بازدید 12312
۲

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۰ تیر/ ۵ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۶۴۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار و چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۲۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 11 July 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۶۷۹ هزار و ۲۵۵ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۳۶ هزار و ۱۴۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۷ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۵۴۴ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۰ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۹۴۴ دوز واکسن در ایران که ۴۴ هزار و ۶۲۷ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»، بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۴۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۲۵۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۴۲۹ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۵ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۴۴۴ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۶۵ هزار و ۸۴ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۷۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۲ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۹۴۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۲ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
تابناک عزیز خیلی از نظرات حقیر را مناسب دریافت ندانستهاید درصورتی که هیچگونه توهین یا بی ادبی یا.... در آنها نبود .این آخرین مشارکتم است .خدا حافظ
تابی درنظرسنجی ات یک گزینه هم تشویق مردم به زدن دزچهارم است.مسئولان مختلف وزارت بهداشت هم درروزهای اخیر براین موضوع تاکیدکرده اند ولی برای تزریق که مراجعه میکنیم میگویندفقط برای بالای 65 سال وبیمارن خاص وکادر درمان دستورداریم وچیزجدیدی ابلاغ نشده.درحالیکه هفته قبل حتی رونوشت نامه رسمی وزارت خطاب به علوم پزشکی های کشوربرای تزریق دزچهارم منتشرشد.این موضوع اوج ناهماهنگی وسومدیریت رادراین وزارت میرساند بخصوص باتوجه به گفته مسئولان وزارت مبنی برذخیره دهها میلیون واکسن ونگرانی از انقضا تاریخ آنها.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست