است؟ گفت: این بیشتر جوک و شوخی بود.

سجادی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اختلافش با علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی حل شده است؟ بیان کرد: مشکلی نبوده است. در کار اجرایی همیشه موارد و اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد.

او همچنین در مورد انتقاد علیرضا دبیر به حراست وزارت ورزش در ماجرای انتخابی تیم ملی کشتی گفت: سوءتفاهمی بود و روز گذشته حل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر